Автор Тема: Проблеми с Globul  (Прочетена 43260 пъти)

Michail Vashkevich-Bulgaria.

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #270 -: Юни 26, 2012, 09:27:30 pm »
Пишман фирми за изнудване и шантаж на жалбоподователи;„ФРОНТЕКС ИНТЕРЕНЕШЪНЪЛ АД”, „С.Г.ГРУП”ООД. До всички жалбоподователи, пострадали от структурите на ``Глобъл``в София и страната /900 човека официално/. Предлагам да сезирамe прокуратурата, и да предявим колективен съдебен иск срещу``Глобъл`` за нанесени материални и морални щети, както и към фирми``С.Г.ГРУП``ООД  и „ФРОНТЕКС ИНТЕРЕНЕШЪНЪЛ АД”  за шантаж и изнудване на жалбоподователи. Жалбаподователи и аз нямам отношения с фирми изнудвачи „Фронтекс Интеренишънъл АД” и „С.Г.Груп”ООД. Тези фирми откраднали личную информацию, адреса жалбоподавателей,/ние на тях не давали/, и изнудвают жалбоподатели. Ни е  имам отношение с измамници и мошеници от фирма „Глобъл”.Чакам вашите писма и предложения на мой е-мейл; vashkevich@all.bg ,/повторно/.”Напълно съм солидарна с духа на изложените констатации и възмущение на Михаил. Аз също съм потърпевша от некоректното, меко казано, поведение и начин на работа на Глобул в България. Съгласна съм с предложенията за санкциониране и подвеждане под отговорност на компанията. Такава компания няма място на пазара на мобилни услуги в страната. М. Борисова.”Подвеждане на Глобул под отговорност. Вх. Поща X. Отговор |Десислава Тренева до мен” С удоволствие ще помогна, само ми кажете какво искате да направя”.”Здравейте мило семейство, много са пострадалите, майка ми също. Има съюз на потребителите, има и оубудсман, и какво ли още не, но полза няма. Майка ми посети доста инстанции и нищо”. Г-жа Юлиана Богданова Цветанова жалба с Вх.№587-959560392/14.07.2011г., Георги Томов Бояджиев, тел. 0899/506868.  
 ЖАЛБА,/вариант/. От Михаил Йосифович Вашкевич, ЕГН 4409207182; адрес: гр.Дупница 2600, ул.”Еделвайс”№11; тел.от КОСМО БЪЛГАРИЯ МОБАЙЛ ЕАД /ОПЕРАТОР/ 0896-890926; e-mail: vashkevich@all.bg . Петя Цветанова Лазарова, ЕГН 8801161976; Неустойки предсрочно прекратяване на договори 545.30 лв.!?Анна Константинова Босева, задълженията 593 лева !?От началото на годината Комисията за зищита на потребителите е получила близо 900 оплаквания срещу мобилен оператор Глобъл.Моля ви да ми помогнете като Комисия  по следния казус. На 09/02/2011г. аз  отидох в магазина на Глобъл в София, бул. „Цариградско шосе” 14, с молба да получа номер за мобилен телефон. Служителката на оператора Мариела Владимирова с тел. 4152176 ми предложи да подпиша договор за услуги. Условията на договора изобщо  не разбрах, защото се оказаха написани в каре  долу в ляво с такъв ситен шрифт, явно с цел  умишлено заблуждение на клиента. Аз не съм подписвал това каре. Върнах се в къщи, взех увиличителна лупа с 10 пъти увеличение, прочетох текста, разбрах   заблудата. Аз котегорично не съм съгласен с условията на договора и помолих консултанта да ме прехвърли на  ваучерна система. Оказа се, че за това аз съм длъжен да заплатя неустойка в размере 220 ле.

Michail Vashkevich-Bulgaria.

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Глобул и стари задължения
« Отговор #271 -: Юни 26, 2012, 09:35:14 pm »
Предлагам да сезирамe прокуратурата, и да предявим колективен съдебен иск срещу``Глобъл`` за нанесени материални и морални щети, както и към фирми``С.Г.ГРУП``ООД  и „ФРОНТЕКС ИНТЕРЕНЕШЪНЪЛ АД”  за шантаж и изнудване на жалбоподователи. Жалбаподователи и аз нямам отношения с фирми изнудвачи „Фронтекс Интеренишънъл АД” и „С.Г.Груп”ООД. Тези фирми откраднали личную информацию, адреса жалбоподавателей,/ние на тях не давали/, и изнудвают жалбоподатели. Ни е  имам отношение с измамници и мошеници от фирма „Глобъл”.Чакам вашите писма и предложения на мой е-мейл; vashkevich@all.bg ,/повторно/.”Напълно съм солидарна с духа на изложените констатации и възмущение на Михаил. Аз също съм потърпевша от некоректното, меко казано, поведение и начин на работа на Глобул в България. Съгласна съм с предложенията за санкциониране и подвеждане под отговорност на компанията. Такава компания няма място на пазара на мобилни услуги в страната. М. Борисова.”Подвеждане на Глобул под отговорност. Вх. Поща X. Отговор |Десислава Тренева до мен” С удоволствие ще помогна, само ми кажете какво искате да направя”.”Здравейте мило семейство, много са пострадалите, майка ми също. Има съюз на потребителите, има и оубудсман, и какво ли още не, но полза няма. Майка ми посети доста инстанции и нищо”. Г-жа Юлиана Богданова Цветанова жалба с Вх.№587-959560392/14.07.2011г.,  Считам, че в договора трябва да има точка:”Договорът може да бъде анулиран предсрочно по желание на клиента или решение на оператора”, както се пише във всеки договор.Моля ви  вашето содействие за:
1.Анулиране на този умишлено фалшифициран договор по заявка № 31966463/ от 09.02.2011.2.Да ми се зплати обещетение в размере 2000 лева от ГЛОБЪЛ.3.Срокът на  договора да бъде 1-2-3-4...месяца, по желание на клиента. 4. Да се премахне автоматичното подновяване на договор.5.Условията на договора да се напишат с едри букви на гърба му. Предварително ви благодаря  за разбирането  и  помощта.Приложение: договор за мобилни услуги.С ув. /М.Вашкевич/. София, 25.06.2012 г. Gospodin Vashkevitsch, Moshenicite ot GRUP izpratica edno zaplashitelno pismo do moy klient bez da pishat zashto go  zaplashvat. Klientaq mi mnogo se pritesni zashtoto niama da dava na nikogo. Tezi tarikati ot GRUP,nakraia na pismoto si pishat ,ako mezduvremenno si platil,se izviniavat. Pri nashia slu4ay oba4e  na moze da ima izvinenie - nie ne dalzim hishto,naprotiv n a nas  Globul ni dalzeshe pari. Pisah na GRUP s obratna razpiska,no nishto. Pisah i vtoro pismo - bez otgovorqsamo samo po internet pliuvni,4e sme smeshni.Ta triabva da badat ozapteni sako 4rez  prokuraturata.Podkrepiam vasheto iskane za otgovornost i neustoiki ot Globul i GRUP.  Todor Arnaudov tel.0888333118  i 056803320 Fax.056803321. Доньо Борисов Йорданов, Асен Николов Пашин/Клиентски номер: 10911947/ изнудвани от”ФРОНТЕКС ИНТЕРЕНЕШЪНЪЛ АД”,``С.Г.ГРУП``ООД, Булстат 148062016. Илияна Андонова Петрова, ул. „Фредерик Жолио Кюри”,бл.х, ет.х, ап.х, изнуда от” С.Г. ГРУП ООД”. Мартин Лазаров Димитров, ул. Искър №х, ет.х, изнуда от”С.Г.ГРУП ООД”.

Асен Иванов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #272 -: Август 30, 2012, 12:56:50 am »
Понеже не бях в България и не съм плащал няколко месеца месечни такси + фактура на Глобул на стойност 350 лв сега ме задължават плюс тази сума и неустойка от 800 лв общо: 1150 лв Какво да правя ? Защо искат от мен пари които не съм така да го нарека \"изконсумирал\" ? Дайте ми някакъв съвет защото парите са много и съм се побъркал !? Получих писмото им вчера и в него искат всичко на куб :( ?!

Борислав Пелов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
натрапен интернет от " Глобул "
« Отговор #273 -: Януари 29, 2013, 07:51:57 pm »
 Здравейте , искам да ви разкажа как ми продават непоискана  и недоговорена услуга.
На 06.01.2013 г. закупих нов телефон на сина ми - андроид. Изрично поисках евтина и проста програма. Предложиха ми " СМАРТ-5.0". В Договора беше описана програмата и че са ми предоставени Общите условия по него.Поисках ги ,но не ми ги предоставиха. Служителката донесе апарата и го сглоби , и направи настройките. Демонстрира, че работи и платихме.
На 08.01.13г. ме уведомиха, че вече имам сметка 195 лв. Оказа се, че е от генериран трафик в интернет.
Блокирах веднага картата.
Написах жалби до : Глобул ; Комисия за защита на потребителите ; Комисия за регулиране на съобщенията ; Министър на транспорта и съобщенията.
Задавам си въпроса : - каква е тази наглост да ти натрапват нещо и да те притискат да го платиш ?
 - защо не е защитен един скъп продукт,който се продава ?
 - до къде ще стигне наглостта на такива фирми и защо чиновниците не чуват и не виждат ?
Мъчат се да ме убедят , че проблемът е в телефона , но след като блокирах картата, вече няма трафик в интернет. Следователно, проблемът е в направените настройки предварително в картите. Така е предопределена услугата. Клиентът не може да познава всички настройки и технологични новости.
Цената не е договорена в индивидуалния договор , а е записана някъде си.
В Закона за ЕЛЕКТРОННИ СЪОБЩЕНИЯ - чл. 228 т.5 пише , че сметката на клиента се изчислява на база на договореното в индивидуалния договор , не на база на общи условия.
Приятели, ще ви информирам за отговорите на институциите , мога да публикувам и жалбите си. Може да ми пишете на E-MAIL  borislav_pelov@abv.bg
Предварително благодаря за съвети и помощ.

Boogy

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 93
    • Профил
Re: натрапен интернет от " Глобул "
« Отговор #274 -: Февруари 08, 2013, 04:31:36 pm »
Здравейте,

описаното от вас носи всички белези на "Нелоялна търговска практика".
Изглежда, че никъде в описанието на тарифен план "SMART 5.00" не се споменава изобщо за достъп до Интернет. Това определено оставя впечатлението, че тази тарифа не предвижда Интернет достъп.  Това е заблуждаваща търговска практика, защото се пропуска съществена информация, което влияе на избора ви.
Най-добре е да сезирате Комисията за защита на потребителите, като изрично посочите, че ги сезирате за нелоялна търговска практика по чл.68 ЗЗП.

Забелязах и още един проблем. В условията на ГЛОБУЛ пише, че за нови договори се прилага лимит от 50 лв. Това означава, че те е трябвало да ви блокират телефона още при достигането на лимита от 50 лева, а не чак до 195.

Alexander

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Re: натрапен интернет от " Глобул "
« Отговор #275 -: Февруари 14, 2013, 01:17:57 pm »
Аз също смятам, че може да се мисли в посока на нелоялна практика заради липсата на съществена информация, която липса влияе на избора.

Само да кажа нещо друго - от това, което знам, Boogy бърка по отношение на кредитния лимит. Изрично мобилните оператори и по-конкретно Глобул в общите си условия посочват, че кредитният лимит е по-скоро ВЪЗМОЖНОСТ / ПРАВО за оператора да СПРЕ телефона, а не задължение. Даже в техния сайт в секция "Въпроси и отговори" това е обяснено с прости думи без да се налага да се рови в Общи условия.

"Надхвърлянето на кредитния лимит дава право на GLOBUL, но не задължава дружеството да ограничава и спира ползването на услугите от страна на потребителя."


Boogy

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 93
    • Профил
Re: натрапен интернет от " Глобул "
« Отговор #276 -: Февруари 15, 2013, 05:30:52 pm »
Хаха,
а защо не посочат, че имам право да си платя месечната сметка, без да съм задължен. Що за логика имат тези хора.
Такъв тип клауза може да се определи и като неравноправна, защото всъщност дава само право на едната страна, но не и ангажимент.
Да не забравяме, че много хора подписват договор с оператора за ограничен лимит, за да контролират потреблението на децата си например.
Чрез такава клауза оператора на практика оператора се освобождава от ангажимент.

Alexander

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Re: натрапен интернет от " Глобул "
« Отговор #277 -: Март 04, 2013, 03:41:29 pm »
http://crc.bg/news.php?news_id=486&lang=bg

По повод на кредитния лимит и многото оплаквания, които има в тази посока, има и предписания на Комисия за регулиране на съобщенията да се следи за него от страна на мобилните оператори, но явно толкова се спазват тези т.нар. "задължителни предписания". 

Какво значи "... беше обърнато внимание на едно от предприятията за неизпълнението на задължителните указания, дадени от страна на КРС, за “кредитния лимит”. " ??
Какво има да се обръща внимание.. административната процедура е ясна - след като има задължителни предписания следва административна санкция, а не ''обръщане на внимание''.

pisatel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 17
    • Профил
Re: Проблеми с Globul
« Отговор #278 -: Август 13, 2014, 08:19:42 pm »
До: „Космо България Мобайл”ЕАД/”Глобул”/.
„С.Г.Груп”ООД.

Копие:  Комисия за защита на личните данни.

Копие: Г-н Т. М. Кърджалиев, Комисия по правата на човека и жалбите на граждани.

Копие: Г-жа Емили О`Райли, Европейския Омбудсман.

Копие: Прокуратура на РБ.

                                     Ж А Л Б А

От Михаил Йосифович Вашкевич, ЕГН 4409207182, адрес София 1113, ул. Жолио Кюри №2, ап. 4.

Уважаеми Господа,
Днес, 30.07.2014, след двегодишно мълчание от страна на Глобул, получих ново писмо, което прилагам към жалбата си.
Писмото е без входящ номер, дата и подател. Глобул създаде проблем преди две години с втория ДЖИЕСМ апарат, непоръчан и нежелан от мен, който аз многократно занасях в офиса им, за да го върна неразпечатан и неизползван, но те отказваха да го приемат. Моля вашето съдействие да престане този шантаж.

Считам, че от днес тече законния 15 дневен срок за връщане на стока в магазин съгласно новия закон.

С уважение: .........................
                      /М.Вашкевич/

13.08.2014, София
 :-[