Автор Тема: жалба срещу булсатком  (Прочетена 12331 пъти)

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #15 -: Декември 13, 2008, 12:45:13 pm »
Тази с мотор откъде е закупена и на каква сума естествено :)

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #16 -: Декември 13, 2008, 02:03:45 pm »
От магазин за сателитна техника, като сума не беше много, сялата система ми струваше около 600 лева, от които приемника беше около 400. Самата чиния беше евтина (с диаметър 2м), но останалите части - мотор, поставка, един модул за управление от разстояние са скъпите части.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #17 -: Декември 14, 2008, 02:43:46 pm »
Чак такъв ТВ маниак не съм, мерси за пояснението все пак.
Утре мисля да изтичам до офиса им да поговорим на малко по-високи децибели защото и 35-дневния им срок от работни дни изтече.
Незнам, адронния ускорител явно ще се сглобява та толкова време отнема :D

Sewerina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #18 -: Юли 31, 2010, 09:58:35 am »
И аз не съм доволна от Булсатком :( Наложи се да се преместим на друг адрес и започнаха проблемите.Техника,който пратиха за настройване на антената обясни,че нямало да имаме добро качество на картината,защото нивото на сигнала е около 50 % ,но не поясни защо е така? Според мен просто не му се занимаваше и бързаше да си вземе 10-то лева и да си тръгне.От тогава при всеки вятър и дъжд ми се губи сигнала.След последната буря преди пет дни единственото,на което се радвам е син екран с надпис Булсатком и червена лента долу с красноречивото "НЯМА СИГНАЛ". Естествено се обадих в офиса,за да подам заявка за техник и ме увериха,че до 72 часа ще изпратят такъв,но уви.Реших да се откажа от услугите им,защото нямам време и повече търпение да пиша жалби и други подобни.Ако нямат контрол върху техниците си си е техен проблем и не желая да страдам повече.На компенсация  също не се надявам ( ползвам пакет Премиум) за парите ,които плащам можеше поне да си направят труда да ме излъжат нещо по телефона или да ме помолят за отсрочка от 72 часовия срок.

Георгиев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #19 -: Декември 04, 2010, 01:41:31 pm »
Здравейте,
аз съм абонат на Булсатком (за жалост). Още в началото се примирих с това, че няма да гледам телевизия в облачно време или когато има вятър (казах си: \"явно това е технологичен проблем, нищо не може да се направи\"). В последствие забелязах, че проблемите със сигнала са на лице при всекакво време. А когато останах без сигнал... 6-ти ден не мога да се справя с тях. С такива нагли служители никога не се бях сблъсквал. След като подадох сигнал в офи са им, при последващите ми свързваня по телефона (а да се свържеш с тях също изисква много време и търпение) всеки път ми беше отговаряно, че няма подаден сигнал. Когато на 5-ия ден отидох отново в офиса им служителката ме гледаше тъпо и познайте... \"ами нямаме подаден сигнал\". Така, че ако още не сте се излъгали да сключвате договор с тях - НЕ ГО ПРАВЕТЕ!

bloucester

  • Гост
жалба срещу булсатком
« Отговор #20 -: Декември 04, 2010, 04:06:26 pm »
Г-н Георгиев, абонат съм на Булсатком от около 4 месеца и досега нямам проблеми. Гледам телевизия и при сравнително силни бури, и при дъжд. Единственият път, когато сигналът прекъсна, беше при особено проливна буря. Антената се намира на покрива на 4-етажен блок и е разположена на юг. От нея получават сигнал 3-те мои телевизора и 2 телевизора на съседно семейство. Никой няма никакви оплаквания.

Предлагам ви да изискате от техниците на Булсатком да проверят как е разположена и свързна антената ви - изложението задължително трябва да е южно и да е добре прихваната към стена/комин/балкон и т.н. Възможно ли е недобросъвестни монтажници да са ви я поставили, въпреки че са били наясно, че изложението ви не е подходящо?

Terdjan Shemshedinova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #21 -: Октомври 28, 2011, 10:01:06 pm »
Здравейте,
аз също съм силно разочарована от обслужването на Булсатком:( Случката е следната: аз и моето семейство сме абонати на Булсатком от около 2-3 години. Преместихме се на друг адрес и още щом се нанесохме се записахме за пакет телевизия на 2 приемника и интернет. След почти седмица ни прекараха интернета, а в момета вече 13 ти ден чакам да ни прекарат и цифровата. Имаме 2 телевизора вкъщи, а нямаме как да ги ползваме... Звъняхме по телефона, ходихме да се оплачем в офиса...без резултат... Единственото, което ми казаха бе, че не зависело от тях и че трябва да спрем да ги притесняваме всеки ден! Щели сме да се радваме на телевизия най-рано след около седмица! При това в офиса ни се нахвърлят със хапливи коментари за това колко сме били досадни!!! На всичкото отгоре най-нагло ни лъжат и си прехвърлят топката. Не зная къде и как да се оплача от това отвратително обслужване... Същината на проблема е в това, че живеем в малко градче, където нямам избор на оператор, понеже Булсатком купи и последната кабелна телевизия и в момента държат монопол на пазара... Така че съм принудена да чакам... Искам някак да се добера до телефонен номер на управата в централния офис, за да се оплача - не мисля, че такава голяма компания може да си позволи такова ужасно обслужване!

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #22 -: Ноември 01, 2011, 11:23:39 am »
Пишете до адреса на управление
Публичен регистър СЕМ
http://www.cem.bg/public_reg.php?action=6&p=3
Писмото задължително  с  обратна разписка

mikkey mikkey

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #23 -: Февруари 10, 2012, 10:17:22 am »
Здравейте!
Аз също искам да подам жалба срещу Булсатком, но не съм съвсем наясно до кого да бъде адресирана. Става дума за следното. Аз като техен абонат си плащам за услугата \"Премиум пакет\". Обаче от няколко месеца започнаха своеволията им да преместват канали от премиум пакета на друга кодировка, която не се поддържа от стандарните SD приемници. В момента тези канали са 4 или 5, но идеята им е да прехвърлят всички канали от премиум пакета към новата кодировка, която изисква задължително наличнието на HD приемник. Да, обаче 1. този приемник не се подменя безплатно, а срещу скромната сума от 18 лв за основен приемник и по 58лв за всеки допълнителен приемник. 2. Аз нямам LCD дисплей и следователно не виждам смисъл от принудителната смяна на този приемник, който се опитват да ни наложат. 3. Дори да реша да си сменя приемника и се съглася да платя тези пари, пак не мога да го ползвам, защото съм с 2 антени, а приемника им все още няма разработен софтуер за работа с 2 антени. Съответно от Булсатком не желаят да се обвържат със срок кога ще има такъв софтуер.
Всичко ми звучи прекалено набутващо за мен като потребител, но не смятам, че като сменя доставчика ще си реша проблемите, а искам да накарам този доставчик да се отнася както трябва към редовните си клиенти. Съгласна съм и дело да заведа, защото в договора, който съм подписала не пише абсолютно нищо.  В момента аз съм предплатила премиум пакет до края на месец април, а реално не съм в състояние да гледам всички програми за които съм платила, и не съм била предупредена за намеренията им да преминават към друга кодировка, която да ме обвърже по някакъв начин с други задължения.
Благодаря Ви предварително, надявам се някой да откликне с идеи от къде да почна, защото не смятам да се откажа.
« Последна редакция: Февруари 10, 2012, 10:17:43 am от mikkey »

Milena Marinova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #24 -: Февруари 19, 2012, 11:04:41 am »
Mislq,che e vreme gospodari na efira da posetqt izpulnitelniq direktor na Bulsatkom!

Emilia Koleva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
жалба срещу булсатком
« Отговор #25 -: Юни 01, 2012, 03:41:48 pm »
Здравейте! Много се разочаровах от Булсатком. Клиент съм им от 6г.. Вчера исках да си взема новото HD устройство (разбира се да си го платя -18лв), но ми казаха, че до края на юни няма да има приемници в цялата страна. Та въпроса ми КАК така, аз съм клиент и си плащам. Ако съм нов потребител пак ли така ще ми кажат?!? Просто не мога да го проумея как така няма да има нови приемници. В момента си плащам за услуга, която за телевизора ми не излъчва хубава картина. КАК Е ВЪЗМОЖНО?!?! Когато имат приемници може и да е късно и да не ми трябва...

Албена Велчева

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Re: жалба срещу булсатком
« Отговор #26 -: Март 12, 2015, 09:09:40 pm »
На 7 март вечерта сигнала в дома на родителите започна да прекъсва. още вечерта те са започнали да звънят на оператора, но или телефона е давал заето или свободно и никой не го вдига. На следващия ден /8 март/ аз отидох да видя какво става, и отново не успях да се свържа с оператор. В ранния следобед успях да се свържа с оператор и техник на фирма Булсатком, от където ми отговориха че ще подадат адреса на група за отстраняване на повреди. В понеделник /9 март/, аз отново позвънях на оператор, за да попитам кога ще пуснат сигнала на телевизията в дома на родителите ми, и от там ми отговориха че срока за отстраняване на повредата е 72 часа. Наложи се след работа, аз да отида до офис на Булсатком, от където не ми дадоха точна информация кога ще бъде отстранена повредата. Във вторник /10 март/, отново позвънях на оператор, тъй като вече бяха изтекли повече от тези 72 часа, от където женски глас на име Рада Стайкова от фирма Булсатком, ме отпрати с думите "Приятен ден", и ми затвори телефона, и след повторно мое позвъняване, друг женски глас ми отговори че метереологичните условия не позволяват на техните техници да отремонтират повредите. Наложи се да потърся друг оператор, за да мога да свържа родителите ми със света чрез телевизия, тъй като баща ми е инвалид и това е единствената му връзка. Уведомявам Ви че до този момент /12 март - 20,50 часа/, все още служител от Булсатком не се е свързал с нас, за да ни отстрани повредата. Вече се питам, дали не живеем в Джунглата - България, или в някаква т.нар. европейска столица. Таксата за месец март е платена на 27 февруари в 15,16 часа на стойност 27,00 лева, като в събота сутринта /7 март/, аз доплатих такса от 4 лева за спортните канали.

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Re: жалба срещу булсатком
« Отговор #27 -: Март 17, 2015, 04:41:16 pm »
Редно е да Ви направят отбив от  месечната такса, след като не са отстранили повредата с дни. Погледнете си договора