Автор Тема: Проблем с фирма РОЛПЛАСТ (АЛ И ПВЦ дограма)  (Прочетена 3501 пъти)

marinoff

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте.Направо на проблема:На 12.03.2009 сключих договор с представител на въпросната фирма в гр.Ст.Загора ЕТ \"Сам-Станислав Маринов\".В договора се упоменава ,че до 14 работни дни трябва да се монтира дограмата по програма за енергийна ефективност.Срока изтече на 01.04.2009 без да са ми монтирали нищо до настоящия момент 12.05.2009.Платил съм капаро в размер на 60% от цялата сума около 800 и няколко лева при сключване на договора.През този период няколко пъти ми определяха дати за монтаж на които не идваше никой.Миналата седмица се обадих до централния им офис и се оказа,че дори няма дадена поръчка при тях за дограмата ми.Отговорът им беше да се оправям сам с техния представител което ми е невъзможно при положение че не ми вдига телефонът от седмици.При последният ни разговор ми каза,че трябвало да платя цялата сума да се задействат нещата??? а по договор не е така.Проблемът ми е,че другата седмица ми изтича срокът който ми е дал банката за монтаж и протокол от монтажа което означава,че ще загубя и помоща си по програмата за енергийна ефективност.Помогнете ми със съвет моля!

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Проблем с фирма РОЛПЛАСТ (АЛ И ПВЦ дограма)
« Отговор #1 -: Май 12, 2009, 03:59:38 pm »
Помощ от нигде няма. Съд явно ще е в случая. За пропуснати ползи, като не вдига представителя им. Освен ако банката не проточи срока. Като гледам до 26.3 е трябвало да се монтира оборудването. Искате си разваляне на договора, жалба в полицията и кашата е доволна, но отнякъде поне да се тръгне. Ако имате други налични средства да започнете с друга сигурна фирма и да ви дадат протокол.

nori

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблем с фирма РОЛПЛАСТ (АЛ И ПВЦ дограма)
« Отговор #2 -: Май 15, 2009, 10:24:49 am »
zdraveite gospodine,po ste4enie na obstoiatelstvata poznavam li4no sobstvenicite na Rollplast, po princip znam 4e predstavitelite na firmata im v provinciata  sa samo distributori, toest sa suvsem otdelni zvena. Bix iskala da vi pomogna i se angajiram o6te dnes, nai-kusno utre da gi ovedomia za va6iat problem i da napravia vsi4ko vazmojno da se razre6i va6iat kazus. 6te vi napi6a tuk kakvo sa mi otgovorili.
« Последна редакция: Май 15, 2009, 10:26:42 am от nori »

kolyo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблем с фирма РОЛПЛАСТ (АЛ И ПВЦ дограма)
« Отговор #3 -: Май 25, 2009, 11:34:07 pm »
po princip istinata moje da e takava parite ti sa pohar4ini predi da stignat do firmata proizvoditel na dogramata po princip vsi4ki firmi vzemat 50% ot stoinosta za dogramata i vsi4ki do izvesna stepen zakasnqvat no 4ak pak v centralniq ofis da neznaqt za kakvo stava vapros trqbva da si siguren 4e si pricakan ot distributora ako dogovorat ti e redoven poiskai si parite obratno te sa dlajni da ti gi varnat a sam 4ovek koito se zanimava s dogrami ot 7g i dosega sam 4uval za dosta takiva slu4ai moqt savet e da si vzeme6 parite i si potarsi druga firm koqto da ti postavi dogramata

Георги Чобанов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
Проблем с фирма РОЛПЛАСТ (АЛ И ПВЦ дограма)
« Отговор #4 -: Септември 09, 2011, 10:03:55 am »
Записан ми бе ден и час за взимане на размери.Тъй като ставаше въпрос за село на няколко десетки километра от София,си взех отпуска и заминах.В деня и часа зачаках на определеното място .Изминаха 50 минути-нито някой идва,нито някой се обажда,че няма да дойде.Обадих се в офиса.Казано ми бе,че ще се провери какъв е проблема и ще ми се обадят.Когато,обаче измина почти час и никой не ми се обажда,т.е. отново бях излъган,отново позвъних в офиса.Лицето Янева отново ме попита за телефона ми и започна да ми обяснява,че в системата им,примерно X пишeло едно,а в системата им,примерно У пишело друго.На въпроса ми:А сега какво правим?Ще ми записвате ли друг час или въобще няма да идвате?-отговора бе:\"Еми-и-и незнам,еми-и-и незнам\".Принудих се да пътувам обратно за София и да си търся друга фирма.И така загубих една седмица и много нерви. Подадох оплакване по имейла до централния офис,но \'глас в пустиня\'.На ръководството също толкова му \'пука\',колкото и персонала.До тук бях с \'Ролпласт\'!Считам,че това поведение е крайно недостойно за една добра фирма.\"Ролпласт\" по този начин се подиграват със своите клиенти(които при такова отношение автоматично стават бивши).