Автор Тема: Разочарована съм от обслужването и продуктите на Ив Роше  (Прочетена 7688 пъти)

ValiaU

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Искам да споделя разочарованието си от представителя на козметика Ив Роше, доколкото знам внасяна и разпрострянявана от Национални дистрибутори.
Фирмата има програма за лоялност - клиентски карти, в които се събират печати и след определен брой се получава подарък. След като цяла година събирах тези печати, накрая избрах крем за лице, който не бях ползвала. За съжаление той се оказа развален - много рядък, направо тече от тубата и с неприятна миризма на гранясало. След няколко дена, след като не бях го ползвала, освен една първа проба, отидох в магазина с молбата да ми го заменят. Под множество различни предлози това ми беше отказано.
Така Ив Роше за 12 лева загубиха клиент, който за година е похарчил 150 лева и смяташе да купува още от козметичните им продукти. Сега това няма да се случи повече. Много се ядосвам, че повечето търговци в България не осъзнават, че ако веднъж пожертваш 2, после ще спечелиш 200 и обратното.
Споделям този наглед дребен проблем с надеждата, че предстоят промени в съзнанието и начина на работа на компаниите в България и с убеждението, че това в голяма степен зависи от нас - потребителите.

kakareni

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Много си права, така е в България.Ще те посъветвам нещо, ако имаш касова белешка може да подадеш жалба, но незнам дали ще са ти дали, защото все пак продукта е безплатен.Но се опитай да подадеш жалба.Направи всичко възможно да им го върнеш по някакъв начин, не се отказвай, нека си получат заслуженото.Рени

Асен Ненов

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 129
    • Профил
Не вярвайте, че след като нещо се раздава като награда то е сред най-добрите по качество продукти. Най-често в такива игри се раздават остатъчни количества или непълни серии, които така или иначе няма как да се реализиран на пазара.

TzvetaM

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте Валя,
Случайно попаднах на изявлението Ви относно обслужването в центрове за красота Ив Роше.
За мен и колегите от екипа на Ив Роше е от голямо значение клиентите ни да са доволни, както от обслужването, така и от продуктите, затова се надявам да се свържете с мен на тел. 02/9625000 или имейл адрес tzveta_miltenova@natdist.com, за да ми разкажете по-подробно за случая.
Благодаря предварително:

Цвета Милтенова

larisa

  • Гост
Разочарована съм от обслужването и продуктите на Ив Роше
« Отговор #4 -: Септември 22, 2010, 06:27:58 pm »
Аз съм чужденка тук. Направо бях убита от продавачките тук. Правят се на толкова важни (не знам защо, може би не зная че не са собственички на тези магазините). Всеки път като купувам нещо правят физиономии и не искат да взимат карта за собиране на точки.  Не дай боже нещо да ги попитам... и то на развален български))) Бях на бул. Витоша  и Мол Сердика - и в двата магазина работят някакви дами от село без висше образование и минимална култура. Поне пред чужденците би се правили на по-возпитани... редовно купувах Ив Роше в моята държава, но тук след толкова комуникабелни продавачки смених марката на козметика...
P.S. И още нещо не ми е ясно. Във целия свят Ив Роше  е евтина козметика и дават хиляди подаръци: чанти, шалове, потници, кремове, несесери, играчки....какво да е. Тук като гледам няма такова нещо...защо България няма това? интересно...

anne

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Лариса, в България няма фирмен магазин на Ив Роше, затова няма и събиране на точки и подаръци. Но и в Белгия съм купувала от фирмения магазин на марката козметика, на която не е указана датта на производство и/или трайността, и след няколко месеца установявам, че продуктът вече е развален.
За качеството на обслужване няма да говоря, мислено псувам всеки път когато продавачка тръгне да ми говори на \"ти\" (това е масово), на което аз умишлено натъртвам отговор на \"Ви\". Уви, това не води до светване на никакви лампички в съзнанието...