Автор Тема: жалба срещу булсатком  (Прочетена 20121 пъти)

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
жалба срещу булсатком
« -: Януари 09, 2007, 04:45:39 pm »
Искам да подам жалба срещу булсатком. Към коя комисия трябва да изпратя копие от жалбата?
« Последна редакция: Януари 09, 2007, 04:45:57 pm от elenaaleks »

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #1 -: Януари 09, 2007, 04:48:49 pm »
За какво става въпрос?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #2 -: Януари 09, 2007, 05:26:07 pm »
Ето проблема( ите) :

Всичко започна преди 2-3 месеца със спиране на сигнала, невъзможност за декодиране на един или повече канали. На мое обаждане на тел 080013800 ми казаха, че има проблем с картите започващи с 400. Този проблем не е решен до момента, защото пред ден- два сигнала спира. например на 4ти нямах сигнал 8часа, като през час ме уверяваха, че техническият проблем е решен ( отново само с карти започващи с 400 ). Днес спирането поради техническа причина беше само за 2 часа. И все ми отговарят, че \"работят\" по проблема. Не бих искала да обсъждам качеството на обслужване. Това е основният проблем. Допълнителният проблем, който възникна преди няколко дни е, че заплатих допълнителен пакет, като обаче той не беше отбелязан в компютърната им система  и съответно аз не получих тази услуга. Имам касова бележка за заплатен абонамент.  От 080013800 ми отговориха, че трябва да отида в офиса, където съм платила, но аз не живея във Варна и им казах, че ми е невъзможно в рамките на следващите няколко дни. Съдействие ( от всякакъв вид ) не получих и веднага след като имах възможност да отида във Варна посетих офиса. Там оправиха проблема с абонаментния план, и на мое запитване как ще бъда компенсирана за тази дни, в които не съм получавала услугата ми отговориха, че нищо не могат да направят ( служителите в офиса ) и едва ли ще бъда компенсирана. Поисках адрес и ( или ) телефон за да се обадя, но такъв не ми беше предоставен, под предлог, че незнаят такъв. Получих обаче отговор: Ако имате оплакване - донесете жалбата, ние ще я препратим по-горе. Силно обаче се съмнявам, че ако занеса жалбата в офиса - тя ще бъде изпратена някъде. Поисках и книга за оплаквания ( незнам дали трябва да имат, но я поисках) и ми казаха, че няма такава.

 Искам да уточня, че изпратих на г-н. Пламен Генчев, изпълнителен директор, ел. писло, с което го уведомих за проблема, но не получих отговор. Затова искам да подам жалба по ред, който да ми гарантира отговор.

Асен Ненов

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 129
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #3 -: Януари 09, 2007, 05:41:43 pm »
Поисках и книга за оплаквания ( незнам дали трябва да имат, но я поисках) и ми казаха, че няма такава.

Според чл. 127(2) търговеца е дъжен да поддържа регистър на рекламациите, а според чл. 127(3) всяка рекламация се описва в него. Т.е. няма спор дали трябва да има \"книга за оплаквания\".

Колкото до жалбата ви, трябва да пишете до Комисия за защита на потребителите (София 1000, Пл. Славейков 4а) с копие до Булсатком и да приложите:

1. Жалба + претенция/искане.
2. Фактура или касов бон (имайте пред вид, че ако сте взели фактура за фирма, губите правата си по закона за защита на потребителите!).
3. Договор и общи условия на Булсатком.
« Последна редакция: Януари 09, 2007, 05:43:48 pm от senski »

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #4 -: Януари 09, 2007, 07:35:24 pm »
Благодаря за информацията

Александър Ненов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 38
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #5 -: Януари 10, 2007, 11:34:27 pm »
Интересен ми е развоя на нещатата. Пишете тук когато получите отговор от КЗП за жалбата.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #6 -: Януари 30, 2007, 09:38:14 pm »
Ето как се развиха нещата: Преди 2 дни ми се обади Г-жа Виолета Николова  с предложение за отсраняване на появилите се проблеми. Компенсацията, която поисках беше за един месечен абонамет, която също беше удовлетворена. Като следващият месец ще бъде тестов и ако се появят отново проблеми евентуално ще ми предоставят техника на булсатком или ще ми заменят картата. Г-жа Николова остави служебният си телефон на който трябва да позваня ако се появи проблем. Надявам се да не се появи такъв. След този пробен месец, ако някой се интересува, ще напиша какъв е развоя на нещата.

inteza

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #7 -: Декември 09, 2008, 05:22:23 pm »
какъв е телефона на пламен генчев    или виолета николова

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #8 -: Декември 09, 2008, 06:04:59 pm »
нямам идея - все пак беше много отдавна.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #9 -: Декември 10, 2008, 09:10:03 pm »
Аз вече 2 календарни месеца от пускането на заявката чакам да ме свържат. Сериозни въпросителни изникват пред мен дали наистина това е моят оператор :D

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #10 -: Декември 11, 2008, 09:16:51 am »
Проблемът обикновено е в техниците, които са към офиса, в който сте отишли. Бих казала - липса на какъвто и да е контрол върху тях. Имам два приемника - втория приемник го сложиха 2 дни след като подадох заявка, обаче имаше такива разправии.... В таксата за включване се включва и цената на приемника, обаче въпросните техници искаха да вържат втория приемник към вече съществуващата чиния, която е с мотор и не винаги е насочена към спътника, който обслужва булсатком. Когато се включих имаше и срок за включване, но по-малък от 2 месеца мисля. Най-вероятно някой е забутал заявката някъде.... защо не напишете една жалба... за разлика от регионалните офици, централното управление работи доста бързо :)

Иначе, ако ви поставят чинията на подходящо място, булсатком е добър избор, абонат съм от почти 5 години, и като изключим горния проблем - никога не съм имала проблем от каквото и да е естество

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #11 -: Декември 11, 2008, 09:45:23 am »
Проблемът е, че заявката си е при тях, но в момента едва ли не нямали свободен персонал за поставянето :D
Вторият приемник нали се връзва към същата чиния ? Къде е проблема ?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #12 -: Декември 11, 2008, 11:16:02 am »
Вторият приемник е на отделен договор, а не е включен като допълнителен (а допълнителният приемник се връзва към първия, затова има изисквания за разстоянието между приемниците). Проблемът е, че техниците искаха да не поставят и да не оставят заплатената от мен чиния, а много по-просто - да го вържат към съществуващата чиния, която в по-голяма част от времето е насочена към друг сателит. А и не само искаха, но и настояваха за това.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #13 -: Декември 11, 2008, 01:56:28 pm »
Аха, ясно. Искала си просто втори комплект и те да изкарат някой лев под масата да гушнат 1 чиния бонус :D
Каква е логиката обаче да си с две чинии към 2 различни спътника ?
Не са ли кодирани нещо само за техния си посредством картите ?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #14 -: Декември 11, 2008, 02:44:31 pm »
Едната чиния е за хола, другата - за спалнята. Чинията с мотор е купена с приемник, който позволява поставянето на различни карти и не е кодиран, т.е. ако искам да гледам някоя кодирана американска (примерно) телевизия - мога да си купя карта, да насоча чинията и да гледам, или ако искам да гледам някой безплатен сателит - само превключвам на канала и чинията се премества. Проблемът е, че при бурен вятър, той отмества чинията и сигналът не стига до където трябва, и нямам телевизия за няколко минути до няколко дни през зимата. Чинията на булсатком няма мотор и се застопорява в една посока и не може да бъде местена и насочвана към друг сателит, но за сметка на това е стабилна при вятър или сняг и до сега, за 1 година, нямаше сигнал само веднъж за 2-3 минути при един много бурен вятър.