Автор Тема: Хотел Беклемето  (Прочетена 1254 пъти)

nikoletski

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Хотел Беклемето
« -: Март 28, 2009, 03:49:25 am »
Кой е органа контролиращ качеството на хотелиерските услуги? Как като потребител мога да защитя правото си срущу заплатената от мен сума в хотел да ми бъде осигурен минимума - спокойствие и тишина след 22:00 часа? Пътувам изключително много и досега единствено и само в български хотели ми се случва да бъда тероризирана с чалга до 2-3 часа сутринта. В момента е 3:17 минути и аз се намирам в стая в хотел Беклемето. Преди малко е спряла да дъни чалгата от ресторанта. Предните нощи бяхме разнообразявани с флексове и бормашини. Но уви и в момента е невъзможно да се спи, защото по коридора се придвижват хора, събиращи се в съседния апартамент с пияни девойки. На забележката ми към служител в хотела - аз бях упрекната, че съм от винаги недоволните клиенти.  Нецензорните думи, блъскането на вратите и наличието на поне 10-на души в апартамент, който е предназначен за максимум четирима, пушенето по коридора, беше нещо, което господинът смяташе, че е абсолютно в реда на нещата. Не коментирам притока на хора от мъжки пол, които срещнах да влизат в хотела  в три часа сутринта. На рецепцията естествено нямаше никой. Хотелът в този момент беше пълен предимно с деца на възраст от 8 до 12 години, защото предлага услугата зелено училище, която в интерес на истината беше добре организирана от гледна точка на заниманията и достави много радост на децата (аз бях с тази група). Недостатъка беше, че на място се оказа, че в хотел Беклемето децата от зеленото училище се настаняват по 3-4 в стая с две легла. Нещо за което родителите не бяха уведомени предварително. На забележката ми, управителя на хотела се развика и ме попита какво искам за парите, които плащаме. Това не било петзвезден хотел. Това което аз искам е когато плащам за нещо, да зная за какво плащам. И ако ми искат 70 лв на вечер за нещо, което те наричат апартамент, в който няма дори кърпи за ръце (защото били свършили), да бъда предварително уведомена за това, че чалгата дъни до 2:30, че след това гостите на хотела са свободни всеки да се държи както си иска и да приема в стаята си колкото си иска хора, както и да вика по коридорите до сутринта, че се извършва ремонт на стаите денонощно, че пушенето е резрешено навсякъде, че се тряскат врати по всяко време на денонощието и току що се резвихри караница в стаята с пияните девойки и въобще всичките тези подробности. Кърпите за ръце всъщност вече въобще не ми се струват важни вече на фона на всичко останало........

santa olala

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Хотел Беклемето
« Отговор #1 -: Ноември 12, 2011, 10:59:09 am »
Колеги планинари,
посетих хотел Беклемето на 19-21 октомври като част от колектив провеждащ тимбилдинг.
Искам да споделя следните неща с Вас:
1.посрещнаха ни с усмивки и топъл чай
2.хотелчето бе чисто(макар и не 5 звезди)
3.парното работеше постоянно и сме нямали проблем с топлата вода
4.закуска мекички - препоръчвам на всеки
5.супа топче - уникална
6.малка сауна и изключителна парна баня
7.рок музика - може би случихме на дисководещ
8.по време на вечерята без доплащане персонала ни обслужва до зори
9.незабравим тимбилдинг - посетете пейнтбола и въжен парк \"Катеричка\"
10.запалена камина почти през цялото ни пребиваване
11.природа спираща дъха
12.Карцов бук и ски писти(неработещи през октомври)

Не че ги хваля , но съм длъжен да споделя тъй като преди решението ни да посетим хотела ,четохме доста негативни информации.По време на нашия престой там нещата бяха различни.
Искам да благодаря и на аниматорите ни за супер преживяванията.

Една забележка: липса на табели от магистралата