Автор Тема: Проблеми с Globul  (Прочетена 43228 пъти)

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #30 -: Януари 17, 2009, 11:45:11 am »
КРС, какво повече да кажа :)

Mr. Boombastic

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #31 -: Януари 17, 2009, 01:00:25 pm »
elenaaleks,

Ако работиш за тези измамници, по-добре кажи къде и на кой трябва да се обадя, за да получи въпросната карта Roaming, понеже човекът ще се връща след 6 месеца.

В противен случай 2 от \"офисите на GLOBUL\" в София и Бугргас ще претърпят много брутални посещения от мен и М.О.Л.-а на въпросната фирма където ще гледаме да стане ясно пред всички служители и клиенти, че сме били изглъгани. Ще бъде съобщено публично, там и в този форум името на служителката от Бургас която ни е измамила.

Поздрави,

P.S.: Явно единственият начин да се променят нещата във вашата фирма е да се вдигне врява до небесата.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #32 -: Януари 17, 2009, 01:22:04 pm »
Не работя за Глобул, изяснявам ви някои основни аспекта от вашия проблем. Можете да предявявате искания съгласно ЗЗП и към КЗП само ако сте потребител по смисъла на закона. Ако сте юридическо лица попадате под закона за задълженията и договорите и трябва да се обърнете към адвокат. Това обаче не трябва да ви спира да пишете жалби до Глобул, препоръчително до централния офис, а незнам защо, след първия проблем сте продължили да говорите със служителите. Това, че правите скандали, няма да ви помогне - говоря от личен опит. Навремето когато предпочитах да вдигна скандал, имах по-малко успехи, отколкото сега, когато предпочитам да го кажа с усмивка, без напрежание и бавно, с акцент върху определени думи.

Както вече казах в други мои изказвания, обикновено служителите правят всичко, за да не се забъркват много много в сложни проблеми, мениджърите се интересуват само колко ще продадат и колко договора ще сключат, а не колко доволен ще е клиентът. Затова всички жалби трябва да се изпращат до централния офис - препоръчано, с обратна разписка.

Все пак, ключът към успеха е да се оплачите на подходящия човек... Служителите не са такива.
« Последна редакция: Януари 17, 2009, 01:22:38 pm от elenaaleks »

Mr. Boombastic

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #33 -: Януари 17, 2009, 01:42:05 pm »
elanaaleks,

Благодаря за информацията. Така или иначе смятам да пратя жалба. Ще посетя някой офис за да ми кажат конкретно как мога да го направя. Междувременно мога да се обърна и към познат адвокат който да види какви компенсации можем да получим за техните лъжи.

Лошото обаче е, че работя в подобна организация, която оперира на международният пазар. При нас всички оплаквания се получават при обикновеният \"agent\". Чак ако нещата загрубеят много се ескалират до подходящият супервайзор -> Manager -> other manager, etc. За да загрубеят нещата обаче, трябва да се вдигне изключително много врява. Иначе Supervisors не се занимават.

Поздрави.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #34 -: Януари 17, 2009, 03:08:45 pm »
За съжаление България хич не е международна. Ето един пример.

Миналата година си купих антивирусна от български представител. Лицензът е за 1 година, но при мен пристигна за 360 дни. След 4 дни писане и телефонни обаждания за тези 5 дни се обади някой-си на незнам-какъв-си пост да ми каже, че съм била права и ми възстановиха 5-те дни. Сега я подновявам - в България е 75 лева, от друг представител в ЕС е 50 лева - поръчвам и ми възстановяват сумата на следващия ден защото не били оторизирани да продават извън страната - което е грубо нарушение на правото на всеки гражданин на ЕС да купува от където иска. След само 1 е-майл, въпросният представител (който е служител, говорил със съответното лице в компанията) се ИЗВИНИ (което българският не направи) и каза, че съм права и те ще ми продадат лиценза, и пак се извини за това, че трябва пак да попълня формата за поръчка.

Само да добавя, че въпросният представител - ESET България - ми спамеше пощата за една седмица как ми изтичал лиценза и как съм трябвало да го подновя. След като им изпратих е-мейл, че не съм длъжна да подновявам нищо и не съм длъжна да им получавам спама, защото не съм сляпа и сама мога да видя кога ми изтича лиценза - не получих нито един е-мейл.

Това е разликата - в чужбина всеки служител си върши работата така, че клиентът максимално да е улеснен. Тук - всеки служител си върши работата, така че той да е максимално улеснен, а клиентът, с извинение, да го духа. причината за мен е липсата на адекватно обучение, адекватени програми за обучение и манията за величие, което по незнайни за мен причини е обхванала българския персонал/обикновени служители, че дори и мениджърите.
« Последна редакция: Януари 17, 2009, 03:15:11 pm от elenaaleks »

Mr. Boombastic

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #35 -: Януари 17, 2009, 07:35:34 pm »
Customer Support-a в България е под всякаква критика. ESET имат страхотен продукт, но понеже тук почти никой не си плаща за него, не можем да очакваме Българският Customer Support да бъде на ниво.

Ако имаш възможност, никога не ползвай български продукти, или поддръжки на такива в България.

По същият начин, нито GLOBUL нито M-TEL могат да се похвалят с качествено обслужване. Но като имам предвид сървиса който предлагам аз в UK, си мисля, че на всякъде е така. Обикновенният служител е просто една маймунка със сценарий и обикновенно има 10 възможни отговора. Ако се пита за Supervisor - няма такъв, или е зает.... :) Целта на цялата работа е, всеки който е Supervisor или по-горна позиция да не се занимава с глупости, т.е. с нищо. Нашите Supervisors само си седят и си разправят на кой BMW-то му бягало повече, и дали е по-яко от Alfa-та на другия.

Като им кажеш, че някой иска да говори с тях, те ти отгорят, че няма смисъл и да се оправяш сам.

Цялата работа на call centre-а е да поема ядосаните клиенти и да ги залъгва с поредните лъжи или просто да казва \"Нямам такава информация\" или \"отидете в офис на GLOBUL\" :).

P.S. : Пуснаха Roaming-а  на въпросната карта днес към 16:00 :) Просто трябваше да се вдигне достатъчно врява.

ZU

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #36 -: Януари 19, 2009, 11:02:46 am »
искам само да попитам след като си написахте оплакванията в този сайт дали нещо се е променило, т.е. ДАЛИ ЛЪЖЛИВИТЕ СЛИЖИИТЕЛИ СИ ПОЛУЧАВАТ ЗАСЛУЖЕНОТО. Понеже и аз доста си изпатих от GLOBUL.

benita

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #37 -: Януари 19, 2009, 03:00:27 pm »
И аз да се оплача от GLOBUL. След като преподписах договор и взех нов телефон с втора карта се оказа, че телефона и картата са дефектни. Понеже това се случи преди празниците, отидох след това и отказаха да ми сменят телефона, защото са минали 3 дни. Смениха ми само картата - \"да пробваме дали ще проработи, че иначе се чака повече от месец за ремонт на телефон, пък и явно картата не се разбира с телефона \" (цитирам менаджера от Globul). Междувременно, моята 4 годишна карта се беше развалила и непрекъснато имах проблеми с хора, които ми звънят, а им дава че телефона е изключен. Когато помолих да ми я сменят ме накараха да си платя за нова карта, защото не мога да докажа, че старата не работи. А, ако работеше дали щах да ходя и да си искам нова - това не можах да обясня на лицето срещу мен. На всичко отгоре ми продаде карта за 12 лева с втори номер - който аз не съм искала!

Нямам думи за лошото и некоректно отношение на GLOBUL към клиентите.

benita

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #38 -: Януари 19, 2009, 03:02:22 pm »
Забравих да кажа, че също направиха копие от личната ми карта - мисля си че нямат право...

xyz

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #39 -: Януари 29, 2009, 03:58:11 pm »
В GloBul за да кажеш “добър ден”  ти правят копие от личната карта!
От тези смехотворци избягах веднага щом се появи преносимост на номерата. Бях им надплатил едни пари и получих кредитно известие за тях. Отидох в офиса с/у х. Плиска и поисках парите да се прехвърлят към тяхна карта за предплатена услуга. Казаха - Неможе! Можело да ми ги преведат по банкова сметка. След 2 дни отивам с № на банковата сметка и друг служител каза - Нямя проблем да ги прехвърлим към b-connect. Три пъти го питах сигурен ли е, казах му че съм идвал преди и съм получил отказ, сигурун бил. Искаха ми лична карта. Попълних формуляр със всички лични данни. Получих уверение, че в рамките на един ден ще ми презаредят картата за предплатена услуга. След 3-4 дни се оказа, че парите още не са преведени. От центъра им за обсл. на клиенти обясниха, че пари по кредитно известие може да се прехвърлят само към абонаментен план, но не и към предплатена услуга!???
Отивам пак в офиса. Намирам служителят, който ме подведе. Не си призна, че е сбъркал. Каза, че от централния офис по някаква причина не са одобрили искането ми!? Изпрати ме при друг да попълвам нов документ. Там разбира се първо ти искат личната карта. Това ми дойде в повече. Казх, че са ми я снимали до сега поне 3 пъти (което си е чиста истина!), че неискам да попълвам никави документи а искам да оправят този, който по тяхна вина е сбъркан... Напразно си хабих красноречието. Служителят бе непреклонен - Без лична карта неможе!
Всички тези простотии ги правят като санкция към клиенти които си прехвърлят номера към друг GSM оператор и неразбират какъв черен PR си правят. Така се опитаха да ме разиграват и при прехвърлянето на номера.
Сега съм приготвил жалба до КЗП с копие до изпълнителния директор на COSMOTE Group.

pit

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #40 -: Февруари 03, 2009, 10:45:09 am »
Ползвах телефон на друг абонат и го прехвърлихме на мое име. Казаха в магазина, че групата остава същата. Добавих още един приятел и получих смс потвърждение, проверих /няколко дни поред/ останалите номера. Като дойде фактурата се оказа, че цялата група е таксувана като платена. Освен това имат разминаване в съобщението за текуща сметка и това във фактурата. Писах жалба - нищо. Сега ме заплашват със съд. Има ли желаещи да им спретнем едно дело?

rashi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #41 -: Февруари 11, 2009, 07:03:40 pm »
zdraveite!imam nujda ot pomosht,ako mojete mopognete sas savet!  Minalata godina si kupih telefon nokia N95 ot globul.Tazi godina dade defekt,izkliuchi izvednash i ne iska da se vkliuchi.Tai kato e oshte v garanciq az go dadoh v serviza na globul.upisaha kato belezi ujulvaniq v chetrite kraishta.Sled nqkolko dena mi vrashtat tel. kato otkazvat garanciqta zaradi mehanichnata povreda na displeq,koqto qvno se vijda(schupeni kristali ot natisk s prast)!podpisah dokument za remont za moq smetka.kazaha che remonta she izleze nqkade 100lv. Obache se osetih i na drugiq den otidoh v ofisa na globul i iskah da anuliram dokumenta i im obqsnih che tozi tel. nqmal povreda na displeq,s koeto edna ot slujitelkite se saglasi,zashtoto takav problem na displeq 100% shteshe da bade opisan.Ne pojelaha da anulirat dokumenta i kazaha da ne se pritesnqvam.Sled nqkolko dena mi zvanqt i mi iskat 62lv. za remont!kajete kak da dokaja che povredada na displeq e nqmalo kogato go davah na servis.Zashtoto te tvardqt che e taka.

lyuskata

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #42 -: Февруари 11, 2009, 07:56:04 pm »
Зравейте от още един ощетен абонат на Globul. Миналия ноември на 23.11.2008 сутринта след включване на телефона ,получавам sms от оператора че съм надвишил кредитния си лимит 3-пъти?!!! А тоест направил съм бил сметка от 333 лв. без ддс от интернет през gprs през изминалата нощ,при положение че телефона ми е бил изключен цяла нощ и пставен на зарядното у-во.Фактурата за тази сметка така и не ми е изпратена и до днес. Разбрах че става въпрос за интернет трафик от оператор в бц. на Глобул.Съответно пуснах жалба да ми бъде обърнато внимание и ако е възможно да ми бъде обяснено как е възможно-едновременно да ми е изключен телефона и в същото време да сърфирам цяла нощ в интернет през gprs.На 08.02.2009г. най сетне получих отговор на жалбата си в която ме уведомяеат че системата им неможела да ми спре надвишаването на кредитния лимит,което е малко озадачаващо и вслучая се питам защо тогава има кредитен лимит.
Посъветвайте ме какво да предприема по-нататък или към кого да се обърна,тъй като явно Глобул не желае да вземе под внимание жалбите на своите абонати.

tsvete

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Globul - надписана фактура
« Отговор #43 -: Февруари 16, 2009, 07:04:52 pm »
Тези оператори са сътрудници, помагат в зависимост от информацията с която разполагат. Нямат вина те, а тези над тях. Сътрудниците, които отговарят на 123 нямат достъп до Вашите разпечатки!

mametobg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Здравейте,
Моля някой да помогне да напиша оплакване от услугите на Глобул, които ми натрапват услуга, която не желая.
Всъщност незная как да я започна и до кого да я адресирам - досега не съм писала оплаквания и жалби, но ми дойде в повече когато ми натрапиха през януари хороскоп (за зодия, която я нямаме даже в родата), преди седмица фън-кол мелодия, а вчера отново фън-кол мелодия. Обаждах се на оператор (който естествено се опитва да ме убеди, че аз съм поръчала тази мелодия), днес ходих до магазин на Глобул, където също ме убеждаваха, че аз съм поръчала тези мелодии, без дори да ме попитат за номера и да видят разпечатките, за да се разбере за какво става въпрос.
Молбата ми е да ме насочите в общи линии какво да съдържа оплакването ми или по-точно как да го започна. Предполагам, че после ще ми тръгне мисълта.
Благодаря предварително на отзовалите се.