Автор Тема: Договор с кабелна телевизия  (Прочетена 314 пъти)

krasi_t

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Договор с кабелна телевизия
« -: Февруари 01, 2007, 10:58:06 am »
Възможно ли е да се разтрогне срочен договор с кабелна телевизия Евроком.От един месец не излъчват каналите на Диема вижън,съответно не може да се гледа футбол.В договора пише че може да променят програмната схема,но в случая това са най-гледаемите канали.

krasi_t

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Договор с кабелна телевизия
« Отговор #1 -: Февруари 01, 2007, 10:58:41 am »
Евроком

gabipap

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Договор с кабелна телевизия
« Отговор #2 -: Април 04, 2007, 11:20:42 am »
И аз се интересувам от възможността за разтрогване на договора с Евроком.
След като звъняхме многократно на телефона им за поддръжка - 97000 по този въпрос и не се намери задоволително решение на проблема, реших да го опиша тук, та да видим какво ще ме посъветвате.

Та става дума за следното: Живеем в къща-близнак. Абонати сме на кабелна телевизия + интернет от Нова година насам. На този адрес единствените законни /с договор/ абонати сме ние. Да, обаче нашите съседи системно се прикачат на разклонението на стълба. В следствие на което те си гледат на 3 телевизора без да плащат никому нищо, а при нас картината се влошава, изчезват програми и Интернет връзката става доста нестабилна.
Много пъти сме звъняли на посочения по-горе телефон. Един единствен път дойдоха техници, които откачиха незаконния кабел. На следващия ден обаче всичко си беше по старому. Обадихме се пак - още повече, че при поредното прикачване Интернет съвсем нямахме. На следващия ден явно са идвали техници, защото Интернет връзката се оправи. Но незаконния кабел си стоеше. При това единия от съседите гордо обяви, че бил платил на техника, за да го свърже?!?
/само ще поясня отново, че до ден днешен на този адрес други абонати официално няма/
Операторката на 97000, след като я питах какво може да се направи, за да се разреши този проблем, ми отговори:\"За съжаление нищо не може да се направи.\"  
Във форума им ми беше отговорено:
За съжаление сме направили всичко възможно да ви защитим като клиенти, отзовавали сме се на сигналите ви, но нито нашите техници, нито който и да е представител на фирмата ни, не е оторизиран да подведе под отговорност вашите съседи за хулиганство и нанасяне на щети. Ние можем да отстраним причинените от тях вреди, но не можем да сме отговорни за постъпките им.

Съветът ми е да се обърнете към органите на реда в съответния район. Проявата на недобросъвестност от страна на съседите ще продължи дори да прекратите договора си с нас и да ползвате услугите на друг кабелен оператор и това няма да е решение на проблема.


И какво излиза? Ние плащаме по 40 лв. на месец за услуга, чиито параметри не отговарят на това, за което сме сключили договор. Същевременно те не могат да подобрят качеството, но продължават да искат парите за договорената услуга!