Автор Тема: Проблеми с Globul  (Прочетена 58474 пъти)

Angelique Rmn

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Globul IZMAMA
« Отговор #255 -: Юни 06, 2011, 09:34:13 pm »
Привет на всички!!! Като всички вас и аз имам ежемесечно проблеми с тези измамници........ Честно казано вече не знам как да постъпя.Ето днес отново получих честитка от над 40лв....пари,които на 100% не съм изговорила!При кредитен лимит 30лв. не е ли цяло чудо,че сметката не ми е спряна? При разговори само с включените в група и такса 6.80лв (ако не се лъжа) на месец 40 и кусур лева не е ли малко прекалено!?!?!
Моля за съвет..утре смятам да отида,но вече не знам какво да им говоря или какво да направя!
Ще съм много благодарна за малко помощ!
А някой знае ли къде мога да подам жалба или евентуален номер на някой по висшестоящ от Глобул??
Благодаря предварително!!!

Ганчо Ганчев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Купих си аифон 4 и както се рекламира навсякаде че телефона че не се драска да ама не, да ама не и когато отидох за рекламация ми отговориха че важи (отговора е на техниците) и ако искам да ми го сменят с нов трябва да доплатя още 400 лв. И гаранцията от две години става на три месеца.!
На това аз му викам наглост и имама.

Николина Нейкова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте,
на мен също ми предстои прекратяване на два договора с глобъл. Днес ходих до два офиса и ме увериха че не е необходимо да подавам едномесечно предизвестие. Трябвало да отидиа 1 седмица преди изтичането на договора. Как изглежда това предизвестие в свободен текст ли ? Как да ги накарам да ми го вземат? Ужасна история толкова ниско са паднали. Смятам, че това подвеждане си е подсъдимо, защо никой не му обръща внимание.....

Георги Чобанов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
Определено Ви лъжат.Ако се явите една седмица преди изтичане на договора,вече ще сте с подновен нов такъв.

Slavcho Dimitrov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
@Георги Чобанов

Не го лъжат.

Значи за всички които искат да си прекратят договора. Когато ви наближи изтичането на договора, се обаждате на оператор и му казвате, че искате да прекратите абонамента си. Той ще ви даде код, с този код отивате в магазина, попълвате заявление и си прекратявате договора.

Не ходете първо в магазина, служителите там ще ви излъжат и могат дори да ви подновят договора с оправданието, че автоматично се подновявал (няма такова нещо).

Ако искате да си подновите договора, не ходете в магазин на Германос, подновявайте си го онлайн. В магазините наистина много лъжат и могат да ви прецакат по всякакъв начин.
« Последна редакция: Октомври 21, 2011, 09:22:25 am от Xman »

Mark Raen

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
zdraveite,nujdaq se ot edin savet otnostno kam operatora GLOBUL.........ostavaha mi 3 meseca do priklu4vaneto na dogovora koito bqh podpisal sas tqh i imah 2 neplateni faktyri kum tqh ednata q platih tui kato iskah da izbegna poqvata na tretata koqto 6tqha da mi na4islqt ne ustoika po dogovora...polu4ih pismo sas srok do 31 mai 2011god. za pla6taneto na dvete sumi no az bqh platil ednata po rano ot tazi data a vtorata faktura q platih na 2 uni 2011god.za6toto 31 mai i 1 uni bqh po4ivka ot tam kadeto rabotq i polu4ih zaplata si na 2 uni i otidoh da si q platq.Taka do momenta nqmah nikakvi zadaljeniq za minal period..popitah koga telefona 6te mu bude pusnat slujitelka ot centura na Germanos kaza 4e sam statys prekratqvane dogova i 6te mi bade na4islena ne ustoikata po dogovora za tezi tri meseca i az q pitam za6to kato o6te nqma treta faktura i ve4e nqmam zaduljenie,tq mi otvarna za6toto sroka vi e bil do 31 mai mi okey no men me zasi4at na 5 to 4islo treta faktyra nqma otkade na kade 6te mi bade prekraten dogovora i kak taka 6te mi natresat ne ustoika.....momi4eto ili damata po4na da mi kazva 4e sam sistemno zakasnql i tkn.da fakt e ne go otri4am no nikoga ne sam imal problem sas tova zakasnenie a sega kogato mi ostavaha 3 meseca do isti4aneto na dogovora me na EBAHAAAAA.....Za6to pitam az po4ti godina i 8 meseca ne be problem zakasnenieto a az vse pak si pla6tah da gi izbegna tezi ne6ta sega stanaha PROBLEMA....za tri meseca sas neustoikata taksi i lizinga koito imah sumata be 500 i ne6to si,posavetvah se sas poznat sas nego hodihme do cenyra na germanos koito be blizost ot tam proveka napraviha i nqkakvi 6tyrotiii 4e sam imal smetka ot 300 lv za internet koito godina i 4 meseca ne sam izpolzval.posle az se zapalih vikam kvo.....?ob izvinqvaite lizing na telefon kakvo............?popitah az nqmam tel-n na lizing imam laptop sled 35 min razgovor sas operator na 123 se ostanovi 4e dalja 500 i ne6to si i tova e krainata suma koqto aztrqbva da izplatq be6e mi kazano 4e 6te ima o6te 1 faktyra i re6ih da q iz4akam i neq stanaha 600 lv i ne6to  i po4naha da me zapla6vat po telefo na kak zadaljitelno trqbvalo da vnasqm po 200 lv a slednoto v centara kazaha 4e po kolko moga da vnasqm bez postavane na kategori4na suma....koi kade kakvo kazva mislq 4e te samite nemat vrazka po mejdusi iskam da podveda pod otgovornost GLOBUL iskam da gi osadq vse pak sam bil 9 god klient na globul i sam ostavil pone 60 000 hilqdi leva za tezi 9 god pomognete mi kak i po kakuv na4in da gi osadq az 6te si izplatq daljimata suma no iskam da gi osadq daite mi savet

Dimitar Hristov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте скоро преподписах договор с Глобул и пак ме  прецакаха въпреки 4е знам какви са.Ушким за това че съм лоялен от години потребител да използвам техните едва ли не страхотни оферти но забравих да си направя некои сметки  и после и ДДс и стана тя . Подписах на 12.12.2011 -има ЛИ срок в който мога да анулирам договора ?Ще бъда мн. балгодарен ако има такъв да ми пише и на e maila - mpraise@dir.bg  и ми посочи това постановление..за което предварително благодаря !

vencislav stoqnov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #262 -: Януари 23, 2012, 08:39:01 pm »
Zdraveite!Moje li nqkoi da mi obqsni  imali vob6te nqkakav na4in da spra toq otvratilen internet

Nadezhda Traykova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #263 -: Януари 24, 2012, 05:51:43 pm »
АЙДЕ МАЛКО ПОМОЩ,АКО МОЖЕ - БИВШ АБОНАТ СЪМ НА ГЛОБУЛ - ГОВОРИМ ЗА МАЙ 2009,КОЕТО Е  3 ГОДИНИ,БЕЗ 4 МЕСЕЦА(ОТ ГЛЕДНА ТОЧКА НА 3-ГОДИШНАТА ПОГАСИТЕЛНА ДАВНОСТ НА ВЗЕМАНИЯТА ПО ЗЗД),ИМАМ ЗАДЪЛЖЕНИЕ В РАЗМЕР НА 43 ЛЕВА..ТАКААА ЕДИН МНОГО ПРИЯТЕН ГОСПОДИН МИ СЕ ОБАДИ ДНЕС ДА МИ СЪОБЩИ,ЧЕ СРЕЩУ МЕН Е ОБРАЗУВАНО ИЗПЪЛНИТЕЛНО ДЕЛО,ИЗВАДЕН Е ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ЛИСТ И ЧАСТЕН СЪДЕБЕН ИЗПЪЛНИТЕЛ УТРЕ ЩЕ МИ ДОЙДЕ НА ГОСТИ ДА ОПИСВА ИМУЩЕСТВО. САМО ЧЕ.. НЯМА КАКВО ДА МИ ВЗЕМЕ! МОЖЕ ЛИ ПИТАМ АЗ ТОВА ДА СЕ СЛУЧИ?!.. ПЪРВО НЕ Е СИГУРНО ДАЛИ СМЕ ПРИКЛЮЧИЛИ ВЗАИМООТНОШЕНИЯТА СИ ПРЕЗ МАЙ 2009,ИЛИ ПО-РАНО,ВТОРО НЕ МИ ВДИГАТ ТЕЛЕФОНА В С.Г.ГРУП,И ТРЕТО - СТАВА ДУМА ЗА 43ЛВ???? ЗАЩО СЕГА,И ИМАТ ЛИ ПРАВО???

magdalena kostadinova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #264 -: Февруари 11, 2012, 06:48:00 pm »
преди 5 години ми откраднаха личната карта .преди месец получих писмо със страшни заплахи!станала съм абонат на глобул без да знам и им далжа 35лв.отивам в офиса им и от там ми казват че съм подписала договор поисках да го видя но трябвало да подам молба не били при тях и така обясних че никога не сам била техен абонат за личната карта даже тя ми е на др фамилия а те се смеят и ми казват че се намирали недобросъвестни колеги които правили така така че внимавайте платих си става вапрос за офис в хасково потресена съм

Mira Ivanova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #265 -: Април 25, 2012, 04:11:56 pm »
Договорът ми е подновен автоматично без мое съгласие. Как да постъпя, за да защитя правата си?
Благодаря!

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #266 -: Април 25, 2012, 05:26:52 pm »
Дайте по-вече подробности

bloucester

  • Гост
GLOBUL
« Отговор #267 -: Април 26, 2012, 12:21:28 pm »
Според новите закони автоматично подновените след края на декември 2011 година се считат за безсрочни и се прекратяват с едномесечно предизвестие. Всичко друго, което ви кажат в офис или магазин, е нищожно. Ако договорът ви е подновен през тази година, отивате и поисквате да подадете въпросното предизвестие. Ако откажат - друг офис или направо комисията за защита на потребителите и комисията за регулиране на съобщенията.

gergana petrova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Глобул и стари задължения
« Отговор #268 -: Юни 07, 2012, 03:55:20 pm »
zdr i men sega v momenta me sadyat za nyakakav dogovor koito e podpisan 2006 godina i e za 1 godina s tri nomera bez da sa me preduprejdavali s pisma na adressa koito jiveya namerili sa mi samo nomera i mi zvanyaha na nego za tova delo.i mi kazvat,che shte me sadyat.nyakoi da dade savet zashtoto sa tezi sashtite ot s.j grup

Магдалена Желязкова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #269 -: Юни 24, 2012, 09:37:07 am »
Глобул надписват сметки! Техни клиенти сме от години,през които често сме ги хващали в злоупотреби.Тактиката е - няколко месеца да получаваш една и съща сметка,без значение колко си говорил,след което ако нямаш оплаквания сметката нараства до определена сума и се задържа така. Когато попитах служителите им,каква е причината,след като говоря колкото обикновено,смет ката се върна на старата си стойност..и така до следващия път.Този месец сметката ми порасна с 40лв. за 5 часа,въпреки,че не съм говорила с никой и се оказа,че 2-те пъти,в които съм ползвала интернет за по минута струват толкова.Не е нормално,да плащаш сметки колкото една заплата и пак да те лъжат! Имах флашка с мобилен интернет,който ми струваше по 40лв на месец и нямаше мрежа дори в апартамента ми,а я взех за пътувания извън града! Кълняха се,че имат мрежа навсякъде..явно освен на всички места на които съм била.До последно (2г. договор) тя остана неизползваема,н о мълчаливо плащах за нея всеки месец!Не искам подаръци всяка година, а нормално отношение! Отказът от хартиена фактура пък намалява с 2% новата ви,вече увеличена сметка! Не разбират ли,че най-лошата реклама е тази,която недоволните им клиенти ще направят. Близките,прияте лите,колегите..ще вложа всичката си енергия,за да ги убедя да сменят оператора!А обяснението,че не могат да ти предоставят информация за нещо,което обаче искат да платиш?!