Автор Тема: Проблеми с Globul  (Прочетена 43230 пъти)

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Свободен текст.
А що се отнася до УСЛУГАТА фън кол ако ви е изтекла мелодията деактивирайте УСЛУГАТА понеже пак ви цакат с 0.50 лв на месец. Серем на услугата им.
« Последна редакция: Март 31, 2009, 07:27:51 pm от Cambodja »

help

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Пиши на Обслужване на клиенти в Глобул. Наскоро ми се наложи да си комуникирам с тях и баха много любезни и бързи. Това им е мейла CustomerCare@globul.bg

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Никога не изпращайте жалби на е-мейл!!! Жалби се изпращат лично срещу входящ номер или препоръчано с обратна разписка или съответното при куриерите!!!

Разбира се, че ще са любезни и бързи - за това им плащат, а дали ще удовлетворят жалбата - това вече е отделен въпрос.

Жалбата е свободен текст -

горе вдясно се пише до кой е ( в случая кзп) и копие до кой ( в случая глобул).

После пишете от кой е жалбата, адрес, телефон.

След това съдържание на жалбата  - описвате всичко, вкл. всичките ви разговори със служители, било те лични или до кол-центъра. Ако може - с имена и дати; за кои услуги става въпрос, за това че не сте се абонирвали - най-добре се запознайте как става абонирането; Описвате и за кой номер става въпрос, кой е номера на договора.

След това описвате какво искате: да ви бъдат върнати парите за услуга, която не сте получили, да получите обещетение, да ви бъде прекратен договора и подобни.

След това написвате дата, град, подписвате и пращате


Успех

temelkov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
abonat sam na globol s edna karta predi 2 meseca vzeh programata na internet glbul 2500 mb bezplaten iternet no za moe nai golqma inenada se okaza 4e kakto pc ne raboti namene mi ot4itat mb i taka za period ot 2 dena sa iztegleni celiq paket pri oslovie 4e potreblenietomi za 25dena e1200mbkogato se obadih vav globol me ospokoiha 4e e stanala gre6ka i 4e na fakturata chte bade popravena.no za moq iznenada se okaza che na fakturata se okaza pak sa6toto kogato se obadih na operator i gi popitah na kakvo se dalji tova te mi odgovoriha che sistemata koqto te sa instalirali za kontrol na trafika ne bila vqrna a bila taka dase kaje neligitimna a e vajna tqhnata program pri spravka mejdu fakturata i prigramata se okaza 4e na 2 chasa s trafik 172.51mbpo broqcha na glibol kontrol po faktura otchita 212mb mojeli nqkoi dami pomogne da mi kaje kakvo da napravq a tovasa samo chas ot nesaotvetstviqta molq ako nqkoi moje dame posavetva ili dame opati predvaritelno vi blagodarq

Babadalieva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Globul - надписана фактура
« Отговор #49 -: Юни 30, 2009, 02:02:12 pm »
Редно е да не мълчим!
След като си платих сметката от 26лв(както всеки месец)и е малко,защото  имам и апарат и на мтел,а този на глобул ми е с 10 номера и 500 мин.и обикновенно е толкова,тъй като говоря само с хората в групата от него(глобулските),телефонът ми не бе пуснат.след като минаха 24ч звъннах на 123 и попитах защо.Отговориха ми,че текущата ми фактура,за месец юни не е платена.инетересно...попитах колко е и ми казаха 655лв!!!!!!!за ползван gprs трафик???такъв трафик е нямало(никакъв е нямало),2ро аз сам с втори тел,който е iphone и ако ми се налага, щях да си ползвам безжичния нет,който имам и вкъщи!!!!Сега-молба ли да пускам,пред глобул палатка ли да разположа,незнам!Нямам намерение да плащам нещо,което не е мое финансово задължение!И един познат ми каза,че можело тела да има софтуерен проблем и сам да си го е направил-е,ок,ама нали е купен от глобул,не е нов,на 2 год. е,чак сега ли?а и не дава никакви признаци на дефектен!!!Смятам да се консултирам с адвокат,какви ще са последствията ако не платя,а ако някой има този проблем,също като мен-
skype:poli-moli1
Нека да обменим там инфо,та да знам това практика ли е от страна на оператора,защото вярвам безусловно,че и да е тяхна грешка,никога няма да си признаят и извинят!Ще пусна същото съобщение във всички възможни форуми в нета,нека разберем колко сме:)
В заключение ще кажа,че разполагам с достатъчно свободно време да се занимавам с тази несправедливост!

vivan

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Globul - надписана фактура
« Отговор #50 -: Юни 30, 2009, 08:02:31 pm »
В супермаркет /Тмаркет/ гр.София кв.\"Красна поляна\" ул.\"Суходолска 3\" няма актуални надписи на предлаганите стоки а на някои въобще липсва цена .Опашките са огромни при наличие на 5бр.каси работят само 2бр.


Babadalieva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Globul - надписана фактура
« Отговор #52 -: Юли 02, 2009, 05:48:05 pm »
Сега ще почакам фактурата и хуквам кам Глобул за разправии,молби и т.н.Следва продължение...

Babadalieva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #53 -: Юли 03, 2009, 08:39:28 am »
Платихте ли сметката,която не е ваша?Имам същия проблем-650лв...

anilis

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
iskam da podam jalba na vodosnabdqvane molqvi v burgas v kvartal pobeda imame mnogi malko nalqgane izop6to ne mojem da se klpem 6te ni izgorqt boilerite mnogo vi se molq napravete ne6to

svetakoni

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #55 -: Юли 10, 2009, 01:01:53 pm »
Здравейте!
Моля дайте съвет какво да правя.Изтече ми договора при тези мошеници и искам да взема ваучер да си прехвърля номера в друга компания,но! От една седмица ме мотаят \"системата не работи\", \"в момента няма управител\" ,просто вече не знам какво да правя ,ходя от офис на офис и все това чувам.

a.stoichkov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #56 -: Септември 18, 2009, 07:28:32 pm »
Zdraveite, az imam problem s interneta na GLOBUL!!!! Sled kato mi pusnaha paketa - 2500 mb na mesec, se okaza che tozi paket svarshil za 2 dena..... Za sledvashtite 5 dena mi kazvat che sam napravil smetka ot 550 lv ot internet- pri polojenie che prez celia tozi srok/7dni/ ne sam izteglil i edna pesen!!!! Neznam kakvo da pravq, sega shte hodq do agencia na potrebitelite, posle shte pusna jalba da mi obqsnat vseki kilobait ot kade idva!!!! Edna firma ne plashta takav internet!!!! Pishete

anti-GLOBUL

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #57 -: Октомври 07, 2009, 02:14:33 pm »
Имам карта с договор от който се опитвам да се отърва... договора изтече и отидох в офисчео им в Кауфланд да заявя че не искам да се подновява договора (денят е пеътък). Отивам и едно момче учтиво започна да ми обяснява че имат проблем с интернет и нямазт връзка със системата, да не се притеснявам и в понеделник пак да мина и всичко ще е ОК или да отида в друг офис. Отивам в два други офиса - отговорът е: \"Този договор не е съставян от нас, отидете там където е направен за да го спрат\" :))). Отивам в понеделник в Кауфланд и познайте - договора е подновен автоматично през нощтта от системата, обслужва ме момиче което не знае нищо за колегата който ме увери че всичко ще е ОК - според нея сигурно е напуснал щом не се сеща кой е (!?). Обясни ми да напиша жалба което и направих - но като чета други какъв \"успех\" са постигнали с тези жалби... :(((. Къде и срещу кого да пусна жалба???  Или просто да се примиря и да продължа да си плащам още една година... Май нашата родна действителност не предлага особен избор...

anti-GLOBUL

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #58 -: Октомври 07, 2009, 03:10:05 pm »
GLOBUL - измама !!!
Имам карта с договор от който се опитвам да се отърва... договора изтече и отидох в офисчео им в Кауфланд да заявя че не искам да се подновява договора (денят е пеътък). Отивам и едно момче учтиво започна да ми обяснява че имат проблем с интернет и нямазт връзка със системата, да не се притеснявам и в понеделник пак да мина и всичко ще е ОК или да отида в друг офис. Отивам в два други офиса - отговорът е: \"Този договор не е съставян от нас, отидете там където е направен за да го спрат\" :))). Отивам в понеделник в Кауфланд и познайте - договора е подновен автоматично през нощтта от системата, обслужва ме момиче което не знае нищо за колегата който ме увери че всичко ще е ОК - според нея сигурно е напуснал щом не се сеща кой е (!?). Обясни ми да напиша жалба което и направих - но като чета други какъв \"успех\" са постигнали с тези жалби... :(((. Къде и срещу кого да пусна жалба??? Или просто да се примиря и да продължа да си плащам още една година... Май нашата родна действителност не предлага особен избор...

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #59 -: Октомври 07, 2009, 10:04:10 pm »
И Глобул ли се вмъкнали автоматично подновяване :D

Знам ли, преподписах миналия юли, тоя ми изтече договора и не е автоматично подновяван, а продължавам просто да съм си абонат, но без срок на договора.
« Последна редакция: Октомври 07, 2009, 10:04:36 pm от Cambodja »