ЕТО ГО СТАНОВИЩЕТО НА БНАП - КОЕТО ТРЯБВА ДА СЕ СЛЕДВА ЗА ДА СЕ ПРЕМАХНЕ ТАЗИ ПРЕСТЪПНА ПРАКТИКА НА ПОЩИТЕ,
С ХОДЕНЕ НАИСТИНА НЕ СТАВА, ПРОСТО В ТОЗИ КЛОН НА ВАРНА А И НЕ САМО ТАМ, РАБОТЯТ ХОРА КОИТО СА ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА И АКО ОТИДЕШ НА МЯСТО ДОРИ И ЗА НОРМАЛНА УСЛУГА - ИЗПРАЩАНЕ НА КОЛЕТ ИЛИ ПРЕПОРЪЧАНО ПИСМО - ПОСТАВЯШ ИМ ШАХ, КОЛКО ТРУДНА ЗАДАЧА СИ ИМ ПОСТАВИЛ И ЗАПОЧВА ЕДНИ РАЗМИШЛЕНИЯ, ПАНИКИ, ПИТАТ СЕ ЕДНА ДРУГА - ЛУДНИЦА.... ДА СЕ СМЕЕШ ЛИ, ДА ПЛАЧЕШ ЛИ?
ПРИМЕР ОТ ВЧЕРА - ПОЛУЧАВАМ ЗАПИСКА ДА СИ ВЗЕМА ПРЕПОРЪЧАНА ПРАТКА ОТ ПОЩАТА(ОКАЗА СЕ ОТ МЕЖДУНАРОДНА КОМПАНИЯ). ОТИВАМ И КАТО ПОЧНАХА ДА РАЗПИТВАТ - КОЛКО ГОЛЯМА E ПРАТКАТА, В КАКВО ОПАКОВАНА ... НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ НА МАЛОУМЩИНАТА ИМ ... ОТ КАДЕ ДА ЗНАМ ПАРТНЬОРИТЕ МИ КАК СА ОПАКОВАЛИ ПРАТКАТА И КАКВА Е ГОЛЕМИНАТА ... ПРОСТО НЯМАМ ДУМИ....
И ЗА КАПАК СЕ ВРЪЩАМ ВЪВ ВХОДА - ОТНОВО ПО ЗЕМЯТА МЕТРО КАТАЛОЗИ, ПИСМА, ИМАШЕ ДОРИ КАРТИЧКА(КОИТО СЕ ПРАЩАТ ОТКРИТИ - ЯВНО ЧОВЕКА НЕ Я СЛОЖИЛ В ПЛИК ДА НЕ ГИ ЗАТРУДНЯВА С ПРОВЕРКАТА НА ПЛИКА), И КАКВИ ЛИ НЕ СМЕТКИ... ПРОСТО НЕ ИМ ПУКА НА ХОРАТА, А АЗ СИ ПИША ПИСМА И СЕ НАДЯВАМ НЕЩО ДА СЕ ПРОМЕНИ... УВИ
И НА ДУМАТА - СТАНОВИЩЕТО НА БНАП:
Здравейте .......,
Много неприятно, но явно само с ходене няма да стане, ще трябва и да се пише. Отнема доста време , но пък вераятността за успешен развой е гарантирана .„Български пощи" ЕАД и регионалните им звена са длъжни да предоставят услугата си с качество, на универсалната пощенска услуга и ефикасност на обслужване. Пуснете писмено заявление- жалба до директора на клана по местоживеене за неспазване на нормативите за качество на пощенските услуги съгласно ОУ, с копие до централното управление в София .
Адрес: ул. "Академик Стефан Младенов" 1, блок 31, 1700 София
Телефон: 02/ 949 32 80
Факс: 02/ 962 53 29
Е-mail:
info@bgpost.bg Съгласно Общите условия на БП
КОРЕСПОНДЕНТСКА ПРАТКА (ПИСМО и/или ПОЩЕНСКА КАРТА) е писмено съобщение върху какъвто и да е физически носител, което трябва да бъде пренесено и доставено на адреса, посочен от подателя върху пратката. Печатните произведения не са кореспондентски пратки.
ПЕЧАТНО ПРОИЗВЕДЕНИЕ е пощенска пратка, съдържаща вестници, периодични издания, книги, каталози, репродукции върху хартия, използвани в печатарството, с адрес на подател и получател, написан върху пратката.
Наше задължение като потребители е да осигурим осигурим пощенска кутия със съответните данни за да получаваме кореспондентските си пратки.Тяхно задължение е да подбират персонала. Не е наша работа да обсъждаме длъжностната характеристика на пощальоните. Явно доста хора в този клон не са за там..
Съгласно общите условия печатните издания не са кореспонденски пратки, умишлено изпращаме списанието в прик с марки за нестандартно писмо за да бъде доставено .
Лек и успешен ден
Екип БНАП