Автор Тема: Проблеми с Техномаркет  (Прочетена 66422 пъти)

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
TEХНОМАРКЕТ - ЛУДНИЦА!
« Отговор #210 -: Януари 22, 2011, 07:51:49 pm »
Ще се погрижа за пОнктуацията(цитирам те дословно) И другата буква ще се науча да слагам Ама това ще стане есента като се запиша да си завърша 8 клас Потърпи още малко за правописа Дотогава се подсигурявай ама незнам за какво ще :)

ninany

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
TEХНОМАРКЕТ - ЛУДНИЦА!
« Отговор #211 -: Януари 23, 2011, 11:42:57 am »
Все пак внимаваш, това исках да проверя. Зная как се пише, беше уловка.  Т.е. научи се да използваш точки, запетайки, където трябва, за да спазваш и езиковите закони. Има и такива.
  Другата буква - \"й\" се учи в 1-ви клас, а не в 8-ми. Има и правописни речници, за който се съмнява в нещо, но ти явно си винаги сигурен в себе си. Има и тълковни, ако не знаеш значението.  Проблемът ти е, че си вярваш и не проверяваш информацията.
 P.S. Моля всички за извинение, не беше по темата.

ssv

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ и рекламации допълнение
« Отговор #212 -: Февруари 16, 2011, 09:13:55 pm »
Здравейте,

Лятото си купих тв от техномаркет,  преди около месец започна да се изключва сам, занесох им го в сервиз, уж щяха да го оправят до 1 седмица, а станаха малко повече от три..Преди 3 дена си го взех, уж готов, поправен със сменена платка, но днес отново се получи същия проблем, пак трябва да им го нося.Понеже в гаранционните условия е написано, че имам право да претендирам да ми върнат парите минимум 30 дни ако не успеят да го поправят, та бих искал да попитам как се смятат тези 30 дни, от началото на ремонта предния път / което мисля, че е правилно, понеже проблема е един/ или ще започнат от утре да ги смятат наново???

ssv

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Подмяна на уред
« Отговор #213 -: Февруари 16, 2011, 09:14:50 pm »
Здравейте,

Лятото си купих тв от техномаркет, преди около месец започна да се изключва сам, занесох им го в сервиз, уж щяха да го оправят до 1 седмица, а станаха малко повече от три..Преди 3 дена си го взех, уж готов, поправен със сменена платка, но днес отново се получи същия проблем, пак трябва да им го нося.Понеже в гаранционните условия е написано, че имам право да претендирам да ми върнат парите минимум 30 дни ако не успеят да го поправят, та бих искал да попитам как се смятат тези 30 дни, от началото на ремонта предния път / което мисля, че е правилно, понеже проблема е един/ или ще започнат от утре да ги смятат наново???

Асен Ненов

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 129
    • Профил
хладилник Аристон
« Отговор #214 -: Февруари 22, 2011, 06:57:11 pm »
Късно се включвам и понеже не мога да помогна с това, поне да покажа, какво означава за потребителя да има голям хладилник. Връзката хладилник-отпадък е пряка, защото когато пълним high-tech хладилник с размер 2,5 пъти по-голям от нужния ни, тогава вероятно изхвърляме 3-5 пъти повече опаковки в околната среда. Тези опаковки се изнасят от големите градове, в които живеем и се депонират (модерна думичка, различна от “рециклират”) из примитивни сметища в стил “купчина боклук”. Тези сметища генерират миризово замърсяване, парникови газове, проникват в подпочвените води и карат намиращите се наблизо общности да плащат повече за здравеопазване.
« Последна редакция: Февруари 22, 2011, 06:57:24 pm от senski »

lacezarasia

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
И Техномаркет не знаят закона!
« Отговор #215 -: Март 11, 2011, 11:28:39 am »
купих си лаптоп от въпросния магазин в софия на бул. европа. оказа се, че не си вижда видео картата. върнах го още на другия ден момчетата които продават този вид техника казаха, че няма никакъв проблем с драйверите. извикаха шефката на отдела и тя без дори да погледне дисплея даде диагноза: некачени дрйвери и понеже ми беше вече писнало от спорове затворих всички приложения и я помолих да ми покаже как се проверяват драиверите..., ами не знаеше. въпреки това не подмениха боклука с друг, а го изпратиха в сервиз. ако някой може нека публикува закона. не купуваите от техномаркет и цените са им раздути.
« Последна редакция: Март 11, 2011, 11:30:51 am от lacezarasia »

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
И Техномаркет не знаят закона!
« Отговор #217 -: Март 11, 2011, 05:56:24 pm »
Я кажи точно какъв е лаптопа,коя марка и кой модел?

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
И Техномаркет не знаят закона!
« Отговор #218 -: Март 11, 2011, 10:20:20 pm »
Мислех да ви изчакам да отговорите и тогава да ви оплюя за некомпетентността,но не ми се чака повече и затова ще го направя сега.
По всяка вероятност сте си купили лаптоп с две видеокарти.Едната вградена в контролера на процесора и друга която е по-мощна за графичноемки приложения.Идеята е да се използва вградената карта когато сте на батерия защото е по-икономична откъм енергия,а когато пуснете някоя игра да се включва мощната видеокарта.Обаче като влезете в Device manager се вижда само вградената карта дори и да са инсталирани всички драйвери.Настройки за мощната видеокарта има в контрол панела,където можете да настроите кога да се използва тя.Вие как точно разбрахте ,че лаптопа \"не си вижда\" видеокартата?Ако лаптопа е с една карта единствения вариант да не я виждате е да не са инсталирани драйвери,ако има някакъв хардуерен проблем с картата операционната система изобщо няма да ви се зареди и няма как да разберете ,че лаптопа \"не си вижда видеокартата\".Но вие виждате само вградената карта ,а не тази която пише в характеристиките и затова без изобщо да се замислите бързате да вдигате врява в магазина,а всъщност проблема е вашата некомпетентност и нежелание първо да проверите дали проблема не е във вас преди да обвинявате другите.Защо изобщо си купувате тоя лаптоп \"боклук\" след като не можете да го ползвате,не ви трябва според мен.Представям си какви шеги и подигравки са си правили за ваша сметка служителите в сервиза.Мен много би ме било срам.
Аз също преди няколко седмици се сблъсках с такова животно.Един приятел си беше купил такъв лаптоп.И аз първоначално гледах като изпаднал и не стоплях какво става и много лесно можех да му кажа:\"Приятел,прецакали са те нещо с видеокартата\" и да го пратя да се разправя като вас в магазина.Обаче вместо това се напънах малко да проуча по-подробно и след кратко търсене в интернет ми стана ясно каква е работата.Но аз винаги проверявам всичко и чак когато съм 100% сигурен,че проблема не е в мен тогава отивам да тормозя другите за да не се излагам като вас.И сега познайте какво ще стане,ще ви върнат лаптопа в същото състояние с подигравателна усмивка и ще ви обяснят,че работи перфектно.

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
И Техномаркет не знаят закона!
« Отговор #219 -: Март 12, 2011, 06:34:04 am »
Не всички имат време да се занимават като теб, затова разчитат на служителите в магазините, които със своята \"компетентност\" да им помогнат. А и те затова са там, за да са в услуга на потребителя, а не просто за да си вземат заплатата...

marlov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Рекламация на лаптоп
« Отговор #220 -: Март 24, 2011, 10:02:02 am »
Купих лаптоп от Техномаркет.Поради поредена букса/фабрично/ му беше направен гаранциоонен ремонт/беше подменено дъното/.Две седмици след този ремонт лаптопа отказа да работи и отиде на втори едномесечен ремонт.След ремонта/втория/ лаптопа все още не работи нормално-има хардуерен проблем.Въпросът ми е имам ли право да поискам замяна на компютъра или трябва пак да го дам за ремонт.Това означава ,от седемте месеца през които го имам той ще престои 3 месеца в сервиза и няма никаква гаранция ,че ще ми го върна напълно изправен.На всичкото отгоре плащам за интернет достъп който не мога да ползвам поради липса на друг компютър.

Alexander

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Рекламация на лаптоп
« Отговор #221 -: Март 24, 2011, 11:55:20 am »
Здравейте,

Имате право да искате замяна от търговеца. Вие сте направили рекламация още в началото след покупката, доколкото става ясно. Търговецът е избрал възможността да направи поправка(вместо замяна), което е негово право. След това е последвала поредна поправка.

Според чл. 124 от Закон за защита на потребителите имате възможност да претендирате следните варианти:
1) възстановяване на заплатената сума
2)отбив в цената
3)извършване на ремонт
4)замяна на стоката с друга

Обяснете на търговеца това си право, а също така и факта, че явно ремонтите не дават необходимия резултат. Смятам, че ще получите съдействие.

Поздрави.

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Рекламация на лаптоп
« Отговор #222 -: Март 24, 2011, 01:25:57 pm »
marlov - можеш да поискаш, но дали ще получиш?
Alex - нека да ви напомня, че претендирането не задължава търговеца. То само го запознава с желанието на клиента, но НЕ го задължава.
marlov - ако опита за договорка с търговеца се провалят имаш следния вариант - да отправиш втора рекламация. Но не рекламация за дефект на лаптопа, а рекламация за не коректено извършен ремонт. Има съществена разлика. Ремонти търговеца може да ти извърши колкото си иска. Неуспешни опити за отстранявана на дефект два (не е посочено като цифра в закона). Ако търговеца не успее да отстрани дефекта за два ремонта, тои попада под заплаха от други инстанции, защото закона го задължава тои търговеца да има работещ сервиз за отстраняване на дефекти. Ако няма не може да продава.

Прочети http://www.kenanoff.com/blog/archives/190 доста добре е описана процедурата за рекламация на стока.

marlov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Рекламация на лаптоп
« Отговор #223 -: Март 24, 2011, 02:46:13 pm »
Благодаря за отговорите! Междувременно се консултирах за пражата си с Комисията за защита на потребителите и от там ми отговориха ,че имам пълно право да поискам замяна и аз ще го направя.Просто нямам нерви да чакам още един месец ремонт и да се чудя дали всичко след това ще е нормално.Иначе нямам никакви претенции засега към Техномаркет.Досега бяха много любезни и се надявам и след поредната рекламация да останат такива/все още не съм поставял въпроса за замяна/.Още веднъж благодаря и ще пиша за резултата.

marinela markova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #224 -: Август 16, 2011, 09:55:09 am »
Mnogo bqla tehnika zakupih ot Tehnomarket , vsi4kata be6e za remont. Polu4ava6 ka6on , otvarq6 go, puska6 ureda --NE raboti. Otiva na serviz.Dava6 pari za novo polu4ava6 remontiran ured koito sled tova raboti 1 sedmica i pak na remont. Ot za6tita na potrebitelite mi otgovoriha ,4e po-dobre 4rez internet magazinite da se pazaruva, za6toto tam smenqt vednaga ureda.Zakonite v Evropa sa dale4e ot nas i zakon za za6tita na  potrebitelq NQMA