Автор Тема: Пералня в гаранция  (Прочетена 4743 пъти)

pojara

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Пералня в гаранция
« -: Ноември 13, 2008, 11:33:51 am »
Закупих пералня Аристон, която миналата година претърпя два успешни ремонта. Но тази година по гаранционно обслужване вече два пъти идва техник на Булсервиз Аристон Индезит оод и не може да отстрани повредата. Второто посещение беше по рекламация на първото. Записаха ми час за посещение идната седмица - така вече се събира около месец и половина без работеща пералня. Как трябва да процедирам, за да защитя правата си и какво следва с уреда - не трябв ли да се замени? Благодаря предварително за отговора.
pojarliev@jabse.com
« Последна редакция: Ноември 13, 2008, 11:34:17 am от pojara »

julieta

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Пералня в гаранция
« Отговор #1 -: Декември 15, 2008, 02:32:43 pm »
Здравейте аз имам проблем пералня АРИСТОН АVF 109-гаранционна!СЕРВИЗНИТЕ  в БУРГАС ,остановиха повреда в нагревателя,взеха го на 27.11 и все още чакам вест.При всяко мое обаждане ми казват ,че очакваме пратката.Знае ли някой имам ли право да изискам заместващ нагревател и каде мога да се оплача от отношението на сервизните работници!juulii@abv.bg БЛАГОДАРЯ!

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Пералня в гаранция
« Отговор #2 -: Декември 15, 2008, 03:25:49 pm »
А кога сте я купили?

domakinj

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Пералня в гаранция
« Отговор #3 -: Януари 20, 2009, 10:31:26 am »
В другата тема пуснах запитване за същата пералня, AVF109 - ужасно неудачен модел явно. За една година вече 5 пъти викаме техници вкъщи. Утре ги чакам за поредната повреда и смятам да отида в магазина, за да я сменям. Това не се търпи вече. Тя вместо да ми върши работа, ме натоварва с непрекъснати проблеми. Моля само някой, който е минал по този път, да ми каже каква е точно процедурата по смяната и дали въобще имам шанс???

vazmuten

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Пералня в гаранция
« Отговор #4 -: Февруари 14, 2009, 05:40:47 pm »
Здравейте, аз също имам пералня Ariston, която се повреди и съм страшно недоволна от обслужването в Булсервиз Аристон Индезит ООД. След като установиха какъв е проблема, вече един месец, не дават никакво обяснение защо не изпращат техник за да извърши ремонта. Най-неучтиво затварят телефона след като са ме оставили да чакам 5 мин. за да ми дадат отговор.

Samira32

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Пералня в гаранция
« Отговор #5 -: Март 04, 2009, 03:09:37 pm »
Здравейте,
ако в едномесечен срок сервиза не отстрани проблема, всеки клиент има право не само да поиска смяна на уреда, в случая пералнята, но дори може да поиска да му върнат парите. Всички тези права ни ги дава закона за защита на потребителите.
От сервиза няма да ви сменят пералнята - това става през магазина от който е купена. А вече магазина се оправя с вносителя.
Аз също имам пералня Аристон и съм доволна от обслужването на техника от сервиза. Но явно зависи от района за който отговарят отделните техници.

Samira32

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Пералня в гаранция
« Отговор #6 -: Март 04, 2009, 03:10:47 pm »
Пропуснах да кажа, че написаното от мен е за перални в гаранционен срок.

tedito

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Пералня в гаранция
« Отговор #7 -: Април 27, 2009, 09:57:15 am »
И аз имам проблем с аристон 109 както си работеше така спря. Няма никакви индикации че има ток в нея.Май доста са скапани тези Аристони а много ми ги препоръчваха.

tedi73b

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Пералня в гаранция
« Отговор #8 -: Октомври 10, 2010, 06:36:42 pm »
много бих искала да знам как трябва да постъпия да отида в магазина от които съм закупила стоката или в сервиза.кое да направя?

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Пералня в гаранция
« Отговор #9 -: Октомври 12, 2010, 09:28:40 am »

mihaelamf

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Пералня в гаранция
« Отговор #10 -: Ноември 27, 2010, 10:16:53 pm »
Здравейте, имам проблем с пралня DAEWOO. Конкретният въпрос, който имам е: има ли определен срок в който са длъжни техниците от гаранционният сервиз да посетят адреса ми. Обадих се в понеделник(22.11.2010г.) много нелюбезна г-ца ми записа адреса, даде ми номер на заявка и каза, че до края на седмицата, трябва да ми се обадят техниците кога ще дойдат.Естественно понеже пералнята е в гаранция и няма да плащам, никой не ми се обади. С две малки деца съм, едното на 6 месеца и ужасно много ми трябва пералнята. В понеделник ще звъня пак, но ми се ще да знам има ли конкретен срок в който те са длъжни да се отзоват на заявката.

Svetla Kamenova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Пералня в гаранция
« Отговор #11 -: Декември 01, 2011, 09:38:54 pm »
Здравейте, аз също имам пералня Аристон, която за съжаление е за ремонт. От сервиза дойдоха веднъж, но явно не са се постарали достатъчно. Пералнята е в гаранция, но ми взеха пари за превоз. Имат ли това право? Този път ми казаха да я  занесем направо при тях, за да могат да я огледат по-внимателно. Интересува ме дали имат право да ми искат пари за превоз. Ако се налага да закупят някаква част за пералнята предполагам, че не трябва да я плащам аз, нали? Смятат, че може да има проблем с платката. Ще се радвам, ако някой от вас може да ми каже какви права имам аз като потребител.

djaki djak

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Пералня в гаранция
« Отговор #12 -: Декември 16, 2011, 09:07:32 pm »
Здравейте аз съм доволен от булсервиз пералнята ми се развали не можаха да оправят проблема докато беше в сервиза ми дадоха оборотна пералня и един прекрасен ден ми се обадиха че имам нова пералня  и я докараха