Автор Тема: Проблеми с Техномаркет  (Прочетена 68225 пъти)

Вечно съм Няващсе

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 82
    • Профил
Климатик от Техномаркет
« Отговор #165 -: Декември 16, 2010, 09:59:32 pm »
А ако искаш да знаеш - пиша защото съм графоман.

sbondokov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Климатик от Техномаркет
« Отговор #166 -: Декември 17, 2010, 10:50:55 am »
Май подбудих личен конфликт ;)
Оплаквам се от Техномаркет, защото съм купил климатика от тях и защото, както се спомена по-горе, те са отговорни за гаранцията. Да, вероятно прекият виновник е сервизът в Бургас, но след като съм ги повикал отново след неуспешния ремонт мисля че трябваше да предприемат нещо, а не да вдигат рамене. Климатикът е конвенционален Осака , 12-ка, JL серия, на 3 години. Повтарям ,че преди ремонта си топлеше прилично, а след това вече духа хладно, не може да изключи дори и при зададени 20 градуса и не образува скреж по външното тяло. Не мога да кажа какъв е фреонът и колко бара вдига, защото не разбирам от тия неща. Само знам, каквото ми казаха: \"фреонът е добре, налягането е добре и чек-вентилът е добре.\"

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Климатик от Техномаркет
« Отговор #167 -: Декември 17, 2010, 03:25:31 pm »
Няма междуличностен конфликт Вие изобщо обърнахте ли се към Техномаркет за да споделите проблемите си със климатика и сервиза Или е по лесно да пишем и плюем защото по презумция киента и винаги прав Сега да се върнем на климатика Ако има достатъчно фреон следователно трябва да има и необходимото налягане за да произведе необходимото количество студ и/или топлина Пиша го малко по просто за да ме разберете Един от индиректните признаци за липса на фреон неравномерното зазскрежаване на външно тяло в режим на оттопление и заскрежаването на крановете и питата на вътрешното тяло в режим на охлаждане  Попитах Ви колко време и при какви външни температури сте позвали климатика преди да се смени компресора Споменахте че са сменени доста неща по него преди да замине и компресора Ако е така какво е смененно Бихте ли споменали обема на стаята има ли дограма изолация и какво се отоплява около нея

sbondokov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Климатик от Техномаркет
« Отговор #168 -: Декември 17, 2010, 03:46:29 pm »
Мисля че споменах, че съм ги викал 2-3 пъти след последния ремонт, при което те само вдигаха рамене. Не съм от тия дето плюят, даже напротив- май търпя прекалено много и за това съм на тоя хал. Преди компресора са сменяни различни датчици, не знам какви. А фреона със сигурност е достатъчно, защото пичовете от другата фирма пред мен го опразниха, вакуумираха и напълниха. Климатикът е ползван 3 зими при температури... каквито са температурите през зимата. Относно стаята няма смисъл да се разпростирам, достатъчно е това, което вече споменах- климатикът си топлеше добре преди да му сменят компресора.

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Климатик от Техномаркет
« Отговор #169 -: Декември 17, 2010, 05:16:43 pm »
След като фреона е точен това означава че трябва да има и необходимото налягане за да грее нормално Ако са ти сложили по малък компресор което ме съмнява няма да качва необходимото налягане Ако има проблем в компресора (дефектен)също няма да има налягане и ще изключва Остава варианта за запушване по тръбопровода или топлооменник на вътрешно тяло Не ми отговорихте на въпроса колко време е работил със стария и колко време със новия компресор Разбрах за трите години но това е периода през които сте го ползвали

sbondokov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Климатик от Техномаркет
« Отговор #170 -: Декември 17, 2010, 05:23:53 pm »
Ами толкова- три зими, след което изгърмя компресора, ходи на ремонт и вече не е същият. За запушване не са ми споменавали, но май споменаха нещо за подменени тръби. И така, каква е диагнозата дотук? :)

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Климатик от Техномаркет
« Отговор #171 -: Декември 17, 2010, 08:12:32 pm »
подменени тръби къде

sbondokov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Климатик от Техномаркет
« Отговор #172 -: Декември 17, 2010, 09:49:48 pm »
Някъде във външното тяло гледаха и чух \"сменили са тая тръба уж да топли повече...\"

snowbord

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #173 -: Декември 23, 2010, 08:12:41 pm »
Да споделя и аз.
Купих си маслен радиатор НЕО с духалка от Техномаркет София - Цариградско Шосе до Метро. Духалката като работи, радиатора трака като пералня пълна с консерви. Отивам при първа възможност след 4 дни да ми го заменят.. злобната шефка на отдел \'печки\' беше твърдо решила да ме праща на сервиз, без изобщо да се интересува от дефекта.

Аргумента на злобарката беше - като си купиш обувки от магазин, не можеш да ги върнеш след 4 дни. Унемях как може да сравнява обувки с маслен радиатор.  Питах я - как щяхте да се чувствате ако това ви тракаше във вашата спалня? Отговора и беше - \'Аз съм на климатик\'.  Кретенска констатация, което не пропуснах да изтъкна пред нея.

През цялото време ме прекъсваше с въпроса \'ще ме изслушате ли\' на което естествено отговорих че не съм свършил да говоря и че тя ме прекъсва.  Проста ЗЛОБНО НАСТРОЕНА спрямо клиента патица от класа. Постоянно се заяждаше и си противоречеше, само и само да се изплъзне като мазен безчерупчен охлюв.

Навсякъде в Европа можеш да завърнеш стока без въпроси до определен срок дни - в UK е 14 дни.  Живял съм в UK 20 години и мога да ви кажа че разликата Между UK и Бг в правата на потребителите и отношението към тях е от земятя до небето.

Побърквайте тази смешна фирма при всяка възможност. Пазарувайте другаде - в Практикер нямат срок за връщане на стока. В Карфур мисля беше 9 дни. ТЕХНОМАРКЕТ НЕ СА В ЧАС със съвременния свят!  Мисленето им е от 90-те години.

В Техномаркет - ЗАБРАВЕТЕ да ви сменят ЗАКУПЕНА ДЕФЕКТНА СТОКА.  Не Техномаркет Европа а Техномаркет АФРИКА!
« Последна редакция: Декември 23, 2010, 08:33:18 pm от snowbord »

snowbord

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
TEХНОМАРКЕТ - ЛУДНИЦА!
« Отговор #174 -: Декември 23, 2010, 08:55:25 pm »
Да споделя и аз.
Купих си маслен радиатор НЕО с духалка от Техномаркет София - Цариградско Шосе до Метро. Духалката като работи, радиатора трака като пералня пълна с консерви. Отивам при първа възможност след 4 дни да ми го заменят.. злобната шефка на отдел \'печки\' беше твърдо решила да ме праща на сервиз, без изобщо да се интересува от дефекта.

Аргумента на злобарката беше - като си купиш обувки от магазин, не можеш да ги върнеш след 4 дни. Унемях как може да сравнява обувки с маслен радиатор. Питах я - как щяхте да се чувствате ако това ви тракаше във вашата спалня? Отговора и беше - \'Аз съм на климатик\'. Кретенска констатация, което не пропуснах да изтъкна пред нея.

През цялото време ме прекъсваше с въпроса \'ще ме изслушате ли\' на което естествено отговорих че не съм свършил да говоря и че тя ме прекъсва. Проста ЗЛОБНО НАСТРОЕНА спрямо клиента патица от класа. Постоянно се заяждаше и си противоречеше, само и само да се изплъзне като мазен безчерупчен охлюв.

Навсякъде в Европа можеш да завърнеш стока без въпроси до определен срок дни - в UK е 14 дни. Живял съм в UK 20 години и мога да ви кажа че разликата Между UK и Бг в правата на потребителите и отношението към тях е от земятя до небето.

Побърквайте тази смешна фирма при всяка възможност. Пазарувайте другаде - в Практикер нямат срок за връщане на стока. В Карфур мисля беше 9 дни. ТЕХНОМАРКЕТ НЕ СА В ЧАС със съвременния свят! Мисленето им е от 90-те години.

В Техномаркет - ЗАБРАВЕТЕ да ви сменят ЗАКУПЕНА ДЕФЕКТНА СТОКА. Не Техномаркет Европа а Техномаркет АФРИКА!

snowbord

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации допълнение
« Отговор #175 -: Декември 23, 2010, 09:05:07 pm »
Да споделя и аз.
Купих си маслен радиатор НЕО с духалка от Техномаркет София - Цариградско Шосе до Метро. Духалката като работи, радиатора трака като пералня пълна с консерви. Отивам при първа възможност след 4 дни да ми го заменят.. злобната шефка на отдел \'печки\' беше твърдо решила да ме праща на сервиз, без изобщо да се интересува от дефекта.

Аргумента на злобарката беше - като си купиш обувки от магазин, не можеш да ги върнеш след 4 дни. Унемях как може да сравнява обувки с маслен радиатор. Питах я - как щяхте да се чувствате ако това ви тракаше във вашата спалня? Отговора и беше - \'Аз съм на климатик\'. Кретенска констатация, което не пропуснах да изтъкна пред нея.

През цялото време ме прекъсваше с въпроса \'ще ме изслушате ли\' на което естествено отговорих че не съм свършил да говоря и че тя ме прекъсва. Проста ЗЛОБНО НАСТРОЕНА спрямо клиента патица от класа. Постоянно се заяждаше и си противоречеше, само и само да се изплъзне като мазен безчерупчен охлюв.

Навсякъде в Европа можеш да завърнеш стока без въпроси до определен срок дни - в UK е 14 дни. Живял съм в UK 20 години и мога да ви кажа че разликата Между UK и Бг в правата на потребителите и отношението към тях е от земятя до небето.

Побърквайте тази смешна фирма при всяка възможност. Пазарувайте другаде - в Практикер нямат срок за връщане на стока. В Карфур мисля беше 9 дни. ТЕХНОМАРКЕТ НЕ СА В ЧАС със съвременния свят! Мисленето им е от 90-те години.

В Техномаркет - ЗАБРАВЕТЕ да ви сменят ЗАКУПЕНА ДЕФЕКТНА СТОКА. Не Техномаркет Европа а Техномаркет АФРИКА!

snowbord

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации - никакъв шанс
« Отговор #176 -: Декември 23, 2010, 09:05:23 pm »
Да споделя и аз.
Купих си маслен радиатор НЕО с духалка от Техномаркет София - Цариградско Шосе до Метро. Духалката като работи, радиатора трака като пералня пълна с консерви. Отивам при първа възможност след 4 дни да ми го заменят.. злобната шефка на отдел \'печки\' беше твърдо решила да ме праща на сервиз, без изобщо да се интересува от дефекта.

Аргумента на злобарката беше - като си купиш обувки от магазин, не можеш да ги върнеш след 4 дни. Унемях как може да сравнява обувки с маслен радиатор. Питах я - как щяхте да се чувствате ако това ви тракаше във вашата спалня? Отговора и беше - \'Аз съм на климатик\'. Кретенска констатация, което не пропуснах да изтъкна пред нея.

През цялото време ме прекъсваше с въпроса \'ще ме изслушате ли\' на което естествено отговорих че не съм свършил да говоря и че тя ме прекъсва. Проста ЗЛОБНО НАСТРОЕНА спрямо клиента патица от класа. Постоянно се заяждаше и си противоречеше, само и само да се изплъзне като мазен безчерупчен охлюв.

Навсякъде в Европа можеш да завърнеш стока без въпроси до определен срок дни - в UK е 14 дни. Живял съм в UK 20 години и мога да ви кажа че разликата Между UK и Бг в правата на потребителите и отношението към тях е от земятя до небето.

Побърквайте тази смешна фирма при всяка възможност. Пазарувайте другаде - в Практикер нямат срок за връщане на стока. В Карфур мисля беше 9 дни. ТЕХНОМАРКЕТ НЕ СА В ЧАС със съвременния свят! Мисленето им е от 90-те години.

В Техномаркет - ЗАБРАВЕТЕ да ви сменят ЗАКУПЕНА ДЕФЕКТНА СТОКА. Не Техномаркет Европа а Техномаркет АФРИКА!

snowbord

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
И Техномаркет не знаят закона!
« Отговор #177 -: Декември 23, 2010, 09:12:09 pm »
Да споделя и аз.
Купих си маслен радиатор НЕО с духалка от Техномаркет София - Цариградско Шосе до Метро. Духалката като работи, радиатора трака като пералня пълна с консерви. Отивам при първа възможност след 4 дни да ми го заменят.. злобната шефка на отдел \'печки\' беше твърдо решила да ме праща на сервиз, без изобщо да се интересува от дефекта.

Аргумента на злобарката беше - като си купиш обувки от магазин, не можеш да ги върнеш след 4 дни. Унемях как може да сравнява обувки с маслен радиатор. Питах я - как щяхте да се чувствате ако това ви тракаше във вашата спалня? Отговора и беше - \'Аз съм на климатик\'. Кретенска констатация, което не пропуснах да изтъкна пред нея.

През цялото време ме прекъсваше с въпроса \'ще ме изслушате ли\' на което естествено отговорих че не съм свършил да говоря и че тя ме прекъсва. Проста ЗЛОБНО НАСТРОЕНА спрямо клиента патица от класа. Постоянно се заяждаше и си противоречеше, само и само да се изплъзне като мазен безчерупчен охлюв.

Навсякъде в Европа можеш да завърнеш стока без въпроси до определен срок дни - в UK е 14 дни. Живял съм в UK 20 години и мога да ви кажа че разликата Между UK и Бг в правата на потребителите и отношението към тях е от земятя до небето.

Побърквайте тази смешна фирма при всяка възможност. Пазарувайте другаде - в Практикер нямат срок за връщане на стока. В Карфур мисля беше 9 дни. ТЕХНОМАРКЕТ НЕ СА В ЧАС със съвременния свят! Мисленето им е от 90-те години.

В Техномаркет - ЗАБРАВЕТЕ да ви сменят ЗАКУПЕНА ДЕФЕКТНА СТОКА. Не Техномаркет Европа а Техномаркет АФРИКА!

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
И Техномаркет не знаят закона!
« Отговор #178 -: Декември 23, 2010, 10:22:04 pm »
Откъде накъде пък ще искаш веднага да ти го заменят.Имаш право да върнеш закупен продукт в 7 дневен срок без обяснения само ако си направил покупката през интернет,в никой друг случай.Много правилно ти е казала служителката,разбира се,че ще го прати на сервиз и чак ако след 30 дни от сервиза не го поправят тогава можеш да претендираш да ти го заменят с нов или да ти върнат парите.По-скоро служителката е видяла един нагъл и въобразяващ си,че всичко му е позволено клиент и е отговорила подобаващо.Такива са законите в България,ако не ти изнасят бегом в UK.То бива права бива потребители ама някои хора направо се уливат.

ivan_x

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Внимавайте при онлайн поръчки от ТЕХНОМАРКЕТ!
« Отговор #179 -: Януари 01, 2011, 02:04:57 pm »
Здравейте,

Искам да ви предупредя за изключително мръсния номер, който погаждат от Техномаркет при поръчка онлайн. Принципно продуктите се предлагат с 5% отстъпка при поръчка онлайн, но това не важи за продукти на промоция. Ако има продукт на промоция, който се дава на същата цена, но към него промоционално са добавени други продукти, трябва да изберете бутона \"Купи сега\" на дъното на страница под описанието на промоционалния пакет. Ако натиснете горния бутон, получавате продукта не само без промоционалния пакет, но и без 5те процента отстъпка при онлайн пазаруване.

Сайтът е направен изключително манипулативно и то умишлено (да сте виждали друг сайт, който предлага опцията \"промоционално доброволно набутване\"?) Внимавайте!

А това че не ми обработиха поръчката три дена и трябваше да се разправям с тях по телефона, е друга за друга тема...