Автор Тема: Проблеми с Globul  (Прочетена 65694 пъти)

53

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #225 -: Февруари 24, 2011, 03:07:31 pm »
Здравейте! Имам един въпрос могат ли да ме подведат под съдебна отговоност ако дължа 105 лв. за неустойка за автоматично подновен договор без мое съгласие.

ogan64

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #226 -: Февруари 24, 2011, 06:34:10 pm »
ТЪПИЯ ГРЪК СОСТВЕНИК НА ГЛОБУЛ НАТРАПВА УСЛУГИ НА ХОРАТА КОИТО НЕ ЖЕЛАЬТ И ЕДНОСТРАННО ПРОМЕНЯ ДОГОВОРИТЕ.АЗ ВЗЕХ КАРТА САМО ПРИ УСЛОВИЕ ,ЧЕ ЩЕ ИМА ЛИМИТ ДО 50 ЛВ. ЗАЩОТО Е ЗА ДЕТЕ  А ТЕ КАКТО ЗНАЕМ ТРУДНО СЕ КОНТРОЛИРАТ.ТРИ МЕСЕЦА Я ЛИМИТИРАХА КАТО СМЕТКАТА С ТАКСАТА И ДДС БЕШЕ 82 ЛВ. НО ГАДНИЯ ГРЪК ИСКА ОЩЕ И ОЩЕ И МИ СПРЯХА ЛИМИТИРАНЕТО НА КАРТАТА И СЕГА ПО НЕЯ ИМА СМЕТКА 150 ЛВ. ПРИ ЗАПИТВАНЕ ЗАЩО ТАКА ЕДНОСТРАННО СА РЕШИЛИ ДА МИ МАХНАТ ЛИМИТА ПРИ УСЛОВИЕ ,ЧЕ АЗ САМО ЗАРАДИ ТОВА СЪМ ВЗЕЛ КАРТАТА И ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ПРИ ТАКОВА УСЛОВИЕ ,ТЕ МИ КАЗАХА ЧЕ ТАКА СА РЕШИЛИ И ТАКА ЩЯЛО ДА БЪДЕ-ГАДЕН ГРЪК.ГРЪК ЛИ Е САМО БОЙ И ЕБАН В МАЗНИЯ МУ КОСМЯСЪЛ ГЪЗ.

ogan64

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #227 -: Февруари 24, 2011, 06:35:02 pm »
НИКОГА ГЛОБУЛ

dinbi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #228 -: Февруари 24, 2011, 10:53:28 pm »
Всичко което чета тук е абсолютно същото както и при бившите БТк сега Виваком,истински рекет е подписания договор ,жалвал съм се до всчики отговорни институций ,но само новия ОМБУДСМАН ми даде отговор че е предупреден оператора Вива ком.Искам да кажа на kiara че ако ти решиш някога да си прекратиш договора с който и да е от тук изброените оператори на услуги почти на 60% е възможно да не успееш защото все пак става въпрос само за 1-н ден в годината,дори и да си доволен клиент когато чуеш за такива неправди ставаш автоамтично разочарован недоволен клиент, защото това не е справедливо и тук държавните органи трябва да вземат страната на клиента,защото безобразията на операторите са безкрайни,не може да плащаш такси и неустойки когато не ползваш услуга и на всичкото от горе да няма с кого да се споразумеш за каквото и да било.За GERMANOS и аз не искам да чуя,няма да вляза и да си платя сметката там,купих си моб.тел. NOKIA  от този магазин във варна на 8-и прим.полк ,развален софтуер ли беше какво беше не знам но блокираше забиваше както заразен с вирус компютър,на 1-та година 2-а пъти ,на 2-та година на 3-я път сякаш го оправиха,вече 4-а година няма проблем ама телефона или не беше нов или беше дефектен ,но първо ме обвиниха че съм го изтървал после че не го пазя ,зарядното не работи от 6-ия месец още,но то не подлежало на гаранция а проблема е в кабела му явно защото като го раздвижа зарежда но видимо няма нищо .Всички залагат на автоамтичното подновяване на договора и то заради таксите за цяла година.Ползваш не ползваш плащаш.Тази практика първо тръгна от БТК след като я приватизираха...

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #229 -: Февруари 25, 2011, 11:14:42 am »
Vivacom последна въведе автоматичното подновяване на договорите.Съвсем скоро обаче това ще отпадне и ще видим за какво ще се хванете тогава.Аз наскоро прекратих два договора с Виваком напълно безпроблемно.Е разбира се не съм чакал последния ден,ами около 10-на дни преди да започне 30 дневния период до изтичането.

За кредитния лимит много пъти съм писал.Кредитния лимит се определя едностранно от оператора и вие няма никакво участие в определянето му.Колкото и да ви се иска не можете да се месите в определянето му.След няколко фактури обикновено оператора преценя,че сте коректен и ви увеличава кредитния лимит за да може да потребявате повече услуги.Това,че не можете да си контролирате потреблението,не е проблем на оператора и той не е длъжен да ви контролира.

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #230 -: Февруари 25, 2011, 04:02:27 pm »
Проблема не е в автоматичното подновяване, а в това, че някои служители в такива фирми, не си вършат работата в услуга на клиента и измислят какви ли не спънки, само и само да не прекратиш договора в техния офис.
 А кредитния лимит лично аз съм го променял на 2 мои карти...

megi27

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #231 -: Февруари 25, 2011, 05:09:20 pm »
Здравейте!
Всички ние в България си мислим  , че сме европейска държава-нищо подобно! Никой няма да се учуди от моите направени изводи, нали?Просто незнам откъде да започна.Преди няколко месеца реших да си направя подърък-скъп телефон, разбира се неможе една учителка с възможно най-ниската заплата да си позволи това, затова си го купих на изплащане(лизинг).Усмихнаха се сладко служителите на Глобул,държаха се превъзходно с мен, подаваха ми най-любезно всички документи за подписване,взех да си въобразявам, че са ми братя и сестри чак,:)До тук всичко е наред , нали?Но след 3 месеца ми гепват телефона от дамската чанта.Моментално се обаждам да ми я блокират и подавам сигнал в полицията.Отидох след това в близкия офис на Глобул и ги попитах най-учтиво какво мога да направя в такъв случай,все пак съм техен абонат от доста време, а и никак не е приятно да плащам всеки месец за вещ която ми е открадната.Момичето от гишето си повдигна раменете и си продължи работата.Попитах я как стои въпроса с GPRS-функцията,тъй като телефона ми я поддържа и дали могат да го намерят  по този начин.Но отново никой не ми обърна внимание.Гадното е че ние потребителите имаме само задължения и ако случайно ги пропуснем , могат дори да ни вкарат в затвора, а къде са другите , които ни обслужват.Защо не са били толкова мили с мен и когато ми откраднаха телефона. Защо не ми оказаха съдействие?А правата ни къде са?Ние сме в такъв случай безправни хора т.е. роби!Съжалявам че съм се родила в тази държава и че съм българка

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #232 -: Февруари 25, 2011, 06:57:02 pm »
Ами в случая освен да подадете сигнал в полицията,което вече сте направили,друго няма какво да се направи и никой друг не може да ви съдейства.Колкото и да е неприятно нямате основание да не си плащате вноските за телефона.Ако бяхте платили телефона наведнъж щяхте ли да си искате парите обратно от магазина?Мислите ли,че е нормално да си търсите парите за откраднатите вещи от магазините където сте ги закупили?Каква вина имат търговците за кражбата за да ви възстановят парите.
Колкото до проследяването,GPRS и GPS функциите на телефоните нямат общо с това.Оператора може да види ако в мрежата му се появи вашия телефон с друга сим карта.Но такава проверка може да стане само чрез официална заповед от полицията.А служителите в магазина са много далеч от такива правомощия,има специални отдели към които може да се обърне полицията и които имат правомощия да направят такава проверка.Нали не си представяте,че всеки служител работещ в мобилен оператор може по всяко време да провери къде се намирате респективно къде се намира вашия телефон.Така,че в този случай нямате основание да се сърдите на служителите в магазина,те действително нищо не могат да направят освен да съдействат за блокирането на сим картата за да не я използват крадците.Искрено се надявам крадците да се издънят и в крайна сметка да си получите обратно телефона.

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #233 -: Февруари 25, 2011, 07:26:01 pm »
А колко хубаво щеше да бъде това да и го бяха обяснили служителите в магазина и то с възможно най-добрия тон... Сега госпожата нямаше да има нужда да се оплаква тук...

barbaniko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #234 -: Февруари 27, 2011, 09:43:29 am »
Ванка ,как да обясниш на това стадо овце че всеки го стриже и дои както си иска.Че не говори с всички,а само с някои.Че го баламосват с безброй ненужни услуги от които реално няма нужда.По форумите всички са отворени,а на протеста бяха само 20 човека.

rumina1402

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #235 -: Март 01, 2011, 06:04:51 pm »
Do koga 6te podnovjvat avtomati4no dogovorite ni?

Dealer

  • Новак
  • *
  • Публикации: 15
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #236 -: Март 02, 2011, 12:41:01 pm »
след няколко месеца ще ми изтече довора с Глобул.Искам обаче да запазя номера си на предплатена карта....но определено от всички оплаквания напоследък ме е страх да не ми извъртят някой номер ...Знаете ли дали трябва да попълня заявление за отказ от мобилни услуги за да премине тази карта към предплатена..? Много неясноти има общо взето при тези мошенници..(Като подписваш договор -ти включват картата до час...като искаш да я спреш -НЕ можеш 1 месец и повече) ...ако има някой от форума ,който си е прехвърлял номера от абонамент на предплатена нека накратко опише стъпките- ще съм много благодарен,а и не само аз :)

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #237 -: Март 02, 2011, 02:54:33 pm »
Правил съм го 2 пъти. Пише се заявление и по-не правят спънки, отколкото ако искаш да я спреш изцяло.

GENCH0

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Глобул - On NET
« Отговор #238 -: Март 07, 2011, 01:39:10 pm »
Здравейте!
Днес при проверка на сметката си открих една нова услуга/пакет включен в плана ми - On NET.
Другото, което най-много ме изненада е факта, че никъде в сайта на оператора не открих информация за този пакет. Някой има ли представа какво представлява и най-добре, ако може да даде подробна информация.
Как да ползвам или ползвам вече нещо, за което нямам и най-малка представа?

bloucester

  • Гост
Глобул - On NET
« Отговор #239 -: Март 07, 2011, 02:14:22 pm »
Това най-вероятно са минутите, през които сте били в интернет - води се \"minutes on net\", ако не се лъжа. С програма GoWeb или Max Plus (ако все още я има) ли сте?