Автор Тема: Orange Center Бизнес Парк Младост ВНИМАНИЕ !!!  (Прочетена 1980 пъти)

communist-bourgeois

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Orange Center Бизнес Парк Младост ВНИМАНИЕ !!!
« -: Февруари 12, 2009, 04:42:29 pm »
Добър ден,
пиша ви относно магазин ,,Orange\" във Бизнес Парк София,Младост 4.Днес бях принуден да платя тяхна стока,която поради немарливост беше сложена на ръба на масата.Във бързината закачих по невнимание порцелановото изделие и бях принуден да платя за него.След кореспонденция със собственика на гореспоменатият магазин заплатих  в крайна сметка не на крайна цена -60 лв,а на изкупна която беше 20 лв.Отделно дадох още 70 лв за подарък и в крайна сметка ме обвиниха да си гледам в краката,при условие че без малко да се разрежа от небрежно изложеният им продукт.Така биха могли всеки ден да си докарват дневният оборот само от счупени стоки!
Живял съм дълго време във чужбина и компромиси се правят навсякаде където има по-големи вериги,трудно ми е да свикна тук,клиента все да е виновен и да го обвиняват,а не да се чувства като такъв!
PS: Масите на които са им наредени стоките винаги са претрупани,продуктите са наредени по ръбовете,мястото за разминаване е малко и тясно и ПРЕЦЕНЕТЕ САМИ КАКВА НАДЦЕНКА ПРАВЯТ НА ПРОДУКТ СТРУВАЩ 20 И ПРОДАВАН ЗА 60ЛВ !!!
Аз напуснах възмутен това място и се обръщам към вас,за да знам кой е виновният и как се процедира при такива случаи?
благодаря предварително
communist-bourgeois
« Последна редакция: Февруари 12, 2009, 06:47:25 pm от communist-bourgeois »

communist-bourgeois

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Orange Center Бизнес Парк Младост ВНИМАНИЕ !!!
« Отговор #1 -: Февруари 12, 2009, 07:07:04 pm »
За да дам отговор на евт. възникнали въпроси:
На повечето места,където съм бил се разполагат чупливите предмети във средата а не накрая на рафта.
Впечатление прави,че скъпите маркови предмети са сложени във заключени стъклени витрини,а евтините?
Те са разположени безразборно,това което съборих беше декоративно порцеланово изделие 40х40см,евтин китайски продукт със орнаментиран ,,LOVE\"в средата,може би керамика...което падайки от 40-45см височина се разпръсна на малки парчета въпреки опаковката в която беше увит!
На въпроса:Защо сте го сложили там?-получих следният отговор:
-Защо не си гледате в краката,как другите гледат!Досега не се е случвало нито тук,нито във другият магазин!
Отговор:
-Бях със разкопчано дълго яке,закачи се накрая,може би на ципът му!
-Не ме интересува!
-Тогава ще разкажа преживяното на поне 200 колеги,при което продавачката отговори:
-Това нас не ни интересува!
Добре тогава,тъй като отмъщението е най-сладко аз го разпространих на около 50колеги,пуснах случката във различни форуми и бих се радвал поне един единствен от тези хора да бъде разубеден да купи от тях прочитайки написаното от мен!
Единственото което целях беше да се съгласят и те със мен,че във бързината може да се случи,че вината не е само моя а и тяхна и че може би трябваше  вината да се раздели поравно на 2х10лв.

communist-bourgeois

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Orange Center Бизнес Парк Младост ВНИМАНИЕ !!!
« Отговор #2 -: Февруари 12, 2009, 07:20:03 pm »
Добър ден,
пиша ви относно магазин ,,Orange\" във Бизнес Парк София,Младост 4.Днес бях принуден да платя тяхна стока,която поради немарливост беше сложена на ръба на масата.Във бързината закачих по невнимание порцелановото изделие и бях принуден да платя за него.След кореспонденция със собственика на гореспоменатият магазин заплатих в крайна сметка не на крайна цена -60 лв,а на изкупна която беше 20 лв.Отделно дадох още 70 лв за подарък и в крайна сметка ме обвиниха да си гледам в краката,при условие че без малко да се разрежа от небрежно изложеният им продукт.Така биха могли всеки ден да си докарват дневният оборот само от счупени стоки!
Живял съм дълго време във чужбина и компромиси се правят навсякаде където има по-големи вериги,трудно ми е да свикна тук,клиента все да е виновен и да го обвиняват,а не да се чувства като такъв!
PS: Масите на които са им наредени стоките винаги са претрупани,продуктите са наредени по ръбовете,мястото за разминаване е малко и тясно и ПРЕЦЕНЕТЕ САМИ КАКВА НАДЦЕНКА ПРАВЯТ НА ПРОДУКТ СТРУВАЩ 20 И ПРОДАВАН ЗА 60ЛВ !!!
Аз напуснах възмутен това място и се обръщам към вас,за да знам кой е виновният и как се процедира при такива случаи?
благодаря предварително


За да дам отговор на евт. възникнали въпроси:
На повечето места,където съм бил се разполагат чупливите предмети във средата а не накрая на рафта.
Впечатление прави,че скъпите маркови предмети са сложени във заключени стъклени витрини,а евтините?
Те са разположени безразборно,това което съборих беше декоративно порцеланово изделие 40х40см,евтин китайски продукт със орнаментиран ,,LOVE\"в средата,може би керамика...което падайки от 40-45см височина се разпръсна на малки парчета въпреки опаковката в която беше увит!
На въпроса:Защо сте го сложили там?-получих следният отговор:
-Защо не си гледате в краката,как другите гледат!Досега не се е случвало нито тук,нито във другият магазин!
Отговор:
-Бях със разкопчано дълго яке,закачи се накрая,може би на ципът му!
-Не ме интересува!
-Тогава ще разкажа преживяното на поне 200 колеги,при което продавачката отговори:
-Това нас не ни интересува!
Добре тогава,тъй като отмъщението е най-сладко аз го разпространих на около 50колеги,пуснах случката във различни форуми и бих се радвал поне един единствен от тези хора да бъде разубеден да купи от тях прочитайки написаното от мен!
Единственото което целях беше да се съгласят и те със мен,че във бързината може да се случи,че вината не е само моя а и тяхна и че може би трябваше вината да се раздели поравно на 2х10лв.

еlenaalex2

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 91
    • Профил
Orange Center Бизнес Парк Младост ВНИМАНИЕ !!!
« Отговор #3 -: Февруари 13, 2009, 02:06:26 pm »
Като чета такива дописки започвам да си мисля, че продавачките имат право, когато понякога наричат клиентите \"малоумници\".

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Orange Center Бизнес Парк Младост ВНИМАНИЕ !!!
« Отговор #4 -: Февруари 13, 2009, 05:30:21 pm »
Отговорността винаги има две страни - от една страна клиентът трябва да бъде внимателен, от друга страна персоналът трябва да подреди  стоката, така че да не балансира на края на рафта, да не е по земята, нито на огромни пирамиди, които едва едва се крепят.

В този случай аз не бих платила стоката, точно от факта, че персоналът/собственика в стремежът си да съберат повече стока, отколкото може да събере един магазин, са подредили артикулите по начин, който предполага евентуално някой да ги бутне и счупи. Бих ги помолила да извикат полиция да документира случая и да ме съдят за този артикул.

elenaalex2 - продавачките нямат право да наричат клиентите малоумници, дори и да са такива. Това е безкарайно обидно отношение към клиент, който си харчи парите в техния магазин, и чиито пари отиват за техните заплати. За съжаление манталитетът се сменя трудно, явно вие имате нужда да осмислите изказванията си.

wordsunspoken

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Orange Center Бизнес Парк Младост ВНИМАНИЕ !!!
« Отговор #5 -: Март 04, 2009, 09:50:58 pm »
ето я и другата гледна точка,тъй като е прието отсрещната страна също да има думата. преди да пишете по форуми, поне седнете и се подгответе - написаното от вас граничи със сюрреализъм. магазините се подреждат по правила,който на вас очевидно са ви неизвестни. първо - мястото на стоката е в търговската площ,персонала има за задача да изложи всичко по начин,достъпен за всички. второ - в Orange center маси няма - това са гондоли,създадени с една единствена цел - да се излага стока на тях. трето - във случая,ви беше обяснено как се процедира - стоката се заплаща - не сме си го измислили,парите не са отишли в моя джоб,процедурата по заплащането е разяснена но вратата на магазина,т.е. влизайки вътре,се спазва това. четвърто - не си мислете,че в онзи ден съм отишла на работа с желание някой да счупи нещо,което преди това е било изложено,преместено от клиенти преди вас и прочие обстоятелства - не нарочни. счупването на стока от клиент е едно от най-неприятните неща поради простата причина,че разясняването на случая,процедурата по заплащането и караниците,които биха възникнали стечение на тези обстоятелства,са изключително неприятни. пето - надценката,за която говорите,е търговска практика,няма смисъл да се спори и така нататък. счупена стока се заплаща на доставна цена - не изкупна. оправете си понятията. шесто - твърдението ви,че замалко сте щели да се нарежете на стоката ни - вие бягахте от нея,сякаш ние сме някакви тъпи продавачи,които не виждат какво става. седмо - живели сте в чужбина - мен това наистина ме не интересува,защото както ви казах тогава - чупите стока,която е в български магазин,т.е. процедира се както се процедира в този магазин. осмо - гондолите ни не са претрупани - те имат точно толкова стока,колкото да изглежда пълно и изобилно,но не и претрупано. девето - друг път,когато цитирате разговор или реплики,бъдете така етичен да спазвате действителността - казвайки ми,че ще кажете на всичките си колеги какво се е случило,аз просто ви отвърнах -добре,постъпете както искате. т.е. аз не мога да ви спра да говорите какво е станало,но ми се искаше да останете в магазина,вместо да блъскате входните врати и да чуете репликите на останалите ни клиенти - в крайна сметка независимо какво са ви казали вашите колеги,мнението на клиентите след вас на опашката определено не беше във ваша полза.  десето - пишете по форуми колкото си искате,това е ваше право. но клиентите,който са били доволни от мен и колегите ми във всичките ни магазини, от обслужването,от отношението,качеството на стоката и т.н. - те имат свое собствено мнение и няма как вие да го режисирате. относно коментарите отдолу - не коментирайте нещо,което не е станало пред вас elenaalex - няма как да заемете страна по случай,на който не сте били свидетели.