Автор Тема: stoka bez defekt nesuotvetstvashta na razmer  (Прочетена 1020 пъти)

Jana

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
stoka bez defekt nesuotvetstvashta na razmer
« -: Декември 25, 2009, 10:51:30 pm »
Izvinjavam se predvaritelno za latinicata, kirolicata mi ne raboti :) Predpolagam che pitaneto mi shte mi donese samo razocharovashta informacija, no vse pak bih iskala da popitam.
Suprugut mi mi kupi podaruk ot Sisley. Estestveno drehata e mnogo skupa i toi ja e vzel s ogromno jelanie. Samo che vupreki che za vsichki drehi sum razmer S drehata mi e goljama i ne moga da ja nosja.
Ot magazina otkazaha da ja zamenjat s kakvoto i da e, tui kato njamaha po-maluk razmer (ne che ne sushtestvuva, prosto njamaha). Bjahme suglasni da ja zamenim dori za mnogo po-evtina stoka, samo za da mi e podaril neshto za Koleda, no ni otkazaha. Vuprosut mi e mojem li neshto da napravim po vuprosa ili sluchajat e beznadejden?

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
stoka bez defekt nesuotvetstvashta na razmer
« Отговор #1 -: Декември 28, 2009, 12:27:23 am »
Как беше - в тридневен срок, в същия вид и опаковка?

Jana

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
stoka bez defekt nesuotvetstvashta na razmer
« Отговор #2 -: Декември 28, 2009, 02:27:52 pm »
На следващия ден с етикети, опаковка - всичко :(

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
stoka bez defekt nesuotvetstvashta na razmer
« Отговор #3 -: Декември 28, 2009, 09:39:09 pm »
Тридневен е. :)
Остави магазина какво ти говори.

daxy

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
stoka bez defekt nesuotvetstvashta na razmer
« Отговор #4 -: Февруари 09, 2010, 11:01:53 am »
Аз пък си мисля, че няма да стане...Проблемът в случая е, че едва ли на етикета или някъде из магазина, откъдето е закупена дрехата, има таблица с размери. Така че несъответствието е с кой размер? С вашия или със този, приет от фирмата- производител за размер S? В закона става въпрос за несъответствие с обявеното, ако не се лъжа...
Отделно, законът за защита на потребителите не разглежда никъде връщане (замяна) на стока без дефект. Така че за търговецът не възниква задължение в този случай. Ако все пак замени дрехата, то той го прави от добра воля; "добра търговска практика" както го наричат в КЗП.