Автор Тема: Проблеми с Globul  (Прочетена 45135 пъти)

ico.donev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Globul - надписана фактура
« Отговор #90 -: Февруари 02, 2010, 10:52:19 pm »
ще ви дам прост пример-кражба, оплакване с прост въпрос и отговор от типа \"ако има нещо...няма нищо\":
1.кражбата е ясна, мисля, че никой в този форум не се съмнява в това;
2.оплакване с прост въпрос: \"Уважаеми Глобул, моля обяснете ми, защо за разговора проведен в роуминг от Република Хърватска(тарифата е 7,82 хърватски куни, които се равняват на 2,04лв/мин.) на дата 02.04.2009г. в 14:55 ч. с продължителност 00:01:30 съм платил 11.04лв.без ДДС !!!моля обърнете внимание и на останалите разговори в роуминг, които съвпадат с посочената тарифа 2,04лв/мин. и са проведени веднага след посочения, както и на няколко SMS, на нереални цени.

Очаквам адекватния ви отговор!


3.отговор: Уважаема Г-жа Донева, В отговор на Вашето писмо Ви информираме, че всички услуги, посочени в извлечението към фактурата Ви от 25.04.2009г., са ползвани от Вашата SIM карта с мобилен номер 35989-4712373 в посоченото време и с посочената продължителност, като не бяха констатирани нередности и в тарифирането на разговорите в роуминг.
При извършената от нас проверка се установи, че за периода от 02.04.2009г. до 16.04.2009г. Вие сте ползвала услугите на Cosmorom (Румъния), T-Mobile (Хърватия), T-Mobile (Германия), TELEKOM (Сърбия), Vodafone D2 (Германия), Westel (Унгария) и Telenor (Сърбия). Моля да имате предвид, че проведеният от Вас разговор в мрежата на Telenor (Сърбия) на 02.04.2009г.(14:55ч.) до номер в Германия е таксуван по тарифа: 2,20 SDR/мин. (без ДДС), където 1 SDR = сръбски динар.

Да коментирам ли??? Аз съм в Загреб-Хърватска, а те ми говорят за Сърбия и то пак не се вързва тяхната тарифа- 2,20 SDR/мин.=0,04лв/мин.  1 RSD = 0.0198450 BGN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

metody72

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Глобул и стари задължения
« Отговор #91 -: Февруари 03, 2010, 10:31:45 am »
всеки знае че са крадци но какво да направя в случая като чувам че хората явно си плащат за тези измислени задължения на едно момче също му е дошло такова писмо  и си е платил така го е посъветвал негов познат които работи в ГЛОБУЛ ,а от това което прочетох по закон неможах да се ориентирам какво да направя просто можеби не го тълкувам правилно ако някои може да каже ясно кое е по добре да си платя или немогат да направят нищо, защото не искам да ми вземат нищо като всеки нормален човек и тъпото е че в тази държава всеки граби по наи долния начин подкрепян от държавата

zoro213

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Глобул и стари задължения
« Отговор #92 -: Февруари 03, 2010, 10:55:35 am »
В България с пълна сила важи фразата \"ЗА БИТ И ЕБ..Н ЦЯР НЯМА\",така че не искам да те отчайвам, но \"всичко е в името на ЧОВЕКА ТАРИКАТ\"/в случая фирма ГЛОБУЛ/

metody72

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Глобул и стари задължения
« Отговор #93 -: Февруари 03, 2010, 07:10:50 pm »
Малко поразпитах и да ме хващат за .... ще ги е... в измикярите смотани ще ми искат пари след 100години  ,а Зоро защо мислиш че Глобул трябва да излязат тарикати  в случая те явно се пробват и разчитат хората да се стреснат и докато се опомнят да си дадат парите пък после ги гони

duglas

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Глобул и стари задължения
« Отговор #94 -: Февруари 03, 2010, 08:10:08 pm »
На мен също ми дойде писмо за старо задължение към глобул от някаква фирма. Никога несъм имал карта на глобул и вече не искам и да звъня дори на глобулски номера . Исках да видя договор който сам подписъл във офис на глобул, но ми казаха че такава информация немогът да извадят?!? Тогава от някаде са ми откраднали данни егн и адрес, според мен аз трябва да искам от тях обеснение. Попитах човекът който ми звънна (незнайно от каде ми има сегашният номер) от някаква фирма на какво основание иска тези пари и той отговори че изкупили задълженията от глобул и има само данните ми... поисках да му дам данни на друг човек да вземе 1 милион от него... и тои затвори телефона :)

abcd

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Globul - надписана фактура
« Отговор #95 -: Февруари 04, 2010, 04:58:12 pm »
И аз имах същия проблем.
« Последна редакция: Октомври 19, 2010, 06:18:22 pm от abcd »

abcd

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #96 -: Февруари 04, 2010, 06:56:31 pm »
тогава ЗАЩО има кредитен лимит въобще и въобще се подписва договор????????? щом системата не го е засекла е ГРЕШКА НА СИСТЕМАТА, не на потребителя!!!! За това за лимитите!!!!!! Това е пълен абсурд и абсолютна злоупотреба! Не могат да си позволяват подобни волности, щом има лимит , той ТРЯБВА да се спазва и не е редно да се надвишава без ИЗРИЧНО да предупредят потребителя, това е чиста кражба!

abcd

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Globul - надписана фактура
« Отговор #97 -: Февруари 06, 2010, 02:00:02 pm »
Някой случайно да познава адвокати, които се занимават с такива злоупотреби?

mametobg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Глобул и стари задължения
« Отговор #98 -: Февруари 08, 2010, 06:47:16 pm »
Интересно...
Съпруга ми днес получи същата заплашка от гореспоменатата С.Г. Груп!
За задължение към Глобул в размер на 100 лв.
МНОГО интересно...
Явно в Глобул провеждат акция \"100 и повече лв.\"
Кризата ли ги хвана, че се чудят как да одерат за последно бившите си НЕДОВОЛНИ абонати?
И откъде-накъде ще предоставят лични данни на абонати (бивши при това) на трето лице без изрично предупреждение?
Забравих да добавя, че НЯМАМЕ неплатени задължения към Глобул.
« Последна редакция: Февруари 08, 2010, 06:48:39 pm от mametobg »

i. nikolova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Глобул и стари задължения
« Отговор #99 -: Февруари 08, 2010, 10:25:50 pm »
И на мен ми стана много интересно!
Баща ми получи онзи ден такова писмо - ние сме от София, не зная дали има някакво значение и дали потребителите, които се оплакват от това нещо са само от София. Звъннахме на телефоните на СГ Груп и ни казаха сметка от 97лв. Явно всички суми се въртят около 100-110лв. така като гледам. Странното е, че цялото семейство е единствено на Мтел и никога не сме си и помисляли да си вземем Глобул. Днес не успяхме да отидем до Глобул, но утре ще отидем, тъй като ни казаха, че задължението е в периода 2001-2007, което е най-нелепото!
Как смятате да постъпите вие в случая?

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Глобул и стари задължения
« Отговор #100 -: Февруари 10, 2010, 07:20:51 pm »
SG принцинпо за мен не са виновни, дотолкова че Глобул са им подали такова инфо.
Въпроса е, че прехвърлянето на вземането е на база някакви документи. Би следвало тогава SG да са проучили преди да купят вземането.

deluxe

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Глобул и стари задължения
« Отговор #101 -: Февруари 15, 2010, 09:49:17 am »
Фирма С.Г.Груп ООД изплаща задълженията на длъжници и след това ги търси от тях. Не е възможно да имате задължения към Глобул, ако никога не сте имали мобилна карта на оператора. Не е възмжно да имате карта на Глобул, без да сте представили документ за самоличност и без да сте подписали договор за мобилни услуги. Ето защо е абсурдно да се твърди, че не се сещате да сте имали карта! И как така сте недоволни, че трябва да се плащат задължения. Наричате мобилните оператори крадци, а в същото време когато от вас се искат пари вие не искате да ги плащате, мърморите и сами се превръщате в такива...

deluxe

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #102 -: Февруари 15, 2010, 10:22:14 am »
kiara има абсолютно право! Когато подписвате договор, трябва да го прочетете именно защото е двустранен! има си процедури, има си правила. Колкото до това, че прекратяването на договора трябва да стане в магазина, където е подписан-абсолютни глупости. Ако сте подписали във Варна, а живеете в София, то Варна ли ще пътувате за да прекратите контракта? А ако са закрили магазина - тогава какво? Договор може да се прекрати във ВСЕКИ магазин представител на съответния оператор!

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Глобул и стари задължения
« Отговор #103 -: Февруари 15, 2010, 10:48:01 am »
http://dnes.dir.bg/2010/02/15/news5879046.html

- Но как става подписването на този договор от страна на потребителя? Това значи, че има и фалшив подпис?
- Да, ние спираме тези случаи, до произнасяне на съответните органи. Въпрос: Най-вероятно мобилният оператор си търси обаче парите от потребителя.

- В този случай може ли комисията да съдейства ощетения да не плаща сумата?
- Има няколко подобни случая, при които мобилните оператори, за да не се шуми и да се предотвратят последващи действия се извиняват по някакъв начин, пише се писмо, че не се дължи тази сума с цел потърпевшият да се откаже от претенции. В този случай е ясно, че информацията за личните данни на потърпевшия няма как да стигне от външен човек и това е направено от негов служител.

vankata79

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #104 -: Февруари 15, 2010, 12:15:10 pm »
Здравейте, през последните 6 години живях в САЩ и мога да кажа, че дори и алчните за пари американски компании в сферата на комуникациите(GSM, internet) се отнасят много по-почтено към своите настоящи, бъдещи, че дори и предишни клиенти. Откакто съм тук в България, не мога да повярвам на очите си за това което българският потребител търпи и премълчава, оставяйки се да го мачкат големите европейски компании, да го лъжат с двусмислени клаузи и объркани договори. Скоро, много скоро ще дойде редът и на GSM операторите и те ще си го отнесът от правилата на Европейският Съюз. (Същото ще се случи и с банките, които дерат направо хората с всевъзможни такси за всичко. Дори не споменавам лихвите. Но да оставим банките за друг път и в друга тема.)
Един пример. Когато в US ти изтече договора към мобилния оператор, никой не те насилва или преподписва вместо теб и без твоето съгласие нов договор(1 или 2 години). Това което става е че си абонат без договор и без облигации(с изключение на месечната си такса). Много хора познавам които именно това искат и изкарват години след изтичането на договорът им със същата компания само зашото са свободни от договор. Това е което една компания имаща доверие и уважение към клиентите си прави. Същото, че и по –добро е отношението към Клиента във Великобритания, предполагам Германия и други страни от ЕС.
Сега, тук, аз трябва да следя когато дойде месец преди изтичането на договора ми за да подам заявление за прекратяване. Globul, M-tel, Vivacom, вие сте пълни бездарници и смешници. Притискате клиентите си с безумни скрити и/или объркващи клаузи като тази за 1-месечното предизвестие с цел хората да забравят или да се объркат и да ги вържете за нов 1- или 2-годишен договор без това да е тяхното изрично желание и без техен подпис.
Това не ви стига ами дори се правите на ощипани за да не им дадете нов апарат който примерно в САЩ и в ЕС, компаниите дават с ваучер за предплатени минути(Nokia 1200 или 1208, че и по добри), защото не са дошли сами да кажат че искат да преподпишат договор си отново.
Как не ви е срам, ИЗМАМНИЦИ НА ДРЕБНО! Да не говорим че и тарифите ви са смешни заедно с минутите които предлагате само към своята мрежа. Пълни смешници сте! M-tel сте наи-големите смешници в тази връзка. Globul и Vivacom поне предлагат минути към всички мрежи и оператори, вярно е че не са много минутите, но поне ги има в плановете им.
Всичко това ще се промени, бавно, но ще се промени! Няма да ви се размине драги GSM оператори. Аз лично, без особен избор сам ваш абонат, но ако се случи да забравя за 1-месечният срок, а държа да сменя оператора си - просто няма да ви платя и да се занимавам с вас. Преподписвайте 100 договора с мен ако желаете. Съдете ме за 20лв. месечна такса.