Автор Тема: Проблем със закупен телефон от М-Тел - гаранция и сервизи  (Прочетена 13891 пъти)

TDD1

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Здравейте,
имам проблем от няколко месеца. В края на август 2008 г. си закупих мобилен телефон от М-Тел (NOKIA 5310), тъй като преподписах договор за карта на абонаментен план. В началото всичко беше на ред с телефона, имам и гаранция валидна до август 2010. Проблемът обаче, започна през лятото на 2009 година - телефонът спря да работи. Занесах го в М-Тел центъра с гаранцията и те го приеха. След 1 месец апарата беше у мен и всичко си му работеше. На следващата сутрин се появи нов проблем - започна да се рестартира сам, да включва и изключва когато си поиска и така пак го носих на сервиз с гаранцията. След 1 месец отново беше у мен, този път работеше нормално около 1 седмица и ми се наложи да направя същата процедура с гаранцията и сервиза... и така до октомври същата година, когато след поредното носене ми казаха, че проблема бил в мемори картата или от компютъра ми, но установих, че дори и без каквато и да е карта (мемори или сим), апарата отново показва проблем, като се появи и нов - започна да блокира цялата клавиатура. Наложи се отново да го нося в М-Тел и така до днес не е отстранен проблема. В момента очаквам да го получа за пореден 6-ми или 7-ми от сервиза.
Бих искал да попитам - какви права имам относно моя проблем, защото телефона е бил повече по сервизите, от колкото у мен? Има ли някаква възможност за смяна на апарата и къде да подам жалба, ако се налага?

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Имаше май опция до 3-ия ремонт, а може и да се лъжа. Прегледайте ЗЗП.

eddie

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Може да предявиш претенции ако е пресрочен срока който е записан в гаранционната карта за извършване на ремонта(при закупуването на всяко изделие по принцип в гаранцонната карта е записан максималният срок за който да бъде отстранен проблема). В такъв случай може да бъде поискана смяна или връщане на сумата. В случай, че е спазен срока, в гаранционната карта трябва да е отбелязано удължаване срока на гаранционния период с времето което е престоял уреда в сервиза (но не и времето когато се е върнал в търговският обект и не е потърсен от клиента). Отдавна вече е премахната клаузата за кредевяване на претенции след третия ремонт (да не говорим, че и тогава бяха 3 еднакви проблема един след друг).

marinski

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
здравейте,имам проблем с GSM nokia 5310 . телефона е закупен от handy. екрана на телефона по4ернява от м.септември 2009 г.През месец декември го оставих на ремонт. След 28 дни ми го върнаха. Веднага установих,че повредата не е отстранена.Оставих го отново.Ве4е минават 20 дни все още чакам.Какво да правя от тук на татък ?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
* marinski
Ще чакате един месец, после ще упражните правата си да развалите договора и да си получите парите обратно.

   *TDD1
Явно е, че проблемът не може да бъде отстранен от сервиза, копирайте всички документи, които са ви дали от сервиза, и напишете жалба до централния офис с искане да ви сменят телефона с нов.

trisha

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
*marinski
Като бивш служител в Handy ще ти кажа, че няма да ти го ремонтират:( Вариантите са два- Ако минат точно 30 дни от момента на оставянето на апарата в Магазина, и той не ти е върнат отремонтиран, отиваш в комисията за защита на потребителите и подаваш жалба. А втория вариант е да отидеш в сервиз на Nokia..те също могат да ти го ремонтират гаранционно :) Успех

avram

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
И това да отидеш в сервиз на накиа за да ти го ремонтират как точно става според тебе, а?

Пробвал ли си го някога че даваш такъв съвет.

Аз имам проблем с една нокиа в книжката на която пише 3 телефона от които нито един не отговаря.

А всеки който си е дал телефона на ремонт в м-тел и му го върнат след 1 месец неработещ, както в моят случай, веднага може да подаде в м-тел рекламация с искане за разваляне на сделката (съгласно ЗЗП има право да развали сделката ако не е отстранен проблема до 1 месец) и не е нужно да го дава повече за ремонт.
Заедно с рекламацията трябва да подаде и жалба до КЗП, без да ги чака да му отговорят, защото тези наглеци отговарят на рекламацията след 1 месец и то разбира се я отхвърлят, в резултат на което сте загубили 1 месец за нищо.
В моят случай чаках 1 месец за да разбера че рекламацията ми не е разглеждана изобщо понеже не била заведена правилно! И това при положение че им звънях няколко пъти да ги питам, а те ме лъжат че се обработва.
Ако някой се чуди, защо не е заведена правилно рекламацията, ще му кажа, че проблема нямя как да е в мен, понеже, аз съм я подал писмено, а по закон мога да я подам дори устно, така че ако не е заведена правилно проблема не е в мен, понеже не аз, а те си я завеждат, аз само я написвам.

Така че не ги чакайте тези боклуци да ви разиграват, ами подавайте веднага жалби до КЗП

КЗП са едни корумпиране престъпници, които по всякакъв начин се опитват да ви изкарат вас виновни и да помогнат та търговеца да си продължи с измамите, но смятам че ако се съберат повечко жалби срещу м-тел щът нещът ще се принудят да направят нещо поне за да замажат временно очите на хората

bianka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Купих си телефон от handy и се повреди дадох го за ремонт и от там на татъка ми започнаха проблемите.Първият път когато уж ми го върнаха от сервиза разбрах че са оправили това за кето го дадох,но ми бяха повредили друго,това го останових още в магазина.Пак им го дадох за ремон.Бавиха ми го разбира се близо месец и ми звъннаха че е готов.Когато отидох да си го взема нещата се повториха.Едно оправено друго развалено.Така си процедираме от повече от 3 месеца.Телефона си ми е все във сервиза.Ако може някои да ми даде съвет какво да направя или към кой да се обърна защото това просто е недопустимо?Благодаря Ви предварително!

trisha

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
*avram
Първо да се уточниме с тебе...без да се нападаме и да си търсим виновни:) И второ за твое сведение съм била в сервиз на NOKIA във град Варна, където живея, и телефона на клиента беше пратен в чужбина за части,след което му го смениха с нов, тъй-като нямаше части за него.Телефона беше на един месец и струваше 600лв.След като на мен ми обърнаха внимание и си свършиха работата, мислч че и ти имаш шанс.Адреса е гр.Варна-ул.Чаталджа 20-Контактите на магазина са 052721058;  0876246060
nokiacare@finbul.com-Просто попитай дали ремонтират гаранционно М-телски телефони :)

trisha

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
* bianka
Ако пазиш всички протоколи за споразумение, които ти се дават при връщане на апарата от сервиз и апарата е бил повече от 3 пъти на сервиз, не е ремонтиран и не ти го сменят, отиваш в КЗП със тези протоколи.А ако нямаш такива протоколи начина да спечелиш е ако не са ги попълвали като са ти връщали апарата.Може да се установи при проверка от КЗП на регистъра за предявени рекламации, където ти се разписваш когато оставяш апарата.

avram

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
trisha

Никой не те напада, но след като не мога да ги намеря по телефона, за какво да хода да ги търся на даденият адрес.
Аз не съм от Варна и не ми е удобно да ходя до Варна за да ми оправят телефона

bianka

По закон телефона трябва да е отремонтиран за 1 месец. В случай че като ти го връщат от сервиза установиш че телефона не работи, няма смисъл да го даваш повече, а веднага трябва да подадеш рекламация за разваляне на сделката.
Сега подай жалба до КЗП без да чакаш да ти го върнат.
И да са го оправили този път, една проверка няма да им е в повече

Броя ремонти, датите и извършените операции от сервиза, както и удължаването на гарянционният срок трябва да са отразени в гаранционната карта на телефона, копие от която ти трябва да преставиш на КЗП заедно с копие на касовата бережка

Жалба до КЗП може да подадеш и по e-mail и гледай да ти върнат входящият намер под който е заведена жалбата

baramundi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Купих си Нокиа 6300 от Мобилтел преди повече от година, още на първия ден телефона не ми приемаше картата и се изключваше. Смениха ми го с обяснението, че е от дефектна партида. До октомври миналата година телефонът работеше докато не започна да се изключва по всяко време на деня и нощта, докато говоря или набирам номер. Дадох го на ремонт в сервиза на Мобилтел, държаха го един месец и ми го върнаха уж оправен. Да ама не беше оправен, даже батерията му започна да се изтощава много по-бързо от преди. Пак го занесох, още месец без телефон, обадиха ми се накрая да кажат че е оправен и да отида да си го взема. Попитах какво ще правим ако ремонта пак не е дал резултат и служителката отговори - \"ще ви сменим апарата\". Взех си телефона, който отново се изключваше и аз естествено отидох да си търся правата, а в Мобилтел отговориха че нямало такава практика и да подам жалба. Аз пък какво ли си мислех, че ще стане - Мобилтел ще се засрамят и ще ми сменят телефона! Жалбата ми била неоснователна. Не ми удължават гаранционния срок, накрая гаранцията ще ми изтече и май ще пия една студена вода. Сега съм трети месец без телефон, трябва да дам пари за друг боклук, отново ще им оставя телефона докато още не му е изтекла гаранцията, ще напиша още една жалба да си разглеждат през това време и ще пиша и в Комисията за защита на потребителите, макар явно и тя няма да направи нищо. Служител на Мтел ме посъветва в жалбата да спомена, че ще се откажа от услугите им и ще се прехвърля към друг мобилен оператор, но и тов няма д стане защото договорите изтичат след около година и ще им куп неустоки. Евентуално ще загубят 3 номера от мен, от роднини и близки приятели също ще има подкрепа - но ми се струва че и това няма да ги впечатли. Може би ако се обединят всички жалби в едно общо гражданско дело срещу тях ще има някаква файда!

glavata390

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Искам само да кажа нещо във връзка с едно от оплакванията които прочетох ..в което се споменаваше за проблем с телефон със застраховка в handy.. преди доста време си закупих LG KE500 около месец след като го купих възникна проблем. явно слайда или лентовия кабел се беше развалил понеже екранът му спря да работи..закарах го в магазина и след месец мисе обадиха да го взема..още в магазина го вкючих да видя какво е половението и телефонът ми си бше в същотот състояние в което го оставих..Попитах момичето какво става а тя взе телефоана и ми каза че съм нарушил еди си коя точка от гаранцията и че телефонът ми е бил отварян от други техници преди да отиде при тях..аз и отговорих че не е така а тя свали батерията и ми показа че върху всяко болтче има лепенак с надпис handy.. и ми обясни че щом са скъсани значи е отварян.аз любезно я напсувах и и обясних че телефонът и беше 1 месец при тях и че техните техници са го отваря ли..и съответно те са скъсали лепенките.... тя ми отговори че това няма как да бъде доказано..аз продължавайки да бъда любезен я замерих с телефона напсувах я до девето коляно и си заминах ..по този наин изгорях с 400 лева..та това за handy ..смятах че са коректна фирма ..а се оказаха педераси..с изжинения за израза..

sadovec

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
М-тел са измамници и мошеници.Само съд ще ги оправи.Не клякайте и оставяйте да ви правят на малоумни.Съдете ги.И аз постоянно имам проблеми с измамите им.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Ебаси тъпоумната квачка. :D
Бил отварян, е нали от сервиз го даваш. :D
Без думи!