Автор Тема: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ  (Прочетена 12625 пъти)

zavi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« -: Януари 25, 2010, 09:02:47 am »
Закупих преди Коледа компютърна мишка от магазина на ТЕХНОМАРКЕТ в Димитровград, която се оказа дефектна. За нещастие не запазих касовата бележка. Когато се опитах да я върна или да я сервизират, ми отговориха че не могат нищо да направят, защото я няма касовата бележка и не са сигурни че е купена точно от тях. Макар че момичето, което ме консултира при покупката си спомни много добре, че съм я купил от тях.
Да не говорим че купихме от моята фирма три лаптопа също от тях, като двата от тях се повредиха и се наложи да ползваме гарнанционни ремонти. Едини още на втората седмица, а другия на петия-шестия месец. А условията за ползване на гаранционни ремонти са абсолютно неприемливи. Техниката се взема и до един месец се ремонтира и връща. А през този месец какво да правим? Да спрем да работим ли?

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #1 -: Януари 25, 2010, 10:20:18 am »
Такъв са го измислили закона дупетатите. Вината не е в момичето. Разбирам я понеже предполагам, че с бележката отчита замяната.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #2 -: Януари 25, 2010, 11:49:14 am »
Касовата бележка ви дава права, ако не я пазите - няма за какво да се оплаквате. Друг е въпросът ако платите с карта и не пазите бележката, дали извлечение за направената транзакция може да се приеме като доказателство.

Колкото до времето за ремонт - не може да очаквате една стока да бъде поправена за 1-2 дни. мисля, че 30 дена е приемлив период от време. А след като сте ги купили от фирма, вас ЗЗП не ви касае изобщо.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #3 -: Януари 25, 2010, 09:25:02 pm »
По частта за срока за ремонт - в България не можем да очакваме, да.

avram

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #4 -: Януари 26, 2010, 06:15:53 am »
Техномаркет са такива изроди, че и със и без бележка стигнеш ли да сервиза си загинал, а с боклуците които продават няма как да не се стигне до сервиз.

Иначе по закон без касова бележка ни можеш да се оплакваш на КЗП, обаче, ти трябва да имаш и гаранционна карта, където да пише кой извършва ремонта така че и без касова бележко трябва да я оправят в посочените сервизи

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #5 -: Януари 26, 2010, 11:05:09 am »
В техномаркет Варна винаги са ми прикрепяли касовата бележка към гаранционната карта. Мога да кажа, че почти всички уреди са ми от там и до сега не съм имала проблем с обслужването. Наскоро ремонтираха сокоизтисквачката ми - мога да кажа, че бяха повече от любезни и я оправиха за около 2 седмици. Имала съм проблеми с други стоки - UPS и GPS, но проблемът се е оказвал в кабелите, които не са предоставени с уредите, но винаги са били любезни и отзивчиви да тестват оборудването и евентуално да го вземат за поправка. Не съм имала проблем и със сервиза - винаги са били любезни и усмихнати. Но веднъж ми се наложи да прекарам 1-2 часа в сервиза и нямате представа на какви случаи попаднах. Имаше един господин, който вземаше от ремонт сешоар и вдигна такъв скандал, че му струвало 12 лева, той можеш друг да си купи. При което любезно му обясниха, че са му казали колко приблизително ще струва ремонта, като сумата е била около 10 лева. Може би господинът е трябвало да помисли преди да поиска да направят ремонта. Една възрастна госпожа искаше да пита колко ще и струва поправката на микровълновата печка - любезно й обясниха, че не могат точно до стотинка да кажат колко ще струва, но тя настояваше, дори след като й казаха, че могат да я посетят и да видят уреда, тя пак настояваше да й кажат и после вдигна такъв грандиозен скандал - за нищо. Замислете се понякога дали проблемът не е във вашето отношение - преди подхождах доста грубо и готова за скандал, сега подхождам с усмивка и никога не съм имала проблеми.

Cambodja: Не виждан какъв е проблемът с единия месец - в никоя държава в ЕС няма да ви кажат - елате си вземете стоката утре, но там е по-голяма вероятността търговецът да ви я замени веднага. Никой в ЕС не ходи по сервизи за гаранционна техника. Наскоро ми се скараха в Практикер, че нося стоката при тях, а не в сервиза - явно е, че хората не познават правата си - аз никога няма да отида в сервиз за гаранционен уред - и така трябва.

avram

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #6 -: Януари 26, 2010, 07:59:02 pm »
elenaaleks

Ти си много нагла мутра ма!

Явно си някаква психарка която си избива комплексите като се гаври с нещастните хора на които са им съсипали нервите разни изроди, които имат легален бизнес само за да могат да прикрият нелегалните далавери от които печелят в действителност.

Как така никога няма да отидеш в сервиз - както и трябва, а си висяла в сервиза на боклуците Техноваркет няколко часа и си слушала какво се разправят с хората?!

Ти си изключително тъпа елементарна и нагла за да дадеш в едно мнение взаимно изключващи се примери!

Не така!

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #7 -: Януари 27, 2010, 07:56:44 pm »
# avram

Много лошо говори за вас да мислите, че другите са такива, какъвто сте вие. Не е нужно да си измисляте неща - никъде не съм казала, че сервизът е на техномаркет. А нужно ли е да си измислям истории за лошите сервизи????

Арогатното ви отношение не само в тази тема мисля, че ясно говори за умственият ви багаж, жалко е само, че в този форум няма модератори и администратори на място.

avram

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #8 -: Януари 27, 2010, 08:34:34 pm »
Ама ти си много нагла бе, как не ти е неудобно да ме репликираш
Аз не говоря празни прикакзки както правиш ти, а коментирам конкретно твое изказвани, така че колкото и да ти се иска няма как да те мисля за такава какъвто съм аз, още повече че за разлика от теб имам \"умствен багаж\"
Само за това че си посредствена не значи че мненията които не ти изнасят трябва да бъдат ценцурирани

Ето ти мнениено:

########################################################
В техномаркет Варна винаги са ми прикрепяли касовата бележка към гаранционната карта. Мога да кажа, че почти всички уреди са ми от там и до сега не съм имала проблем с обслужването. Наскоро ремонтираха сокоизтисквачката ми - мога да кажа, че бяха повече от любезни и я оправиха за около 2 седмици. Имала съм проблеми с други стоки - UPS и GPS, но проблемът се е оказвал в кабелите, които не са предоставени с уредите, но винаги са били любезни и отзивчиви да тестват оборудването и евентуално да го вземат за поправка. Не съм имала проблем и със сервиза - винаги са били любезни и усмихнати. Но веднъж ми се наложи да прекарам 1-2 часа в сервиза и нямате представа на какви случаи попаднах. Имаше един господин, който вземаше от ремонт сешоар и вдигна такъв скандал, че му струвало 12 лева, той можеш друг да си купи. При което любезно му обясниха, че са му казали колко приблизително ще струва ремонта, като сумата е била около 10 лева. Може би господинът е трябвало да помисли преди да поиска да направят ремонта. Една възрастна госпожа искаше да пита колко ще и струва поправката на микровълновата печка - любезно й обясниха, че не могат точно до стотинка да кажат колко ще струва, но тя настояваше, дори след като й казаха, че могат да я посетят и да видят уреда, тя пак настояваше да й кажат и после вдигна такъв грандиозен скандал - за нищо. Замислете се понякога дали проблемът не е във вашето отношение - преди подхождах доста грубо и готова за скандал, сега подхождам с усмивка и никога не съм имала проблеми.

Cambodja: Не виждан какъв е проблемът с единия месец - в никоя държава в ЕС няма да ви кажат - елате си вземете стоката утре, но там е по-голяма вероятността търговецът да ви я замени веднага. Никой в ЕС не ходи по сервизи за гаранционна техника. Наскоро ми се скараха в Практикер, че нося стоката при тях, а не в сервиза - явно е, че хората не познават правата си - аз никога няма да отида в сервиз за гаранционен уред - и така трябва.
########################################################

Арогантна и нагла си ти както може да се види от собственото ти изказване
« Последна редакция: Януари 27, 2010, 08:38:44 pm от avram »

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #9 -: Януари 27, 2010, 10:35:27 pm »
Авраме спри се бе човек. Ходи си избивай комплексите на друго място. Намали малко тона и спри да обиждаш. Според теб всички са тъпи ,арогантни ,нагли и тн .Само ти си най правия най знаещия и можещия .Айде стига вече .В други форуми да си получил БАН още след  персонална обида към участник във форума

avram

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #10 -: Януари 28, 2010, 06:08:28 pm »
Тебе пък кой те пита бе смотаняк.
Ти явно си бил мухльото на класа който понеже не може да се аргументира плаче на учителката да наказва другарчетата му!

Не според мен, а според фактите има някои които са тъпи, като тая по-горе и ти който я зашитаваш.

Събрали сте се разни изроди от фирмите измамници и се защитавате. Я по-добре се научете как трябва да се отнасяте с клиентите, а не ми обяснявай как да наричам гадове като вас, които са за затвора!
Няма вие да ме правите на луд, а аз да ви говоря на Вие и до ви четкам бе.
Занимавам се няколко години с изроди като вас бе тъпак, така че няма да ми казваш как да ви наричам, пробвах деликатно и с добро, ама дебили като вас не разбират от блага дума

ccc

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #11 -: Януари 29, 2010, 05:39:43 pm »
Аврамчо,

Аз пък се регистрирах в тоя форум, само за да мога да те напсувам лично теб, ей така - за кеф! Влизайки случайно в сайта, се надявах да срещна Асоциация на Потребителите, а вместо това след един час преглед на различните теми, познай какво открих - че почти не мога да отворя тема в дискусиите без да се сблъскам твоето неописуемо отблъскващо присъствие на принципа \"на всяка манджа - мерудия\". Много се учудих, че си обществено търпим и въпреки цялата гнус, изляла се от теб във форума, нито някой те е обидил, нито са те изхвърлили модератори и администратори. Следва да си направя някои изводи:
 1. В този, иначе претендиращ за престиж сайт, няма никаква цензура, което не знам дали е най-подходящото, при наличието на жалки мизерници като теб.
 2. Ти си едно от \"мамините синчета\", а \"мама\" е направила сайта - съответно ти си развяваш оная работа без да ти пука особено. Грешен избор от твоя страна като се има предвид нищожния й размер. Само да не ме питаш размера на какво, че ще си направя извод и за размера на вътречерепното вещество.
 3. Алтернатива остава, разбира се, и сайта всъщност да не е толкова сериозен, колкото изглежда - жалко би било, предвид че Потребителите наистина имат нужда от подкрепа като гласността, която представлява сайта.

Та да се върнем на основната тема - теб. Ти, жалък плазмодий, как ти влезе в маломерната тиква идеята, че можеш да обиждаш всеки и всички и да се мислиш за единствената свята истина? Поне един път не ти ли мина през кухия патладжан, който заблудено наричаш глава, че е възможно да има и нечие друго мнение, освен твоето, или че е възможно някой друг освен теб да е прав? А всъщност дори и да беше прав за всичко, кой точно ти даде право да се държиш като незадоволена курва спрямо всички други потребители и да ръсиш такива обиди, че и най-отраканите тираджии да ти завидят? Да не говорим, че 99% от изказванията ти приличат на платена публикация без всякаква логика и смисъл и ако човек успее изобщо да забележи единия процент истина в тях, веднага започва да се съмнява да не би да му се е привидяло.

Знаеш ли какъв е резултата? Ще се опитам да ти изясня във твоя стил, така че дай боже поне 1/4 от информацията да пробие през кирта в ушите ти и да задейства онова, което прилича на нервна клетка вътре.
Първо: Вече всички потребители, направили грешката освен информационните бюлетини да посетят и форума на сайта, са болезнено наясно че си комплексиран недорасляк, най-вероятно системно изнасилван от чичо си и то само защото на горкия човечец никой не му е казал, че си силно радиоактивен и всеки контакт с теб води до трайни увреждания. За съжаление обаче тук не е мястото да споделиш тази си болка - не че изобщо ми е известно място, където такива като теб да могат да съществуват съвместно с други хора, камо ли да споделят... още повече че сам посочваш колко неразбран се чувстваш и как след \"няколко години с изроди като нас\" това все повече ти тежи - след като осъзнаваш проблема явно най-доброто решение ще бъде да си завреш миризливите мнения в една от двете големи дупки (гъз, уста - няма значение, не го мисли, еднакво ти миришат), а ти самия да вървиш на майната си, ама като стигнеш там - не спирай, ами върви, върви, върви...
Второ: По начина, по който си мениш настроенията, спонтанните изблици на агресия, постоянно глождещото те чувство на дълг да се изкажеш по всяка тема и срещу всеки потребител, както и по очебийната ти мания за величие, не беше трудно да направя заключение, че не би трябвало да те съдим за поведението ти, а по-скоро да те съжаляваме. Пределно ясно е, че страдаш от неизлечимо маниакално-нарцистично разстройство на личността, като единствената причина никой да не ти е казал, че си психопат, е че всички се страхуват да не обидят психопатите.
Трето: Единствения резултат от твоите мнения, е да си навлечеш омразата на всички потребители, да унищожиш безвъзвратно духа на добрия тон и търпимост, както и да понижиш общото ниво на качество и полезност на този сайт, приравнявайки го до жълта булевардна медия. На практика заради безподобни уроди като теб всички в държавата не получават качество на стоките и услугите, нито възможност да се борим за правата си.

Мога само да завърша, че заради теб, пикльо, много хора няма да дадат гласност на проблема си, нито пък ще потърсят съдействие от тази тук организация, а ще си звънят пак на Господари на ефира и на разни други предаванийца и по-този начин цирка в държавата ще си продължава, а обществото ще си генерира поколения малоумници като теб.

Амин, \"драги зрители\" - търпете си този малоумник, щом ви отърва - на мен това ми беше първото и последно посещение на сайта и форума на БНАП.

Peace.
« Последна редакция: Януари 29, 2010, 05:43:20 pm от ccc »

avram

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #12 -: Януари 29, 2010, 11:11:18 pm »
Ти ли си най-\"умният\" в Техномаркет, че се осмеляваш да се обаждаш бе шуго смешна?!

Яд ли ви е, а?! Гадно ли ви е, а?! Значи този форум си върши работата, щом толкова те е яд че хората, които сте измамили, могат да си помагат в борбата срещу вас - престъпни нагли, тъпи и уродливи изроди!
Всичко което си написал в малоумният си просташки коментар е че си тъп и прост и много те е яд че съм много по-умен от вас.
Няма тука \"peace\" бе наглец прост! Ще се обединим и ще ви прегазим като валяк детелинка!

С тая тактика \"разделяй и владей\" можеше да имаш успех, докато бях в детската градина бе, загубеняк!

И не ми обяснявай че нама да се върнеш повече тук, защото като всеки елементарен престъпник, който се връща на местопрестъплението, по навик ще се върнеш с мешната надежда че си успял да ни разединиш с малоумното си изказване.

Това че в Техномаркет сте такива елементарни тъпаци, може само да даде повече смелост на хората да търсят правата си до край, а това че не си можал да подминеш форума без да избълваш омраза, показва че отпора срещу незачитане законите на страната и правата на потребителя под каквато и да е форма, винаги е полезен и необходим.

geoge

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #13 -: Януари 31, 2010, 07:45:14 am »
Ей Кондьо, преди три години си купих 2GB Memory Stick PRO Duo от Техномаркет за 99 лева и до момента не ми се е загубила и частица от съдържанието, което съм и качвал! Важното е да купиш качесвена стока, а не сирене за 3 лева! И вземи да сложиш едно \'Прасков\" до ника си!

niki80

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #14 -: Февруари 01, 2010, 09:10:41 pm »
Искам и аз да се включа, но не в безмислените спорове, Zavi не е задължително да имаш касова бележка в случая с мишката достатъчно е ако си пазиш гаранционната карта която трябва да са ти издали при покупката. Също така може да прескочиш Техномаркет ако имаш ГК и да се свържеш направо с оторизирания сервиз на мишката си,