Автор Тема: Излъгаха ме в ГЕРМАНОС  (Прочетена 4279 пъти)

slick

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #15 -: Февруари 01, 2010, 04:50:44 pm »
Съгласен съм със Stanleybg НЕ КУПУВАЙТЕ НИЩО ОТ ГЕРМАНОС - ГАРАНЦИИТЕ ПРИ ТЯХ НЕ ВАЖАТ !!! Не ми признаха гаранцията на мобилния телефон защото, цитирам \" намокрен стикер за влага\" . И какво трябва да значи това ??? При положение че аз не съм мокрил телефона по никакъв начин.

anonimen

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #16 -: Февруари 04, 2010, 12:44:08 pm »
Не искам да звуча, като защитник на Германос, но съм работил там преди време, и не съм съгласен с мнението на някои потребители. Първо лично аз (тогава бях точно сервизен техник) съм задействал поне шест пъти (за една година)  процедурата за заменяне на стария телефон с нов и винаги се е случвало и сме заменяли телефона на клиента със същия модел и марка, но нов - в нова кутия и всички аксесоари. Единия път модела беше изчерпан от мрежата и предложихме на клиента нов телефон до същата сума или да му върнем парите ( забележете че телефона на клиента беше на почти година и се сещате предполагам че цената отдавна беше паднала много, но Германос му предложи телефон за сумата по фактура). Относно мнението на slick наистина всеки телефон има humidity стикер (стикер за влага), ако ми кажеш какъв ти е телефона ще ти кажа и къде е :) и си личи когато е мокрен. Естествено не е задължително да си го топил в чашата си с вода за да се намокри стикера. случва се и ако си ползваш телефона по време на дъжд и дори когато го ползваш влизайки от много студено на много топло ( кондензира) препоръчително е да се остави да се климатизира преди да се оперира с техниката (телефон, лаптоп и др.) още много мога да говоря но не мисля, че има смисъл. Виждал съм много случаи в които сервиза не си е вършил работата коректно, но и много такива при които с типичния си български манталитет се опитваме да мамим системата и след това обяснваме че всички са маскари. Ако не от големите вериги - МТЕЛ,ГЛОБУЛ,ГЕРМАНОС, ВИВАТЕЛ, отйъде да си закупуваме мобилни теефони ???? от някое гаражче ли ? Несериозно е !

desert_rose

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #17 -: Февруари 04, 2010, 03:49:53 pm »
Ние също имаме проблем с Германос-преди около две години закупихме телефон NOKIA и цифров фотоапарат Canon от магазин на Германос в гр Раковски.Преди два месеца телефона се развали -без счупване,изпускане,мокрене и т.н.просто копчето за вкл отказа ,след седмица се развали и фотоапарата ,понеже и двете неща бяха още в гаранция ги оставих в Германос за да се погрижат за ремонта както е според гаранцията и оттук се почна ходене сто пъти в рамките на един месец до магазина за да проверявам какъв е резултата -отговор вдигане на рамене и "още не са престигнали куриерите"След един месец телефона ми престигна но неремонтиран ,въобще не отварян и с отменена гаранция поради "силно замърсен телефон"!?Втори месец от датата на оставяне на нещата в магазина ние все още чакаме и фотоапарата-нежелаят да ни върнат пари или да го сменят с нов както е според правата ни ,от централния офис на Германос ни минаха с номера че се отброявало четири седмици от момента в който уреда влезне в сервиз и че имали право ако се чака част от извън страната да забавят ремонта,незнам дали е така но в момента мисля че ще потърся правата си и по друг начин ,а колкото до веригата Германос -загубиха още един клиент в наше лице

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #18 -: Февруари 05, 2010, 10:41:07 am »
Това с чакането на части отвън нейде другаде.
Имате протокол с дата, от която тече един месец. След него-нов телефон!

derea

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Излъгаха ме в ГЕРМАНОС
« Отговор #19 -: Февруари 22, 2010, 01:45:31 am »
* HellBoY
   За теб буква З май не същестува.
« Последна редакция: Февруари 22, 2010, 01:45:46 am от derea »