Автор Тема: Проблеми с Globul  (Прочетена 44670 пъти)

barbaniko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
SMS на кирилица или на латиница?
« Отговор #150 -: Ноември 06, 2010, 11:41:03 pm »
Мисля,че в България кирилицата е официалната азбука и операторите трябва да бъдат задължени да я ползуват

djoker

  • Новак
  • *
  • Публикации: 18
    • Профил
SMS на кирилица или на латиница?
« Отговор #151 -: Ноември 07, 2010, 09:12:16 am »
твърдо за !!! 160 символа за кирилица и латиница! Всеки да избира!

myname

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Купих си телефон от Глобул...
« Отговор #152 -: Ноември 13, 2010, 06:54:53 pm »
Проблемът ми е , че си взех 1 телефон от едно магазинче на Глобул около преди 1 месец марка Samsung GT-S5230. Телефончето работеше нормално даже батерията ми държа 1 седмица някъде докато не го заредих и повече не можа да издържи дори и 2 часа... Като го заредя и батерията държи пада мигновенно.
Същноста на проблема ми е , че телефона е в гаранция и го занесъх в магазина от който го купих преди 1 месец и не съм го виждал от отгава вече 2-ри месец върви а телефона ми не е готов... 4-ти път ходя до магазина от който закупих телефона и все излизат с някакво оправдание... Че колата с телефоните щяла да идва утре... добре отидох на другия ден .... Колата не е дошла... и вече съм в безизходица и не знам какво да правя...

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Купих си телефон от Глобул...
« Отговор #153 -: Ноември 14, 2010, 08:11:51 am »
Ако е минал 1 месец от даването на телефона в магазина, можеш, НЕ длъжни са да ти върнат парите. За справка прочети Закона за защита на потребителите раздел Рекламации 4 - 5 сранички е.

vio

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил
Купих си телефон от Глобул...
« Отговор #154 -: Ноември 15, 2010, 11:53:33 am »
Не си ли гледал рекламата на активни потребители по телевизията: ако до два месеца не ти е ремонтиран телефона, имаш правото да си поискаш всички пари обратно:)

myname

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Купих си телефон от Глобул...
« Отговор #155 -: Ноември 15, 2010, 05:56:21 pm »
Точно от тази реклама разбрах за сайта и просто исках да попитам какво да правя.

vio

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил
:) много добре те разбирам, но най-вероятно вече си прочел всички форуми за такива автоматично преподписани договори, което самото понятие според мен е един юридически абсурд! Как може да да важи някакъв договор, на който ти реално не си си поставял подписа собственоръчно?? Честно да ти кажа не знам как стоят нещата ако се заведе дело, но мога да ти кажа, че съм писала жалби до Глобул, Комисията за защита правата на потребителите, Комисията за регулиране на съобщенията.
Ха, Глобул ми се изсмяха както и предполагах /както подобава на един лоялен клиент от 5 години/ - пратиха ми някакъв образец писмо, което нямаше нищо общо с моето оплакване; КРС ми казаха, че не се занимават със взаимоотношения между оператори и частни потребители/а какво регулират по дяволите??/ и единствено КЗП ми обърна известно внимание, след което разбрах че август месец са глобили Глобул именно по този казус...но за обикновения потребител файда няма, т.е. тях ги глобяват, а аз продължавам да си плащам неустойките вече 2-ра година!
Колко нерви и време съм изхабила не знам, стигала съм до крясъци в Германос, защото там се държаха адски арогантно с мен, а служителя който ме измами всъщност ми хвърли някаква листовка с правата ми на техен клиент - да съм си ги прочетяла!
Така, че не знам, човек, замисли си дали си заслужава...въпреки че бяха глобени от КРЗ, това не ги задължава да прекратят тази си \"порочна практика\", т.е. те пак ще си продължават с мръсните номерца ...
Между впрочем не знам дали знаеш, но мога да те подготвя в случай, че все пак решиш да си прекратиш договора веднага и да си предплатиш цялата неустойка. Ха, ами пак ще се изненадаш! След като преглътнах целия си яд се реших на тази стъпка, и от служител на Глобул любезно ми бе обяснено, че не става точно така...т.е. можело, ама тогава няма да си платиш неустойката в размер на абонаментните такси /които в моя случай бяха промоционални/, за които си сключил договора, ами вече се преминава към стандартните такси, които са 2 пъти по високи!!! Еми не издържах отново и пак тръшнах вратата...Скоро ми наближава датата за автоматичното преподписване, така че ще ги дебна отблизо и ще ги тормозя докрай ако трябва...интересно какво ще стане ако някой техен клиент просто се разболее, имигрира, почине и т.н. наследниците ли ще му плащат доживотния договор??? Гръцки пиявици!

boatswan

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Здравейте!
Явно всеки е опарен от една от трите компании а никой от нашите управници ( институции ) не предприема нищо и май остава варианта подписка и телевизия за да се даде гласност.
Аз и моята приятелка сме опарени от Вива..... ох гнус ме е даже и да им напиша името.
Тя не може да се откопчее от тях ( съгласно автоматичният договор ) , а мен една тяхна служителка ме излъга ,че мога да говоря неограничено с 1 абонат тоест нея а после се оказа ,че няма такава оферта и трябва да си платя г,яволъка ;) Писах оплаквах се ама сори вместо да ме повикат и да ми се извинят те започнаха телефонен тормоз чрез някъква фирма.
Казах им ,че съм готов и съгласен на съд както и да се даде гласност на моя случай.
Да така е и ще продължават да ни се смеят и присмиват та нали правят промоции на министрите и прочие как да не ни се смеят нали и закони няма ........ ама нека да е в друга европейска страна ще ти се мазнят и наръце ще те носят само и само да не се развали реномето на компанията .....
А тук само се замислете троен монопол - коалиции , компании ....
ХАЙДЕ ДА СЕ ОБЕДИНИМ И НАПРАВИМ НЕЩО ДА ЗАЩО ДА НЯМА И ОСЪДЕНА ПОНЕ ЕДНА КОМПАНИЯ !!!!!

Slavi M

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Здравей те!
Искам да попитам някой знае ли как са стоят нещата с прекратяването на договор с М-тел?

denica_vanessa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Купих си телефон от Глобул...
« Отговор #159 -: Ноември 20, 2010, 08:41:44 pm »
Чл. 113. (1) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

(2) След изтичането на срока по ал. 1 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114.

(3) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

(4) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.


   
Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности:

1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

2. намаляване на цената.

(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

(3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

Expert

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
Купих си телефон от Глобул...
« Отговор #160 -: Ноември 23, 2010, 08:21:14 pm »
Всички мобилни оператори са мафиотски структури. Независимо, че имат различни имена, тактиката е една и съща - да мамят и ограбват клиентите си. Ако се информирате повече, ще узнаете, че всички тези компании имат недокументирани споразумения да не си пречат на пазара, а да възприемат тактики, с които всяка такава структура да печели. Всички те имат далеч на върха на пирамидата общи собственици.

М-тел са особено арогантни към своите клиенти. Вече имах немалко проблеми с тази разбойническа структура. Претърпях значителни финансови и други щети поради неосигурено покритие (и до момента) в централен квартал на София. Какво да ви кажа - австрийски собственици. Правете си сами изводите ...

Основният извод е - не ставайте клиенти на мобилните оператори, не подписвайте никакви договори с никоя от тези бандитски компании !!!!!!!!
Ако ви се налага да ползвате мобилен апарат, купете си предплатена карта, но не подписвайте договор !!!!!!!!! Разговор през предплатена карта при Вивател е по-евтин от разговор при някои техни бизнес-абонаменти и многократно по-евтин от разговорите на М-Тел. Проклети да са МТел, проклети всички мобилни оператори !!!!!!

ninany

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
GLOBUL - една проста измама !!!
« Отговор #161 -: Ноември 26, 2010, 10:33:42 am »
Работя в детска градина в град Ямбол. Изтече двугодишният корпоративен договор на колегите по програма към Глобул, те подновиха договора си като към групата се присъединихме и още 7 колеги. Аз лично много съжалявам за избора си. Договорът тече от 17 ноември. Ние-новите клиенти на Глобул, с така наречени служебни телефони, чиято такса сами заплащаме за разлика от учителите в училищата и нашата група е само от 22 души, продължаваме да се натъкваме на непрофесионализъм и безотговорност от страна на представителя на Глобул за град Ямбол.  До днес никой от нас не е получил мобилните апарати-10 на брой на стойност 350 лв., които се полагали. Очаквал ги от София човекът. А нас това какво ни грее? Днес е 26 ноември и договорът тече. Търпението ни се изчерпва. Освен това аз бях избрала абонамент на минималната такса, направена е грешка и разбира се трябва да платя по-висока такса. Отговорът е, че от другия месец таксата ще се оправи. Кой плаща за чужди грешки и неизпълнени клаузи по договора в крайна сметка? В страните от Европа съвсем не е така, от опит го казвам.
Вчера пристигна и фактурата за изминалия отчетен период -18 октомври - 18 ноември. Ние, новите потребители, които получихме картите си на 23 ноември също имаме начислена такса. Това не е ли пладнешки обир?
Имаме ли някакви права като потребители? Възможно ли е все още такова непрофесионално и безотговорно отношение към клиенти в страна от ЕС?
Защо учителите от детските градини не са в група с учителите от училищата в града? Това не е ли вид дискриминация?
Обърнах се към Глобул-"Връзки с клиенти", които ми поднесоха извинение за причиненото неудобство, за което благодаря. Но неудобството води до плащане на суми на вятъра, скъпи служители на Глобул. Това е измама и кражба, а за това се носи отговорност в нормалния и цивилизован свят, към който все се стремим.
Очаквам компетентен отговор.

Благодаря предварително.

С уважение,

Нина Йорданова

npp

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
проблеми с глобул
« Отговор #162 -: Ноември 30, 2010, 08:40:11 pm »
Здравейте,бих искала да споделя и аз своя проблем,Миналата година купих карта на сина си с месечен абонамент за една година,но вечи трети път си губи телефона и съм принудена да купувам карта дубликат докато изтече договора.При последното плащане на сметката попитах колко още ми остава докато изтече договора ,а те ми отговориха ,че щял да изтече чак 2012г.Картата я закупих ноември2009г.и по мои сметки би трябвало вече договора да е изтекъл,но за зла беда не мога да намеря договора точно на тази карта.Обадих се на оператор и го попитах дали пи подмяната на картата с дубликат се удължава договора соще една година/макар че и така да е договорът би тр. да изтече догодина/и той ми отговори че договора не се променя при подмяната на картата.Сега не знам какво да правя,не съм подписвала нов договор но като не мога да намеря стария не знам как да се защитя.Не съм сигурна дали ще ми дадат копие от договора ,ако поискам.Моля ви посъветвайте ме как да постъпя!

cvetidd

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
проблеми с глобул
« Отговор #163 -: Ноември 30, 2010, 09:02:41 pm »
глобал са големи измамници аз миналата година септември си купих телефон с карта  като имах 3 дена до изтичане на  предишния договор казах че искам да бъде прекратен и да  ми остане само единия първо ми подновиха договора  БЕЗ ДА МЕ ПРЕДУПРЕДЯТ ВТОРО ТЕЛЕФОНА СЕ ОКАЗА ПЪЛЕН  БОКЛУК дадох 300 лв за него след 3 месеца телефона изпуши занесох го на ремонт а там му прекратиха гаранцията   понеже бил много ожулен  след ремонтане изкара и месец и пак изпуши(всъщност телефона го носеша съпруга ми знаете колко са внимателни мъжете с техниката тои го носи с ключове в джоба си ) а тяхното мнение беше че сме го били изпускали и мокрили  ние да несме налки деца   посаветваите ме какво да направя

fluditec

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
проблеми с глобул
« Отговор #164 -: Ноември 30, 2010, 09:04:14 pm »
Ако едногодишният договор е изтекъл или предстои да изтече през следващия един месец то автоматично е или ще бъде преподписан за още една година от датата на сключването му. Няма значение, че не сте подписали нов договор - операторите в Бг искат пари за още една година. Най- вероятно копие от договора няма да ви дадат, но може да попитате на оператор (123) -кога изтича договорът или предстои да изтече удължаването. Добре е да проверите и още веднъж след няколко дни на 123 за да не са се \"объркали случайно\" - не е изключено. Имайте впредвид, че ако решите да прекратите договора предсрочно, а сте на такса от 5лв., неустойките се пресмятат на стойност 10,80 лв. на месец, тъй като глобуСът твърди, че таксата им е 10,80лв., а до 5лв. било отстъпка.