Автор Тема: БЪЛГАРСКИ ПОЩИ  (Прочетена 7778 пъти)

toro40

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
БЪЛГАРСКИ ПОЩИ
« -: Май 12, 2009, 09:11:49 pm »
Моля за информация и съдействие как да постъпя?
Казуса е следния:
Гр. Варна - Клон 9
Пощенският служител идва до входната врата и мушка писмата под входната вратата. Не си прави никакво усилие да натисне някой звънец да му се отвори и да разпредели пощенските пратки по кутиите. По чиста случайност си получих пратката на сп.Потребител, тъй като съседката която ми единствено близка от входа е намерила писмото с 1 и 2 брой на земята във входа. Да не говорим за каталози на Метро, писма от банки, м-тел, Е.ОН сметки, всичко се търкаля из входа и трябва да търсиш ако случайно нещо е останало-адресирано до мен. Това просто е недопустимо. Ходил съм в клона-информирал съм ги и всичко това продължава да си повтаря и нищо немога да направя. Моля дайте съвет как да постъпя за да прекратя това престъпление.

Благодаря ви предварително
« Последна редакция: Май 12, 2009, 09:13:30 pm от toro40 »

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
БЪЛГАРСКИ ПОЩИ
« Отговор #1 -: Май 12, 2009, 09:43:33 pm »
Ключ има ли за входа ?
Имах сходен проблем с ЧЕЗ. Писах на Поли пост и решиха проблема :)
« Последна редакция: Май 12, 2009, 09:44:20 pm от Cambodja »

toro40

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
БЪЛГАРСКИ ПОЩИ
« Отговор #2 -: Май 12, 2009, 09:54:28 pm »
Има ключ - да. Но бях свидетелка без да натисне нито един от домофоните да му се отвори - хвърля писмата под вратата и заминава.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
БЪЛГАРСКИ ПОЩИ
« Отговор #3 -: Май 13, 2009, 09:52:46 am »
След като от клона не обръщат внимание май е ред да обърнете внимание на тези над клона :)

gerganat

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БЪЛГАРСКИ ПОЩИ
« Отговор #4 -: Май 22, 2009, 01:53:39 pm »
Моля за съдействие
Чаках 3 месеца пощенски паричен запис, след което рещих да отида до Български пощи и  да попитам какво става със записа? От Български пощи ми отговориха, че е осребрен преди два месеца в клон в който не съм ходила.
Превели са ми записа от 280лв. на някой друг.
От клона в който казват, че е осребрен записа ми отказаха проверка.
Към коя инстуция да се обърна?
Не разбирам как стават такива работи.
Не възнамерявам да си оставя парите.
Благодаря за разбирането.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
БЪЛГАРСКИ ПОЩИ
« Отговор #5 -: Май 22, 2009, 03:17:35 pm »
КРС, КФН

toro40

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
БЪЛГАРСКИ ПОЩИ
« Отговор #6 -: Май 23, 2009, 07:56:29 am »
ЕТО ГО СТАНОВИЩЕТО НА БНАП - КОЕТО ТРЯБВА ДА СЕ СЛЕДВА ЗА ДА СЕ ПРЕМАХНЕ ТАЗИ ПРЕСТЪПНА ПРАКТИКА НА ПОЩИТЕ,
С ХОДЕНЕ НАИСТИНА НЕ СТАВА, ПРОСТО В ТОЗИ КЛОН НА ВАРНА А И НЕ САМО ТАМ, РАБОТЯТ ХОРА КОИТО СА ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА И АКО ОТИДЕШ НА МЯСТО ДОРИ И ЗА НОРМАЛНА УСЛУГА - ИЗПРАЩАНЕ НА КОЛЕТ ИЛИ ПРЕПОРЪЧАНО ПИСМО - ПОСТАВЯШ ИМ ШАХ, КОЛКО ТРУДНА ЗАДАЧА СИ ИМ ПОСТАВИЛ И ЗАПОЧВА ЕДНИ РАЗМИШЛЕНИЯ, ПАНИКИ, ПИТАТ СЕ ЕДНА ДРУГА - ЛУДНИЦА.... ДА СЕ СМЕЕШ ЛИ, ДА ПЛАЧЕШ ЛИ?

ПРИМЕР ОТ ВЧЕРА - ПОЛУЧАВАМ ЗАПИСКА ДА СИ ВЗЕМА ПРЕПОРЪЧАНА ПРАТКА ОТ ПОЩАТА(ОКАЗА СЕ ОТ МЕЖДУНАРОДНА КОМПАНИЯ). ОТИВАМ И КАТО ПОЧНАХА ДА РАЗПИТВАТ - КОЛКО ГОЛЯМА E ПРАТКАТА, В КАКВО ОПАКОВАНА ... НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ НА МАЛОУМЩИНАТА ИМ ... ОТ КАДЕ ДА ЗНАМ ПАРТНЬОРИТЕ МИ КАК СА ОПАКОВАЛИ ПРАТКАТА И КАКВА Е ГОЛЕМИНАТА ... ПРОСТО НЯМАМ ДУМИ....

И ЗА КАПАК СЕ ВРЪЩАМ ВЪВ ВХОДА - ОТНОВО ПО ЗЕМЯТА МЕТРО КАТАЛОЗИ, ПИСМА, ИМАШЕ ДОРИ КАРТИЧКА(КОИТО СЕ ПРАЩАТ ОТКРИТИ - ЯВНО ЧОВЕКА НЕ Я СЛОЖИЛ В ПЛИК ДА НЕ ГИ ЗАТРУДНЯВА С ПРОВЕРКАТА НА ПЛИКА), И КАКВИ ЛИ НЕ СМЕТКИ... ПРОСТО НЕ ИМ ПУКА НА ХОРАТА, А АЗ СИ ПИША ПИСМА И СЕ НАДЯВАМ НЕЩО ДА СЕ ПРОМЕНИ... УВИ

И НА ДУМАТА - СТАНОВИЩЕТО НА БНАП:

Здравейте .......,

Много неприятно,  но явно само с ходене няма да стане, ще трябва и да се пише. Отнема доста време , но пък вераятността за успешен развой е гарантирана .„Български пощи" ЕАД и  регионалните им звена са длъжни да предоставят услугата си с  качество, на универсалната пощенска услуга и ефикасност на обслужване. Пуснете  писмено заявление- жалба до директора на клана по местоживеене за неспазване на нормативите за качество на пощенските услуги съгласно ОУ, с копие до централното управление в София .
Адрес: ул. "Академик Стефан Младенов" 1, блок 31, 1700 София
Телефон: 02/ 949 32 80
Факс: 02/ 962 53 29
Е-mail: info@bgpost.bg

 

Съгласно Общите  условия на БП

КОРЕСПОНДЕНТСКА ПРАТКА (ПИСМО и/или ПОЩЕНСКА КАРТА) е писмено съобщение върху какъвто и да е физически носител, което трябва да бъде пренесено и доставено на адреса, посочен от подателя върху пратката. Печатните произведения не са кореспондентски пратки.

 

ПЕЧАТНО ПРОИЗВЕДЕНИЕ е пощенска пратка, съдържаща вестници, периодични издания, книги, каталози, репродукции върху хартия, използвани в печатарството, с адрес на подател и получател, написан върху пратката.

 

  Наше задължение като потребители е да осигурим  осигурим  пощенска кутия със съответните данни за да получаваме кореспондентските си пратки.Тяхно задължение е да подбират персонала. Не е наша работа да обсъждаме длъжностната характеристика на пощальоните. Явно доста хора в този клон не са за там..

Съгласно общите  условия печатните издания не са кореспонденски пратки, умишлено изпращаме списанието в прик с марки за нестандартно писмо за да бъде доставено .

 

Лек и успешен ден

Екип БНАП
« Последна редакция: Май 23, 2009, 08:02:43 am от toro40 »

galaktik voyager

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Най-вероятно доста от вас са се сблъскали със следната поредна безумица: чакате колет от страна на територията на България, но имате нещастието да сте посочили адрес за доставка в София. Следователно ви се налага да отделите няколко часа от работното си време, тъй като Разменната пощенска станция при митницата е с работно време 8 -16:30, да отидете до там и след преминаването ви през най-малко две гишета или две опашки, да получите заветния колет срещу скромната сума от 4 лв.
След дълга комуникация със съответните органи -Митници, Български пощи, Комисия за защита на потребителя, така и няма логичен и обоснован отговор, защо единствено в София се заплаща тази такса и за какво всъщност е тя.
Ето я цялата тема - с отговорите от институциите, сканирани документи и т.н. http://forum.bg-mamma.com/index.php?topic=455658.0
« Последна редакция: Януари 21, 2010, 07:08:15 pm от galaktik voyager »

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
« Последна редакция: Януари 21, 2010, 09:54:56 pm от Cambodja »

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
чакате колет от страна на територията на България


Това не го разбрах

springflower springflower

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
БЪЛГАРСКИ ПОЩИ
« Отговор #10 -: Май 20, 2011, 01:55:46 pm »
Здравейте, искам да подам сигнал срещу Български пощи за да спре порочната им дейност. По закон \" Компанията не носи отговорност за непрепоръчани писма и пратки\"
И не е длъжна да обезщети когато в нея са поставени пари, скъп предмет или уред, които са изчезнали.
Пощите дължат обезщетение за загубени, ограбени или повредени пратки, но ако те са с обявена стойност и с наложен платеж.\"
Искам да попитам защо изобщо съществува услугата \"не препоръчана пратка\", след като нейното изпращане, получаване и изобщо съществуване не може да бъде доказано по никакъв начин? Т.е. плащам си услугата да ми бъде изпратено нещо, а дали ще пристигне е \"Божа работа\", по вероятно е да бъде откраднато от някой от пощенските служители, което се случва в 90% от случаите. Да не пристигне обикновена пратка ми се случва вече за 3-ти път, а няма към кой да се обърна, затова сезирам КЗП и се надявам на съдействие. Или БП да си поемат отговорност и всички пратки да бъдат описвани с баркодове, както е нормално или просто услугата \"хвърчащо писмо\" изобщо да бъде премахната след като е неефективна и дава право на всеки по поточната линия от Варна до София например, да си прибере пратката и съдържанието й в джоба. Убедена съм, че в Европейския съюз такава практика е изключена!
Благодаря Ви!!

Sterimar Sterimar

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
БЪЛГАРСКИ ПОЩИ
« Отговор #11 -: Април 11, 2012, 02:41:07 am »
плащам акт към кат в пощата и след 1 г. разбирам 4е парите не са стигнали в кат . аз пазя бележката и отивам в пощата и я показвам и познаите те не са виновни . давайте по 5 ба банките да не плащате по 2 пъти актовете