Автор Тема: Жалба срещу Вивател относно моб. интернет  (Прочетена 5316 пъти)

kolev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Нашата фирма използва мобилен интернет на Вивател от доста верме. За наше съжаление от два месеца е невъзможно ползването на тази услуга: нямаме достъп до интернет, или ако се появи връзка, то тя е бавна (за да бъде отворена страница на Google са необходими около 20 мин, а e-mail е невъзможно да бъде изпратен или получен). На обаждане на оператор (тел. № 123) преди повече от месец ни беше обяснено, че в района, в който се намира нашият офис ( гр. Варна, Тополи) има повреда или някаква профилактика и те незнаят. На въпроса кога ще бъде отстранена евентуалната повреда получихме отговор “Не знаем!”.
Вече два месеца фирмата ни не може да използва интернет, за което търпи загуби. Невъзможно е да се обслужват клиенти. Невъзможно е да се получават проекти. Невъзможно е да използваме електронно банкиране. Всичко това води до загуба на време и пари.  
През изминалата седмица получихме арогантно и заплашително обаждане от служител на фирмата Ви, който настоява да платим такса за използване на мобилен инетрнет (нещо което не сме използвали повече от два месеца)!!!
На въпроса ни защо трябва да се плаща нещо, което не ни се предоставя като услуга, служителят заплаши, че ще изпрати сметките на кредитна агенция, обясни ни да отидем в офиса на БТК, където да ни бъде назначен акаунт мениджър (в офиса на БТК не бяха и чували за такъв), но ни дадоха адрес за оплакване.
Такова отношение от служители на водещ  мобилен оператор е недопустимо.
Предлагаме два варианта за решаване на проблема:
1.   Прекратяване на договора за ползване на мобилен интернет и възстановяване на средствата за върнатия модем и т.н.
2.   При продължаване на договора искаме добра и качествена връзка, без проблеми и анулиране на стари сметки за несъществуващ интернет.
Това е част от жалбата която трябва да изпратим до отдел \"Обслужване на клиенти\" на Вивател в София. Тъй като никой друг не е достатъчно компетентен дали ще има интернет скоро в нашия район и защо до като липсва такъв се начисляват такси.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Жалба срещу Вивател относно моб. интернет
« Отговор #1 -: Декември 16, 2008, 11:46:18 am »
Вие представлявате фирма, която е сключила договор за ползване на услуга, което означава, че не попадате под защитата на ЗЗП, а под ЗЗД, т.е. в този форум не можем да ви помогнем, защото не сте потребител. Най-добре да е обърнете към адвокат или правен форум.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Жалба срещу Вивател относно моб. интернет
« Отговор #2 -: Декември 17, 2008, 01:48:59 pm »
Аз на ваше място бих искал просто прекратяване на договора. Иди чакай обслужване...

xris85xris

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Вивател относно моб. интернет
« Отговор #3 -: Януари 12, 2009, 10:43:09 am »
Аз също представлявам фирма и от два месеца имам проблем с Вивател. На 18.11.2008г. подадох заявление за прехвърляне на една карта от стария й план на нов - Profi 80. Така след като минаха двадесетина дена започнах да звъня на оператор -123. След което от там ми отговаряха, че при тях за номера, който се интересувам няма такава заявка. След няколко дена незнайно от къде с мен се свърза регионалния мениджър. След 5-6 уговорки да се срещнем най- накрая госпожата дойде в офиса ми. Обясних й ситуацията, тя уж се обади в магазин 2-be /от където бях пуснала заявката/ и те пък уж я бяха пуснали към централата. Така преди коледа пак се свързах с тази госпожа и тя ми каза, че до 2 дни вече всичко на 100% ще е готово. Ами какво да ви кажа продължих да звъня на 123 от там ми казаха да се свържа с дилъра, който е посочен в заявката. Свързах се с дилъра от там получих много арогантно отношение като отговора беше \"Госпожо случват се такива неща, всичко е по електронен път\". А между другото регионалния мениджър вече не си вдига телефона /последно с нея се чухме на 30.12.2008г, когато три дена по ред ми звънеше да взема още четири карти на фирмата, за да не изтърва промоцията/.
Няма да оставя нещата така и мисля да подам жалба с/у Вивател или управителката на магазин 2-be, в Комисията за защита на потребителя.
До сега винаги съм била точна и коректна в плащанията си към тях. Сътветно искам същото отношение и към мен. И след като не го получавам ще си потърся правата.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Жалба срещу Вивател относно моб. интернет
« Отговор #4 -: Януари 12, 2009, 05:35:09 pm »
Вие не сте потребител, какво ще дирите в КЗП??? Вие попадате под закона за задълженията и договорите. По-добре адресирайте жалбата до Комисията за регулиране на съобщенията и Вивател

niko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Жалба срещу Вивател относно моб. интернет
« Отговор #5 -: Февруари 18, 2010, 02:55:37 pm »
най-голямата и нова измама: мобилен интернет от Vivacom 5 GB - 36лв. на месец с договор за 2 години.Всички държавни организации / КЗП,КРС,Омбудсман / са безсилни и нищо не могат да направят срещу наглите от Vivacom.

nik

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Вивател относно моб. интернет
« Отговор #6 -: Юли 06, 2010, 12:22:56 am »
На 14ти юни се обадих на Виваком да стартират пакет мобилен интернет - пакет 750МБ за 20лв. Исках да го ползвам само един месец. Обясниха ми че не може само един период - необходимо е поне 2 периода и ми казаха да звънна на 24ти юни за да пекратя услугата за 24ти юли - когато изтича втория период.
На 24ти звъннах по телефона на 123 - и обясних на служителя че искам да спра интернета след месец. Той каза - добре и след няколко минути каза че този интернет е вече спрян. Обясних му че не искам сега да се спре сега а след месец - той каза че ще го пуснат след няколко минути пак.

След което започнах да го ползвам отново. На 5ти юли реших да проверя сметката на този телефон и се оказа че имам натрупана сметка за 334лв. След 4 неусшешни позвънявания с по 30 мин. чакане - най накрая се свързах с операторката Таня. Обясних внимателно какъв е проблема. Операторката  се правеше през цялото време че не разбира какъв е проблема. Оказа се че сметката е вече 360лв. Телефонния разговор с нея е записан и притежавам записа, за което беше предупредена. След около 45минути разговор тя ми предложи ако искам пак да си пусна интернет 750МБ за 20лв. Явно операторки като нея ги избират с специален конкурс за възможно най-ниска интелигентност.

Излиза че поради операторска грешка трябва да платя 360лв за интернет - при цена 1.80лв на мегабайт, при условие че изрично съм си поръчал план за 20лв с 750МБ.
Не ми беше предоставена никаква възможност от "виваком" да се разгледа проблема и да се реши по някакъв начин.
Копие от това писмо е изпратено на КЗП и КРЗ

jertva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил

Николай Антонов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Вивател относно моб. интернет
« Отговор #8 -: Март 27, 2012, 06:46:37 pm »
Хора! Виваком са пулни мошеници... няма откачане от тях и не зная на кого вече да се оплача.
Подал съм молба за прекратяване на договора, кум датата на подаване на молбата нямам не платени сметки а само текуща. Минаха повече от два месеца и нямам никакъв отговор и решавам да проверя какво става. Отивам в техен    офис и какво?  Не стига че няма и помен от молбата ми, а и нови сметки :(
   На молбата която съм написал няма нито изходящ номер, нито печат, нито в кой офис е подадена - разбира се за това аз съм си виновен, защото не съм гледал.
  Моля помогнете ми!!!  e-mail: vlc_03@abv.bg

gogodif

  • Новак
  • *
  • Публикации: 11
    • Профил
Жалба срещу Вивател относно моб. интернет
« Отговор #9 -: Март 27, 2012, 08:38:55 pm »
Не  трябва да подавате молба.Не е нужно да се молите,ако срока на договора Ви е изтекъл. Подавате Заявление  за прекратяване на договора,изисквате копие от него с печат от съответния офис.

pena baba

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Вивател относно моб. интернет
« Отговор #10 -: Март 28, 2012, 12:25:02 am »
Здравейте!
Ето и моя лош късмет с тези мошеници(смело мога да ги нарека така,защот0 спрямо мен са такива).
Вчера получих смс с дължима сума от 190лв на моя тел при условие,че никога не съм използвaла техен интернет,още повече че когато няколко пъти им звънях на операторите да питам за вариантите те ме питаха с какъв тел съм и като казах blackberry категорично ме увериха че този апарат е несъвместим с техния net.Трябвало някакви специални ББ планове,за които изобщо не съм искала да се абонирам.
Казаха ми че немога да ползвам интернет с тоя телефон даже се извиниха за неудоството.
Е,питам аз аджеба как тогава имам 103МБ изразходени и то от един ден представете си какво трябва да  е правено от една телефонна слушалка за да се израzhоди толкова нещо то и батерията толкова не ми държи....
Нямам думи.
Звънях им на операорите в4ера,някаква взе да ми предполагала че настройките на самия апарат може да са се включвалi .Ама ак така хем несъвместим с техния net телефона хем настройките са се включвали.Още повече че моя тел е настроен да приема само от ВИФИ-ТО, и ми изписва потреблението в КБ след всяко влизане някъде и източникана net,които в 100% от случаите си е бил нашия вкъщи...:Д
И сега съм пуснала електронно запитване,но честно казаnо не вярвам да даде резултат....нз какво да направя друго....КЗП казаха първо да чакам отговор от тях и тогава при тях да ходя

pavlina pavlova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Вивател относно моб. интернет
« Отговор #11 -: Април 29, 2012, 10:58:20 pm »
Наистина всички са мошеници но,най много вивател.Аз си купих телефон с две карти,е ми то..ходине по мъките две години ме разиграват и ништо нито ми варнаха парите нито ми дадоха друг.През тези две години колко жалби до истанци и ништо всички са миже да те лажа файда никаква(гарга на гарга око не вади).освен че изгорях с 300лев.за тел.ами ме набутаха и с сметка без дасъм говорила сега даже са ме дали на фронтекс.Сварзах се с някаква госпожа и обисних как стоят нештата че те си искат парите за сметката която незнам по какъв начин я имам Аз откого да си искам парите кого да съдя за да ми варнат парите,след като те неса корекни иаз няма да плаштам това им одговорих ,и сега чакам някакво развитие давидим какво ште стане.