Получавам изравнителна сметка от НЕЛБО ЕАД в която пише - \"При постъпване на уважителна рекламация на потребител в упоменатия срок, Нелбо ЕАД актуализира изравнителните сметки на всички абонати.\" В резултат получавам изравнителна сметка около 200лв. Оказва се, че няколко апартамента в отоплителния сезон са отчитани на база и след него са направили рекламация уважена от фирмата. Отчитани са на база, защото не са осигурили достъп. Как е уважена тази рекламация? На мен ми прехвърлат сметка, която покрива разликата от базата и потребеното реално по топломери от тези съседи. Аз правя съответно рекламация пред Нелбо за тази сума с мотива, че след като не са имали достъп до тези апартаменти, нямат доказателства, че измервателните уреди не са манипулирани. Напротив- с тази идея са ги таксували на база. Това е тяхна работа и уважавйки рекламацията тези загуби са за тяхна сметка. Предполагам, че моята жалба няма да бъде уважена. Как да постъпя занапред?