Автор Тема: Проблеми с Globul  (Прочетена 42836 пъти)

NiaDorado

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми с Globul
« -: Януари 28, 2007, 11:16:19 pm »
Искам да се оплача от системата на \"Глобул\".Абонат съм на програмата\"Глобул Смарт\"-с 500те безплатни минути.Включих се през месец ноември.В първите два месеца бях доволна от известяването със съобщение за изговорените минути и текущата ми сметка.Но от средата на декември\"Глобул\"имат проблем в системата
 и се бавят при уравняането на сметките,изпращат ми съобщения с невярна информация и нереално високи сметки.Звънях на оператора и ми казаха,че на края на месеца ще ми приспаднат сметката от безплатните минути.За месец декември платих по-голяма сума,тъй като ми бе предоставена погрешна информация за броя на изговорените минути-оказа се,че бях превишила лимита си,но това не ми бе известено,според съобщенията,които  получих имах още неизговорени минути.
 Този месец пак получавам нереално високи сметки,въпреки че говоря само с безплатните минути,пак се оправдават с проблем в системата,но ако и този месец платя повече пари заради погрешна информация-директно ще сигнализирам в Комисията по търговия и защита на потребителите.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #1 -: Януари 29, 2007, 01:17:33 pm »
Защо трябва да чакате следващата сметка - направо сигнализирайте.

vladi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #2 -: Февруари 21, 2007, 09:49:46 am »
Здравейте,какво да си говорим за Globul?Аз също съм към тях и не съм особено доволна.
Когато става въпрос за плащане на сметка са отличници в изпращането на съобщения през един ден от рода на предполагам добре познатите ви-Globul ви предупреждава за вашата неплатена сметка,моля платете незабавно и т.н.Но когато съм плащала напоследък,какво се получава?Чакам по цял ден да ми пуснат телефона или да спрат да ми пращат подобни съобщения след като той вече е платен.Без коментар!!!!!!!!!!!!!!!!

checho_58

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #3 -: Февруари 22, 2007, 09:30:43 am »
Здравейте! Няма по-измислен оператор в България от GLOBUL !!!
Проблемът с неотчитане на използваните минути продължава вече трети месец. Неколкократно съм се обаждал на Оператор, но не ми дадоха някакъв смислен и конкретен отговор кога ще се реши този проблем. Писал съм неколкократно и на e-mail help@globul.bg /отдел за обслужване на клиенти/, от там също ми отговориха, че \"поради търговския старт на голям брои нови услуги\" системата за отчитане на използваните минути не работи! Най-лошото е , че не можаха да ми дадат точен отговор - кога този проблем ще се оправи!
Започвам да си мислия, че мотото им \"НАЙ ДОБРОТО ПРЕДСТОИ\" си остава едно ДОБРО пожелание за НЕОБОЗРИМОТО бъдеще!!!!!!!!
Създават усещане, че са се захванали с нещо, което не им е ясно как точно може да стане !?
Според мен е време да се намеси някоя институция, която да ги санкционира за неспазване на договорни отношения с абонатите си!
Ако пък не могат да се справят със ситуацията, най-добре е да спрат, да затворят и .....КОЙТО ОТ КЪДЕТО Е !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

genie

  • Новак
  • *
  • Публикации: 28
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #4 -: Февруари 22, 2007, 04:09:10 pm »
Ако си мислите пък,че с М-тел нещата са ОК,жестоко се лъжете!По-големи мошенници от тях няма!!!Абе въобще в БГ мобилните оператори са под всякаква критика!!!Помните ли споразомението за преносимост на тел.номера,което трябваше да влезе в сила от 01.01.2007г.? Е някой да си е \"пренесъл\" номера?
Разбраха се помежду си \"под масата\" и това е,\"Да го духат потребителите\"!

Асен Ненов

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 129
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #5 -: Февруари 23, 2007, 11:02:56 am »
Доколкото стана известно, само М-тел спира преносимостта на номерата. Поради това България ще понесе санкция за неизпълнение на клаузи и глоба. Ще я платим ние - гражданите, за сметка на М-тел.

ANTOANETA

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #6 -: Февруари 25, 2007, 03:41:30 pm »
ГЛОБУЛ СА ПЪЛНИ МЕНТАРЛЯЦИ!АЗ СЪМ ВЪЗМУТЕНА!ЗАРАДИ ТЕХНИТЕ НЕРЕДНОСТИ,СМЕТКАТА ЗА ДЕКЕМВРИ МИ БЕШЕ 50 ЛВ,ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ,ЧЕ НОРМАЛНИТЕ МИ СМЕТКИ СА 25-30ЛВ.!И ТО ЗАРАДИ ГОВОРЕНЕ С УЖ С БЕЗПЛАТНИТЕ НОМЕРА!НАЛИ СМЕ ВЕЧЕ ЕВРОПЕЙСКА ДЪРЖАВА!АМА С БАЛКАНСКИ МАНТАЛИТЕТ!ТЕ ПРАВЯТ КРАЖБА,КОКОШКАРСКИ,БЕЗОЧЛИВ ОБИР ОТ ОБИКНОВЕНИЯ ПОТРБИТЕЛ,КОЙТО ИМ Е ГЛАСУВАЛ ДОВЕРИЕ!АЗ ПРЕДЛАГАМ,НЕКА СЕ ОБЕДИНИМ И ДА ПИШЕМ НА АГЕНЦИЯТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ!АЗ ЛИЧНО ЩЕ ГО НАПРАВЯ!

checho_58

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #7 -: Февруари 26, 2007, 09:35:06 am »
Аз вече съм го направил!
ИЗМАМНИЦИ !!!
\"НАЙ-ДОБРОТО ПРЕДСТОИ\" !!?? ---- ОТ УМРЯЛ ПИСМО !!!

krassi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
magasini na Globul prodavashti sudoku kato elektronna igra
« Отговор #8 -: Февруари 26, 2007, 10:00:54 pm »
Kupih si elekronna igra sudoku ot magazina na Globul na Bul. Vitosha 49, oshte pri parvoto slagane na bateriite tia ne raboti. Varnah ia , ne iskat da ia vsemat. Na Adresat za remont v garanzia  ul. zar Simeon 117, obeshtavat she shte saobshtiat za sudokuto na sobstvenika na firmata i se drazniat ot tova she gi bezpokoia. Tova bilo firma \"jodi treid\" OOD grad Sofia. tel 9318139. Bi triabvalo firma kato Globul da ne se hvashta da prodava izdelia bez garantiran remont i da se podigrava po tozi nashin sas klientite si.
S uvazenie

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
magasini na Globul prodavashti sudoku kato elektronna igra
« Отговор #9 -: Февруари 26, 2007, 10:09:52 pm »
Moжете да направите рекламация на закупена стока до 2 години след като сте я закупили. В правото сте да си поискате парите от продавача. Запознайте се със закона за защита на потребителите, извадете си текстовете на лист за да сте подготвен и действайте. http://www.bnap.org/?p=73

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
magasini na Globul prodavashti sudoku kato elektronna igra
« Отговор #10 -: Февруари 27, 2007, 10:44:55 am »
Търговецът е длъжен да запише рекламацията в книга на рекламациите. Ако не го направи - свържете се с Комисията за защита на потребителите. Имат и горещ телефон (на цената на градски разговор от цялата страна) : 0700 111 22, където могат да ви консултират на момента и да ви посъветват как да постъпите.

Duke

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #11 -: Февруари 28, 2007, 10:59:44 am »
GloBul редовно лъжат хората поне с 20 минути от 500-те уж безплатни минути към 10 абоната. Най-наглото е, че това се вижда от тяхното месечно извлечение. Ако някой си направи труда да сметне посочените данни по разпечатка лесно ще установи разликата. Ех, да бяха само те...

checho_58

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #12 -: Март 01, 2007, 10:56:10 am »
Duke, това се получава, защото има уловка!
Минималното отчитане на разговорите е 1 мин.!!!
Ако има проведени например 10 разговора по 30 сек. това са реално 5 мин., но ще бъдат приспаднати 10 мин. от пакета! От там идва разликата!
\"НАЙ-ДОБРОТО ПРЕДСТОИ\" !!?? ---- ОТ УМРЯЛ ПИСМО !!!

irme

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #13 -: Март 01, 2007, 12:40:20 pm »
Здравейте! Globul освен че лъжат за използваните минути, са и големи мошеници с услугата роуминг. Съпругът ми си пусна роуминг за 1 месец, защото му трябваше служебно и на следващия месец го спря. Туй като е нов абонат, за да му пуснат роуминга му взеха депозит от 120 лева. Роумингът му е спрян от 15.01.2007 г., а 120 лева все още му ги държат БЕЗ ОСНОВАНИЕ и го мотат из офисите на Globul във Варна, като всеки продавач му измисля някакво оправдание защо му държат още парите. Този месец решихме да не си плащаме сметката и да чакаме да ни я прсипаднат от 120-те лева, но УВИ! Телефонът на мъжа ми е спрян заради 1 неплатена сметка, а нашите 120 лева продължават да си стоят в касата на Globul... Наистина когато трябва да си купиш телефон или да станеш техен абонат продавачите в Globul са супер мили, но сега като ни дължат пари, са отвратителни!!! Явно това е една порочна практика в скапаната им компания да те мотат и да си държат 120-те лева колкото се може по-дълго, че тази сума от 120 лева, ако си я вземат от 100 човека, става супер цифра, нали? Достатъчно за едно рушветче за \"клетата ни, бедна държавна администрация\"! Сега се чудя за този случай пред кого да сигнализирам: Агенцията за защита на потребителите, Комисията за регулиране на съобщенията или направо пред съда? Дайте съвет, ако можете, моля!

cralich

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #14 -: Март 11, 2007, 11:50:54 am »
И ние сме потърпевши от Globul (Мръсни византийци). И моята жена е на 500-те \"безплатни\" минути.
Януари 2007г. платихме сметка, според мен с около 40лв. повече, като имаше обаждания на тел1880
и то забележете през 5 сек. (практически невъзможно да набереш с тази бързина. Само машина би се справила ). Подадохме жалба, както му е реда и чакаме. През това време телефона  е с блокирани изходящи повиквания. Каква беше изненадата ни, като видяхме сметката за февруари с 60лв. повече  заради пак този телефон 1880, при блокирани изходящи разговори, даже и с дата час и т. н. Каго погледне човек всичко точно направено.Това са пълна проба крадци.  Отделно от тези \"500 безплатни минути\"- отнемат поголовно. 1 мин. разговор - приспадат 5. Отчитат за миналата година 670 000 000 лв. печалба и как няма, с тази тяхна система даже е малко. Сега пак малба пак спиране на телефона. Същата като миналия месец. Защо като купиш телефон те задължават да плащаш ежемесечна сметка? Много ясно за това дето писах по-горе. Питаш операторите те не знаели горките. На по-високо ниво не можеш да припариш. Ако се откажеш от \"услугата\" - плащаш голяма неустойка. Пълно блато. Сега няма да плащаме, ако искат да ни съдят. НЯМА ОТТЪРВАНЕ !
 (но вижте държавата ни. Всеки си разиграва  гражданите и както може). То такава помия нямам думи. Е кажете как да пиша по-меко, да не използвам обидни думи ? Може само да ги псуваш с наслада на ум.
Те те ограбват на всяка крачка - Ние по-меко, да не ги обидим горките.