Автор Тема: Проблеми с Globul  (Прочетена 43239 пъти)

Силвия Лилова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #15 -: Март 15, 2007, 04:26:18 pm »
Здравейте. И аз имам проблем, обаче с Мтел. Закупих си телефон Нокиа 6288 на лизинг от офиса в Червен бряг. Телефона е закупен на 19.02.2007г. На 13.03.2007г. телефона се повреди. Нещо стана с дисплея му, звъни алармата , а дисплея му не свети. Указатела се обърна наопаки. Телефона е с 2 години гаранция. Занесох го в Сервизен център Плевен.От там ми казаха, че дисплея и лентовия кабел са повредени и трябва да се сменят. Аз не искам да изплащам телефон 1 година- 600лв. при положение, че вече ще бъде отремонтиран.Искам ако може или да ми се намали лизинга или да ми замени апарата с чисто нов. Пуснах жалба до Мтел и чакам отговор. Помогнете ми !Това са доста пари !

cecobo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 22
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #16 -: Април 12, 2007, 10:08:10 pm »
Замисляли ли сте се , кой плаща разговорите на 240- сте , на тия около тях, на общинарите и разни други? А на правителството, а на .......................................................................? В България не може да съществува оператор, който не снася. А за да снася някой, някой трябва да го храни. Безплатни 500 мин. - дали??? Безплатен обяд има ли? Гадното е , че ни лъжат с промоции и обещания, а ние кълвем като кротушки/ вид блатни рибки, които кълват на всичко/Вече и за паркиране ще пускаме есемеси - само левче без ДДС,КПСС,БКП,СДС,ДПС,НДСВ и желанията на европейския съюз.

icoM

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #17 -: Май 29, 2007, 02:11:25 pm »
Наистина Глобул лъжат като за световно..Вече 3 месец ми пращат фалшиви фактури.Много пъти се обаждах на оператор пуснах и три писмени жалби никъкъв ефект .Ни дума ни стон ни вопъл дори!!Може ли някой да ми даде съвет какво да правя.Ако ги съдя ще има ли ефект.

petalejor

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #18 -: Август 24, 2007, 11:24:45 pm »
az sam na globul smart 100 minuti kam 3 nomera za 5 leva veche 1 godina i sam mnogo dovolen

MarSim

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #19 -: Август 28, 2007, 01:06:13 pm »
Не е точно по темата, но щом става въпрос за лъжите на Глобул, реших да го напиша. Навсякъде - и в сайта им, и в офисите - уверяват, че Глобул предоставя услугата GPRS на всичките си потребители. На практика не е така. Притежателите на B-conect карти, дори да имат най-съвършения мобилен телефон не могат да ползват тази услуга. При запитване вдигат рамене, сякаш искат да кажат.... \"амиии, ако искаш\". Точно това ще се получи май. Не случайно вече 7-8 човека от най-близките ни приятели станаха клиенти на М-тел.

Stadoto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #20 -: Август 29, 2007, 02:01:42 pm »
Моля за съвет.  
Наистина са много некоректни Глобул. Купих си телефон от тях, но се появиха дефекти. Вече 1 месец го поправят и още не е готов. И не дават никаква информация кога ще е готов. Не ми дадоха и оборотен телефон. Казват само \"Като стане ще ви се обадим\". Какво да стане, да дойде второто пришествие ли? Сега чета законите, но не мога да намеря необходимата информация. Какво мога да направя?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #21 -: Август 29, 2007, 05:00:46 pm »
Ако не оправят телефона до 30 дни имате право да искате:

1. отстъпка от цената
2. Замяна с нов
3. Да си поискате парите обратно

edin ot vas

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #22 -: Август 30, 2007, 04:36:38 pm »
Наистина лъжат Преди 5 години станахме техен абонат и ни взеха пари като депозит - 50 лв.. Тази година си прекратихме договора с тях и си поискахме депозита. В техен офис един служител погледна в компютъра и ни накара да си попълним молба за парите. Минаха 3 месеца а следа от парите никаква /трябваше да ни ги преведат по сметка/. Отидохме отново в офиса им и ни увериха че са си свършили работата тук и всичко е препратено в София /аз съм от Пловдив/. Изпратих им един e-mail  до Globul и ми отговориха че пари за депозит mf kdtdjd md,jrod нямало /а ние си пазим документите за него/. Върнахме се пак в нашия офис, обяснихме им за отговора от София и ги питахме къде тогава са парите ни. Служителката погледна нещо в компютъра и ни каза, че депозита бил използван за покриване на сметка през 2004 г. и то в такъв голям размер, която ние никога не сме правили??? Естествено за толкова години назад не си пазим фактурите за плащанията и така одисеята ни свърши. Простихме се с депозита. На въпроса защо тогава служителят още при поискването му не ни каза, че депозит по сметката ни няма, а напротив видя в компютъра и ни накара да си попълним молба за превеждането му по сметка. Може би не сме единствени и кой знае още колко пари на хората са прибрани безвъзмездно.

бай иван

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #23 -: Ноември 29, 2007, 10:41:48 am »
не се набутвайте с Bisnes Flexi

Bayb

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #24 -: Февруари 03, 2008, 01:33:10 pm »
Добре от всичко прочетено дотук и от личният ми опит била съм и към глобул и към мтел извода е един-МОШЕННИЦИ! Много ми е интересно и третият оператор ли процедира така.Ако някой има наблюдения нека ги сподели,защото ми писна да си давам парите,като не говоря за тях.

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #25 -: Февруари 03, 2008, 03:17:07 pm »
Млако анонси относно Vivatel:
За сега се държат коректно. Интернета като качество не е кой знае какво :) 3G покритието им е слабо все още! Но е доста ефтин - 9 лв. за 30 MB, а това го няма никой оператор. Ако трябва да сме искрени такива пакети, които да се включват към карта с гласови услуги другите нямат. Т.е. при тях трябва да си купиш карта само с интернет.
При гласовите услуги получавам срещу 6 лв. 50 мин. (това е вече самия абонамент към който се прибавя интернет пакета) към абонати на Вивател и БТК (стационарни телефони), уловката е, че мога да ги изговоря само от 21:00 до 7:00, но събота и неделя през целия ден.
И двата вида услуги са с натрупване (прехвърляне на неизползваните), но уловката е, че се прехвърлят лимитирано - в размер на месечния пакет.
Другото интересно при разликите с глобул и вивател е, че наскоро си изгубих/откраднаха телефона с двата вида карти вътре! При Глобул трябваше да отида до техен офис и да си платя 12 лв. за да получа нова карта. А Вивател ми я изпратиха, БЕЗПЛАТНО по DHL куриер.
В сметки за сега не са ме лъгали, но никога не е късно :) Обаче системата им е бавна и понякога не опреснява изразходваните услуги на време, така че проверката е затруднена. Но пък то и при другите ги този тип проблеми!
За сега съм доволен, но никога не е късно :) да ме разочароват!
Всеки да си гради мнение сам за себе си.

kalina83

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Глобул
« Отговор #26 -: Декември 11, 2008, 10:04:48 pm »
Здравейте, нека и аз споделя като лоялен клиент на Globul, какъв подарък ми направиха за Коледа! Абонат съм почти от от самото създаване на мобилния оператор. Първо с предплатена услуга а от 4 или 5 години с 4 сим карти на абонаментен план - 2 от които Smart 100, 1 Smart 500 и 4 -тата е за мобилен интернет пакет GoWeb 10000. На 10 декември проверявам своите нови фактури чрез MyGlobul и забелязвам, че във фактурата за мобилен интернет фигурират международни разговори за сумата от 46,09 лв. без ДДС. При положение, че картата не е вадена от устройството и другото, което е по-важно тази карта е с ограничени входящи и изходящи обаждания, от нея могат да се пращат само смс-и и да се ползва интернет. Обаждам се на оператора и казвам за това нещо, те ми казват, че имам 4 карти (това го знаех и без да ми го казват) и че все пак на някоя от 4-те карти са проведени тези разговори. На другите 3 Smart карти имам подробни разпечатки и отделни фактури и много интересно как от един номер ще се отрази на друг във фактурата. Това нещо го казах на оператора, след което ме помолиха да изчакам. Чаках около 5 минути и ми съобщиха, че в момента имат технически проблем и немогат да проверят и да се обадя по-късно. Ок. Аз реших да изчакам повечко и на следващия ден пак се обадих. И пак същото, но този път чаках 20 минути като на 5 минути операторката ми задаваше тъпи и безсмислени въпроси. На края ми казаха, че трябва да си платя сметката и че на следващата или по-следваща (най-късно) фактура ще ми бъдат приспаднати парите. Но така и не ми казаха от къде са дошли тези международни разговори. Казаха, че ще направят подробна справка. Пратих и на имейла в сайта на Globul оплаквано, все още няма отговор. Но явно им трябва повечко време.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Globul - надписана фактура
« Отговор #27 -: Декември 12, 2008, 08:46:12 am »
Жалби и оплаквания се подават или лично, спрещу входящ номер, или препоръчано, с обратна разписка. Аз лично бих изпратила жалба до Комисията за регулиране на съобщенията и копия до глобул като настоявам да ми бъде издадена правилната фактура. Не виждам защо някой трябва да плаща от джоба си за нечии грешки, а тези оператори, които уж трябва да помагат, в много случаи нямат и идея за какво става въпрос и по скоро го карат на автопилот, губейки времето на хората, вместо наистина да правят нещо.

Mr. Boombastic

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #28 -: Януари 17, 2009, 01:55:49 am »
GLOBUL - Измамници !!!!

От повече от 3 години съм Бизнес клиент на GLOBUL. От начало всичко беше наред, като изклюяим някои моменти в които мрежата им се срива за цяла нощ... (примерно от 0:00 до 9:00 не можеш да направиш или да приемеш никакво обаждане). Но това са дребни проблеми.

Както и да е моят проблем започна от момента в който добавих допълнителна SIM карта към групата, с която по тогавашните условия трябваше да имам 300 безплатни минути в група, а след това по 0.01 лв на мин. Естествено започнах доста усилено да ползвам въпросната карта, като по едно време си проверих сметката и се оказа че на първата седмица имам 40 лв сметка. Реших да изчакам до излизането на фактурата, когато разбрах че тия ненормалници ме таксуват все едно тази карта не е в групата ?! Последва посещение в \"офис на GLOBUL\". Обясних им какво е станало - естествено обещаха ми да оправят всичко, да си приспаднат парите и т.н. Много хубаво но следващият месец отново имах подобен проблем ?! Странно уж всичко беше наред. Последва второ посещение в \"офис на GLOBUL\" при което ме увериха че този път всичко е наред и вече следващата фактура ще се приспаднат парите. На третият месец като видях че това пак продължава се обадих на оператор вече бесен. Нормално вече имах над 200 лв разговори заради тези смотаняци, които би трябвало да бъдат таксувани по 0.01 лв на мин. Вече следващата фактура ми бяха опростили известна част от парите. Отново последва посещение в \"офис на GLOBUL\" да попитам защо не всичките пари са ми опростени. Оказа се, че по някакво неписано правило, трябвало да изчакам 48 часа след активацията на картата за да се възползвам от намаленията в групата (в случаят бяха 3 месеца). И нямало да ми върнат парите за първите 48 часа. Защо ли не го казаха като си вземах картата ?????

Поретният идиотизъм се получи днес. Наскоро сменихме собстсвеността на картите в нашата фирма и ги присъединихме към по-голяма корпоративна група. До тук добре. Беше ни обяснено че всички допълнителни услуги като Roaming, GPRS, 3G и т.н. трябва да бъдат активирани наново ако си подадем молба. Естествено ние подадохме молба. След което аз най-спокойно си изпращам познат с едната карта във Франция, и цял ден чакам да ми се обади. В последствие звъннах на М.О.Л.-а на фирмата за да проверим с GLOBUL дали тези карти имат Roaming. Оказа се че в \"офисът на GLОBUL\" най-брутално са ни излъгали че ще ни пуснат услугите. Оказа се още че не можело да си пуснем Roaming защото фирмата не била регистрирана по ДДС и трябвало да заплатим по 120 лв на карта като депозит. (това естествено не е вярно). Наложи се да вдигнем целият call centre на тревога за да ми кажат че трябвало да отида отново в \"офис на GLOBUL\" където най-брутално ме лъжат и нищо не могат да правят. При моето настояване тази карта да получи Roaming, тотално ми се отказа. Имали процедури. А къде са ви процедурите като лъжете клиентите ???????????????????????????????

Сега възнамеряван да пусна оплакване до регионални мениджъри и всякакви идиоти които работят за тази смотана компания докато не си свършат работата както трябва и както са обещали.

На всичкото откоре Supervisors в call centre-а нямало след 18:00. Утре ще звънна during the business hours за да проверя дали има Supervisors. Явно никой не ги наблюдава каквo се бръщолеви след 18:00.
« Последна редакция: Януари 17, 2009, 12:51:23 pm от Mr. Boombastic »

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #29 -: Януари 17, 2009, 08:21:31 am »
Бизнес клентът НЕ Е потребител

Обещанието на някой служител НЕ Е сериозен начин за общуване
« Последна редакция: Януари 17, 2009, 08:21:40 am от elenaaleks »