Автор Тема: Euroline и Пощенска банка? Никога повече!  (Прочетена 5721 пъти)

simo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« -: Януари 17, 2007, 04:17:27 pm »
Аз съм поредният измамен. Преди около месец установих че сметката ми в пощенска банка е източена. Става въпрос за кредитна карта euroline. Не доумявах как са изтеглени парите при положение, че картата не мърда от джоба ми, а пин кода го знам само аз при това наизуст! Докато не открих в интернет много места с обяснението как става \"номера\" - със сканиране на картата  при теглене на пари от банкомат и камера снимаща пин кода. Като казах на служителите в банката за какво става въпрос ме гледаха като треснати.    
Полицията е уведомена, но досега няма резултат, а от банката днес получих разпечатка с тегленията от банкоматите заедно с изречението: \"Транзакциите са извършени след пълно прочитане на магнитната лента на кредитната Ви карта и надлежно въведен и верифициран ПИН код. В тази връзка от страна на Българска Пощенска Банка АД оспорените транзакции се приемат за валидни и не съществува основание за възстановяване на средства по сметката Ви.\".
Това е хора, препоръчвам ви да страните от каквито и да е било банкомати и по възможност и от  банки.
В момента съм в задънена улица и не зная какво да правя. Факта че банката е допуснала просто ей така да ми бъдат изтеглени пари от моя сметка и че след това има наглоста да твърди че няма основание да оспорвам транзакциите е леко казано наглост.

Boogy

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 93
    • Профил
Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« Отговор #1 -: Януари 17, 2007, 07:35:00 pm »
Днес слушах в предаване по радиото по тази тема, че извън България действали много добре организирани групи наши сънародници (а очевидно и не само извън България), които правят фалшиви кредитни карти. Даже наскоро разбили една такава група в Канада.
Това, което ми направи впечатление в предаването беше, че те казваха, че тамошните банки възстановявали сумите на потърпевшите и след това уведомявали полициата и започвали разследване на случая.
Очевидна е разликата в поведението на банките.
Не знам дали всички български банки се отнасят така безцеремонно и бюрократично към потърпевшите си клиенти, но съм готов да се обзаложа, че и останалите не са по-различни.
 За това предлагам да съберем в тази тема и позитивни случаи, за да се ориентират потребителите към банки, които имат по-\"западни\" разбирания за отношенията с клиентите си.
« Последна редакция: Януари 17, 2007, 07:36:06 pm от Boogy »

simo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« Отговор #2 -: Януари 18, 2007, 08:29:21 pm »
Нямам думи. Сега се оказва че трябва да внасям месечни вноски за да покрия задължението което е натрупано от измамниците. Наистина се намирам натясно но определено не смятам да възстановявам сума, която не съм похарчил аз. Нека някой който е по наясно с нещата сподели какво може да се направи. Варианта да си плащам като поп не ме устройва.

Александър Ненов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 38
    • Профил
Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« Отговор #3 -: Януари 18, 2007, 11:29:55 pm »
Аз мисля че това е проблем, в който трябва да се намеси МВР.

simo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« Отговор #4 -: Януари 19, 2007, 10:11:55 am »
Полицията е уведомена, както писах по горе. Притеснява ме факта, че банката твърди че извършените транзакции са валидни и съответно сега трябва да плащам месечна вноска с която да покривам изтеглената сума. А и честно казано не очаквам намесата на полицията да реши нещата..

Boogy

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 93
    • Профил
Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« Отговор #5 -: Януари 19, 2007, 05:41:06 pm »
Според мен е много важно, да съберете цялата възможна информация по случая.
Например, откъде са теглени парите и кога. Може да се окаже, че в този ден сте били в друг град или парите са теглени от банкомат в друг град. Освен това всички банкомати имат камери, където може да се види, че някой друг човек тегли парите. Не знам колко точно време се пазят записите, но се надявам, да е поне година.
Нужно е, да им докажете по някакъв начин, че е невъзможно, да подвеждате банката.
Освен това никога не контактувайте със служителките в паричния салон, а се старайте да общувате с максималното възможно ниво (най-добре е с изпълнителния директор на банкака), защото въпросът е сериозен и редовите служители(ки) се отнасят машинално към тези случаи.
Банката няма да обеднее, ако ви обезщети. Ако всички при всички случаи се процедира така, значи резултатът е 1-0 за измамниците. Когато банката трябва, да си гони загубите, тя би трябвало да се справи много по-добре от всеки един потърпевш потребител. Когато загубите се приписват автоматично на потребителя, това повишава увереността на измамниците, защото знаят, че няма кой да ги гони и разкрива.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« Отговор #6 -: Януари 19, 2007, 06:03:33 pm »
Разбира се, че транзакциите ще са валидни - ако не са банкомата няма да върне картата и парите няма да бъдат изтеглени. Какво значи, че полицията е уведомена? Пуснали ли сте жалба за това? Не мисля, че банката трябва да си иска парите ако има пусната такава. Моят съвет е да отидете с копие от жалбата при изпълнителния директор на банката.

Асен Ненов

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 129
    • Профил
Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« Отговор #7 -: Януари 23, 2007, 07:58:21 pm »
Моя съвет е да не ходите при никои, а само да пишете писма. Това има няколко предимства:

1. Ако отидете в банката, едва ли ще ви приеме изп. директор или някой мениджър, т.е. човек който може да вземе решение за казуса ви.

2. Когато пишете до банката, ще получите официален отговор, а и ще имате документ за доставката на всички писма.

3. Говорейки, вие винаги можете да забравите някой детайл, които може да се окаже важен или предимство за вас. Ако опишете всичко и изразите претенцията си, много по-бързо и ефективно ще бъде разрешен случая.

4. Завършвайте писмата си със следната полезна реплика \"Очаквам вашия бърз отговор. В случай на неудовлетворяване на претенцията ми или мълчалив отказ от страна на банката, ще се обърна към компетентните органи за решаване на случая\".

bbbu

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« Отговор #8 -: Февруари 04, 2007, 08:13:34 pm »
То в Пощенска банка стават големи измами

dima

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« Отговор #9 -: Февруари 08, 2007, 03:55:32 pm »
Проблемът е голям и за съжаление е проблем на доста банкии и то не само в БГ
Естеството му обаче изисква намесата  на много повече органи , които контролират спазването на законите и реда . Аз лично слагам ръката си, когато набирам ПИН-А  и гледам да съм внимателна, защото картата си е удобство   от което хич не ми се иска да се отказвам  :)

Жанет Хаджидимова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« Отговор #10 -: Март 05, 2007, 05:18:12 pm »
Аз също пострадах от Пощенска банка и МВР,на 09.11.06 ми откраднаха чантата с всички документи и  кредитни карти на ПИБ и Евролайн,от картите ми бяха източени пари,за съжаление и пин-овете ми бяха в чантата /не съм блндинка,но забравям/.Когато установих кражбата се обадих да бъдат блокирани,подадох жалба в 01РУ,на дугия ден подадох молби жалби и всичко което се изискаваше в банките.
Моето учудване беше когато след 3 месеца получих писмо от Пощенска банка,писмото беше сгъвано на 4,залепено със скоч отзад в което ми казват \"Транзакциите са извършени след пълно прочитане на магнитната лента на кредитната Ви карта и надлежно въведен и верифициран ПИН код. В тази връзка от страна на Българска Пощенска Банка АД оспорените транзакции се приемат за валидни и не съществува основание за възстановяване на средства по сметката Ви.\".
Полицията ме отсвири,загубиха ми служебната бележка,с която трябваше да отда в районото да подам документи за нова карта,бяха блокирали моята лична карта,а на баща ми не беше въпреки,че в жалбата бях писала и за нея.
Въобще надявай се полицията да ти свърши нещо.
Всяка надежда остави.
П.С. Междувременно от Пощенска банка ми се обаждаха в къщи да ме питат и да ми се карат,че не съм погасила вноската си.
НЕ Е ЛИ НАХАЛСТВО!?

doxyto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« Отговор #11 -: Януари 30, 2008, 04:37:40 pm »
Според мен тази банка просто не заслужава нито един клиент.
Първо - некадърни и отвратително нелюбезни служители. Изключително неинформирани, не разбират никога, когато имаш въпрос и са възможно най-арогантни, когато опреш до тях (което като клиент на банката се случва).
Второ - преди повече от 6 месеца съм погасила всички вноски по кредит за закупена стока чрез кредитна карта Euroline, след което следва заплащане на такса от 20 лв. за закриване на картата, подписана молба за закриване на картата и физическо унищожаване на картата пред мен. Днес, когато подадох молба за кредитна карта в друга банка, се оказва че ми забавят процедурата заради задължения към друга банка.
Оказва се, незнайно защо след всички гореописани процедури и внесени пари, че дължа незнайно за кой период 2,49 лв. на Пощенска банка и присъствам в партидата им!!??!?!???? Малоумно!
Сега наново трябва да попълня ВТОРА молба за закриване на картата и да им платя НЕВЕРОЯТНАТА сума от 2,49 лв. на тези малоумници, за да си продължа каквото имам да си върша.
Незнам какво да кажа!!!

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« Отговор #12 -: Януари 30, 2008, 07:08:47 pm »
A вие като закрихте картата не ви ли дадоха някакви документи които да представите?

doxyto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« Отговор #13 -: Февруари 01, 2008, 03:45:42 pm »
elenaaleks, за съжаление нямам такъв документ.
Молбата, която попълних остана при тях.
Вчера ходих отново, държаха се ужасно, сякаш аз съм им длъжна за нещо.
Платих им смотаните 2,43 лв., написах отново същата молба и сега ще чакам до другата седмица да си опреснят системата, за да може да излезе, че нямам задължения и да ми продължат процедурата за кредитна карта VISA.
Надявам се повече никога да нямам взимане-даване с тази банка.

lady Miryam

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Euroline и Пощенска банка? Никога повече!
« Отговор #14 -: Август 30, 2009, 09:07:18 pm »
Аз също имам вземане даване със същата банка(пощенска)
на мен ми искат 40 лева за да ми издадат документ че не дължа нищо на банката,също не ми дадоха копие от документа че ми е унищожена кредитната карта нито входящ номер за молбата за прекратяването и.
Имат ли право да ми искат пари за документа който ми удостоверява факта че не дължа нищо на банката?