Автор Тема: Проблеми с Виваком  (Прочетена 64659 пъти)

palleo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
Re: Съвет за наглите Виваком
« Отговор #105 -: Март 12, 2013, 01:59:16 pm »
Ето и взети мерки от КРС по този случай - 1 месец след жалбата ми:
http://www.crc.bg/news.php?news_id=486&lang=bg

На регулярна среща с операторите КРС отново призова за коректно отношение към българските потребители
04 Март 2013
На 28.02.2013г. Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) организира и проведе регулярна среща с трите мобилни оператора „Мобилтел” ЕАД, „Космо България Мобайл” ЕАД и „БТК” AД, както и със Сдружението за електронни комуникации (СЕК), представляващо по-голямата част от алтернативните предприятия в областта на електронните съобщения. Целта беше да се обсъдят проблемите в сектора, въпроси, относно работата на телекомите, както и отношенията им с потребителите.
Основните теми на срещата бяха свързани с трудности на абонатите по отношение на достъпността и яснотата на индивидуалните договори, непредоставяне на детайлна информация за тарифата или пакета от услуги, както и неосигуряване на достъп на потребителите до Общите условия на предприятията.
Друга важна тема, която бе обсъдена на срещата, е сканирането на подписи на граждани при сключване на договори с операторите. Председателят на КРС д-р Веселин Божков беше категоричен, че подобна практика предполага манипулация с личните данни и подписа на абоната. Регулаторът изиска от предприятията да предоставят индивидуалните договори на абонатите си задължително на хартиен носител.

Председателят на КРС подчерта, че мисията и основната цел на Комисията винаги е била осигуряването на условия за развитие на ефективна конкуренция на пазара и среда, в която потребителите да имат възможност за информиран избор на услуги и за пълноценно упражняване на техните права. В качеството си на регулаторен орган в областта на осъществяване на електронни съобщения и с оглед защита на обществения интерес, КРС отново призова операторите към стриктно спазване на закона, както и за коректно и отговорно отношение към българските потребители.

d_taseva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Трафик на данни от Виваком
« Отговор #106 -: Октомври 15, 2013, 03:32:41 pm »
Здравейте!
През юли си поднових договора към Виваком като си промених тарифния план и се отказах от пакета за интернет +DATA Unlimited. Август месец получих сметка, която ме изненада, но реших, че по стечение на обстоятелствата има причина да е толкова висока. Когато и септември месец получих неестествено голяма сметка се поразрових и открих, че въпреки отказа ми да имам интернет на телефона си, посочен в договора, ми се надчислява трафик на данни. Писах клиентско оплакване, в което обясних,че не съм съгласна с това и искам да ми бъдат приспаднати сумите за трафик на данни. Освен това писмено отказах да платя септемврийската фактура, докато не бъде изяснен въпроса, но още преди да съм получила официален отговор ми бяха спрени изходящите повиквания. Дни преди това отидох в офис на Виваком като казах, че ще платя частично септемврийската фактура, за да не ми бъде спрян телефона. Реакция от страна на обслужващия нямаше, т.е. няма проблем да си платя само 10 лева и те няма да ми спрат телефона. Е, да, ама не! Не стига, че са ми спрени изходящите обаждания, ами и искат да си платя трафика! Дори не можело да си разсроча плащането, понеже съм имала апарат на изплащане!

Миглена Тодорова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
налагат ми поръчка от Виваком, която не съм правила
« Отговор #107 -: Февруари 04, 2014, 06:02:18 pm »
Получих чрез СМС потвърждение за услугата "хепи кол" от Виваком и уведомление, че ще получа допълнително съобщение за активацията и. Съобщението бе от тел 1520. Веднага се обадих на операторите на 123 и им казах, че подобна услуга не съм заявявал. Те ми казаха да изчакам и като получа съобщението за активация  да се обадя отново. Получих съобщение за активация, обаждам се отново, а те ми казват, че наистина съм направил заявка т. е. съвсем различно от това , което първоначално ме уведомиха- да изчакам съобщение за активация и тогава да възразявам.   След  настояване ми казаха, че заявката може да се отмени, след написване на тел.1520 думата "STOP" с глави букви. Уж получих ('уж" защото вече не вярвам на Виваком) съобщение след време, че съм прекратил услугата, но те ще си вземат парите за това, че  съм "заявил" услуга. И това може да се случи (или случва?) и с други абонати.

Та си мисля, ако получите от 1520 "потвърждение" за уж направена от вас заявка за услуга, пишете в отговор "STOP'.

Boogy

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 93
    • Профил
Re: налагат ми поръчка от Виваком, която не съм правила
« Отговор #108 -: Февруари 04, 2014, 07:21:26 pm »
А сигурни ли сте, че някой ваш приятел не е направил поръчката, защото тази услуга може да се подарява.
http://www.vivacom.bg/bg/residential/prices_and_services/mobilni_uslugi/fun_info/happy_call

Според мен, е възможно някой ваш познат да е направил поръчка вместо вас и затова да сте получили съобщение.

WhiteWalker

  • Новак
  • *
  • Публикации: 17
    • Профил
Re: налагат ми поръчка от Виваком, която не съм правила
« Отговор #109 -: Февруари 07, 2014, 02:32:59 pm »
Една моя позната пък от два месеца получава по два смс-а за нова фактура от МТел, като на нейно име има само един номер. Няма активирани допълнителни услуги. Интересното е, че най-вероятно не е грешка в системата, тъй като има разлика в това което пише за период на отчитане- например единия смс и фактура съответно е за период то 05.12 до 05.01 а другия от 15.12 до 15.01 което е разлика от 10 дни. Как така има застъпване на фактурите? Също така отново можем да твърдим, че не е грешка, тъй като смс.ите за двете фактури са с две различни стойности!