Автор Тема: Заплаща ли се задължителният профилактичен преглед на климатик?  (Прочетена 1226 пъти)

Rada

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте!
Работя в интензивен сектор на кардиологично отделение. Преди около година се преместхме в ново помещение и ни подариха климатик, за да можем да поддържаме адекватна температура. От няколко месеца имаме проблеми с климатика. Не духа топло, болните с инфаркт и остри сърдечни заболявания са принудени да бъдат навлечени и добре завити. А когато се налагат чести прегледи и реанимация това направо си е голям проблем. Няколко пъти се обръщахме към сервиза за да отстранят повредата. Идваха дни след заявката, уж правиха някакъв ремонт, в резултат на което климатика работеше 20-30 минути и спираше. Така поне 3-4 пъти. Последния път някой им казал, че вече не е гарнционен и сложиха някаква част. Показах им документи, според които климатика е гаранционен и то още поне година. Тогава те ми казаха, че трябвало да правим профилактични прегледи и че те се заплащали по 30 лева. Платихме им. Климатика пак не работи. Става въпрос за болница, за интензивен сектор. Просто не знам какво да правя. Моля за съвет.
Д-р Радева
« Последна редакция: Февруари 05, 2007, 05:04:51 pm от Rada »

Montsegur

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
ДА заплаща се,между 20 и 50 лева,в случай че е пропусната профилактиката отпада гаранцията.След като направят профилактиката-оглед на вътрешното и външното тяло,допълване с фреон ако е необходимо,тестове за работа на топло и студено,слагат дата и подпис в определеното от гаранционната карта място-един вид така се продължава гаранцията докато същата изтече по-договор.

Според мен трябва да се натискат да си го отремонтират-обърнете се към управител на фирмата или по-горно лице.

B.Trueger

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 68
    • Профил
Т. нар. \"профилактичен преглед\" може да се провежда произволен прой пъти и да се заплаща на също така произволна цена, която сервизът определи (стига разбира се, клиентът да е съгласен). Проблемът е, че действителната гаранция - без заплащане на допълнителни такси, разходки и огледи - е 1 год., а не както съобщават фирмите в момента на покупката, 2, 3 или 4 години. В случая е налице подвеждане на купувача и заблуда. Т.е. ако например, гаранцията на едни обувки е 1 год., не е правилно за да е валидна гаранцията, на всеки 2 месеца да идва човек от фирмата, да ви сменя връзките за обувки и да ви взема 5 лв. за \"профилактиката\".

SPITFIRE

  • Новак
  • *
  • Публикации: 20
    • Профил
Зависи какво е посочено в гар. карта.Ако профилактиката е включема като клауза от гаранционното обслужване на климатика,подписвайки се на гар. карта вие автоматично се съгласявате с това условие! Ако няма такава клауза,то профилактиката е шашма.ЗЗП ви заащитава и ви осигурява законова гаранция,но той е само за физически лица,а вие ползвате уреда служебно.