Автор Тема: Проблеми с ВИК-Варна  (Прочетена 5231 пъти)

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Проблеми с ВИК-Варна
« -: Януари 23, 2007, 01:39:58 pm »
Вчера посетих мои познати в с.Приселци, Варна. На един от магазините видях бележка от ВИК със следните изисквания за плащане на водата: 1. Време за плащане: 22,23 и 24ти. от 9-14ч. Ако водата не се плати в този срок ще бъде спирана и за да бъде пусната отново трябва да бъде заплатена сумата от 100лв.

Има ли основание ВИК да спира водата и да изисква заплащане на сума от 100лв при условие, че касата работи само 3 дни месечно и водата може да бъде платена само на тази каса? 100лв само за врътването на едно кранче ми се струва страшно много. А и  не всеки може точно тези дни да отиде да плати.
« Последна редакция: Януари 23, 2007, 01:41:01 pm от elenaaleks »

tinka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил

STANCHEV

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ИСКАМ ДА СТАНА АБОНАТ НА ВИК ВАРНА
« Отговор #2 -: Ноември 16, 2007, 11:20:45 pm »
Повече от 20 години  ВИК Варна не осигурява вода в местноста \"Сухата чешма\"- землището на с. Осеново община  Аксаково , Варненски окръг.
    Въпреки многобройните събрания, молби и жалби, ВИК Варна , община Аксаково и всички  институции в гр. Варна упражняват геноцид спрямо всички живущи в местността \"Сухата чешма\".
    Всички живущи желаем да станем абонати на ВИК Варна, но как ?????

mddmdd

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
ИСКАМ ДА СТАНА АБОНАТ НА ВИК ВАРНА
« Отговор #3 -: Декември 27, 2007, 12:33:24 am »
Станчев - съберете пари и си постройте водопровод.Подарето го на ВиК Варна и ще имате вода.Той ще го експлотира ,поддържа и ще ви взема пари за водата , която доставя .А за строежа - проект, разрешително за водоползване и др  - както си е реда.Общината може да помогне по някоя програма.Не съм от ВиК - Варна ама ти както си го написал искам вода еди къде си.Да ама всичко е свързано с много пари.
Аз не искам да съм абонат на ВиК.Водата от сондата ми е много по - евтина.А с един китайски ходрофор  от Метро се решава проблема с налягането.А за пиене си нося от магазина.

nezabravkata

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ВИК-Варна
« Отговор #4 -: Април 25, 2009, 07:17:35 pm »
В няколко вилни зони около гр. Варна, включително местност \'Добрева чешма\' нямаме вода повече от 24 часа- от 24.04 сутринта до момента. Диспечерите от ВИК ни лъжат от вчера вечерта че водоподаването е подновено и водата е пусната и така на 2 пъти, днес вече твърдят че не знаят къде е повредата. Какви са ми правата като клиент и редовен платец на сметките си?

еlenaalex2

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 91
    • Профил
ВИК-Варна
« Отговор #5 -: Април 26, 2009, 06:52:35 pm »
Ако има повреда по трасето как да дойде водата до Вас - да дохвърчи ли?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
ВИК-Варна
« Отговор #6 -: Април 26, 2009, 07:52:35 pm »
elenaalex2 - ако има повреда по трасето са длъжни да предупредят, не да лъжат клиентите.

nezabravkata: имате право да бъдете информирани - подайте жалба.

еlenaalex2

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 91
    • Профил
ВИК-Варна
« Отговор #7 -: Април 27, 2009, 12:16:33 pm »
Предупредено е навреме. От три дни на таблото за обяви (във фоайето на ВиК) има поставена бележка. За жалост няма възможност за известяване на всеки абонат поотделно.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
ВИК-Варна
« Отговор #8 -: Април 27, 2009, 12:25:00 pm »
elenaalex2: поставяне на бележка на таблото във ВИК не е достатъчно - според вас и според ВИК, аз трябва всеки ден да заобикалям покрай БТК, ВИК и ЕОН да се информирам дали случайно няма да ми спрат телефона, водата или тока? Това е абсурдно! Затова имат едни женички, на които им плащат да вдигат едни телефончета. Ако тази обява я има, защо тогава дават грешна информация, че водата е пусната, като очевидно не е! Проблемът не е в клиента, я в липсата на каквато и да е координация между екипите и операторите, това се дължи на недостатъчно обучение на персонала. Предвид това, че дружеството има достатъчно голяма печалба, могат да си позволят да направят едно елементарно обучение на персонала. Да, но не искат, защото разчитат на това никой да не ги съди.

еlenaalex2

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 91
    • Профил
ВИК-Варна
« Отговор #9 -: Април 27, 2009, 02:19:14 pm »
Казвате \"... като очевидно не е ...\". В случая няма нищо очевидно, Вие също не сте видели нищо с очите си. Очевидни са само две неща на този свят (както беше казал един американски президент): 1. плащането на данъци и 2. нашата собствена глупост.

И каква всъщност информация търсите:
дали скоро ще има авария - това никой не знае;
дали сега има авария - това се разбира по кранчето;
кога ще бъде отстранена аварията - това не може да се каже точно (всеки, който е извършвал технически ремонти ще Ви каже, че е така), отговорът е \"когато стане\".
« Последна редакция: Април 27, 2009, 03:09:13 pm от еlenaalex2 »

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
ВИК-Варна
« Отговор #10 -: Април 27, 2009, 03:39:00 pm »
elenaаlex2: Препоръчвам ви да отидете да поживеете в друга страна от ЕС и ще разберете, че всичко е възможно, стига дружествата да го искат. Само за справка: Във Великобритания всички дружества, доставящи ел. енергия, при планово прекъсване на електричеството са длъжни предния ден да пуснат известие в пощенската кутия на всеки абонат, който ще бъде засегнат. Пак там,а ко ви спрат водата за повече от 4 часа, ви осигуряват вода за питейни и непитейни нужди. Ако водата не се пуска по необясними причини (необяснима причина е всяка причина, за която не се дава информация на клиента, както е редовната практика в България) се налагат глоби, както и се изплащат обещетения.

По вашата логика, ние трябва да се примирим с ежедневните спирания на тока и водата, да не говорим, че след спиране на водата, същата не може да се използва за питейни нужди поне още 24 часа. За съжаление, благодарение на хора като вас, българинът предпочита да се примири и да псува, да се оплаква и да се заканва не пред когото трябва - а именно - пред приятели, познати, в интернет, не и пред дружествата, от които това зависи.

Ето какво аз търся: Когато се обадя, да ми кажат от какво естество е аварията, дали се работи по нея, ако не - кога ще започнат работа, ако да - кога очакват да приключат работа. На всеки един от тези въпроси може да се отговори - приблизително време винаги може да бъде дадено - още повече, че работещите във ВИК са наясно с водопроводната мрежа, всеки ден работят по аварии и следователно, не е проблем да дадат ориентировъчен срок. Мразя, когато се обадя, да ме лъжат, напр. че се работи, което ми се е случвало, а аварията беше почти под прозореца ми и ми беше пределно ясно, че никой не работи.

Изказванията ви в този форум НЕ са в покрепа на потребителя - винаги защитавате търговците. Защо ли? Ако няма какво да кажете на потребителите в тяхна полза - по-добре си замълчете.

еlenaalex2

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 91
    • Профил
ВИК-Варна
« Отговор #11 -: Април 27, 2009, 04:14:21 pm »
В голямата си част дописките в този форум са доста пристрастни и отразяват позицията само на едната страна. В практиката си съм бил както търговец, така и потребител, докато повечето пишещи тук са били само второто. Опитвам се да намеря обективната СРЕДА във всеки проблем, без да защитавам само едната или другата страна.

И не се опитвайте да ме надприказвате, аз съм графоман !

mAs7eRa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ВИК-Варна
« Отговор #12 -: Май 27, 2009, 12:13:03 pm »
Като търсиш обективна среда във всеки един проблем няма да намериш лесното решение... само едни празни приказки ще се излеят. И според тебе elenaaleks не е прав ?!

Del

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ВИК-Варна
« Отговор #13 -: Май 17, 2010, 11:49:37 pm »
от около година живеем в нашият нов апартемент, който все още няма акт 16 , но от няколко месеца имаме отделен водомер.Бих искала да знам в такъв случай редно ли е все още да се плаща по 10 лв/човек в апартамент (това е сумата ,която домоуправителят е обявил още преди да сложат водомера)?
и има ли право същият този човек да отказва да ни даде ключ за ощото табло, при условие че само той има такъв и често пътува извън града?

shali

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Ужасссс!!!
« Отговор #14 -: Март 21, 2011, 12:31:59 pm »
За няма и 3 месеца са ни начислили студена вода над 3000 кубика за два входа от по 4 етажа
Течове не сме имали последните 10 години, всички абонати са направо бесни на ВиК.
Едно не ни е ясно - за всяка сметка ли трябва да тичаме по инстанциите, докато ни въздадат правото!