Автор Тема: Zona for Home  (Прочетена 368 пъти)

mgeriter

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Zona for Home
« -: Септември 24, 2009, 10:54:18 am »
Съвсем наскоро посетихме магазин Zona for Home на бул. Сливница № 282 в София. Там ни хареса една мебел, която решихме да си купим. Тя беше налична на склад, само трябваше да платим съответната стойност, която бе записана в договор; бяха съгласувани и също записани в договора и времето и датата за доставка. Договорът беше подписан и подпечатан от техния служител.

В уречения ден и час, никой не се появи да ни достави закупената стока, нито някой благоволи да ни се обади. След като намерих телефони за контакт (телефонът, посочен в договора, случайно не функционираше), попаднах най-накрая на служителка, която „най-спокойно” ме уведоми, че стоката не е тръгнала и няма да тръгне, докато не платим и за транспорт и с пожелание за приятен ден, най-спокойно ми затвори телефона. Грубо погазване на няколко закона: Търговския и За защита на потребителите, тъй като в договора е записано, че транспортът е безплатен, а цялата искана сума е платена.

Е, ако искахме да си получим мебелите трябваше да платим и „транспорт”, иначе нямаше да се разберем. Естествено, не връщат и спестените от вас пари за мебели обратно, веднъж дадете ли им ги. А, сумата за транспорт, могат да си измислят всякаква, защото това не е мебел, която може да си качиш в колата и да си я закараш в къщи.

Подадох рекламация до Невена Вълкова, която уж отговаря за това в магазина, но така и не благоволи да ми отговори. Естествено се оплаках и в Комисията за защита на потребителите, макар че се съмнявам да получа смислен резултат.

Исках да споделя това с вас, за да внимавате във въпросния магазин Zona for Home, тъй като дори и да си платите стоките, може и да не си ги получите на платената от вас цена. Може да се наложи да доплащате, колкото те ви поискат, за да извършат нещо „допълнително”, въпреки че в сте се договорили и записали друго и вие коректно сте си изпълнили задълженията.