Автор Тема: Проблеми с Техномаркет  (Прочетена 69474 пъти)

snowbord

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
И Техномаркет не знаят закона!
« Отговор #195 -: Януари 20, 2011, 01:27:33 am »
Приятелю продадена ми е ФАБРИЧНО ДЕФЕКТНА СТОКА. Това че ти си свикнал на второкачествено обслужване означава че именно хора като теб дърпат държавата ни на долу. И споко, ще ходя до UK когато си искам и за колкото си искам, с високоплатена работа, ти мен не ме мисли. Помисли си ти как живееш в тази държава, твоята околна среда, качеството ти на живот и как позволяваш да ти газят ПРАВАТА ежедневно, същите които и в UK важат, които в случая са;

1. Връщане на парите
2. Замяна (което бе редно в случая)
3. Ремонт
4. Отбивка от цената

Попита ли се отворко защо всъщност категорично ми отказаха останалите 3 права? По-скоро ВСИЧКИТЕ 4 като се пробваха да ме пратят директно на сервиз без да поемат ЗАКОНОВАТА ОТГОВОРНОСТ да въведат рекламация в регистъра си, което би значило че не мога да си искам парите обратно след 30 дни ако не отстранят проблема.
Това всъщност ми се случи защото ми върнаха радиатора  НЕОТРЕМОНТИРАН.  Оказа се че сервиза нямал резервната част но това не ги спря да ми го върнат в същия вид в който им го предадох.  Ако трябваше да чакат тази част да бъде доставена, щяха да минат 30 дни и за това предполагам ми се върна предсрочно.

От къде на къде аз да търпя главоболия, разправии, разноски, търчане и студ за чисто нов продукт закупен с фабричен дефект?  Това е коледен бонус от Техномаркет за който не съм си дал парите.  Щом на теб ти харесва, прави го но не разговаряй повече с мен.

Това че ти си свикнал на мизерия, че не си отстояваш правата и не ти прави впечатление в каква кочина живееш всеки ден (поради това че възприемаш неспазването на законите за нормално) не значи че цивилизованата част от населението трябва да толерира непоносимо отношение от търговците, камо ли да взима съвети от незначими и ограничени личности като теб.

Между другото се занимавам именно с търговия и много добре знам какво значи качествено обслужване на клиенти, техните права и това как грижата за клиента е най важното нещо при поддържане на един бренд, привличане на нови клиенти и склонноста на един клиент да купи от теб повторно.

Не е лошо да попътуваш малко, белким почнеш и с прибори да се храниш.
« Последна редакция: Януари 20, 2011, 02:08:35 am от snowbord »

snowbord

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
И Техномаркет не знаят закона!
« Отговор #196 -: Януари 20, 2011, 01:37:54 am »
След един емайл към Техномаркет Европа в който обясних че следващите ми стъпки биха били да отида при КЗП, Омбудсмана, както и Европейските институции които бих искал да ми изяснат защо пак в България нещо не са разбрали търговците и потенциално самите КЗП, служителка от Техномаркет Европа ми се обади лично по телефона не повече от 15 минути след като бе изпратен дадения емайл, за да ме поканят да си сменя дефектната стока с нова, на следващия ден ако може.  Това е точно 1 месец след покупката на фабрично дефектния радиатор, прекаран на -15 градуса, компенсация за което няма да получа.

BeTaTesTeR, повече гък да не съм чул от теб докъто не те заговоря отново.
« Последна редакция: Януари 20, 2011, 02:11:11 am от snowbord »

ninany

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
И Техномаркет не знаят закона!
« Отговор #197 -: Януари 20, 2011, 07:52:25 am »
Така и трябва. В Европа е така. Честито!

Veselin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации - никакъв шанс
« Отговор #198 -: Януари 20, 2011, 12:31:32 pm »
Здравейте!

Днес бях в магазин Техномаркет.
Въпросът ми е следния- защо ВСИЧКИ преносими комтютри са с 1 година гаранция?
Един по един съм ги гледал. Само едно Fujitsu беше с две.
Да пишат само, които знаят.
Аз знам, интересно ми е да видя и други мнения.
« Последна редакция: Януари 20, 2011, 10:46:15 pm от Veselin »

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации - никакъв шанс
« Отговор #199 -: Януари 20, 2011, 08:16:56 pm »
Интересен въпрос Това на табелките с данните ли го пише или попита консултантите Преди малко им гледах саита и на няколко произволни марки и модели пишеше пък :стандартна гаранция две години Нямах нерви да гледам всички Предполагам ако е на табелките че някой  в офиса е направил шаблон на компа за тези етикети и променят само марка модел и праметри са по лесно

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации - никакъв шанс
« Отговор #200 -: Януари 20, 2011, 09:19:13 pm »
snowbord след като имаш така високоплатена работа в UK защо не си купи по-хубав радиатор,някое Delonghi щеше да заспи и нямаше да имаш никакви проблеми?Както сам си написал \"фабрично лошо поставените нагревателни елементи в радиатора да се удрят в корпуса и да причиняват силният шум\" и също \"но позицията на нагревателния елемент който фабрично е неблагоприятно поставен не може да се промени\" става ясно,че концепцията е сбъркана още при проектирането на уреда,тоест твоя радиатор не е дефектен и дори да ти го сменят с нов и той също ще работи по този начин.Най-вероятно затова от магазина са ти отказали обслужване защото всичките радиатори работят така и това не се смята за дефект.Или с прости думи си получил толкова за колкото си платил.Не може да очакваш друго от марка която дори няма интернет сайт.Обаче си се усетил,че си купил боклук и се вдигаш врява и се опитваш да изкараш магазина виновен затова,че не знаеш какво да си купиш.Затова трябва да се мисли хубаво преди да се купува.Наскоро аз си купих климатик и въпреки,че моята работа не е така високоплатена като твоята в UK,дадох повечко пари за тоя климатик,обаче за сметка на това не трака,не тропа и не се образуват буци лед по външното тяло и въобще си работи идеално и аз съм си доволен.А можеше да спестя тогава и да си купя доста по евтин климатик и като почнат проблемите да ходя и да се жалвам по магазините като теб защото просто машината за толкова пари толкова си може.

snowbord

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации - никакъв шанс
« Отговор #201 -: Януари 21, 2011, 02:36:41 am »
betatester:

Братле въпроса е принципен.  Прецених радиаторите за качество функции и пр, и си взех решение.
Темата за качеството не би била фатална ако имаше качество в обслужването на магазина.
Не ми се обяснява или заяжда, хич даже.  С уважение, не съм ти чел поста но евала че спориш.  Без дебат няма отговори.

Темата в края на краищата е за качеството на обслужване и спазване на потребителските ни права, не какво качество е стоката.  Качеството на стоката е проблем на търговеца като подбира стока за продан, не наш!  Той си преценява покупателната способност на клиента, прави сметка колко ще изкяра от дадена стока и какъв процент ще му е главоболие (рекламации от ниското качество).  Това е риск който ТЪРГОВЕЦА поема и как решава ТЪРГОВЕЦА да се справи с проблемите които възникнат от съмнителното качество е това което в момента дискутираме.

Мога до зора да ти се обяснявам и философствам но просто искам да си грея петите на тихия ми радиатор (вече сменен с нов, 1 месец след покупка, без да съм стъпил в сервиз, въпреки че беше на сервиз който го \"отремонтира\").

Между другото останах с впечетление днес че самия персонал не знае законите, а само папагалстват каквото им се каже от шефовете.  За това и толкова уверено го репетират - \"Имате 3 дни за рекламация при нас, после на сервиз\" се каза на честит неинформиран нов клиент.  Да ама не. Това не важи от 2007.  Персонала ме изгледа тъпо, като знаят че точно в този момент ми правят рекламация - замяна с нов, 1 месец след покупка.

Шефовете знаят, но се пробват. Отдел рекламации знаят, но това им е наредено да правят отгоре.  Персонала си няма от представа от реалните ви права защото им е казано какво да казват.
Това е ситуацията.
Вие какво правите по случая това да се промени?
« Последна редакция: Януари 21, 2011, 03:03:42 am от snowbord »

snowbord

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации - никакъв шанс
« Отговор #202 -: Януари 21, 2011, 02:47:45 am »
Между другото Карфур дават 9 дни безпроблемно връщане на стока, а там цените са си много на ниво.  Практикер също са либерални спрямо връщането. Не се занимавайте с търговци които все още изживяват постните мутренски години.

И сега 3 въпроси с отговори.
-Като се сетите за Мултирама какво си мислете?
-Ние разбираме от компютри.

-Като се сетите за Карфур какво си мислете?
-Ниски цени, добро обслужване на клиенти при възникнали проблеми със стоката.  Може да се връща до 9 дни.

-Като се сетите за Техномаркет какво си мислете?
-Тук таме има далавера но обслужване на клиенти и права - гола вода.  Главоболия.  Връщане или замяна на (дори продадена дефектна) стока - абсурд.  Изостанала фирма.


Ето това е стойността на тези брендове в момента, а бренда се гради от контакт с хората.  Би било очаквано един добър мениджер постоянно да си дава сметка за това основно нещо в бизнеса си, при наличието на свито потребление и вече слава богу добра конкуренция.
« Последна редакция: Януари 21, 2011, 02:52:56 am от snowbord »



ninany

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил


ninany

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
TEХНОМАРКЕТ - ЛУДНИЦА!
« Отговор #207 -: Януари 22, 2011, 11:54:22 am »
http://www.razkritia.com/77604/%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B6%D0%B1%D0%B0/

Какво ще правят клиентите, които са закупили стока, кой ще поеме гаранцията в този случай?

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
TEХНОМАРКЕТ - ЛУДНИЦА!
« Отговор #208 -: Януари 22, 2011, 02:29:07 pm »
Като нацвъка този линк по всички теми по добре ли ти стана Това е стара новина Преди 4-5 години Техномаркет пак беше продаден на сегашните собственици И какво стана Продължиха да работят И увеличиха броя на магзините Нали не си мислиш че ако се продаде веригата магазини и вече няма да ги имаВярно няма да можеш да отидеш да опъваш нервите на търговеца защото имаш това право по закон  Ей така ще изчезнат за една нощ Дори и да изчезнат ще останат сервизите който обслужват техниката Ще отидеш там и може и да ти се разреши проблема по бързо  За да си по спокоина ще ти кажа че Лидъл купиха магазини Плюс И поемат подмяната на техника закупени от тези магазини колкото и малко да са продавали
« Последна редакция: Януари 22, 2011, 02:30:21 pm от fishev »

ninany

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
TEХНОМАРКЕТ - ЛУДНИЦА!
« Отговор #209 -: Януари 22, 2011, 07:36:06 pm »
За Лидл и Плюс не ме е грижа. Не ме е и грижа кой ще купи ТМ, а и не мога да гадая. Трябва да се подсигурим.
P.S.: Погрижи се за понктуацията и \"й\" може да поставяш, където трябва, ако искаш да се грижиш за спокойствието ми. Държа и на правописа.