Автор Тема: swarovski  (Прочетена 362 пъти)

alexandria

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
swarovski
« -: Март 05, 2009, 02:30:03 pm »
Здравейте,
имам с следния проблем:
Бях си закупила гривна от Сваровски, чиято стойност не е малка. Два месеца по късно имах праблем с нея, дадох я за ремонт в магазина при което ми казаха, че срока за ремонт е 1 месец. След изтичането на въпросния месец аз ги потърсих тъй кота те не го направиха, въпреки че ми имат данните, отговора беше, че тя не е готова все още и че въпросния месец не е изтекъл, тъй като събота и неделя не се брояли!
Искам да знам дали е нормално цялото това нещо, ако е нормално добре, а ако не е какво да направя!

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
swarovski
« Отговор #1 -: Март 05, 2009, 02:56:08 pm »
съботите и неделите се броят. В закона е записано, че срокът за поправка е един месец, не един работен месец, логично е да става въпрос за календарен месец. Това, което можете да направите, е или да поискате да ви заменят гривната с нова, или да ви върнат парите.
« Последна редакция: Март 05, 2009, 02:56:55 pm от elenaaleks »

buba_rose

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
swarovski
« Отговор #2 -: Март 07, 2009, 04:54:54 pm »
dobar den,

imam slednia problem-na 06.03.2008 priatelia na sestra mi zakupuva ot shtanda na fiirma \"elegant di\"eood sofia - magzaina v burgas - komplekt obetsi i prasten, na sledvashtia den bez da znam zakupuvam ot sashtia magazin sashtia komplekt. ochevidno konfuzna situatsia no reshihm che v magazina shte se otnesat s razbirane i shte varnat parite za pone edinia komplekt-kasovite belejki i za dvete pokupki se paziat. okazva se che niamam pravo da varna komplekta nito da mi varnat parite, nito da govoria s upravitelia, nito da razchitam na lubezno otnoshenia ot prodavachkata

vaprosa mi e : imam li pravo da varna edinia komplekt sreshtu kasova belejka i kam kogo triabva da se obarna za pomosht

blagovesta-email: bm_smile@hotmail.com

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
swarovski
« Отговор #3 -: Март 07, 2009, 04:58:23 pm »
нямате право - грешката е изцяло ваша. Не е вината на магазина, че вие не сте се разбрали. Могат да ви върнат парите, ако се договорите за това или ако магазинът има подобна политика.

и пишете на кирилица, ако нямате - има достатъчно онлайн конвертори латиница>кирилица
« Последна редакция: Март 07, 2009, 04:58:53 pm от elenaaleks »

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
swarovski
« Отговор #4 -: Март 13, 2009, 11:13:10 am »
Аз имах подобен случай с Практикер и ми дадоха да си избера друга стока на тази стойност. С няма и 10 лв я надвиших в крайна сметка.
Всичко опира до фирмата :)