Автор Тема: Проблеми с Техномаркет  (Прочетена 69436 пъти)

ivan_x

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Внимавайте при онлайн поръчки от ТЕХНОМАРКЕТ!
« Отговор #180 -: Януари 01, 2011, 02:19:23 pm »
Само да добавя, че от този магазин (и сродния Технополис, който според мен по нищо не се отличава) вече няма да си купя дори батерии и ще се постарая всичките ми познати също да не го правят. Вече има предостатъчно алтернативи.

ivan_x

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Внимавайте при онлайн поръчки от ТЕХНОМАРКЕТ!
« Отговор #181 -: Януари 01, 2011, 02:59:58 pm »
Всъщност, намерих обяснението за липсващите 5% намаление. Цената на продукта без промоционалния пакет също е обявена за промоция, така намалението отпада. Тоест, имаме веднъж промоция на цената и втори път промоция на квадрат при която продукта е на същата промоционална цена, обаче с допълнителни продукти. ОБАЧЕ няколко дни преди да поръчам продукта нямаше никаква промоция и си беше на сегашната цена и следователно с 5% намаление. Тоест, \"промоцията\" е премахването на 5%те процента намаление, като обявяват стандартната цена за промоционална.

rossen

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Внимавайте при онлайн поръчки от ТЕХНОМАРКЕТ!
« Отговор #182 -: Януари 03, 2011, 11:55:45 am »
Ванка,ми то в цял свят е така,нима банките не те подвеждат с лихви,нима мобилните оператори не те подвеждат с цени?Трябва да си отваряш очите и да четеш дребните буквички.Ако не го правиш не обвинявай хората,те не са виновни.Освен това ако беше попрочел мално маркетинг щяха да си ти ясни много неща.Но то па това си е проблема на българина не чете а се има за мноого компетентен.Аз прегледах сайта ами доста добре си е направено има си 2 места за поръчване,това че не си догледал??
Има една поговорка и тя гласи:Кьорав карти не играе.Ако не вървиш със света....Поучи се и гледай напред.

Ju

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Внимавайте при онлайн поръчки от ТЕХНОМАРКЕТ!
« Отговор #183 -: Януари 04, 2011, 11:19:29 am »
Не знам за промоционалните им цени, но аз от месец и нещо искам да си купя фотоапарат, използвайки онлайн магазина им и извода до който стигнах, е че от там надали ще си купя подобна техника. Пуснала съм им общо 3 запитвания, първото ми го отхвърлиха, междувременно съпругът ми мина през техномаркета, в който беше написан наличен въпросния фотоапарат от там казаха, че повече от седмица е изчерпан, а в сайта им още стоеше! Следващото запитване също ми беше отхвърлено, защото докато стигнаха да го обработят и този фотоапарат се изчерпа, а последното е от вчера, чак днес го обработиха и пак го отхвърлиха, а на въпроса ми по телефона, защо все още го виждам фотоапарата в сайта, а искането ми е отхвърлено ми беше отговорено, че не им били актуализирали сайта. За какво тогава е този онлайн магазин, все съм си мислила, че е за улеснение на хората, а не в откровено насмитане и моткане, аз ако имах два дни време да чакам, за да ми откажат покупка, щях да си обикалям по магазините, да не говорим, че сайта им въобще не е актуален и това дето го пишат с червени букви, че цените им се актуализират всеки час, са си пълни лъжи и фантазии.

ivan_x

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Внимавайте при онлайн поръчки от ТЕХНОМАРКЕТ!
« Отговор #184 -: Януари 07, 2011, 07:22:03 pm »
Така е, грешката е моя, че съм бил разсеян. Както и да е, бях ядосан от закъснение на поръчката и това, че \"промоцията\" се оказа премахването на 5%те отстъпка.

ivan_x

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Внимавайте при онлайн поръчки от ТЕХНОМАРКЕТ!
« Отговор #185 -: Януари 09, 2011, 12:05:48 pm »
Ами Роска, моето може да е разсеяност, но десетките оплаквания от магазина ви не са плод на разсеяност, а сериозен проблем с обслужването. Де да знам, може би ти не си доучил маргетинг, иначе нямаше да е такова положението.

Gotika

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Внимавайте при онлайн поръчки от ТЕХНОМАРКЕТ!
« Отговор #186 -: Януари 10, 2011, 04:17:31 pm »
Аз съм поръчвала досега 2 пъти онлайн от Техномаркет и двата пъти останах много доволна. Това, че виждаш нещо в сайта им няма никаква гаранция, че го има в магазина и че листата за наличност е точна, както и обратното, много неща има в магазина, които не са качено в сайта. За съжаление това е с почти всички подобни сайтове за онлайн продажби и ще ни принуждава да продължаваме да звъним и търсим реален контакт, за да се потвърди наличността на продукта, което от своя страна събира минуси за магазина.
Първият път си поръчах кафе машина. След около 2ч. получих обаждане от представител на Техномаркет \"Електронна търговия\", в която ми беше обяснено, че е имало оплаквания от продукта и че цялата серия има фабричен дефект и ми беше обяснено какъв  е този дефект. Прдложи да ми изпрати други варианти според моите предпочитания. До час получих на и-майл 2 предложения за продукти. Избрах си и попитах от кой магазин в София мога да си го купя тъй като ми трябва бързо до 2 дена и не ми се занимава с поръчки и чакане, и отново веднага ми беше отговорено, че ако поръчам онлайн кафе-машината, ми гарантират, че на следвашият ден до 13ч. тя ще бъде при мен.
На следвашяит ден кум 13:30ч. получих кафе-машината а на куриерската разписка пишеше, че идва от Техномаркет - Враца. Това ме впечатли много. Кафе-машината струваше 150 лева и за сега няма проблеми, въпреки че изглежда малко пластамсова.
Второта ми онлайн поръчка беше ел. кана, която получих за 1-2 дена.
Ще видим как ще е вбъдеще:)

За Технополис съм чувала много повече отрицателни критики. Вчера си купих 3 продукта на място от магазина и трите ги имаше обявени в сайта им на същата цена. Но като цяло имам повече доверие на Техномаркер, макар че както по-горе някой беше писал - все едни и същи са.
Greetings :)

Gotika

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Внимавайте при онлайн поръчки от ТЕХНОМАРКЕТ!
« Отговор #187 -: Януари 10, 2011, 04:22:51 pm »
И аз сега погледнах в сайта на Техномаркет, където на Условия за онлайн пазаруване пише: \"
5% отстъпка при Online пазаруване. Отстъпката не важи за стоки в промоция, промо пакети и GSM апарати\".
Иначе то е ясно, че не няма да се набутат. Идеята е ти да си мислиш, че си на далавера :)

ninany

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации - никакъв шанс
« Отговор #188 -: Януари 19, 2011, 06:46:55 am »
Има Комисия за защита на потребителя, обръщайте се към тях, отзивчиви са. :-) Глобите са такива, че всеки търговец би се замислил.

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации - никакъв шанс
« Отговор #189 -: Януари 19, 2011, 03:16:37 pm »
И какви са глобите в този случай Май пак се изказваш неподготвена Я хвани малко и прочети закона и посочи член и алинея за връщане и подмяна на стока Но чети внимателно ред по ред

Veselin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации - никакъв шанс
« Отговор #190 -: Януари 19, 2011, 09:21:11 pm »
Сашкоооуу, Сашко... Това че си чел закона не означава, че си го разбрал. Същия закон действа перфектно в цяла Европа. Това, че ти не го спазваш си твой проблем.
« Последна редакция: Януари 19, 2011, 09:34:11 pm от Veselin »

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации - никакъв шанс
« Отговор #191 -: Януари 19, 2011, 10:35:42 pm »
Попитах нещо конкретно ВеселинЧо но не получавам отговор И не повтаряйте непрекъснато как било в европа и света Всеки бил видял бил чул и тн Тук пишем за директна подмяна на стока и деистващия засега в България ЗЗП А ти си пиши за три годишна гаранция на дъна за лаптопи и колко били ефтини навън и колко били скъпи тук и как фирмите производителки ги раздават даром а тук видите ли сервизите били кожодери Все някой ще ти повярва някога може би А да ми пуснеш на меила например линк да си купя дъно за Тошиба за $65  и то от производителя За моя личен лаптоп е Искаш ли

snowbord

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации - никакъв шанс
« Отговор #192 -: Януари 19, 2011, 11:44:19 pm »
Това за Сашко Сашко много не го разбрах и беше излишен коментар за това ще го игнорирам (предполагам за мен се отнесе).  Закона много ясно съм го разбрал. Моля не замърсявай интернет пространството с излишното си присъвствие, Весе.  Трай си за да не се излагаш.  В Европа се намираме, с Европейски закони. Знам как е на запад и как действат там законите, същите които важат и тук.
Очевидно си ограничен но днес е твоят шанс да дойдеш една стъпка по-близо по твоя дълъг път към далечната за теб цивилизация.. да те открехна малко че в зашеметяващия и объркващ за теб западноевропейски свят търговците спазват законите без да е нужно да бъдят подсетени, за разлика от България, където имаме същите закони които важат и там, но тук и да им ги натякваш пак няма да ги спазят.


Сега, по същество... има развитие по случая.  След като ви понаправят на луди ги направете и вие.  След 3 седмици без радиатор и след многократни скандали с арогантния им персонал чието поведение граничи на незаконно, след 2 обаждания към КЗП и след многократно четене на Европейските и Българските закони както и тълкуването им от КЗП.... изпратих следния email и буквално след 15 минути получих телефонно обаждане от Техномаркет Европа (телефона не си го бях дал, явно са го изровили от рекламацията ми).
Очаквано но все пак изненадващо служителката на другия край НАСТОЯТЕЛНО ме ухажваше да дойда НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН за да ми заменят фабрично дефектната стока, БЕЗ ДА СЪМ СТЪПИЛ в сервиз, както те ще ви ИЗЛЪЖАТ че трябва ВИЕ да направите.

Поуката следва:
Запознайте се добре със законите и не им позволявайте да ви правят на маймуни!!! Техномаркет Европа СА НЕКОРЕКТНИ спрямо потребителските ви права.  \"Вземи им парите, пробутай им дефектна стока пък ги прати да се оправят сами из сервизите.  Потребителите ни нямат други права.\"  Това е мотото на Техномаркет Европа и това е асоциацията която неизбежно прави всеки потребител който се сети за техния бренд.

\"Така ни е наредено от горе\" ми бе обявено от една служителка която отказа да даде името си за да знам кой ме прави на луд.  В най-добрия случай ще тълкуват законите изцяло в тяхна полза и ПАК ще се пробват!

Имаме проблеми като потребители само защото всезнаещи а всъщност доста неинформирани хора като Весето си позволяват да ги малтретират.

НАТИСКАЙТЕ БЪЛГАРСКИТЕ ТЪРГОВЦИ ДА БЪДАТ КОРЕКТНИ!! С ТРАЕНЕ НИЩО НЯМА ДА СЕ ПРОМЕНИ!  Не ходете по НИКАКВИ СЕРВИЗИ! Тяхна е отговорността да ви поправят, заменят или върнат парите за дефектната стока.  Имате И ПРАВО да се договорите за отбивка от цената, както и да се покрият разноските ви за транспорт (разпитайте КЗП).  С ТЪРГОВЕЦА сте сключили договор, не със сервиз! Те да се оправят, това е ТЕХЕН проблем, не ваш!!!  Това са ВАШИТЕ ПРАВА!

При въпроси, звъннете на КЗП.
« Последна редакция: Януари 20, 2011, 03:06:28 am от snowbord »

snowbord

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации - никакъв шанс
« Отговор #193 -: Януари 19, 2011, 11:49:34 pm »
e-maila който изпратих:
----------------------------

Ето Ви доразработен вариант, който на практика е готов да се препрати на съответните органи, медии и пр.
Ще се зарадвам ако в края на краищата обслужите клиентите си по адекватен начин и се грижите за минимализиране на тяхното неудобство и губене на време с Вас в бъдеще.
-------
На 19/12/2010 бе закупен маслен радиатор марка NEO от „Техномаркет Европа“, клон „Цариградско Шосе“.
Дефект:
Когато духалката е включена целия радиатор вибрира.
При включване на масления радиатор и при достигане на определена температура, целия радиатор трака много силно.  Това е на лице от първата експлоатация на радиатора.
Перката на духалката е небалансирана и е причината за вибрациите, следователно кара фабрично лошо поставените нагревателни елементи в радиатора да се удрят в корпуса и да причиняват силният шум.
 
Проблеми създадени от търговеца „Техномаркет Европа“, клон „Цариградско Шосе“
Радиатора беше закупен на 19/12/2010 от Техномаркет Европа, Цариградско шосе и върнат в магазина за рекламация в изправен търговски вид, при първа възможност на 23/12/2010, ползван само до установяване на проблема.
Още с влизането в магазина и преди да обсъдя проблема на радиатора с отдел рекламации ми се нареди да се оправям сам със сервиза на ел. уреда.  След настояване от моя страна имах щастието да разговарям лично с дамата управляваща съответния раздел за ел. уреди която се бе опитала да ме отстрани от дистанция чрез радио станцията на охраната на самия вход на магазина.
Иск за името на служителката която нареди това като единствено мое право и следователно погазвайки законните ми права Техномаркет да поеме отговорност за продаден от тях фабрично дефектен уред бе категорично отказано.  След време, разговор по телефона отново потвърди становището на въпросната арогантна служителка.
След дебат със въпросната служителка без име на Техномаркет Европа, търговеца се съгласи да поеме отговорност за рекламация по нежелания от мен метод – ремонт на фабрично дефектната стока.  Правата ми за а) замяна, б) връщане на заплатената сума за дефектен уред бяха категорично неуважени.
След 3 седмици зимни условия на -15 градуса, на 11.01.2011 приех обратно радиатора от Техномаркет Европа след обслужването му от техен сервиз.  При прибиране у дома включих въпросния радиатор който отново изрази идентични дефекти – вибрации и силно тракане.  След телефонно обаждане на сервиза установих че перките не са в наличност и че на практика е било невъзможно да се извърши нужният ремонт.
 
Проблема ми с уреда и качеството на обслужване от търговеца
Това е фабричен дефект. Техномаркет отказва да приеме това като фабричен дефект и настоя да се отремонтира.  Сервиза няма налични резервни перки които потенциално ще намалят тракането, но позицията на нагревателния елемент който фабрично е неблагоприятно поставен не може да се промени, следователно в бъдеще при налична вибрация тракането ще се възвърне.
Не смятам че съм длъжен да нося отговорност за дефектна стока продадена от Техномаркет на краен потребител.
 
Мерки които ще бъдат предприети от тук нататък
Два разговора са вече водени с КЗП и са записани с идеята подобряване на Вашето качество на обслужване.  Този текст ще се ползва като чернова при пускане на жалба в КЗП.
Текстът ще се препрати на главния Ви офис, Омбудсмана който регулира КЗП и след превод, препрати на съответните Европейски власти с идеята уточняване защо на практика Българсият потребител е лишен от правния си избор как да се осъществи рекламацията на фабрично дефектна стока.  Текстът също ще се публикува в медии като Активни Потребители.
 
Очаквайте ме тези дни с иск за поредната рекламация която Вие трябва да решите как да изпълните знаейки че Вашият сервиз няма налични резервни части за ремонта на дефектния уред.  За всеки страничен наблюдател би било много ясно че уреда бе върнат с идеята да не изтечат 30-те дни през които трябва да се разреши рекламационният дефект, имайки в предвид че бе невъзможно уреда да бъде отремонтиран поради липса на резервни части.
КЗП потвърди че отказ на приемане на този иск за рекламация е достатъчен да бъдат сезирани, след описание на случая (препращане на този текст).  Вие ще получите Карбоново Копи на e-maila когато бъде изпратен на горепосочените органи.
 
С уважение,
Моето име
« Последна редакция: Януари 20, 2011, 12:02:06 am от snowbord »

snowbord

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
И Техномаркет не знаят закона!
« Отговор #194 -: Януари 20, 2011, 01:08:12 am »
Приятелю продадена ми е ФАБРИЧНО ДЕФЕКТНА СТОКА. Това че ти си свикнал на второкачествено обслужване означава че именно хора като теб дърпат държавата ни на долу. И споко, ще ходя до UK когато си искам и за колкото си искам, с високоплатена работа, ти мен не ме мисли. Помисли си ти как живееш в тази държава, твоята околна среда, качеството ти на живот и как позволяваш да ти газят ПРАВАТА ежедневно, същите които и в UK важат, които в случая са;

1. Връщане на парите
2. Замяна (което бе редно в случая)
3. Ремонт
4. Отбивка от цената

Попита ли се отворко защо всъщност категорично ми отказаха останалите 3 права? По-скоро ВСИЧКИТЕ 4 като се пробваха да ме пратят директно на сервиз без да поемат ЗАКОНОВАТА ОТГОВОРНОСТ да въведат рекламация в регистъра си, което би значило че не мога да си искам парите обратно след 30 дни ако не отстранят проблема.
Това всъщност ми се случи защото ми върнаха радиатора  НЕОТРЕМОНТИРАН.  Оказа се че сервиза нямал резервната част но това не ги спря да ми го върнат в същия вид в който им го предадох.  Ако трябваше да чакат тази част да бъде доставена, щяха да минат 30 дни и за това предполагам ми се върна предсрочно.

От къде на къде аз да търпя главоболия, разправии, разноски, търчане и студ за чисто нов продукт закупен с фабричен дефект?  Това е коледен бонус от Техномаркет за който не съм си дал парите.  Щом на теб ти харесва, прави го но не разговаряй повече с мен.

Това че ти си свикнал на мизерия, че не си отстояваш правата и не ти прави впечатление в каква кочина живееш всеки ден (поради това че възприемаш неспазването на законите за нормално) не значи че цивилизованата част от населението трябва да толерира непоносимо отношение от търговците, камо ли да взима съвети от незначими и ограничени личности като теб.

Между другото се занимавам именно с търговия и много добре знам какво значи качествено обслужване на клиенти, техните права и това как грижата за клиента е най важното нещо при поддържане на един бренд, привличане на нови клиенти и склонноста на един клиент да купи от теб повторно.

Не е лошо да попътуваш малко, белким почнеш и с прибори да се храниш.
« Последна редакция: Януари 20, 2011, 02:08:30 am от snowbord »