Автор Тема: Проблеми с Виваком  (Прочетена 65675 пъти)

VRR

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Съвет за наглите Виваком
« Отговор #30 -: Май 27, 2010, 12:57:13 pm »
Здравейте,

Аз сам поредния който не е доволен от политиката на Виваком, както и от обслужването в тяхните офиси.
Призовавам всички недоволни да се съберем и да направим един протест срещу Виваком.
В България всички са свикнали да си мълчат и търпят.
Ако има млади и решителни хора които искат някой ден нещата да се оправят и да има прозрачност в обвързващите ни с договори оператори,
да си покажим зъбките!

gsz73

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #31 -: Юни 19, 2010, 10:23:00 am »
При положение,че ми е издаден сертификат за преносимост към друг оператор още на 04.06.2010 г. БТК не желаят да преустановят услугата /имам сигнал от тях все още/.Съответно аз не мога да ползвам телефона на другия оператор при положение че вече съм предплатил за услугата.На многократните ми обаждания до телефон 123 ми отговарят различни служители като  в продължение на месец ме уверяватче жалбата ми е заведена,знаят за проблема/записаха си и мобилния ми номер и след това не благоволиха да ми се обадят/.След като формално съм преустановил взаимоотношенията си с БТК не би трябвало да чувам от тях телефонен сигнал и да получавам допълнителни сметки. Но уви...Моля за съвет.До каква инстанция е необходимо да се обърна за да преустановя отношенията си с тях /КРС,граждански съд или друга институция/.Имам позната, която от 6 месеца е подала молба да и спрат телефона /не да го пренесат/ но все още не успява да се откъсне от тях. Получава уверения че проблема ще се разреши, но така си и остава.Какъв е реда, след като от многократните ми жалби и разхождания до офиса им явно няма ефект.Търся съмишленици за евентуално завеждане на групов иск за пропуснати ползи.
На вниманието на всички телевизии и компетентни органи до кога ще продължават своеволията на БТК. Нима не сме правова европейска държава. До кога монополистите няма да разрешават да се отказваме от тях?

chernev1972

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #32 -: Юли 13, 2010, 08:59:12 pm »
Явно проблема е национален колеги , след като е национален  има решение и то е Стразбург , държавата след като не иска да обърне внимание на народа си  то тогава да си плати за стореното . Въпроса обаче е дали всеки индивидуално трябва да подаде жалба или някак организирана жалба .
Това имам впред вид вече защото ми омръзна и мен да ме лъжат а и явно няма институция в България  която да защити отрудения и ограбен народ.

ma_linka51

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #33 -: Юли 14, 2010, 02:23:15 pm »
На 26.11.2009г направих абонамент \"ТРИО\" мес.ДЕНЕМВРИ  платих 40лв за мДекември ми идва фактура за 77.35лв от тогава започна ходене по мъките всеки месец пиша жалби,които уж се УВАЖАВАТ но и до днес аз не съм платила една реална сметка.Мобилният плащам отделно дори и сега имам да платя 7.13лв.Върнаха ми през м АПРИЛ 20.39 и 12.20лв а на фактурата за м. Април имам начислени корекции 16.20 /без ДДС/  ИСКАМ ДА ПРЕКЪСНА АБОНАМЕНТА,НО НЯМАМ ОТГОВОР !

valio_85

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #34 -: Юли 17, 2010, 01:39:33 am »
Do Peho38 tova mnogo mi xaresa taka i s men minalata godia bqx v xolandia dogovorat mi beshe podnoven avtomatichno vupreki tova che bqx zanql na otdel klienti v 2 magazina i proche kazaxami che imam pravo na telefin za tova che sam loqlen klient sled tova mi zvanqxa ot ofis1superstor dadoxa mi nqkakav lichen kod na klienta kato se pribrax nqmashe nito telefon nito lichen kod edinstvenoto xubavoe che sami udaljili dogovora s godina a ne s 2 kakto pravqt s novite abonamenti

dazzy

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #35 -: Юли 20, 2010, 12:20:40 am »
Здравейте,чакайте и аз да ви се оплача от Виваком.От 01.06.2010г нямам домашен телефон-казват \"кабелна повреда\".Даваха няколко срока за отстраняване на повредата ,ама нищо.Интересното е това,че като си получих сметката пише ,че дължа такса-незнайно за какво.Обадих се отново да попитам -казаха ми ,че при тях е отбелязано ,че повредата  е отстранена,но ще пратят техник.Естественно никой не дойде,затова отидох до най-близкият им офис да подам жалба.Там бяха много любезни като ми обясниха да си подам жалбата ,но те нямат представа кога ще имам телефон,но забележете-предложиха ми да си взема безжичен телефон към Виваком,защото имали много изгодни предложения-т.е. да си заменя стационарния с мобилен,от който мога да звъня към стационарни и мобилни за незнам си колко безплатни минути и така никога нямало да имам проблем с кабела.Това ме накара да си задам въпроса -дали пък всички тези повреди ,които зачестяват напоследък не са тяхно дело,защото искат да си привличат клиенти?! Между другото в офиса ,където работя също има \"кабелна повреда\" от месец,мои познати в \"Надежда\" и  \'Младост\" имат същия проблем,а предполагам ,че и в цяла София е така.Мразя да съм безсилна,но незнам как ще се справя с тях,защото ми обясниха,че трябва да чакам и че дори да отида в централният им офис,нищо повече не може да се направи.Между другото,ако искате да пуснете оплакване в страницата им -не става.Формата ,която е за оплакване дава грешка.:) Ако някой от вас има идеи,надявам се да ги сподели.Предварително благодаря!

tani4ka999

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #36 -: Август 17, 2010, 05:42:27 pm »
Здравейте,
И аз като dazzy имам проблем с Виваком, кабелна повреда. Телефона не работи от 09.06. Обадих се на 12.06, за да подам заявка за повреда. Посочиха срок за отстраняване на повредата до 22.06. Все още обаче повредата не е отстранена, всеки път когато се обадя казват, че няма посочен нов срок и не знаят кога ще се оправи. Писах и на сайта им, че има кабелна повреда и попитах в какъв срок предвиждат да бъде отстранена. Отговора от тяхна страна, е че забележете, има кабелна повреда и ако не го оправят скоро, няма да бъдат начислявани такси за времето в което не е работил телефона. Отговор на въпроса си така и не получих.
Телефонният пост е в гр. Брезник. На няколко места в града имат същия проблем с телефоните и от месеци не са оправени. Проблема с този телефон е, че кабела е прекъснат, разкопавано е от тамошното ВиК маи, и са прекъснали телефоните на няколко къщи. А телефона се ползва от 86 годишния ми дядо, диабетик, трудно подвижен и с прекарана операция от рак, поради което му е необходим. Мястото където е разкопано е на 15 метра от тяхната къща, и въпреки че от Виваком твърдят, че колегите работят, такива на мястото на повредата не се забелязват. Може би ползват някаква нова технология, при която оправят прекъснатите кабели дистанционно?
Моля, ако можете да дадете съвет какво може да се направи в този случай.

bloucester

  • Гост
Жалба срещу Виваком
« Отговор #37 -: Август 17, 2010, 07:27:51 pm »
Колкото и грозно да звучи - прекратете си договора заради неизпълнение и купете на дядо си мобилен телефон с по-големички клавиши. Предполагам, че дори ще му е по-удобно, защото винаги ще е до него, стига да не се затруднява да го ползва.

tani4ka999

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #38 -: Август 18, 2010, 11:33:43 am »
Дадохме му мобилен естествено, няма как да го оставим без, но като всеки човек на неговите години му е изключително трудно да свикне да го използва. Баба ми от своя страна твърдо отказва да го пипа и все ме пита кога ще оправят стационарния. За тях е важно да имат стационарен, а аз не знам кога и как може да бъде решен проблема.

bloucester

  • Гост
Жалба срещу Виваком
« Отговор #39 -: Август 18, 2010, 12:47:21 pm »
За виваком сте поредният договор и нищо повече. Като цяло действат на принципа, че даден ремонт би им коствал повече разходи, отколкото ще им дадете като такси и сметки. Затова и предполагам, че проблемът трудно би се оправил, но се надявам да греша. Има ли някакъв вариант да си прекарате фиксиран телефон от друга мрежа - не казвам, че е по-добре, но може би поне ще работи?

tziko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #40 -: Август 19, 2010, 02:17:35 pm »
На 09.04.2010г Погасих последните си 2 (две) фактури към БТК АД и сключих нов договор за доставка на телефон и интернет. На 12.04.2010г. доставяните до момента услуги(телефон и интернет) от БТК АД бяха спрени по неизвстни за мен причини. След обаждане на дежурният телефон на БТК АД разбрах, че пичината е неплатени задължения и ако съм си платил (което вече бях направил) услугите ще бъдат възтановени на другия ден. На седващия ден след като все още не получавах договорените услуги ме увериха, че до края на деня ще имам и телефон и интернет, на тредия ден ми отговориха, че ще пуснат заявка и ще пратят техници, следващия ден незаеха защо техниците не са дошли и ще ги пратят пак, след това ми казаха, че в на техните монитори (на операторите) всичко е наред и би трябвало да имам интернет,  но нямах и ме пратиха в център на БТК от там пък ми казаха, че нищо не могат да направят но ще пуснат заявка. На 16.04.2010г.(петък) ми се обадиха на мобилния да ме уверят, че вече всичко е оправено и договорените услуги вече са предоставени, но в понеделник 19.04.2010г. се оказа, че мога да ползвам само телефон, но не и интернет. Аз пак се обадих на дежурния телефон, операторката отново ми провери модема от там за да установи, че е наред но до него сигнал не достига. В последното си обаждане на 19.04.2010г. заявих, че искам да се откажа от договора си с тях тъй като те не могат да ми доставят интернет.
 От 12.04.2010г. не съм ползвал услугите на Виваком (БТК АД), но въпреки това продължат да пристигат фактури и писма с искане да си погася задълженията към Виваком (БТК АД) генерирани след тази дата. В едно от писмата ме заплашват със съдебно дело и частен съдия изпълнител, а последната фактура е на стойност 1037,30лв (хиляда тридесет и седем лева и 30ст.) от 10.08.2010г.

Този текст го изпратих като жалба до КЗП и КРС, след което установих, че КЗП не може да направи нищо защото представлавам фирма (договора  към БТК е с фирмата ми), а КРС са измислена комисия без никакви функции, както става ясно от FAQ(въпроси и отговори) секцията на саита им.

soni_0212

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #41 -: Август 24, 2010, 01:11:27 pm »
purvo se izvinqvam za latinicata,poneje chesto me obvinqvat za tova,sorry ama nqmam na klaviaturata kirilica,ta iskam i az da se oplacha ot vivacom makar che kel faida...utre shte podam jalba sreshtu vivacom dobrich,poneje xperiata mi ot 1000 lv na isplashtane se okaza pulen bokluk mnogo sajalqvam che tolkova mnogo si mechtah za tocno tozi telefon i nai nakraq go poluchih obache,za sajalenie ot 3-te meseca v koito go imah 2 meseca beshe po remonti i dnes za posledno kato si go potursih sled mesec chakane se okaza che telefona mi si bil tam i nishto ne sa mupravili poje imal draskotina v sledstvie na tova che se ispluzna ot kalufa koito mi dadoha s nego na koito ima etiket china i e dosta po shirok ot telefona ta taka,a telefona si go istarvah dosta sled kato zapocha da dava defekti oshte na 2-rata sedmica,nadqvam se zashtita na potrebitelq shte mi okajat sadeistvie inache oste dve godini ste go isplashtam,posna mi vednuj da mi svurshat dogovorite prekratqvam telefoni interneti i t.n nai mnogo me e qd che si plashtame smetkite redovno i sa dosta debeli tui kata vsichki sme na vivacom i pone 300 lv se plashtat na mesec i to za kakvo da ni pravqt smeshni nqkoi ako iska da mi kaje neshto ili da me posavetva s neshto molq!

sonya11

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #42 -: Август 30, 2010, 12:40:34 pm »
Здравейте! Аз също имам проблеми с прекратяването на договора ми с Виваком. Пуснах жалба до КЗП и в момента тече едномесечния срок за отговор. В случай, че не получа съдействия от там, мисля до пиша до
 Службата на ЕС за ориентиране на гражданите. Това е консултационна служба, която предоставя безплатни правни съвети за правата на гражданите в ЕС. Не съм напълно сигурна дали е компетентна да решава спорове на ниво национално законодателство, но поне може да ни препрати към компетентен
 орган. Оставям линк  http://ec.europa.eu/citizensrights/front_end/about/index_en.htm
Надявам се да съм била полезна

stanimi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #43 -: Септември 03, 2010, 11:22:31 am »
Здравейте,от три месеца немога да си платя сметката на интернета в новооткритият ви офис в гр.Девин поради некомпетентност на служителите ви винаги като отида системата им е блокирала .Незнам по какви критерий ги назначавате но ако е нужно ги уво4ете преди да ги на3на4авате .С УВАЖЕНИЕ

jertva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил
Жалба срещу Виваком
« Отговор #44 -: Септември 28, 2010, 10:46:34 am »