Автор Тема: Гаранционен сервиз ГЕРМАНОС  (Прочетена 4788 пъти)

trifonov77

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Гаранционен сервиз ГЕРМАНОС
« Отговор #15 -: Август 02, 2010, 07:59:39 am »
Здравейте,
и аз като вас имам проблем с телефонът си, който е Нокия Е52. Закупих го през м. Февруари и през м. Март даде дефект/ черен екран/. Занесох го в магазина на Германос в гр. Разград и оттам го препратиха към Централен сервиз. Върнаха го след около три седмици. След две седмици обаче телефонът пак даде същия дефект. Отново го занесох и отново го изпратиха в сервиза. На 27.07.2010г. ми се обаждат, за да си го получа. Отидох и в магазина ми казват, че гаранцията на телефона е прекратена, тъй като имало корозия на чипа на платката. Аз естествено не се съгласих и поисках да ми дадат телефон на Централен сервиз, за да се чуя с тях и да разбера какъв е проблема. Естествено такъв ми бе отказан, ще кажеш, че питам за телефона на Барак Обама. Чрез мои познати намерих телефона и звъннах в сервиза. Говорих около 40мин. с някакъв бранд-мениджър, който се опитваше през цялото време да ми внуши. че аз едва ли не нарочно съм си мокрил телефона. Днес /02.08.2010г/ ще ходя в Защита на потребителите, за да подам жалба.
Ако някой може да ме посъветва какво друго мога да направя, ще съм му много благодарен.

bloucester

  • Гост
Гаранционен сервиз ГЕРМАНОС
« Отговор #16 -: Август 02, 2010, 11:31:55 am »
Занесете го в обикновен сервиз, в който не работят негодници, и се надявайте да го оправят.

tania1987

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Гаранционен сервиз ГЕРМАНОС
« Отговор #17 -: Август 02, 2010, 09:57:03 pm »
Zdraveite az sa6to imam problem s Germanos. Vzeh si telefon predi nqkolko meseca i po4na postoqnno da se izklu4va. Ve4e 3ti pat go pra6tat v serviz no problema si ostava prodaljava da se izklu4va. V takav slu4ai sled kato ne mogat da otstranqt problema ne trqbva li da mi go zamenqt s nov. Molq koito ma informaciq po tozi vapros da pi6e.

red_gendo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 15
    • Профил
Гаранционен сервиз ГЕРМАНОС
« Отговор #18 -: Август 21, 2010, 03:06:16 pm »
ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
Глава пета-БЕЗОПАСНОСТ И КАЧЕСТВО НА СТОКИТЕ И УСЛУГИТЕ
Раздел II-Гаранция на потребителската стока
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.
(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.
(3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.


Виждате, че правата не са малк и ако ги знаете, можете добре да накажете измамниците. Затова действайте!
« Последна редакция: Август 21, 2010, 03:07:08 pm от red_gendo »