Автор Тема: Некачествена авторемонтна услуга  (Прочетена 2213 пъти)

vili80bg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Некачествена авторемонтна услуга
« -: Януари 14, 2009, 09:37:39 pm »
Купих си автомобил ,който се оказа че има проблем. Откарах го в специализиран сервиз за ремонт. При направената диагностика хората казаха ,че са намерили проблема който се явявя във  вид на развален датчик. Казаха  ми ,че ремонта ще стува 865 лв. и аз се съгласих без да сключам какъвто и да е било договор .След една седмица след многократни мой позванявания до тях ми казаха ,че автомобила е готов и мога да го взема.След като платих договорената сума ми дадоха един хвърчашт лист който е гаранциона карта ,без касова бележка . Веднага след напускане на сервиза за моя голяма изненада проблема си стоеше.Още повече качествата на колата се бяха влошили. На следващият ден се върнах в сервиза  и им казах че проблема си стой като им казах и за другите появили се проблеми.Те ми казаха да я оставя отново в сервиза и че ще я поправят.До момента ме разиграват като намират нови и нови проблеми ,които нямат нищо общо с горе посоченият проблем.Тъй като 865 лв. не са за мене никак малко пари ,моля за вашият компетентен съвет.

B.Trueger

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 68
    • Профил
Некачествена авторемонтна услуга
« Отговор #1 -: Януари 15, 2009, 09:31:40 am »
Много е трудна вашата.

Отнасянето на въпроса до Комисията на Потребителите няма да доведе до нищо, защото Вие ще твърдите, че има такива и такива повреди, а от сервиза ще твърдят, че няма такива и накрая нищо не може да се докаже.

Като начало накарайте някой мъж да се заеме с въпроса - Ваш баща, брат, съпруг или др., за да може да коментира проблемите със сервиза на технически език и да спори с тях. Може да опитате и да споменете веднъж - дваж \"Проверка от НАП\" пред някой началник от сервиза, може пък да се стегнат малко.

oiram

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Некачествена авторемонтна услуга
« Отговор #2 -: Януари 31, 2010, 05:55:50 pm »
Всепак подайте оплакване до КЗП като направите и копия от всичко което имате .Второ предизвикайте и проверка данъчните .Не знам кои лицензира подобни сервизи но и той е виновен

Stefan Caromov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
Некачествена авторемонтна услуга
« Отговор #3 -: Юни 06, 2010, 06:05:35 pm »
Значи ,не знам кой е бил сервиза .В повечето сервизи ,при такъв род проблеми подхождат доста човешки и оправят проблема без да ти  взимат пари .
Имам поглед върху няколко сервиза ,без да съм бил клиент ,просто си купувам части от тях и имаше един случаи ,в който бяха подменили избирача на сткоростите (над 600 лв) ,проблема си остана на колата и моя приятел дойде при мен още в деня ,в който си взе колата от сервиза. След търсене и четене на форуми и прочитане на колата с подходящия софтуер ,се оказа ,че трябва да си смени един датчик ,който струва 136 лв . Отидохме двамата във въпросния сервиз (там са ми познати) и хората свалиха новия избирач, сложиха стария ,смениха датчика (всичко за около 2 часа) и му върнаха останалите пари (около 450 лв)

elinor141

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Некачествена авторемонтна услуга
« Отговор #4 -: Юли 14, 2010, 10:39:58 am »
Аз искам да предупредя всички, които имат намерение да посетят Порше Запад!!!! Там работят най- некадърните хора!!! Два пъти карам колата си там и два пъти си тръгвам със съвсем различен проблем. Първият път отидох за смяна на масло и ми развалиха климатроника, при което ми поискаха 500 лв за някаква перка. След 3 дни се установи от друг майстор, че някой от Порше е изпуснал някаква малка частица близо до тази перка и за това тя не работи, а не е счупена и не е за смяна, както ме уверяваха от Порше. След намеса на съвсем обиконовен майстор от квартален сервиз всичко проработи , както трябва. Следващият път, в който отидох и отново си тръгнах разочарована беше преди 2 дни за обновяване на софтуер. Тръгнах си от сервиза със счупено копче  на музиката. Когато им казах какво е станало ми обясниха, че сама съм си го счупила. Просто нямам думи. Пиша това за да предупредя всички, които си мислят, че скъпите сервизи предлагат адекватна помощ и може да се разчита на качество. Послушайте ме и не си правете експерименти с колите, а и с нервите си също  !!!!!!!!!!!!!!

jijo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Некачествена авторемонтна услуга
« Отговор #5 -: Февруари 15, 2011, 07:56:04 pm »
nedeite da xodite pri maistor v iambol v sba toi e nai golemia mochennik ,kradec ,lajec,izmamnik.kak moji da si za karach kolata v dvijenie i da si e vzemich napravo za vtori4ni\'\'grobicha\'\'tova spored vas maistor li e ili boklyk na boklykcite