Автор Тема: Гаранция от 2BE  (Прочетена 299 пъти)

eira

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Гаранция от 2BE
« -: Септември 10, 2009, 07:53:59 pm »
Преди повече от година си купих преносим компютър HP от 2BE, с гаранция 2 години. Преди месец както работеше се изключи и не можа повече да се включи. Занесех го в сервиза от гаранционната карта, казаха, че HP поемат 1 година да се обърна към магазина. В магазина първоначално отказаха да го вземат, въпреки,че на издадения от тях докумет пише ясно 2 г., такава беше и рекламата. След някаква проверка го взеха. Един месец не се обадиха и си мислех,че го ремонтират. Днес, след като изтече месеца ми се обадиха и казаха, че е 1 г. гаранционния срок и няма да поемат ремонта - предполагам след като са установили колко е сериозен проблема...
Имам си гаранционна карта с отбелязан срок 2 г. и какво от това?!
« Последна редакция: Септември 10, 2009, 07:54:29 pm от eira »

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Гаранция от 2BE
« Отговор #1 -: Септември 10, 2009, 09:49:35 pm »
Доколкото си спомням и гаранционионния срок в България си е 2 г., а какво е тълкуването на 2бе и т.н. е техен проблем. Очаква се да си търсите правата в КЗП !

NA40

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Гаранция от 2BE
« Отговор #2 -: Декември 12, 2009, 02:08:42 pm »
Здравейте, преди време закупих фраш памет с вградена камера, още същият ден бутона за вкл. се повреди, дадох я за ремонт, колко е законоустановения ред за отстраняване на повреда на стока, която е в гаранция

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Гаранция от 2BE
« Отговор #3 -: Декември 13, 2009, 10:15:58 am »
Едномесечен, естествено ако са дали бележка, иначе може и да не си я видите. Защо не я върнахте в същия или тридневен срок за да я заменят?