Автор Тема: Проблеми с Globul  (Прочетена 45291 пъти)

npp

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
проблеми с глобул
« Отговор #165 -: Ноември 30, 2010, 10:08:22 pm »
Благодаря много за съвета.Обадих се на 123 и попитах кога изтича договора ,както и предположих отговориха ми същото както и в магазина/септември 2012г./оказва се обаче ,че договора е подписан септември тази година за 2год.,а нито аз нито съпругът ми сме подписвали такъв още повече пък за 2 год.Нито сме били предупредени ,че договора изтича.Ако отново можете да ми дадете някъкъв съвет ,ще ви бъда много благодарна.

npp

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
проблеми с глобул
« Отговор #166 -: Декември 01, 2010, 11:03:33 am »
Не знам какво да правя ,вече започвам да се плаша нямам копие от договора.Как да докажа ,че не съм сключвала такъв.

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
проблеми с глобул
« Отговор #167 -: Декември 01, 2010, 01:03:05 pm »
Ако е преподписан за две години значи някой го е подписал(автоматично се преподписват само за една). Искайте и настоявайте да Ви дадат копие! Нямат право да Ви откажат.
« Последна редакция: Декември 01, 2010, 01:04:10 pm от mipopov »

npp

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
проблеми с глобул
« Отговор #168 -: Декември 01, 2010, 02:08:05 pm »
Благодаря много за съвета.И аз стигнах до същото заключение още повече ,че съпруга ми е титуляр, а той изобщо не е стъпвал в магазина.Другото интересно в случая е ,че той си смени личната карта това лято а договора най-вероятно е подписан със старите данни.Да се надяваме ,че ще разрешим прблема.благодаря ви още веднъж.Ако някой има други съвети ще се радвам да ги видя.

kiara

  • Новак
  • *
  • Публикации: 21
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #169 -: Декември 02, 2010, 01:05:39 am »
мили съфорумецо,с пост над мен - яда ти е бил голям или си от някое село,където е задължително Убочението до 2ри клас?Гледам,гледам как Грамотно си си написал поста и се изненадвам просто,да,такива клиенти като теб са наистина,ама наистина интересен случай.
във всеки договор повечето клаузи са написани с дребен шрифт,явно не си забелязал.
подпиши-никой не може насила да те накара да подпишеш нещо,което не си чел..но предполагам ти си изключение от правилото.трагично за теб,след като си се върнал в българия,да си беше останал там?че кой ти е виновен че не си в бг?кой?оправдание ще си намериш ,вярвам.
и да -в 21ви Век живеем,ако си неграмотен - има вечерни училища.четмо,писмо-после ще внимаваш какво подписваш и ще носиш отговорности като ЗРЯЛ,ГРАМОТЕН,ПОРАСНАЛ човек за постъпките си. и м/другото - ще ми е интересно да споделиш какво друго скоро си подписвал,може пък да си си продал колата,я къщата?м?

kiara

  • Новак
  • *
  • Публикации: 21
    • Профил
globul
« Отговор #170 -: Декември 02, 2010, 01:09:13 am »
твойто село било най=важно,така ли?ами ако изръмжи цяла България за обхвата си?Ами селото Мери Члери,ако и там съселяните се вдигнат на бунт?Я пък този,твойто село не е най-важното.
Работи се по подобряването на мрежата.Да ,неприятно е да няма обхват,но след като сте звъняли и сте се оплаквали тооолкова много,явно че връзка има ,иначе как ще се свържете

bloucester

  • Гост
globul
« Отговор #171 -: Декември 02, 2010, 12:22:13 pm »
Киара, отишли са до съседното населено място, за да звъннат :)

И Киара, виж какво пише в договорите - доставчикът се задължава да предоставя услугата 24/7, освен при форсмажорни обстоятелства. Спирането на собствената антена дали е форсмажорно обстоятелство?

jordan53

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #172 -: Декември 02, 2010, 01:29:46 pm »
Мога да разкажа доста дивотии за измамите на Глобул от преди година ,но...Ето сегашните ,макар и дребни неща,които са ужасни за такава фирма..."Здравейте!Имам начислени УДС 0.20 лв. без ДДС във фактурата си за месец септември,които не са отбелязани никъде в подробната разпечатка към кой номер е съобщението и желая да получа информация за направената от вас грешка.Преди известно време зададох въпрос за начислен разход във фактурата за месец ноември за УДС, две съобщения до номер 0891723,който ми е непознат, по 0,24лв.или общо 0,48 без ДДС на дата 05.11.2010 в 08.57.12 часа и 09.09.10 часа.Моля най настоятелно за смислен отговор и почтено отношение от ваша страна.Ваш служител ми се обади по телефона с неясната информация за произхода на последния разход с думите ,че това е автоматично генерирано съобщение към Фирмата НОКИА при закупуване на нов телефон и неговото стартиране в мрежата.На този въпрос от Нокиа ми отговориха ,че това е грешно и невярно.Аз имам закупен и друг талефон Нокиа Е52 от ВИВАКОМ,но такъв разход в тяхната фактура липсва. Желая ви почтено и правилно отношение към клиентите си и ако някой е сгрешил трябва да понесе последствията от това.Моля за бърз и ПИСМЕН отговор,а не нелепи обяснения на служителка по телефона.Обаждането бе от номер 0898194000 на ваш служител и на следващия дчакам отговор.ен този номер не бе активен.Това е срамна постъпка.Надявам се разбирате написаното и очаквам отговор.

jordan53

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
globul
« Отговор #173 -: Декември 02, 2010, 03:28:33 pm »
Кой стои зад това име  kiara?И защо взема отношение за неща които май не разбира?Къде пише ,че неустойката ще се плаща на другата цена на пакета?Това е май защитник на измамниците от Глобул.Държа ги само защото всички знаят номера ми там и не желая да ги подвеждам ако го пренеса в друг оператор,напр. Виваком,защото до сега само те са били коректни с мен

npp

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
проблеми с глобул
« Отговор #174 -: Декември 02, 2010, 08:48:13 pm »
Здравейте,бех искала да споделя продължението на моя проблем.След като отидох в магазин Германос  и настоях ,че не съм подписвала договор се опитаха да ме обедят ,че са ме предупредили за изтичащият договор и са ме питали дали да го подновят -с няколко думи продавачката се опита да ме убеди ,че съм го подписала но съм забравила.След като и на това не се подадох и поисках да видя копие от договора най-накрая ми го показаха.Както и очаквах оказа се ,че подписа не е нито моя нито на съпруга ми.И най-накрая след дълги дискусии и опити за убеждаване ,и след като  потвърдих ,че подписа не е наш ,взеха друго да говорят ,че ще опитат да направят нещо щом не искам да ползвам тази карта.Оказа се обаче ,че договора не може да се прекрати и сега уж,всеки месец ще ми изваждат сумата от сметката докато мине поне една година.Пък да видим какво ще стане по нататък.....

окики

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
проблеми с глобул
« Отговор #175 -: Декември 03, 2010, 02:30:41 am »
Не вземайте телефони от тъпата фирма,защото продават пълни боклуци-еднодневки.

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
globul
« Отговор #176 -: Декември 03, 2010, 11:13:20 am »
В общите условия на всички оператори пише,че осигуряват ползването на техните услуги в рамките на покритието на мрежата което е предварително обявено.Тоест,ако в конкретното село оператора няма покритие това не дава основание за прекратяване на договора без неустойки,защото ти можеш да си ползваш телефона навсякъде другаде където има покритие.Това не е стационарен телефон за да ти гарантират,че можеш да го ползваш на точно определено място.Можеш да го използваш само там където има покритие.Незнам откъде идва мисленето,че където и да отидеш задължително трябва да имаш покритие,а такова нещо няма.Оператора си решава къде и кога да си изгражда мрежата.

bloucester

  • Гост
globul
« Отговор #177 -: Декември 03, 2010, 02:02:50 pm »
BeTaTesTeR - във въпросното населено място, което и да е то, в момента на подписване на договор е имало обхват, нали така? Следователно човекът е подписал със знанието, че операторът има техническата възможност да предоставя услугата. Договорът е подписан и операторът решава да спре антената. Това не е ли заблуда?

yurigor

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
globul
« Отговор #178 -: Декември 03, 2010, 10:14:43 pm »
kiara,липсата на секс при хора предразположени към психически заболявания(като теб), води  след себе си и до тежки \"пернишки трагедии\"....купи си дилдо или вибратор

mamagerig

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
GLOBUL
« Отговор #179 -: Декември 09, 2010, 06:51:30 pm »
Относно своеволията и измамите на Глобул,просто няма толкова силни думи,с които да изразя възмущението си!Ние с моето семейство сме сред многото пострадали от техните долни схеми.Преди 2 години,към средата на декември поискахме да преминем към друг оператор,от който ни казаха 4е само триябва да подадем в Глобул молба за отказ,а останалото се извършва от тях,т.е те сами си уреждат отношенията.Така и направихме,майка ми,която е титуляр на сметките и към нейния номер сме добавени по-късно аз и баща ми,подава тази молба за отказ в офис на фирмата.Дават и да подпише заявлвнието за отказ,но не и казват ,4е за другите 3 номера(моята карта беше с 2 номера) трябва да се подават отделни заявления.И ние си преминаваме към новия оператор с 4иста съвест,без да знаем 4е те си оставят активни другите 3 номера ,като си им на4исляват месе4ни такси и лихви към тях 4ак до март ,когато си решават да ги закрият,но без никой да ни уведоми за тези продължаващи договори.След като ги спират нещата си остават така до сега-преди месец се обаждат на майка ми от някаква си фирма за взвмания ,като я заплашват със съд ако не си плати дължимото към Глобул-150лв,натрупани от тези такси.Тя естествно е в пълно недоумение от слу4ващото се,отива в магазина,в който преди 2 години е прекратила договорите,но от там и отказват информация,понеже само оператор можел да я даде.Свързваме се с оператор,който казва :\'\'Да.госпожо,прекратили сте само единия договор,другите са си останали активни,вие самата сте се подписали там.\"Но какво то4но е подписла неможе да се види,понеже те не съхраняват копия при тях (в магазините).Сега ние какво можем да направим,освен да си платим тези такси ,които не сме знаели 4е така ни се трупат,ина4е ще я осъдят майка ми ,защото тя е титуляр????!!!!Има ли на4ин да си потърсим правата,към кого да се обърнем,ако някой може да ни посъветва?????