Автор Тема: Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ  (Прочетена 12868 пъти)

service

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #15 -: Февруари 09, 2010, 12:09:13 pm »
Посетих сайта на активни потребители , провокиран от рекламата по телевизията.
За съжаление във форума не намирам рационални мисли , а словоизлеяния на хора с психични проблеми.
И този форум ще стане боклучийско кошче за хора които не поставят  разумния въпрос и не търсят разумния отговор.
Какво бих искал да прочета във форума?
Истината за ситуацията потребител- търговец.
А  една от тези истини е в нискокачествените стоки ,които се продават от търговците , защото ние потребителите искаме ниски цени. За ниска цена не можеш да имаш качествена стока независимо какъв е закона за защите на потребителя.
Ниските цени на стоките са предпоставка за изключително ниско заплащане  и на сервизите.Провокирайте сервизни специалисти да ви кажат срещу какви суми работят гаранционните ремонти- а тези ремонти ги плаща търговеца вносител или производител. Знаете ли ,че цените на гаранционните ремонти които заплащат  "водещите " световни фирми като Сони , Панасоник , Самсунг и т.н са с пъти под пазарните цени на извънгаранционните ремонти / до колкото знам гаранционно се плащат около 15-20 лева за  голям плазмен телевизор , до като за извънгаранционен ремонт същите сервизи взимат от 150 до 250 лева/.Унизителното плащане на търговците е по-малкият проблем. По големия е недоставянето на резервни части на сервиза. Естествено без резервни части и господ не може да отремонтира дефектирал уред. Така че потребителю , не ругай сервизните специалисти и сервизи , а чети закона за защите на потребителя. В него отговорност има търговеца . / И това не е коректно защото търговеца по смисъла на закона  е магазин който продава внесената  от друг търговец стока и именно той има отношение с производител и той трябва да е отговорен за обезпечаването на ремонта или замяната на изделието/. Така че търси правото си при търговеца а не в сервиза. Сервизите са кошчета за отрицателна енергия и гняв на клиентите ,зад които се крие истинския отговорен за проблемите - производителя или  вносителя.
Търсете правата си към тези институции , които почти всички имат представителства в България . Ако те бъдат "безпокоени и притискани" от клиентите , може да се промени нещо в техните ангажименти и отговорности към нас потребителите.

ABPAM

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #16 -: Февруари 09, 2010, 05:48:49 pm »
Я не се прави на нещастен бе!
От сервиза на Техномаркет сте супер изроди затова не се опитвай да се правиш на нещастен!
Аз направих точно както предлагаш. Говорих с производителя и той се съгласи да даде каквото е необходимо за да ми бъде оправена стоката, но от сервиза на Техномаркет отказаха да направят каквото и да е!
Така че не ми се обяснявай а се разкарай от тук с наглите си обяснения и малоумни разсъждения!
И това което отпуска производителя за гаранционен ремонт ви е много, защото внасяте бракувана продукция която производителя е бракувал поради непокриване на критериите за качество, а вие я продавате като редовна и качествена! Бракуваната продукчия която продавате за нова я купувате на черно в пъти по-евтино от продажната цена на стоката отговаряща на критериите на производителя, а я продавате на цена като отговаряща на стандартите и изискванията!
Не се опитвай да прехвърлящ отговорността защото търговеца отказва да удовлетворява рекламациите докато не получи съгласието на сервиза на техномаркед, кадето работят някакви глупаци без образование и технически познания.
Предполагам че от сервиза на техномарнет отказаха да ремонтират стоката ми защото за да им дадат новите части от производитела искат да им върнат повредените части, а когато ги вземат ще установят че изделието не е от нормална, а от бракувана партида
Не обяснявай че за тези пари не трябва да работи нормално защото закона е за всички стоки които се продават. Такъв боклук, който не работи, не го изкам и да ми то подаряват.
Моята стока е от престижна марка а за това което представлява като материали и труд за изработка, цената и е повече от висока

dredknight

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #17 -: Октомври 31, 2010, 11:11:11 pm »
Здравейте!
  Закупих компютър от техномаркет, който се повреди, но се оказа че съм изгубил гаранционната карта.
 Възможно ли е да получа гаранционно обслужване само с фактурата? Следвайки простата логика би трябвало да може, тъй като на фактурата има всичи нужни данни, които са нужни /от кой е закупена, и датата на покупка/.

ninany

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #18 -: Януари 10, 2011, 10:31:33 pm »
Здравейте!
На 22 октомври 2010 г.си купих HP 625 Notebook PC XN606B/ E или нещо подобно- не се чете/ от магазин на Техномаркет в град Ямбол.
Не след дълго установих, че батерията няма да проработи и занесох преносимия компютър в магазина. Помолих да пробват с батерия от др. лаптоп и другата батерия се зареждаше, т.е. разбрахме, че проблемът е в батерията. Уговорих се с работещите в магазина да им занеса лаптопа след празниците. На 2 януари 2011 г. го занесох и е изпратен в сервиз в София. На 9 февруари исках да получа информация в магазина, но естествено не можеха да ми кажат нищо и по моя молба получих телефонен номер на сервиза. Днес се обадих и с изненада научих, че е поръчана \"системна платка\" за моя лаптоп и ще дойде в сервиза около 20 януари. Нима е възможно при проблем с батерията да се чака платка, която все още не мога да разбера дали е дънна или наречена от служителката на сервиза \"системна\". Лаптопът ми работеже добре и не вярвам за толкова кратък период от време да има нужда от ремонт на дънна платка, ако това е искала да каже служителката.
Моля, дайте ми съвет към кого да се обърна и какви са моите права като потребител.
Защо гаранцията на HP в България е само 1 година? Или това е така само в Техномаркет? Аз за това разбрах чак като бяха попълнени документите и опакован лаптопа и много съжалих, разбира се. Никой не ме е информирал за гаранцията, а и приятелката, която беше с мен забеляза, че табелата беше така поставена, че да не се вижда надписа с гаранцията, може и да е случайно.  Сега разбирам, че е имало защо. Много съм разочарована от покупката си и от организацията и некомпетентността на работещите в Техномаркет в град Ямбол. Едва ли някой се е сетил в този магазин, че при закупуване на техника е добре да се дадат някои съвети относно експлоатацията на уредите.

Нина Йорданова

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #19 -: Януари 11, 2011, 07:24:31 am »
Гаранцията на НР е ЕДНА година Политика на фирмата която не се съобразява със законите в БГ Мой колега точно по тази причина вече не продава тази марка лаптопи Само не разбрах защо обвиняваш служителите на магазина в некомпететност Дали са ти цялото внимание което заслужаваш Тествали са батерията, разбра ли сте се за дата за приемане .Изпратили са лаптопа на ремонт, дали са ти телефон на сервиза Или дай да плюеме защото това е на мода напоследък

ninany

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #20 -: Януари 14, 2011, 08:07:58 am »
Коя фирма? HP ли? Не ставайте смешни. Ще се обърна и към тях, но не към представителите им в България, а също и към вносителя и производителя.
Късала се връзката мевду производител и вносител, а търговецът се съобразявал с вносителя, така ми беше обяснено. Очаквам и отговор от Комисията за защита на потребителя.
А кой спазва законите на М. Кунева в БГ за минимална гаранция от 2 години? В ЕС този закон се спазва, но не и тук. HP в Чехия например са с 2 години гаранция при същата цена.
Освен това от Техномаркет се оказа, че не са ми предожили да си закупя \"Гаранция +\" при покупката, т.е. удължаване на гаранцията и застраховка. В случая чия е вината? Има ли налице пропуснати ползи според Вас? Продавачът обясни пред управителката, че не обичал да му отказват и затова не предлагал тази услуга понякога. Клиентът трябвало да го \"подпомогне\" с въпроси, за да го подсети. И това, ако не е професионализъм!!!  Моя колежка е купила същия модел и на нея не е предложена \"Гаранция +\", след проблем лаптопът е сменен с нов. Изводът???

fishev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #21 -: Януари 14, 2011, 10:01:40 am »
Моля не бъркайте понятията ЗАКОНОВА и ГАРАНЦИЯ НА ПРОИЗВОДИТЕЛ Това се две различни неща Точно поради тази разлика колегата спря да продава тази марка лаптопиСетете се сама защо ако можете  В нашата страна има представителство на тази фирма можете да ги попитате А и защо не си купихте лаптопа от Чехия след като е с по голяма гаранция Кой какво Вие предложил в магазина мога само да гадая И какви ползи пропуснахте и/или ще пропуснете Ставате Вие смешна в момента Поснахте темата на няколко места и получавате отговори  А и незнам Миглена Кунева да пише и налага закони в България Когато се сменя дадено изделие сервиза и вносителя преценяват кое по изгодно за тях и клиента Мисля че бях достатъчно ясен но Вие малко трудно асимилирате какво Ви се пише
« Последна редакция: Януари 14, 2011, 10:02:30 am от fishev »

ninany

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #22 -: Януари 15, 2011, 02:48:24 pm »
Да, точно ЗАКОНОВАТА гаранция ме интересува като потребител платил сумата за HP. И никак не ме е грижа кой поема ремонта през 2-те години-дали търговеца или вносителя. Попитала съм представителството, вчера няколко пъти бях уверена от тяхна страна в писмен и в устен вид/тел.разговор/, че аз имам 2 години гаранция. Ами защото сега съм имала нужда да си купя лаптоп, затова съм си купила сега и от България, може ли? Там ползвах друг.
Аз съм удовлетворена и от посещението си в Комисията за защита на потребителя, тъй като съм права.
Ограмотете се, моля. Както искате, така го разбирайте.

ninany

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #23 -: Януари 15, 2011, 02:48:44 pm »
Да, точно ЗАКОНОВАТА гаранция ме интересува като потребител платил сумата за HP. И никак не ме е грижа кой поема ремонта през 2-те години-дали търговеца или вносителя. Попитала съм представителството, вчера няколко пъти бях уверена от тяхна страна в писмен и в устен вид/тел.разговор/, че аз имам 2 години гаранция. Ами защото сега съм имала нужда да си купя лаптоп, затова съм си купила сега и от България, може ли? Там ползвах друг.
Аз съм удовлетворена и от посещението си в Комисията за защита на потребителя, тъй като съм права.
Ограмотете се, моля. Както искате, така го разбирайте.

Veselin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #24 -: Януари 17, 2011, 02:37:48 am »
Здравейте!
        Минималната законова гаранцията във всички европейски страни е 2 години. От това следва, че всяка стока намерила място на българската витрината е с най-малко 2 години гаранция.
        Всяка стока, включително и хранителните имат гаранция по закон. Документ за удостоверяване на гаранцията е касовата бележка, издадена от търговеца. Гаранция е  2 години. И хляба има гаранция 2 години по закон. Но поради естеството на продукта е ясно, че не може да се възползваш от нея за този период. Търговеца може да предостави гаранция на продукта- търговска гаранция. Тази гаранция няма нищо общо със законовата гаранция, според закона на РБ. Търговската гаранция не може да противоричи на законовата, ако има конфлик важи Законовата гаранция. Закона на РБ е над споразуменията между търговец и производител на стоки. Така, че дори без търговска гаранция всяка стока има гаранция.
Гаранцията също е компонент и неделима част калкулирана в цената на готовия продукт. От това следва, че клиента е заплатил стока  с включена законовата гаранция+гаранция на производителя+ всички включени гаранции, писани и НЕПИСАНИ.
       Търговецът няма право да дава по-малка от законовата гаранция 2 години и не по-малка от гаранцията давана от производителя, която може да е 5, 10 , дори 30 и повече години  или изразена в работни часове, като 60 000h при Panasonic или 5 г. пълна гаранция. Гаранцията може да не е в писмен вид. Достатъчно е да имате касов бон. От това следва, че неуредените въпроси в гаранциите са проблеми касаещи взаимоотношенията между производител, вносител и търговец.
       В Европа електрониката не се разпечатва в търговския обект. Гаранционните карти и срокове са напечатани от производителя и търговеца няма право да пипа нищо по тях! Имате право да върнете стоката ако в последствие установите липси, несъответствия или просто не харесате покупката си.       Миналата седмица си купих тостер за 14 лв. с 3 години гаранция.
В случая става дума явно не за прост сешоар а за скъпа вещ- компютър. Що се отнася за гаранции и срокове в другите страни същите стоки се продават с 3, а и от април месец по 5 години.
        HP в Европа продава стоки с 3 години гаранция, като за първите две е пълна(материали+труд). За страни от третия свят гаранцията е 3 години безплатни материали и една година пълна гаранция.
В България вероятно гаранциите се манипулират от търговеца СЪС ЦЕЛ ТЪРГОВИЯ- \"ЗАМЕНКА\" на гаранционните карти със ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ ПОЛИЦИ, наричани още от търговците– \"гаранция +\". По този начин се прави услуга на застрахователите, като се ощетява клиента с полагащите се безплатни части за 3-те години и полагащото се гаранционно обслужване, куп неудобства, ТОРМОЗ, и усещане за причинена от търговеца(производителя, вносителя и всичките мошеници по веригата) ИЗМАМА и вреда.
      Как работят търговците в другите EU страни, купувам GSM, който не се държи стабилно. Подавам рекламация– служителката с 10 цола усмивка, ме кани след седмица(там също законовия срок за престой в сервиз е 30 дни, но!!! Никой не те оставя да си излезеш с празни ръце от магазина :)) да си получа оставената вещ. В уречения ден отивам в магазина подписвам се на 5-6 протоколи, поръчки, и тест и със същата усмивка ми връща веща работеща. Едва вкъщи установявам че телефончето ми е заменено с ново. Няма спорове, няма викове. То, к\'во е т\'ва да няма на кого да се ядосаш? Какво е?
       Ей, хора гаранцията в България е 2 и повече години. Четете си законите и си търсете правата. www.kzp.bg  За производителите сте едни роби - един телевизор се прави за 1 минута но от лентата излизат на 11 секунди. DVD за 45 секунди, сателитен приемник за 30 секунди и т.н.  Една дънна платка за лаптоп струва 3 години безплатно от производителя, на пазара в USA 65 $, в EU да речем 50 ?, в BG service 300 ?+ поне 100 лв.труд+ 30-50лв. тест(диагностика). Смятайте ако ви се смята. Рядко се намира някой да се навие Ви изолира дефект \"до елемент\" тъй, че търсете си това, което Ви се полага по закон.  Така пазарът сам ще се регулира и отсее от вноса на некачествени стоки. Не рядко произхода на тези стоки се оказва и задния двор на самия търговец.
        Приятели, четете си ЗАКОН ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛЯ. Сега се сетих че законите за защита на потребителите не е само един а два. Другият е ЗАКОН ЗА ЗАДЪЛЖЕНИЯТА И ДОГОВОРИТЕ. КЗП върши добра работа що се отнася до това да глобява търговци /глобите са солени/, но принципно Комисията защитава правата на потребителите, а не на конкретни потребители. Правата си на купувач можете да защитавате сами.
       Предназначението на тези закони е да ни отърве от производствените боклуци, с които ни заливат наглите търговци.
Причинените ни материални и морални вреди са огромни а вината за това би следвало да се носи солидарно от търговци, производители, вносители и др. посредници.
       Пожелавам, добро здраве и повече радостни и слънчеви дни и да сте позитивно настроени през цялата 2011 година.
« Последна редакция: Февруари 06, 2011, 10:01:44 pm от Veselin »

ninany

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #25 -: Януари 22, 2011, 11:48:44 am »
А какво ще се случи, ако Техномеркет бъде продаден?
Кой ще поеме гаранцията?
http://www.razkritia.com/77604/%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B0%D0%B6%D0%B1%D0%B0/

Slancho

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #26 -: Февруари 04, 2011, 10:52:21 am »
Здравейте!
Закупих компютър от Техномаркет. В гаранционната карта пише, че гаранцията ми е със срок една година(написано е с химикал, по точно е отметнато на 1 година. В картата има възможност за отмятане на 2, също и 3 години. В моя случай служителите в Техномаркет са поставили отметката на 1 година. Гаранционната бланка е на производителя, защо същия позволява попълването на сроковете в търговската верига?) Същата изтече преди пет месеца. Имам и сключена застраховка \"гаранция\" със застраховател за 3 години, който категорично отказва да заплати разходите по извършен ремонт- смяна на дънна платка.  Застрахователя казва, че покрива щети само при токови удари. Това означава ли за да ми изплатят нещо трябва да им връча овъглена платка? Какви са ми в случая правата. Моля помагайте. Служителите на Техномаркет ме препращат насам- натам и вдигат рамене...
« Последна редакция: Февруари 04, 2011, 02:16:03 pm от Slancho »

Veselin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
Проблеми с техника от ТЕХНОМАРКЕТ
« Отговор #27 -: Февруари 07, 2011, 10:14:23 pm »
Slancho,
Ако компютъра ти не е овъглен, не бързай да го пускаш във фурната! :)
Прати писмо в Техномаркет София с копие от фактурите от сервиза и поръчката, и си скрий копие за КЗП.  Не е трябвало да се занимаваш със застрахователи и сервизи, а и не е твоя работа. Едно е гаранция, съвсем друго е застрахователна полица. Това са си техни взаимоотношения. Предупреди Техномаркет, че ще се жалиш от тях и ще си търсиш правата до край. Ако не хване декиш заведи дело срещу Техномаркет. Правото е на твоя страна. Потърси тук някъде имаше качени Решения, определения от подобни дела.
И Техномаркет да не се оправдават, че цените им са ниски, затова предлагат калпава техника. Истината е, че цените съвсем не са ниски, дори са с по 50- 100? по-високи, че и повече от цените в европейските страни. Тази история за ниските цени в България и лошото качество можеше да ни я разправяте преди 20 години. Сега за жалост на алчните търговци щъкаме по широкия свят, гледаме, и избираме. Ако днес ме изцакаш, повече няма да купя от теб. :) И ще навия поне още 1000 да не купят от теб, защото си ме изцакал!
« Последна редакция: Февруари 07, 2011, 11:28:19 pm от Veselin »

Miriana Zarkova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Отново Техномаркет
« Отговор #28 -: Януари 26, 2014, 09:01:39 pm »
Здравейте. Преди седмица си поръчах диск с Windows 8 от online магазина на Техномаркет. Голяма грешка! Диска дойде разпечатан, а лицензният стикер липсваше. Обадихме се веднага на националния телефон за поддръжка, а от там ни казаха, че ще дойде куриер да си вземе диска и цялата документация. Изпратихме въпросния диск обратно (пари не са ни връщани). Два дни по-късно ни се обадиха да кажат, че били направили вътрешно разследване и диска бил напуснал магазина запечатан. Добре де, ама аз не го взимам от магазина. Аз го получавам с куриер, а услугата влиза в договора ми с Техномаркет. Значи те трябва да носят отговорност и за доставката. Неколкократно им звъняхме да си търсим правата по закона за защита на потребителите, с който се запознах на дълго и широко. Комуникацията е винаги едностранна. Разговорите завършват със "Сигурни сме, че проблемът ще се реши." и никой повече не ни се обажда.
Тук трябва да спомена, че пакетът е получен в търговски обект и разпечатването му се вижда ясно на охранителната камера. Записът е с добро качество и звук. Предоставихме им въпросния запис, като доказателство, че стоката е получена по този начин. Те ни заявиха, че нямали програма, с който да го отворят (най-обикновен avi файл!) и да им изпратим снимки. Изпратихме им ги снимките (а те са взети от същия този запис). В момента чакаме отговор. Междувременно им цитирах точките от Закона за защита на потребителите, които нарушават с отказа си да ми признаят рекламацията.
Извода, до който стигам е, че Техномаркет продава нелицензиран софтуер, а след това се измъква от отговорност. Значи служител на фирмата спокойно може да си вземе безплатно стикер с лиценз, а диска после да го пробутат на някой по-ненаблюдателен или през online магазина. Когато човекът се оплаче му казват, че проблема си е негов и толкоз.
И тъй като продажбата на нелицензиран софтуер в България (а и не само) е незаконна, сигнализирах и представителството на Microsoft за България. Тъй като пратих писмото в Събота, няма как да съм получила отговор все още. Но се почувствах длъжна да ги уведомя за практиката на техния официален партньор.
Аз ще продължа да нищя този проблем, защото съм платила близо 200 лв, а не съм получила на практика нищо в замяна, защото диска без стикера е напълно неизползваем. Вас, обаче, ви съветвам да не правите моята грешка. Забравете за Техномаркет. Те многократно са доказали, че не заслужават нашето доверие.

Forum Admin

  • Администратор
  • Потребител герой
  • *****
  • Публикации: Май се обърка малко!!!
    • Профил
Re: Отново Техномаркет
« Отговор #29 -: Януари 27, 2014, 04:56:10 pm »
Аз бих препоръчал, да не купувате продукти на авторското право по Интернет (какъвто се явява всеки софтуер), тъй като за тях не важат правата за връщане в 7 дневен срок, при покупка онлайн. Най-добре е, да се купуват на място в магазин.
Иначе е ясно, че щом разполагате със запис на разпечатването на доставката, проблемът е у тях. Най-вероятно се касае за злоупотреба от техен служител, а не за политика на фирмата. Точно затова и ще ви решат проблема (поне аз така бих прогнозирал). Най-силния ваш ход в случая е сигналът към Майкрософт (особено придружен с видео запис). Това поставя Техномаркет в много деликатна ситуация и ще трябва да я решат.