На 15.05.2010г. си купувам хладилник \"Самсунг\" на изплащане.Когато го докарахме вкъщи и го пуснахме да работи за съжаление той се оказа дефектен (не залежда).Дойде техник от сервиза и каза ,че няма и да заработи,защото не е зареден и ми го смениха с друг.Другия се оказа че презалежда много камерата и вратата беше малко открехната в горния десен ъгъл заради оплътнението.Повикахме пак техника и той каза да го изключим,да го размразим и да го намалим,а за вратите било е незначително(уплътнението е било във външната страна). След като го намалихме той чак тогава започна да презарежда и капе. Пак дойде техника като сложихме едно фенерче вътре и затворихме вратите се виждаше голям лъч светлина, което показва ,че няма уплътнение.Техника снима презарежданата камера и отвора на вратата като преди това се опита да реголира вратата,но тя се отвори още повече.Снимките ги изпрати в сервиз в София и зачакахме отговор,но така и не получихме.След 1 седмица отидох пак при техника и отговора му беше,че ще дойде пак да снима,защото снимките отишли на друго място.На ново дойде да снима и пак ги изпрати в сервиза.Отивам след месец в магазина,вече стана октомври.На въпроса какво става с хладилника ми отговориха с въпрос ,защо идвате чак сега.След като обясних на управителя на магазина всичко,което ви описах по горе ми казаха,че ще чакаме протокол от София сервиз.Всеки път когато отивам в магазина ми записват номера на телефона,но позвънявания няма.В началото на ноември отивам да видя дали е дошъл протокола и се оказва,че трябвало да се закара хладилника в София сервиз.Взеха го и до днес 9.12.2010г. нямам позвъняване за отговор.
Утре трябва да отида да си внеса 7ма вноска,но аз до това време не съм ползвала хладилника.Това са 7 месеца за които аз плащам,но нямам хладилник.
Моля да ми обясните какви са моите права и какво мога да направя.