Автор Тема: Проблеми с Globul  (Прочетена 43041 пъти)

karderinka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #60 -: Октомври 16, 2009, 06:48:50 pm »
Здравейте,
и аз имам проблем с лимита. Лимита ми е 50лв, а сметката 140лв. Това е пълен абсурд, смятам че са ми нарушени правата и ще подаб жалба и оплакване в КЗП. След като има лимит аз разчитам на него и че това ще ме защити от натрупване на голяма сметка при отключване на телефона.

кисс17

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #61 -: Октомври 17, 2009, 07:36:18 pm »
globul-измама

И аз като вас имам саштия проблем  аз уж имамедин месец платен номер.само няколко пати сам пратила 6 или 6 смс и като видях сам имала 121 лева  ана маика и показва 4е има 14 стотинки.как мога да анолирам сметката си плс кодапрая

kocetoo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 21
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #62 -: Ноември 26, 2009, 01:00:28 pm »
Еми напиши поне какво са ти отговорили на жалбата?
Ако мислиш тук да пишеш какъв ти е проблема и да очакваш да ти се прекрати договора много си сбъркал;)

kocetoo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 21
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #63 -: Ноември 26, 2009, 01:14:27 pm »
karderinka, незнам да има оператор в БГ, който да ти гарантира лимита, освен ако не си на предплатена карта, или на Мтел - някакви тарифни планове с имена на детски герои;) Проверявал съм по договор си пише, че не го поддържат на 100%. Друг е въпроса,че се стремят;)

kocetoo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 21
    • Профил
elenaaleks, не виждам грам смисъл да съветваш хората в бумащина - Да вярно е, че за жалба ако ще спорите в съда най-вероятно ще са необходими всички изброени риквизите от теб, НО за услуга, която е стотинки ми се вижда безмислено пиши им първо на мейла, като не забравяш да им уточниш, че си искаш твоите 2 лева.

kocetoo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 21
    • Профил
Globul - надписана фактура
« Отговор #65 -: Ноември 26, 2009, 01:46:44 pm »
Еми кажи кво стана?

vily123

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
globul
« Отговор #66 -: Януари 25, 2010, 05:06:12 pm »
Iskam da vi popitam vuzmojno li imam dve kati s po dva nomera smar 100   5 lv taksa prekratiha mi globul dogovora i iskat neustoika 350lv lv za 10 meseca a taksata za 4etrite nomera ni e 20 lv.Kak mogat da iskat teia globul takava goliama neustoika dvoino ot taksite?

alone_4

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
globul
« Отговор #67 -: Януари 25, 2010, 08:03:56 pm »
Здравейте,аз пък искам да ви кажа че преди година ми изтече договора към глобул,и без да сам се подписал тяхен служител си предподписва договора от мое име и си взима 2 моб.апарата и още една карта към моята... и сега има неустойки по договора и очакват да ги заплатя аз ....   Напълно не коректни лъжци

kiara

  • Новак
  • *
  • Публикации: 21
    • Профил
globul
« Отговор #68 -: Януари 25, 2010, 10:05:41 pm »
vily123,
pro4eti si dogovora i ob6tite usloviq - pi6e gi na stranicata na globul. Globul veroqtno ti e deaktiviral kartite poneje ne si si pla6tala v srok - pri 2 neplateni fakturi ,kartite se spirat dvustranno.35 dni sled tova spirane ti se deaktivirat i na4islqvat neustoiki! zna4i skupa - ne si pla6tala pove4e ot 3 meseca i ne6to!S osnovanie sa gi deaktivirali! i 2ro - kogato se na4islqva neustoika za karta na programa Globul Smart ,to tq se na4islqva na 10.90 lv / tova e standartnata mese4na taksa za programata/,a ne na PROMOCIONALNATA - 5 lv.
Alone_4,
ako slujitel v magazin e postupil nekorektno ,ima6 pulnoto pravo da si TURSI6 pravata!No nqma kak da o4akva6 Globul da ne tursi zaduljeniqta,sled kato nqma dokazatelstva za slu4iloto se.Ne slu4aino vseki 1 klient ima vuzmojnost da otide v magazin i da pusne OFICIALNA JALBA - sre6ty tozi slujitel v slu4aq..ima si i SUD i organi na reda i t.n.Ne e redno da nari4a6 \" NEKOREKTNI LUJCI\" - cqlata kompaniq ili vsi4ki slujiteli v neq -zaradi postupka na 1.

kiara

  • Новак
  • *
  • Публикации: 21
    • Профил
Globul - надписана фактура
« Отговор #69 -: Януари 25, 2010, 10:21:36 pm »
Обаждам се на оператора и казвам за това нещо, те ми казват, че имам 4 карти (това го знаех и без да ми го казват) и че все пак на някоя от 4-те карти са проведени тези разговори.- тъпо изказване г-не или г-жо ,нормално да ви го кажат  На другите 3 Smart карти имам подробни разпечатки и отделни фактури и много интересно как от един номер ще се отрази на друг във фактурата. - ви не сте разбрал,кофти за вас-не това са имали в предвид. Това нещо го казах на оператора, след което ме помолиха да изчакам. Чаках около 5 минути и ми съобщиха, че в момента имат технически проблем и немогат да проверят и да се обадя по-късно. Ок. Аз реших да изчакам повечко и на следващия ден пак се обадих.-ето заради такива крайно неинформирани клиенти се чака по 15 мин на линия за връзка с оператор,понеже телефонният тероризъм е болестно състояние И пак същото, но този път чаках 20 минути като на 5 минути операторката ми задаваше тъпи и безсмислени въпроси. На края ми казаха, че трябва да си платя сметката и че на следващата или по-следваща (най-късно) фактура ще ми бъдат приспаднати парите. Но така и не ми казаха от къде са дошли тези международни разговори. Казаха, че ще направят подробна справка. Пратих и на имейла в сайта на Globul оплаквано, все още няма отговор. Но явно им трябва повечко време.- за отговор се чака 2 месеца
    * tsvete
    * CommentTime16.02.2009

 
Тези оператори са сътрудници, помагат в зависимост от информацията с която разполагат. Нямат вина те, а тези над тях. Сътрудниците, които отговарят на 123 нямат достъп до Вашите разпечатки!

ЕТО ЕДНО НОРМАЛНО ИЗКАЗВАНЕ!Операторите нямат достъп до ПОДРОБНАТА РАЗПЕЧАТКА,а само до лист 1 и 2,понякога 3-4.

Г-жа     * Babadalieva
  съветвам ви да си купите нов апарат..GPRS трафик няма как да ви се начисли току така.Синчето явно ви е теглило доста порно..мн МБ са това..

kiara

  • Новак
  • *
  • Публикации: 21
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #70 -: Януари 25, 2010, 10:27:55 pm »
Стандартния кредитен лимит е 50 лв- ПИШЕ ГО В ДОГОВОРА.
Ако имаш 2 карти е 100 и тези 100 могат да се използват от всяка карта..Ако има gprs трафик или роуминг ,или УДСта е възможно изведнъж сметката да скочи,а системата да не я е засекла веднага..

ААААА ама мн сте отворени всичките.Защо не напуснете Глобул като толкова ви знаят устите и сте толкова ВИСОКО / НЯМА толкова големи кавички да намеря на клавиатурата си/ интелигентни..
Информирания човек,с високо IQ- знае как да си търси правата,не да се ОПЛАКВА по форуми!

kiara

  • Новак
  • *
  • Публикации: 21
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #71 -: Януари 25, 2010, 10:30:57 pm »
Ами скъпа,
имала си цял месец да си прекратиш договора!!!!!! Пише го,но явно не си чела.В едномесечен срок,преди крайната дата можеш да спреш картата,ако ли не -тя подлежи на автоматично преподписване!
Ако служителките в магазина са усойници и не си вършат работата- оплакваш се от тях..
А не случайно 123 е денонощен - да звъннеш и да питаш на 2ро място!!!!!
Ако навиеш продавача да напише обяснение по допусната грешка/не го вярвам/,може и да ти се върнат нещата в начална позиция..ако ли не..Отиваш сега в магазин,пускаш оплакване ..

kiara

  • Новак
  • *
  • Публикации: 21
    • Профил
Инфо смси-
това е услуга ,която само и единствено се активира от абоната на картата- било то хороскоп или бизнеса днес.
За какво им е на служителите да ви гледат фактурата,като е явсо за какво иде реч.. от 123 се изпраща смс за деактивация.Ако не успееш да си деактивираш услугата,не питай как така ти се е появила... по същия начин .. глупав народ..

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
globul
« Отговор #73 -: Януари 27, 2010, 11:53:21 am »
Киара, има едни неща помагащи да пишеш на кирилица. Ползвай ги! ;)

След като са на 10.90 и остават 10 месеца за 4 карти, защо сумата тогава не е 436 лв?

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #74 -: Януари 27, 2010, 11:58:08 am »
Киара, айде да дефинираме едномесечния срок!
Какво влага компанията ви в него - да бъдете известени от 10.4 до 10.5 или точно на 10.4 за договор, изтичащ на 10.5 ?