Автор Тема: Излъгаха ме в ГЕРМАНОС  (Прочетена 4282 пъти)

Mariaaa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« -: Юни 19, 2009, 10:47:10 pm »
Имам следния проблем... Закупих лаптоп от Германос, на изплащане и в оферта с 3 джи юесби модем. Изрично ги попитах дали интернетът е благонадежден, дали е бърз и дали нявсякъде има обхват. Изрично ги попитах, защото не искам да плащам за нещо, което няма да ми върши работа.
Не ме осведомиха за условия по гаранция, нито при какви случаи и условия мога да върна стоката. Въобще гледаха почти никаква информация да не ми дават.
Не ми дадоха и копие или оригинал от договора.
Понеже нямаха в наличност от съответния лаптоп, ми казаха да отида на другия ден да си го взема. Нямах възможност да отида и затова го взе майка ми. Накарали са я да подпише гаранционни условия и да гледа да изкопира моя подпис. Мен никой не ме е запознал предварително с тези условия.
Пробвах интернета и установих, че напълно противоречи на това, в което ме убеждаваха те. Изключително бавен, а извън града нямаше никакъв обхват.
Отидох още на следващия ден, за да се оплача и те ми казаха да изчакам, че не мога върна лаптопа, че не мога да разваля договора, въобще с няколко думи, че съм задължена да плащам вноски за лаптопа + 2 години безполезния им интернет.
След няколко часа отидох пак, за да напиша в регистъра в магазина, че имам оплакване и би трябвало да ми издадат акт за рекламация (поне така разбрах от близки), но не ми издадоха такъв акт.
Казаха ми да изчакам до Понеделник, за да попитат в ентралата в София дали мога да прекратя договора, като заплатя на един път лаптопа и напълно се откажа от 3 джи модема.
Имам усещането, че искат да протакат, докато изтече някакъв срок или просто, докато ми писне и се откажа сама.
Искам да попитам какво мога да направя в случая? Имам ли въобще някакви права, след като са постъпили некоректно и са ме излъгали в качеството на предлаганите услуги; не са ме запознали предварително с всичката нужда информация относно покупката; не са ми дали договор в момента на подписването; не са ми дали акт за рекламация, за който разбрах, че са длъжни да ми дадат?
Какви са ми правата и как мога да разваля договора, след като са ме подвели с грешна информация?

Договорът е подписан на 16.06. 2009. При подписването бях с майка си.

Благодаря предварително!

еlenaalex2

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 91
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #1 -: Юни 20, 2009, 02:36:16 pm »
Всяка рекламация се счита за задействана едва след като е документирана, дотоава всичко е на принципа \"Думите отлитат, написаното остава\". Рекламация се прави при търговеца (не в сервиз или другаде) и се записва в регистъра на рекламациите. При това гледайте да получите номерче с дата, от тази дата започват да текат сроковете в ЗЗП. Ако Ви кажат, че нямат регистър за рекламациите или не Ви издадат номерче с дата и печат, вдигнете олелия до бога. Оплачете се в Комисията за ЗП, при Гиню Ганев, Стопанска полиция, Данъчните, Общината, Господари на Ефира и др.

HellBoY

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #2 -: Юни 27, 2009, 05:30:13 pm »
Моят случаи е подобен само че с GSM закупих си телефона с абонаментен план(естествено на по ниска цена) 3 месеца по късно ми се отлепи една малка лента на която се намират камерата за видео разговори и говорителят.При което отидох в офиса от кадето съм закупил апарата и попитах дали може да се оправи и дали естествено поправката ще бъде покрита от гаранцията. При което ме увериха че това е възможно,и на следващият ден отидох с документацията за да го дам за поправка.Прибрах се у дома с мисълта че всичко е наред и че след седмица ще е поправен(така ми казаха от офиса).Но както винаги става след няколко дена се обажда един господин от сервиза в софия и казва на майка ми (неиният телефон бях дал за връска) и й обяснява че трябва да ми бъде отнета гаранцията на телефона или да заплатим сумата от 90лв. за нов панел ако искаме да се отстрани повредата.И тя решава да каже да отнемат гаранцията на апарата, след което ми казва какво е станало.Ас не съгласен с нито едно от двете условия се обаждам на телефона от които те са се свързали с майка ми и ги моля да ми обяснят отново проблема....
След 2-3 минутно викане ис офиса им (докато намерят човека)ми се обажда един служител и ми заявява че в момента човекът \"ремонтирал\" телефонът ми е в почивка и е излязал да пуши.Помолиха ме да исчакам 15-20 минутки докато му свърши почивката.Естествено съгласих се ...... след 15 минутки ми звънна много тих и прекъсващ глас които ми обясни че трябва да заплатя 90лв или да ми отнемат гаранцията за да поправят GSM-a ми.При което ас му обясних че искам телефона да се върне в Варна (защото според мен не е толкова сериозно положението)тои се съгласи и каза че ще го испрати още същият ден.
Да но отивам в офиса да си го взема и там на протокола пише : \"SONY ERICSSON G700I ГАРАНЦИЯТА НА АПАРАТА СЕ ОТНЕМА -- ГОВОРЕНО Е С КЛИЕНТА.ЗА ДЕКЛАРАЦИЯ\".Колегите му в варна казаха че не могат да направят нищо щом пише така в протокола за ремонт.
При което ас излязох от магазина защото реших че за момента не можех да направя нищо друго (само да кажа че по горе в протокола пише че ремонт не е извършен \"Not repaired - broken \" а още по горе \"Customer Abuse-Physical Damage \"  сега не знам какво да правя .Моля посъветваите ме какви да бъдат следващите ми стъпки .
Благодаря предварително.

geri43211

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #3 -: Януари 22, 2010, 09:38:23 pm »
Просто нямам думи какво ни се случи и на нас, но ще разкажа,може пък някой да помогне.Закупих телефон Марка :SONI  ERICSSON Модел:Naite на 19. декември 2010 год. и ползвах телефона до 31 .12. 2009 год, когато на дисплея се появи една черта. Занесох телефона в централния  офис на Глобул в гр. Казанлък , от който беше закупен, оттам ми казаха , че ще бъде изпратен за ремонт.На 5.01.2010 год.  беше върнат апарата  без да бъде поправен , а напротив с още няколко черти на екрана  , а на гаранцията беше записано , че се прекратява поради счупен дисплей. Телфонът не е изтърван, нито натискан. След запитване към компетентни лица получих отговор , че няма как да се счупи дисплея при липса на силен удар или натиск. Поради това не съм съгласен с това да бъде прекратена гаранцията на апарата , за който нямам вина , че е в това състояние. Смятам , че трябва сервиза ,който е оторизиран да поддържа тези апарати трябва да поеме своята отговорност и да поправи апарата, който за моите и не само моите възможности е нещо доста скъпо и цената му трябва да отговаря на качеството или поне да бъде заменен с подобен ,но в добро състояние. Но те не искат дори да допуснат, че може да има фабричен дефект. И в същото време не искат да поправят апарата дори и срещу заплащане, защото нямат резервни части, как е възможно да продават апарати, за които нямат части. Може би това е лъжа, че ние сме виновни, защото не могат да оправят телефона. Хора , кажете как да им кажем , че в 21 век не могат да се отнасят към нас като балаци. Благодаря!!!

alien8112

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #4 -: Януари 22, 2010, 11:19:09 pm »
az iskam da popitam,dali ima vuzmojnost i ako ima,kakva e tq,da si vzema parite ot VTORIQ ZADULJITELEN fond,po kolko puti trqbav da se pla6at za osigurqvaneto ni,pensionnoto-predi godini izleze i tova,za vtori zaduljitelen fond,pri polojenie,4e moga da vlqza vuv vladenie na tezi moi sredstva kogato navur6a 63 godini!!!!do togava nqmam pravoto i ne moga da imam dostup do tezi pari!!kakto i koi 6te mi garantira,4e 6te polu4a realno vnesenite pari,tui kato te se iz4islqvat po nqkakva dqlova sistema,v koqto se ot4itat samo dqlovete,kum dne6niq moment ako sm vnesul 1000lv,pri stoinost na edin dql(grubo kazano) 1 dql-1 lev,dogodina tezi dqlove moje da padnat napolovina,i realno da imam samo 500 lv,vupreki,4e sm vnesul 1000!!!tova e spored men porednata finansova piramida,koqto da operira s 4ujdite pari,na6ite pari,a garanciq,4e nqkoi den 6te si gi vzemem,ako vuob6te dojiveem pri tezi usloviq do tazi vuzrast nqma-nikakva garanciq pri tova!!!vuprosut mi e-kak da vzema tezi pari,az ne iskam da se osigurqvam pensionno vtori put zaduljitelno,kak e vuzmojno takova ne6to!!!molq da mi otgovorite na tozi vupros,koito interesuva dosta golqm broi hora na durjavna rabota!!a vuprosut naistina e seriozen i zasqga vseki durjaven slujitel,blagodarq vi predvaritelno

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #5 -: Януари 23, 2010, 10:33:58 pm »
geri43211, в протокола не описахте ли, че има само една черта на дисплея и няма никакви други забележки? В случай, че го преебат (както са направили) да няма къде да мърдат.

eddie

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #6 -: Януари 24, 2010, 11:29:44 am »
geri43211  
Първо няма как да е закупен телефона декември 2010 година освен ако нямаш машина на времето. Но майтапа на страна. За твоят проблем: Недоказуемо е дали е причинено някакво усилие (падане,натискане и подобно) от потребителя или в сервиза ако това не е описано при приемането в приемния протокол. Дали са налични следи от някаква интервенция. Макар, че има случаи на падане на телефон върху килим, при което се получават проблеми от сътресението, а външни белези няма. Това може да се установи след разглабянето на същия, но при липса на доверие към сервизите малко са хората които биха им повярвали... Така, че към всички - изисквайте най подробно да се опишат всички проблеми в приемните протоколи за всяка една техника

beni_84

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #7 -: Януари 24, 2010, 11:50:13 am »
I az imam problem s Germanos na 06.05.2009 si gupih GSM aparat ot tiah.Dekemvri mesec telefona zapo4na da se restartita sam i go zanesah s vsi4kite dokumenti v magazina v koito sam go zakupila . Vzeha go za remont na 17dekemvri go varnaha na 30 kazaha 4e e smenen lentov kabel.Sledas oba4e ustanovih 4e telefona otnovo se restartira.Otnovo otidoh v Germanos i im go varnah sled sedmica mi se obadiha da go vzema i mi kazaha 4e problem e pravila memori kartata na telefona koiato az sam slagala.Samo4e az takava karta nesam i polzvala.Bili senili i sotfwarea no ujasa be6e 4e pak sled 4as telefona si se rastartira6e i az otnovo go varnah i sega telefona e pri tiah.Interesuva me i sega ako mi go varnat bez da e opraven niama li niakakav na4in da mi varnat parite ili da go smeniat s nov.Popitah i v magazina no tam mi kazaha s dve dumi 4e niama da stane i 4e 6te go vzimat v serviza dokato mu svar6i garanciata ili az se otkaja da se razpraviam.

rosita84

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #8 -: Януари 24, 2010, 12:05:02 pm »
zdraveite i ot  men. iskam i az da napravia edno oplakvane ot germanos. Neznam ve4e kade da xodia i  koi da pitam za tova se registrirax tuk.na 28.03.2009g. kupixme tel sas moia maj ot germanos soni eriksson G700.o6te na 16.07.2009g  tel be daden za parvi pat na remont,parvo be6e ta4 skriina natiskame edno to izliza drugo kogato go dadaxme v magazina zabravix da kaja 4e sme ot Dimitrovgrad i obe6taka 4e do sedmica 6te bade gotov.to4no sled sedmica ni se obadixa(u4udva6to to4ni za tova)i daje ni kazaxa 4e v serviza sa  e nalojilo i sa smenili vsi4ko vatre bez panela. daje edin ot  slujitelite ni kaza \"xaide 4estito napravo e 4isto nov  vsi4ko vatre e smeneno\".radosni sas moia maj se pribraxme kato se nadiavaxme 4e tova 6te e edinstvenia problem za nego i vsi4ko prodaljava kakto predi. No uvi  sled maesec toi pak be6e za servziz tozi pat oba4e sveti 4e zarejda,a ne zarjda xaide pak sa6tata procedura dadaxa ni novo zariadno.oba4e sled mesec i polovina nie pak sme za serviz tozi pat oba4e koito ti zvani mu vdiga6 a tel stoi na na4alen ekran predi da si vkaral pin kodai nemoje toi da nabira i da se obajda. xaide pak dna sedmica bez telefon i razpravii .takmo go vsimaxme s nadejdata naistina da e za posledno za6toto ve4e niama miasto na garancionata karta i na 30.12.2009 pak problem-niama obxvat kadeto i da si kakvoto i da pravi6 niamaa.Otidoxme pak ve4e malko iadosani i popitaxme kakva  procedurata za smiana no nikoi ne ni dade niakakav otgovor digat race i se uslu6vat .te nemojeli ni6to da napraviat tova go re6avali ot serviza. I sega pak sld edin mesec na nas pak ni otkaza ta4 skriina. pitam az kakvo da pravi i kam kogo da se obarna  koi 6te mi vazvarne 6tetite ot  informaciata koato e trita vski pat kogato otide v serviz .za6toto toi blokirva6e i ne mojexme ni6to da svalim i koi 6te poeme otgovornosta i tozi telefon da bade spone smenen az ne si iskam parite a samo edin rabote6 telefon koito da mi var6i rabota i opslujva6t  personal v germanost koito da si razbirat ot rabotata.Prez tezi 4 xodenia v serviz i predstoia6to 5-to nikoi do sega ne mi e predlojil slujeben telefon. az samo stoia i 4akam da mi go opraviat i taka do sledva6tia mesec

ludnica18

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #9 -: Януари 24, 2010, 01:04:54 pm »
В Германос няма случай на гаранционно подменен телефон. Добре е всички да го знаят - или е залят с вода, или е изпускан или е разглобяван от потребителя. Имат си добри адвокати и грам не им пука. Внасят цялата техника нелегално и няма от къде да ви осигурят гаранция, затова ако мине номера - мине. Така им е по-изгодно отколкото да са коректни.

mimetonn

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #10 -: Януари 24, 2010, 07:28:53 pm »
Преди четри месеца си взех лаптоп на изплящане от Глобул утре трябва да го отнеса за трети път на сервиз чудя се защо трябва да го изплащам този лаптоп като немога да работя с него защото стои постоянно в сервиза а не ми го заменят и с нов, а безжичният интернет който предлагат с лаптопа само на думи е интернет при това казват високоскоростен надежден интернет хахаха ! Незнам докато ми изтече договора колко пъти още ще се наложи да нося лаптопа на ремонт

sadovec

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #11 -: Януари 28, 2010, 09:36:52 am »
И при нас е така.Дайте да направим връзка.Да изготвим общи жалби до КЗП и Прокуратурата.
« Последна редакция: Януари 28, 2010, 09:38:35 am от sadovec »

geoge

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #12 -: Януари 31, 2010, 08:28:15 am »
Относно безжичния интернет, най-добро покритие имат M-Tel, най-добро 3G покритие - VivaCom, а най-качествено покритие - GloBul. Аз в момента съм на безжичен на M-Tel, но ще ги разкарам, тъй като като надвишиш лимита, месечната сметка хвръква и не можеш да ги хванеш с колко те лъжат. Но преди да мина на друг оператор, ще направя тест с 2-3 пътувания с влак до Горна Оряховица например. От София до Варна само на едно-единствено място ми се губи M-Tel връзката и това е между Стражица и нашумялото село Славяново (като изключа тунелите). Затова, преди да подпиша договор с някой от операторите, ще направя някакъв тест.

stanleybg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #13 -: Януари 31, 2010, 11:42:26 pm »
Не си купувайте нищо от германос и глобул.Абсолютни измамници , гледат да подпишеш договора и ще съжаляваш до край.Говорят ти и те зарибяват а после няма нищо вярно от казаното.Германос внасят китайски ментета телефони , а от глобул всеки който познавам е крайно недоволен.Служителите им лъжат и мамят.

slick

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #14 -: Февруари 01, 2010, 04:50:44 pm »
Съгласен съм със Stanleybg НЕ КУПУВАЙТЕ НИЩО ОТ ГЕРМАНОС - ГАРАНЦИИТЕ ПРИ ТЯХ НЕ ВАЖАТ !!! Не ми признаха гаранцията на мобилния телефон защото, цитирам \" намокрен стикер за влага\" . И какво трябва да значи това ??? При положение че аз не съм мокрил телефона по никакъв начин.