Автор Тема: Проблем с Борика (банкомат)  (Прочетена 1763 пъти)

rcancer

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблем с Борика (банкомат)
« -: Септември 22, 2009, 06:31:07 pm »
Здравейте,
изчетох доста за най-различни фалове със банкомати но такъв, като моя случай не открих. Става дума за следното:

При теглене на 100лв от банкомат ми изписва на бележката следното:
наличност преди транзакция 640лв,
изтеглени 100 лв,
налична сума след транзакция 195 лв.

отначало не обърнах внимание, но на следващия ден когато теглих от банкомата имах наистина 195 лв, а не сумата, която би трябвало да бъде.

Въпроса ми е към кого трябва да се обърна?

Благодаря предварително.

П.П.
мога да прикача сканираната бележка, ноп незнам кое да махна от нея от гледна точка на сигурност.

еlenaalex2

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 91
    • Профил
Проблем с Борика (банкомат)
« Отговор #1 -: Септември 22, 2009, 07:21:40 pm »
Най-важно е да подавате всички жалби писмено и да получавате насреща входящ номер с дата. За жалост в някои институции това е почти невъзможно - писмени жалби общо взето не се приемат, на всички въпроси отговарят устно и Ви препращат насам-натам (аз лично имам много неприятен опит с КАТ, НАП - \"Социално осигуряване\" и др., които според мен са едни мърди).
 
При по-подробен преглед на компютърната разпечатка - извлечение сравнително лесно ще се открие грешката и смятам, че нещата ще се уредят по нормален за Вас начин. Изхабените нерви обаче, както и загубеното време работно и неработно, няма кой да покрие!

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Проблем с Борика (банкомат)
« Отговор #2 -: Септември 22, 2009, 10:03:54 pm »
В крайна сметка към коя банка е банкомата и към коя картата ?
Добре ще е да метнете и бележката за протокола, а премахнете Вашите данни, макар че пак го няма пълен номера на картата.

Ivan Ivanov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблем с Борика (банкомат)
« Отговор #3 -: Септември 23, 2009, 02:32:52 pm »
Ако искате скъпа и некачествена врата ПОРЪЧАЙТЕ СИ ВЪВ ФИРМА СОЛИД 55
1. Взимат парите предварително.
2. Идва един мърляч да вземе мерки и в резултат при отвор 210 см височина и 104 см ширина Ви носят врата 200 на 80.
3. Вратата е обърната на обратно. Сега се отваря точно на обратното от това което поръчах.
4. Монтажниците на железната и дървена част работят както ученици в час по трудово, като качеството на изпълнението е по-ниско.

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Проблем с Борика (банкомат)
« Отговор #4 -: Септември 24, 2009, 10:41:55 am »
Здравейте   rcancer
Първата стъпка е да насочите възражението си към банката, респективно към другите лица, извършващи превода или издали електронния платежен документ.Отговорът по проверката трябва да получите до седем дни.Ако не получите отговор или не сте удовлетворена от отговора следващата Ви стъпка е да се обърнете към Помирителната комисия за платежни спорове.За производството пред помирителната комисия не дължите никаква такса за завеждане или разглеждане на спора.Указания относно съставяне на възражението и необходимите придружаващи документи може да получите на тел 9330 577
адрес на комисията Комисия за защита на потребителите пл. \"Славейков\" №4А както и на тел на председателя 914512 77 ул. \"Позитано\" № 7

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
Проблем с Борика (банкомат)
« Отговор #5 -: Декември 13, 2009, 07:11:07 pm »
А вие знаете ли колко пари трябва да имате в картата реално? Защото най-вероятно вашият случай е бавно опреснена сума. И на мен ми се е случвало да ми пише \"от сметка еди колко си лева\" но реално да нямам толкова пари. Особено ако сте теглили няколко пъти в рамките на деня.