Автор Тема: Дефектни телефони от М tel  (Прочетена 5582 пъти)

Mr.Malebi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Дефектни телефони от М tel
« -: Декември 10, 2009, 10:44:00 am »
Апаратите NOKIA 6700 масово дефектират.
Личният ми телефон втори път е в сервиз /общо два месеца/ от септември , излиза че повече седи при тях !!!
Във нашата фирма са шест такива телефона при четири има проблем ???
От различни места разбирам за много подобни проблеми с NOKIA 6700 .
Къде да се оплача ?

TDD1

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Дефектни телефони от М tel
« Отговор #1 -: Януари 22, 2010, 11:27:47 pm »
Моят проблем е същият, но с NOKIA 5310.
Апарата ми е по сервизите от юли 2009, и до днес чакам да го поправят.

bubka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Дефектни телефони от М tel
« Отговор #2 -: Януари 23, 2010, 02:23:35 pm »
И аз имам проблем с тел . 6700.От коледа до сега 2 пати на сервиз.Исега уй за последно са го сменили.Да видим какво ще стане.А иначе в магазина ми казаха,че ако съм отишла на 3 ден щели веднага да ми го сменят.А аз отидох на 4,това ми го казаха тогава,а не когато го купувах.Права имат само те,ние само задължения.

karazuzi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Дефектни телефони от М tel
« Отговор #3 -: Януари 23, 2010, 04:35:17 pm »
Април месец 2009 г. закупих от магазин на М-Тел GSM HTC-Touch Cruise. От тогава до сега апаратът е ремонтиран в сервиза на М-Тел седем пъти, като 3 пъти му е сменян основният панел. След всяко взимане от сервиза основният повтарящ се дефект е прекъсване на разговорите. Аз исках да върна апарата и да ми възстановяват сумата още след първия ремонт. Естествено и до сега не ми е удовлетворена молбата. Обяснението им е, че смяната на основния панел означавало смяна с нов апарат, такава била политиката на фирмата. След 2 ремонт дадох оплакване в комисията на потребителите, където стигнахме до помирително производство. М-Тел не се яви на него, а изпрати официално писмо, в което обясняваше, че апаратът ми бил сменен с нов, след като са сменили панела. От сервиза два пъти връщаха телефона без ремонт, като писаха, че не показва дефекти. Аз веднага го оставях отново, без да го взимам. Служителят пренаписваше оплакването ми  и следващия път го ми го връщаха със сменен панел. И така 7 пъти. В момента съм в кореспонденция със самата фирма HTC. Изпратих им цялата документация по случая с искането да ми бъде възстановена сумата. В комисията за защита на потребителите след помирителното производство, ми казаха, че смятат че имам основание да искам връщане на парите, дадени за апарата, но те (Комисията) нямат начин да накарат М-Тел да направи това. Не знам дали ще мога да защитя правото си на потребител, но какъвто и да е резултата, ще водя антирекламна кампания за М-Тел, а ако и производителят HTC не ми защити интереса, и срещу него.

miimi_

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Дефектни телефони от М tel
« Отговор #4 -: Януари 23, 2010, 07:45:59 pm »
Закупих телефон от M-tel nokia 5000, след около 8 месеца телефонът закочна да показва куп дефекти.
Занесохме телефона на поправка, казаха ни че срока за поправяне е 1 месец. Вече мина този месец, след седмица ще станат и два. От сервиза ни казаха, че сме случили на супер дефектна партида телефони, затова се бави поправянето, защото нямат части които идват от Китай. Още ни казаха, че това което е продадено показват дефекти, а останалите които не са продадени са иззети от мрежата. Лошото е, че купихме два апарата за двете ми деца, но и вторият показва същите дефекти. Чакахме да поправят поне единият, за да дадеме и другият. Имаме ли право щом е установено, че партидата е дефектна да ни заменят телефоните с други или поне този който е на ремонт...
Ако ли не аз също ще водя антирекламна кампания срещу M-tel и производителя на телефонните апарати.
Към кого да се обърнем, за да защитим правото си на потребители. Ние виновни ли сме за дефектната партида... купуваме си нови телефони и те се оказват супер боклуци.. Ние ако не си платиме таксите ни изключват веднага, ако когато те не си спазват срока ние сме длъжни да чакаме...
« Последна редакция: Януари 23, 2010, 07:48:07 pm от miimi_ »

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Дефектни телефони от М tel
« Отговор #5 -: Януари 23, 2010, 10:30:55 pm »
Ебаси смешката, сменили панела и вече нов бил телефона. :D
Все едно като се сменили от Мобилтел на Мтел и вече нов оператор.
В крайна сметка все повече се убеждавам, че тук особено мобилните оператори внасят бракувана стока и я продават като първо качество.
После не се надяват на нищо понеже знаят, че след помирителното производство и неявяването им опцията за клиента е съд.
Малцина обаче стигат до него.

baramundi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Дефектни телефони от М tel
« Отговор #6 -: Януари 28, 2010, 12:10:29 am »
Купих си Нокиа 6300 от Мобилтел преди повече от година, още на първия ден телефона не ми приемаше картата и се изключваше. Смениха ми го с обяснението, че е от дефектна партида. До октомври миналата година телефонът работеше докато не започна да се изключва по всяко време на деня и нощта, докато говоря или набирам номер. Дадох го на ремонт в сервиза на Мобилтел, държаха го един месец и ми го върнаха уж оправен. Да ама не беше оправен, даже батерията му започна да се изтощава много по-бързо от преди. Пак го занесох, още месец без телефон, обадиха ми се накрая да кажат че е оправен и да отида да си го взема. Попитах какво ще правим ако ремонта пак не е дал резултат и служителката отговори - \"ще ви сменим апарата\". Взех си телефона, който отново се изключваше и аз естествено отидох да си търся правата, а в Мобилтел отговориха че нямало такава практика и да подам жалба. Аз пък какво ли си мислех, че ще стане - Мобилтел ще се засрамят и ще ми сменят телефона! Жалбата ми била неоснователна. Сега съм трети месец без телефон, трябва да дам пари за друг боклук, отново ще им оставя телефона докато още не му е изтекла гаранцията, ще напиша още една жалба да си разглеждат през това време и ще пиша и в Комисията за защита на потребителите, макар явно и тя няма да направи нищо. Служител на Мтел ме посъветва в жалбата да спомена, че ще се откажа от услугите им и ще се прехвърля към друг мобилен оператор. Ще загубят 3 номера от мен, от роднини и близки приятели също ще има подкрепа - но ми се струва че и това няма да ги впечатли. Може би ако се обединят всички жалби в едно общо гражданско дело срещу тях ще има някаква файда!

trendi50

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Дефектни телефони от М tel
« Отговор #7 -: Февруари 08, 2010, 09:26:34 pm »
Здравейте!И аз се \"набутах\" с N6700.Избрах го основно заради \"гласовото набиране\" GPS  и радио работещо на говорител.За мое разочарование говорител не работи,гласово набиране също.Обадих се на офиц.предствители и там една\"специалистка\"ме убеждаваше, че функция говорител няма,а за гл.набиране трябва да се обучи тлф./ползвал съм 3510 но там нямаше никакво обучение-просто си запаметяваш гласа на съотв. контакт и готово/Занесох тлф в магазина на Виваком,те го пратих в серв.и днес след 20 дни ми го върнаха/за оборотен тлф не съм и сънувал/Този път от серв. ми бяха написали че говорител няма функц./ползувам 3110.по-евтин ,по-стар,а има говорител./Иначе ми сменили софта,но с гласовото набиране беще същото.Обадих се в сервиза и от там ми казаха ,че щом пише в инструкцията,даподчертя функц. и да върна отново телефона.Тъй като не знам какво да правя се обръщам за съвет към всички Вас.

Lqto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Дефектни телефони от М tel
« Отговор #8 -: Февруари 09, 2010, 09:48:45 pm »
На 6.01.2010 взех от Мтел Е52.На 19.01.2010,като станах сутрента телефона беше се самоизключил.Телефона не искаше да включи,и така го варнах в офиса им,След 11 дни ,ми се обадиха че телефона ми е върнат от сервиза.Като отидох да си го взема ми казаха че телефона не е поправен,попитах ги как,така не е,и служителя ми каза да прочета протокола от сервиза.И почнах да си чета и да не ВЯРВАМ НА ОЧИТЕ СИ,,ТЕЛЕФОНА Е СИЛНО ОКИСЛЕН ПО КОНТРОЛ БОРДА И НЕКАКАВ СИ ТАМ КОНЕКТОР"" , чудя се от каде го доиде това окисляване като телефона дори не е излизал от калъфа му през тиа 12 дни докато съм го ползвал.Има ли поне малка вероятност да ми се поправи телефона или сам,поредниа изгорял клиент,

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Дефектни телефони от М tel
« Отговор #9 -: Февруари 10, 2010, 06:16:15 pm »
Окисляването се дължи нз влага Отказали са ти гаранционен ремонт Дали със основание или не факта е налице Разчуства ме с това че през тези 17 или 12 дни на ползване не е ваден от калъфа оригиналната опаковка и тн Тези го разправяй на друго място Извинявай но ползвам мобилни телефони от 98 година не помня вече колко апарата съм сменил но досега не съм имал проблем със апарат По точно имах един но аз си бях виновен Натиснах дипслея на една Мотолора L7 и стана на черти Смениха го И кво да бях седнал да рева колко са лоши операторите и сервизите че видите ли аз си счупих телефона и не искат да ми признаят гаранция Смешно и тъпо изкаване за изгорелия клиент

Едно Дете

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Дефектни телефони от М tel
« Отговор #10 -: Февруари 11, 2010, 08:25:07 pm »
През месец юли 2008г. си закупих телефон от офис на Мтел във гр.ВАрна.Модел Сони Ериксон W910 .Няколко месеца по -късно телефона даде дефект.
1.Рестартираше се докато говоря.
2.Ако набера номер ,които не ми е в указателя после не мога да прекъсна разговора-телефона блокира и трябва да му сваля батерията ,за да се оправи.Ако абоната има активирана гласова поща,телефонът ми не можеше да прекъсне разговора и по този начин аз заплащах за проведен разговор.
3.Ако ме търси непознат номер също блокира телефона ,в този случай се рестартираше сам след 2-3 мин. мислене.
Понеже работата ми е такава и се налага да звъня от този апарат на непознати номера ,както и на мен да ми звънят сами разбирате какво неудобство е това за мен при всеки разговор ,телефона ми да се изключва за по 4-5 мин.Занесох го в сервиза на Мтел в Плевен.Преинсталираха го и се оправи.След няколко месеца пак даде същият дефект.Пак го занесох отново в Плевен - преинсталираха.Отново след няколко месеца даде дефект,но понеже си бях загубила гаранционната карта некъде пожелах да ми издадат нова,след няколко разговора през месец с оператори и служители пуснах жалба в КЗП ,за да ми се издаде карта.След намесата им ми я издадоха.За ТРЕТИ пореден път телефона ми отиде в сервиз Плевен пак за преинсталиране.Там са го преинсталирали ,но проблема се задълбочил и го пратили във Варна в централният им сервиз доколкото разбрах.В рамките на по-малко от месец ми го върнаха.Ползвах го известно време и както се очакваше телефона отново си даде същият дефект.Занесох го в магазина на Мтел в Ловеч ,за да си го изпратят където искат за сервиз ,като заявих изрично ,че след 3 ремонта за едно и също нещо желая да получа нов телефон,а не 4 ремонт. Обадиха ми се да отида да си взема телефона,бил отремонтиран.Отидох до магазина на Мтел ,за да видя причината да не ми се удовлетвори молбата.На ремонтният протокол пишеше\"НЕПРАВОМЕРНО ИЗПОЛЗВАН\".Доколкото имам спомен предметът телефон е направен ,за да може да се говори по него точно,което и аз правех.Другата функция,която съм му ползвала от време на време ,когато съм била на път е Интернет ,като ползвах криптираният Мтел Водафон Лайв портал .Напълно 1000% безопастно.Това те наричат неправомерно използване.Отказах да взема телефона.Желая да ползвам телефона със всичките му екстри ,за които съм платила.Постоянните ремонти и блокирвания ми доведоха до загуба на пари и ценно време,които с нищо не са ми компенсирани.Когато клиент ми се обади и по време на разговора ми прекъсне телефона ,се налагаше да го набирам аз и посонно да се извинявам с неработещият си телефон.Много клиенти оставаха с впечатление,че им затварям телефона,върви после обяснявай ,че е от \"оригиналният\" ми телефон,защото както каза служител на Мтел ,само в тяхната верига се продават единствените оригинални и истински телефони.Навсякъде били ментета по другите места.
Желая да получа нов работещ апарат.Не желая повече безмислени ремонти.
« Последна редакция: Февруари 11, 2010, 08:25:30 pm от Едно Дете »

Jeny

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Дефектни телефони от М tel
« Отговор #11 -: Февруари 14, 2010, 07:25:14 pm »
Здравейте и от мен...
Преди повече от месец бях дала телефона си на поправка закупен от M-tel, получих го със закъснение, ударен (казаха ми ,че съм го изтървала и за това ми се отнема гаранцията, а в това няма никаква истина, телефона си никога не съм го изтървала и не е бил с удрасквания , с каквито го получих), когато се прибрах у дома поставих сим картата , и той не работеше. А отношението на служителя към мен беше под всякаква критика . Какво означава, че телефонът ми не работи : преди да го дам за поправка не можеше да изпълнява никаква функция (не мога да влизам в меню, да звънна на никого или да приема обаждане),както и след \"поправката\" . Телефонът ми е на цена не повече от 20 лева, но не в това е проблема, а в отношението, некомпетентността на служителя и отношението на компанията. Искам единствено здрав телефон.

profa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Дефектни телефони от М tel
« Отговор #12 -: Февруари 16, 2010, 07:09:51 pm »
ЗДРАВЕЙТЕ И ОТ МЕН!
През месец септември 2008 год си загупих телефон Sony Ericsson w910i.До се га  телефона е посетил фирменят сервиз на Мтел в Русе,ТРИ пъти за един исъщ дефект ``ПРЕИНСТАЛИРАНЕ НА СОФТУЕР``.Според ``СПЕЦИАЛИСТИТЕ`` от сервиза проблема на телефона не е гаранционе т.е. СОФТУЕРА.На писал съм оплакване в сайта на мтел но до момента никакъв отговор?Господа от МТЕЛ защо ЛЪЖИТЕ ХОРАТА ,че ще им отговорите?

kari7706

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Дефектни телефони от М tel
« Отговор #13 -: Май 24, 2010, 08:56:14 pm »
През месец ноември 2008г. закупихме GSM Samsung на лизинг от Мтел-подарък на детето за рожд.ден.След пет месеца телефона спря да работи.Занесохме го в сервиз на Мтел в Бургас и оттам казаха,че телефона е окислен-т.е. бил е намокрен.Но се оказа,че и други хора имат същия проблем с GSM закупени от Мтел и по това време.И от хора близки до Мтел разбрахме,че е била вкарана партида с намокрени GSM-и и те са си ги пуснали на пазара-нали трябва да ги пласират.А сега нашият GSM хем не работи,хем продължаваме да му плащаме лизинга.