Автор Тема: Моля за съвет.  (Прочетена 421 пъти)

mursii

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Моля за съвет.
« -: Февруари 09, 2009, 03:20:46 pm »
На 16.06.2008г. си купих LCD телевизор от \"Технополис\" за 979 лв.Преди празниците телевизора се развали.Занесох го на ремонт в сервиза,след почти месец от сервиза ми се обадиха и ме уведомиха,че телевизора трябва да бъде подменен с нов.Издадоха ми бележка,с която на 7.02.2009. отидох в \"Технополис\".Оказа се,че същият модел телевизор в момента струва 750лв,нямат го в наличност,но ако желая мога да си избера друг или каквото и да е друго до 750лв.На въпросът ми не трябва ли да си избера стока за сумата която съм дала,разбира се ми отговориха,че не е възможно.Избрах си телевизор и си тръгнах.Моят върпос в случая е,какво мога да направя и имам ли право на някаква претенция.Касовата бележка от старият телевизор е в мен,ако това има значение.Ще съм благодарна на всеки,който може да ми помогне.

zelince

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Моля за съвет.
« Отговор #1 -: Февруари 15, 2010, 02:47:37 pm »
Здрвейте, искам съвет за лап топа(ASUS X58L) който си закупих преди 4 месеца. Започна да прави проблеми(при включване се рестатира сам, при работа в нета започват да излизат мн прозорци който немогат да се затворат,ако не го рестартираш). Занесахме го в сервиза, стоя там 1 мес. и едвам откриха проблема, ми се обаждат че е готов да си го взема. Взимам го аз и ги включвам и пак същите проблеми. Обаждам се и им казвам че нищо не са направили, а те ми казват че не е възможно да прави този проблем, пак го пратихме в сервиза. Аз им казах че ако се наложи още веднаж да им се обадя и да го върна в сервиза си искам парите или нов лап топ, а те ми казаха че това не е грешка за тях и немогат да ми помохнат. Незнам какво да правя 1000 лева на вятъра.

profa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Моля за съвет.
« Отговор #2 -: Февруари 16, 2010, 06:50:26 pm »
През 2008 год месец септември си закупих мобилен телефон от ХЕНДИ.След около месец започна да се рестартира когато си поиска,занесох го във фирменият сервиз на МТЕЛ в Русе.След проверка се оказа,че проблема е в софтуера ,преинстелираха го-Но отново се проявиха същите дефекти и отново в сервиза за около месец,така вече трети път.От магазина обещаха да го сменят с друг,но искат протокол за фавричен дефект ос сервиза, от там такъв отказват да ми издадат под предлог ,че за ``СОФТУЕРА`` не важала гаранцията?Писъл съм оплакване до Мобилтел, но ``КУЧЕТО СИ ЛАЕ КЕРВАНА СИ ВЪРВИ``КЪДЕ ДА СЕ ОПЛАЧА ,ЧЕ ДА МЕ ЧУЯТ И ДА СМЕНЯ ПУСТИЯТ МУ ТЕЛЕФОН?