Автор Тема: ЕЕЕЕ не не може да бъде!  (Прочетена 450 пъти)

fifi_friend

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ЕЕЕЕ не не може да бъде!
« -: Януари 30, 2007, 06:32:55 pm »
Здравейте,
имам един огромен проблем и не знам към кой да се обърна. Аз склиючих договор с гигабит - известен интернет доставчик. Това,което ще ви разкажа може да се случи само в България и пак е невероятно. Преди да сам платила още първата вноска за интернет той ми беше спрян. Не получих никаква информация за причината поради некомпетентността на така наречената служителка, която явно е само касиерка. Естествено не получих веднага и информация от техниците поради явното им закъснение и видимият махмурлук ( поне така изглеждаха). Без обяснения интернета ми беше пуснат. Дотук понусимо, но последва серия от изключвания отново без обяснения. Коментара на така нареченета служителка беше, че комшята ми имал интернет. Впоследствие след часове дойдоха и техниците. ЗАкъснението им явно се дължи на факта, че офисът им е много далече от вкъщи - на 20 метра. Забравих да ви спомена, че така нареченият им офис е без табела или някакви оказани знаци. Той е просто в един двор, в нещо като мазе, на което е сложена \"табела\" ( лист хартия с големи букви  в найлонче). Накратко казано последва авария, крадене на кутията долу пред кооперацията и т.н. Интернет отново нямах. Естествено беше ми даден телефон за информация извън работно време. Оказа се, че човекът отговарящ за него е съкратен от работа, но това естесвено го разбрах след цяла нощ звънене и повторно ходене до офиса. Интересно тогава след като няма такъв 4овек защо телефонният номер даваше свободно и след това заето. ПОсле заето и свободно, но не можах да се свържа нито аз, нито който и да е друг потребител. Това разбрах по огромната и безкрайна опашка пред \"офиса\" на другия ден. След продължително чакане отговор не получих. НО ми дадоха нов телефон. Когато се прибрах се оказа, че той е същият, на който никой не отговаря. Отидох отново. ДАдоха ми друг телефон. Той също не отговаряше. ОБадих се на централата. Нелюбезната заплашителна телефонистка ми каза, че това не е нейна работа, продиктува ми един телефон набързо и затвори преди да разбере дали съм го записала. След като се обадих оттам ме препратиха на друг телефон ( това също не била тяхна работа). Успях да се свържа на третия час. Оттам ми казаха \" ЕВроком, добър вечер!\" ОПределно ви стана ясно, че няма кой да отговаря за повредите след работно време. Отидох за не знам кой път не само заради това ами и защото всеки ден интернета ми спираше. Този път бях с договора в ръка. Казаха, че се надяват всичко да се оправи, не били виновни те и хиляди други глупости. Оттогава минаха 2 седмици. Сега имам интернет ( горе-долу само половин ден),а през останалото време, за да вляза в интернет средно ми отнема около 26 секунди. НО естесвено не винаги успявам,защото 1 минута има, а следващите 20 сек - не или обратното и така постоянно. Мисля че е това в най най- общи линии. Знам че мога да си сменя доставчика, но не в това е въпроса. Искам справедливост и да получавам това, за което си плащам редовно!
« Последна редакция: Януари 30, 2007, 06:49:41 pm от fifi_friend »

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
ЕЕЕЕ не не може да бъде!
« Отговор #1 -: Януари 30, 2007, 09:32:00 pm »
Пуснете жалба до Комисия за защита на потребителите с копие до фирмата, която Ви доставя интернета. Прилагате и копие от договор и платена такса.

gorang

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ЕЕЕЕ не не може да бъде!
« Отговор #2 -: Февруари 02, 2007, 09:55:33 am »
Във връзка със същия интернет доставчик, ще ви пейст-на е-мейла, който изпратих до агенцията, за да не разказвам отново всичко, но мисля че е редно, ако има повече оплаквания, да се вземат мерки.
Уважаеми господа,
пиша ви от Пловдив, силно възмутен от отношението на монополиста в градани
по отношение на кабелна телевизия и интернет - ЕВРОКОМ. На скоро компанията
беше закупена от нов собственик, малко след като същата погълна кабелния
интернет доставчик Гигабит.
Аз съм клиент и на двете компании и имам договори за различни услуги, които
те предлагат на потребителите. Днес отивайки да си платя задълженията,
установявам на място, че цените на ГИГАБИТ са вдигнати с над 10%. На въпроса
ми на какво основание - никой не ми отговори. Помолих за телефон на човек,
който може да ми отговори, а отговоът беше: \"Вижте на инфо канала\".
Телефоните, които са ми посочени за контакти в договора не работеха. В
договора изрично е споменато, че операторът има право да променя цените, но
ТРЯБВА ДА УВЕДОМИ ПОТРЕБИТЕЛЯ СВОЕВРЕМЕННО!!! Аз все още се опитвам да им
потърся обеснение, но безуспешно. Да не ви споменавам през какви перипетии
преминах, за да си получа фактурата..... Обикалях два часа и целия град от
единия офис до другия, чаках да им донесат кочани и т.н.
И понеже не съм единствения в Пловдив, който се оплаква (завладяли са 90% от
пазара в Пловдив, просто защото няма алтернатива), реших да се обърна към
Вас.
Поздрави,
Горан Генчев

donzezi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ЕЕЕЕ не не може да бъде!
« Отговор #3 -: Февруари 05, 2007, 11:29:45 pm »
Аз също съм от град Пловдив и ползвам услугите на  Гигабит.Потвърждавам че проблемите с този доставчик не са от днес и сигурно няма да престанат скоро.Служителите във фирмата се държат с клеиентите по неадекватен за пазарната икономика начин.Аз не съм виновен че им плащам за нещо което трябва да ми бъде доставено в срок и с нужното качество.
Ако има възможност да се заведе иск срещу това, че не се изпълняват условията по сключения договор съм готов да се включа.