Автор Тема: Проблеми с Виваком  (Прочетена 64617 пъти)

avram

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
Съвет за наглите Виваком
« Отговор #15 -: Януари 29, 2010, 08:06:29 pm »
Щеше да е вярно че в такъв форум няма кой да му помотне, ако всички бяха като тебе-говори много и нищо не казва.

Ти няма как да обидиш никой с коментара си, защото от хора без мнение, като теб, никой не би се обидил, колкото и да е тъп

ellka52

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #16 -: Февруари 14, 2010, 02:46:54 pm »
Моля да бъде назначена проверка относно плащанията ми на ползвана услуга от Виваком.
    От 01 Декември преминах на тарифен план Трио. До тази дата партидите на мобилният телефон и интернет бяха на мое име, а стационарният телефонен пост на името на съпруга ми. От 01,12,2009 г., с преминаване на новия тарифен план, аз съм абонат на пакет Трио, включващ мобилния ми номер, стационарния и интернет услугата. След коректно плащане на пакета, в края на месеца получих извлечение за месечна такса за мобилната услуга, която заплатих извън пакета Трио, защото щяха да ми изключат мобилния телефон. От отдела за работа с клиенти ми отговориха, че там не е отразено, че мобилният номер е свързан в Трио, и че надвзетите пари ще ми се върнат със сметката за мес. януари. Отделно от това, че заплатих Триото, заплатих и моб. телефон,  дойде още една сметка за интернет услуга, която трябва да бъде заплатена за този период в размер на 27 лв. Отново разговаряхме с Отдел работа с клиенти, които ни съветваха да заплатим всичко! Една услуга да се заплати 2 пъти! От офиса на Виваком, където съм пуснала три жалби по случая, но до този момент нямам отговор на нито една, макар че изтече едномесечният срок, ни посъветваха да си заплатим само Триото. И така, същото се повтори и през мес. януари, само че този път вече мобилният телефон беше включен в пакета. Парите обаче от м. декември не ми бяха приспаднати. Като капак на всичко дойде пак сметка за интернет услугата отделно. Пак заплатихме само Триото. На 11,01,2010 г. след като коректно съм заплащали месечната такса от 40 лв. за пакета Трио, ми изключиха стационарния телефон и интернет за дължима сума в размер на 75,36 лв. Оказа се, че имало две партиди на мое име, което случайно откри служител на компанията от офис в Кауфланд и по старата се начислява всеки месец услуга само интернет, а в Триото също плащам интернет. За това време, въпреки жалбите и разговорите с отдел клиенти никой не разбра защо на мое име има две партиди и защо не е закрита старата. Когато заплащам месечното си задължение казвам само ЕГН и тел. номер, а не клиентски номер. За три месеца не съм разбрала, че имам два клиентски номера – стар и нов. У дома не винаги се получават известията и затова не съм проследила това. Последната такса е отишла в старата и оттам вече произлезе още по-голямо объркване. Веднага платих посочената сума, която неправомерно ми е начислена, но три дни вече не включват интернета за неплатена сметка. Всъщност при два пъти платена услуга, аз се оказвам нередовен платец и ми е спрян достъпът до нея!
   Това, за което настоявам за съдействие и проверка е:
Да ми бъдат върнати сумите от 75,36 лв., внесена на 12,02,2010 г. за вече заплатена веднъж услуга, и 4,75 лв. от заплатена месечна такса на мобилния ми телефон през месец декември 2009 г., тъй като в посочения период коректно съм заплатила месечната си такса по договора с Виваком.
   Разчитам на адекватно и бързо разрешаване на проблема.
   Прилагам копие от вносната бележка за неправомерно начислената сума.

2010-02-13   С уважение:
                                                                                           Е. Стоянова

Sofist

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #17 -: Февруари 14, 2010, 05:26:36 pm »
Уважаема Елка,
Точно по същото време и аз станах жертва в един от повсеметно заложените капани на тази компания, чиито клиенти сме ние. Същата сума от 72лв. ми беше хитро начислена без да съм ползвал определена услуга. Оспорвах чрез многократни разговори и  официална жалба, чийто отговор в срок беше едно \"триредово нищо\", излизащо от анонимен служител. Проучих надълбоко първопричините за тези измами и съм готов за съдействие чрез взаимно информиране.
Засега пожелавам успех на всички граждани в опасната пазарна среда срещу добре защитените монополисти...
« Последна редакция: Февруари 14, 2010, 05:30:37 pm от Sofist »

Pesho38

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #18 -: Февруари 16, 2010, 10:35:20 am »
СЛУЖИТЕЛИТЕ НА ВИВАКОМ (VIVACOM) В ЛОВЕЧ --- ПОЛЯ  КРАСИМИРОВА ЦАНКОВА И ГАЛИНА СТАНЕВА ---СА ТЕЛЕФОННИ ИЗМАМНИЦИ.! ОБАЖДАТ СЕ НА ВЪЗРАСТНИ ХОРА И ИМ ПРЕДЛАГАТ  \"ПОДАРЪК\"  КОЙТО УЖ ИМ СЕ ПОЛАГАЛ КАТО КЛИЕНТИ НА ФИРМАТА, НО НИЩО НЕ СПОМЕНАВАТ ЧЕ ЗА ТОЗИ ТАКА НАРЕЧЕН ПОДАРЪК СЕ ЗАПЛАЩА МЕСЕЧНА ТАКСА ПО ВРЕМЕ НА ТЕЛЕФОННИЯТ РАЗГОВОР. КОГАТО ОТИДЕТЕ ДА СИ ВЗЕМЕТЕ\" ПОДАРЪКА \" БЕЗ НИКАКВО ОБЯСНЕНИЕ ВИ ПРЕДЛАГАТ  ДА ПРЕПОДПИШЕТЕ ДОГОВОРА ЗА СТАРАТА УСЛУГА КОЯТО ПОЛЗВАТЕ И ВИ НАБУТВАТ В РЪЦЕТЕ\" ПОДАРЪКА \" КОЙТО УЖ ВИ СЕ ПОЛАГАЛ. ОБАЧЕ  КАТО ПОГЛЕДНЕТЕ НОВИЯ ДОГОВОР С КОЙТО СИ МИСЛИТЕ ЧЕ ПРОДЪЛЖАВАТЕ СТАРА УСЛУГА ВИЖДАТЕ ОЩЕ ЕДИН ДОГОВОР КОЙТО Е ЗА \"ПОДАРЪКА\".
ИМЕННО ЗА ТОВА ТЕ ИЗБИРАТ ВЪЗРАСТНИ ХОРА КОИТО НЕ СА В СЪСТОЯНИЕ ДА РАЗБЕРАТ ВСИЧКО В ТЕЗИ ДОГОВОРИ ЗА СВОЯ МИШЕНА. ПОВЕДЕНИЕТО НА ТЕЗИ СЛУЖИТЕЛКИ Е ПОВЕЧЕ ОТ НАГЛО. ПО НИЩО ТОВА НЕ Е ПО РАЗЛИЧНО ОТ ТЕЛЕФОННИТЕ ИЗМАМИ КОИТО СЕ СЛУЧВАХА СКОРО. ДАЖЕ ДОРИ СА ПО ЛОШИ ОТ ТЯХ ЗАЩОТО СА ОЗАКОНЕНИ ОТ ДЪРЖАВАТА . БОЙКО БОРИСОВ ЩЯЛ ДА ПРЕСЕЧЕ ТЕЛЕФОННИТЕ ИЗМАМИ, НО ПОВЕЧЕ МИ СЕ СТРУВА ЧЕ ЩЕ  РАЗЧИСТИ ТЕРЕНА ОТ ОНИЯ ДРЕБНИ МОШЕНИЦИ ЗА ДА ГО ПРЕДОСТАВИ НА ТЕЛЕКОМ  МОШЕНИЦИТЕ КОИТО СМУЧАТ МИЛИОНИ. ПРЕДУПРЕДЕТЕ ВЪЗРАСНИТЕ СИ РОДИТЕЛИ ДА НЕ ПОДПИСВАТ НИЩО В КЛОНОВЕТЕ НА ВИВАТЕЛ ЗА ДА НЕ СТАНЕТЕ ЖЕРТВА НА ПОДОБНИ ТЕЛЕФОННИ ИЗМАМНИЦИ. ЗНАЙТЕ ЧЕ ЗАКОНА НЕ Е НА ВАША СТРАНА И ТАКА Е НАПРАВЕН ЧЕ АЛИНЕИТЕ ПОД НЕГО ГО ОБЕЗСМИСЛЯТ НАПЪЛНО.

 РЕШЕНИЕТО :  
БЪЛГАРСКИЯТ ПАРЛАМЕНТ  ДА  ПРИЕМЕ ЗАКОН КОЙТО ДА ПРИНУДИ ТЕЗИ ТЕЛЕКОМИ ДА ПРОМЕНЯТ ДОГОВОРИТЕ С КЛИЕНТИТЕ СИ ТАКА ЧЕ ДА ИМА ШАНС ДА СЕ ОТКАЖЕШ В НЯКАКЪВ СРОК АКО СМЕТНЕШ ЧЕ СИ ЖЕРТВА НА ИЗМАМА. ДО КОГА ЩЕ ГИ ТЪРПИМ ТЕЗИ ИЗМАМНИЦИ ДА НИ ОГРАБВАТ.  И КАКВИ СА ТЕЗИ АВТОМАТИЧНИ ПРЕПОДПИСВАНИЯ НА СЪЩЕСТВУВАЩИ ДОГОВОРИ. ТОВА ПРИЛИЧА ПОВЕЧЕ НА КРЕПОСТНИЧЕСТВО ОТКОЛКОТО НА ДОГОВОР НА РАВНОПРАВНИ ПАРТНЬОРИ.  СПОРЕД СЕГА СЪЩЕСТВУВАЩИТЕ ЗАКОНИ Е ПО ЛЕСНО ДА СЕ РАЗВЕДЕШ ОТКОЛКОТО ДА СЕ ОТКАЧИШ ОТ НЯКОЙ НЕИЗГОДЕН ЗАКЛИЕНТА ДОГОВОР С МТЕЛ ВИВАКОМ ИЛИ ГЛОБУЛ.

niko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #19 -: Февруари 17, 2010, 10:41:17 pm »
най-голямата и нова измама: мобилен интернет от Vivacom 5 GB - 36лв. на месец с договор за 2 години.Всички държавни организации / КЗП,КРС,Омбудсман / са безсилни и нищо не могат да направят срещу наглите от Vivacom.

presig

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
VIVACOM Trio
« Отговор #20 -: Февруари 26, 2010, 10:17:38 am »
Здравейте,
Преди по-малко от месец сключих 2-годишен договор за пакетната услуга Виваком Трио. Предварително не се бях запознала с общите условия на договора, правата и задълженията и на двете страни. Отидох в един от бизнес центровете на Виваком. Имаше едно усмихнато девойче, което започна да ме агитира и да ме убеждава, че от Трио-то, по-хубаво нямало. В крайна сметка кандисах и подписах договора.  
 Пакетът предлага Интернет, стационарен телефон и сим-карта. Има безплатни 3600 минути към мобилната мрежа на Виваком; 3600 минути към стационарните телефони в България и от 1-ва група стационарни телефони в чужбина; 3600 минути към фиксирания (стационарния номер от пакета) номер.
 Това е истина! Обаче девойката, която ме обслужи няколко пъти ми ПОВТОРИ, че от стационарния телефон, който получавам може да се говори към мобилната мрежа на Виваком и към стационарните телефони (3600мин.). Останалите минути, момичето каза, че били от сим-картата само и единствено към фИКСИРАНИЯ номер.
 В последствие (20 дни след подписването на договора) разбрах, че всъщност от стационарния телефон мога да говоря безплатно САМО И ЕДИНСТВЕНО към други стационарни телефони.
 Не искам и да мисля каква сметка съм навъртяла от този телефон. Звънях на Оператор, но той не предложи никакви компромисни варианти.
 Искам да добавя, че в договора, който е от няколко страници, никъде не се споменава за брой безплатни минути и тяхното разпределение. Никъде не пише за цена на минута разговор. Има описани предимно ЗАДЪЛЖЕНИЯТА на клиента.
 Не искам да оставам на този пакетен план. Какво може да се направи по въпроса?
 Другото, което не споменах е, че интернета прекъсва на много къс интервал от време и трябва да се рестартира модема, след което да се изчака известно време, докато се свърже отново.
 Изключително съм недоволна!
Кажете ми какво мога да направя по въпроса. Имам ли някакво право, в случай, че съм подведена и не съм доволна от услугата?
 Благодаря предварително!

bloucester

  • Гост
VIVACOM Trio
« Отговор #21 -: Февруари 26, 2010, 12:10:10 pm »
За жалост е трябвало само да погледнете рекламата.

venci_1212

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
VIVACOM Trio
« Отговор #22 -: Февруари 26, 2010, 06:28:46 pm »
и аз се прецаках като подписах договор самоче към мтел за хомебокс за телефона нямам оплаквания но интернета е безумно слаб една страница ми я зарежда 5 мин буквално а и прекъсва от време на време та ако има някакъв вариант да се прекрати договора кажете моля

bloucester

  • Гост
VIVACOM Trio
« Отговор #23 -: Февруари 26, 2010, 08:16:04 pm »
Едно време хората с такива проблеми си прехвърляха собствеността на роднини, които прекратяваха договорите. Не знам дали още е възможно, защото операторите сигурно са намерили някакъв начин да контрират тази практика.

vtsikalova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
VIVACOM Trio
« Отговор #24 -: Февруари 26, 2010, 08:49:12 pm »
Обадете се поне три пъти на 123, с оплакване за лоша , бавна или липса на връзка в рамките на един месец и нямате проблем за прекратяване на договора по тяхна вина.Друг вариант е да проверите дали ств закодирани/ако да-битрябвало да си знаете паролата, в случай, че някой от семейството се включи с лаптоп, например/? Ако не сте закодиран на клона са много маймуните и е невъзможно да се ползва нета. Всичко хубаво:)

bloucester

  • Гост
VIVACOM Trio
« Отговор #25 -: Февруари 26, 2010, 10:48:32 pm »
@ vtsikalova

Не смятам, че Мтел някога биха признали, че връзката е лоша, още повече да прекратят договора по тяхна вина. Ако го направят, ще отида лично да им се поклоня.

Но другото предложение е много уместно, ако интернетът е безжичен, какъвто е най-вероятно, макар да не съм запознат с Homebox. Прави ли ви впечатление как операторите задължително искат да ви дадат интернет с безжичен модем с надеждата да се накачат 1000 души и да язядат безплатните мегабайти за 30 мин, след което злощастният абонат да навърти няколко хиляди лева?

rosi84

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
VIVACOM Trio
« Отговор #26 -: Февруари 27, 2010, 10:44:59 pm »
Здравейте,
На 12.11.2009г. сключих договор със Виваком нет, тъй като исках само интернет пакет, в бтк центъра ми предложиха пакет от месечното им списание, който е 12Mbps за 20лв. и аз приех. Първите два месеца нямах проблеми с интернета. От около месец интернета постоянно прекъсва и е супер бавен, постоянно трябва да рестартирам рутера за да се кънектна отново, обаждах се на отдел подръжка (званях двапати и чаках точно 1час докато някой благоволи да ми отговори) и от там ми казаха че прекъсването било поради факта, че софтуера ми е бил стар и не е обновен, съотвено ми казаха да изчакам на линия, че ще го обновят на момента. Незнам дали е обновен наистина или не защото прекъсването си продължава, а отностно скоростта на интернета се оказва, че пакета който използвам не е този който ми е показан в списанието в деня на сключване на договора а е пакет Net Start 6Mbps (така го пише и в самият договор), но в списанието няма данни дали е Net Start  или някакъв друг пакет. Другото некоректно отношение от страна на служителите и самият Бтк център е че когато взех пакета служителката ми каза, че следващия месец ще платя таксата от 20лв и това което съм изразходила като Mbps, но всъщност нещата се оказаха други, заплатих 20лв такса и половината такса от предния месец, но интернета не беше инсталиран камо ли да е използван, тъй като все още бях на стария доставчик.
Въобще не съм доволна от тази услуга.
Ако е възможно може ли да ми кажете дали бих могла да прекратя договора поради некоректност от тяхна страна.
Благодаря предварително!

Извинявам се за лошото качество на снимките.
С уважение Роси
« Последна редакция: Февруари 27, 2010, 10:52:50 pm от rosi84 »

rosi84

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
VIVACOM Trio
« Отговор #27 -: Февруари 28, 2010, 07:58:39 pm »
Здравейте,
Днес за пореден път имах проблем с интернета, за пореден път се обаждах на отдел подръжки, но този път ми казаха, че било нормално да прекъсва интернета защото съм имала голям уплоуд и трябвало да го огранича до 5Mbps, което не беше така и било съвсем нормално да рестартирам модема по-няколко пъти на ден колкото било необходимо (интерестно защо ли това се случва само в БТК-ADSL). Предната вечер оправданието беше, че самият софтуера е бил стар и затова се получавало така, незнам кой лъже и маже, но моето мнение, че те се подиграват с хора.
Много Ви моля да ми кажете дали съм в правото си да прекратя договора, защото не съм доволна от тази услуга, не желая да плащам за интернет, който постоянно прекъсва.

poisonivi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Съвет за наглите Виваком
« Отговор #28 -: Март 03, 2010, 03:31:46 am »
искаш ли още
« Последна редакция: Март 03, 2010, 02:37:18 pm от poisonivi »

Pesho38

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Съвет за наглите Виваком
« Отговор #29 -: Май 01, 2010, 05:40:38 pm »
Има друго решение бе хора.Вместо да се ядете един друг е по добре да се организираме и да направим една ротестна обиколка пред централите на трите мобилни оператора и да им покажем че не са над всички. Всеки един оп отделно ако реве никой няма да го чуе . Само ако всички се съберем един ден пред централите на негодниците с конкретни искания ще можем да обърне вниманието на тези от които зависи. Също така ако сме солидарни с несправедливо но законно осъден потребител от телекомите и ако например са пратили съдия изпълнител ние да отидем при него да кажем 100-200 човека пък да видим дали ще издевателстват така лесно над нас. Вижте гърците какво правят когато ги настъпи някой.