Автор Тема: Проблеми с Виваком  (Прочетена 67929 пъти)

tom

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
teror ot strana na vivakom sas sms
« Отговор #60 -: Февруари 26, 2011, 11:18:57 am »
vivakom izpra6ta sms posred mo6t za prezaregdane pri pologenie 4e ima6 dadena suma v kartata si

Dealer

  • Новак
  • *
  • Публикации: 15
    • Профил
teror ot strana na vivakom sas sms
« Отговор #61 -: Февруари 26, 2011, 01:03:02 pm »
и на мен преди два дена ми изпратиха СМС към 12 през нощада си презаредя картата при положение ,че има кредит в нея.еми Те не са съобразяват с правата ни...пък искаме да се съобразяват с часа кога да пращат смс-и....наистина много нагли са станали...На глобулската карта пък ми пращат Смс-и от някакъв номер 0894...да ида да си преподпиша договора....а когато звънна на този номер - е Изключен.....

ASSAMARIS

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
ГАВРАТА НА ВИВАКОМ
« Отговор #62 -: Март 07, 2011, 10:19:31 am »
По повод постъпила от Вас жалба в Комисия за защита на потребителите /КЗП/ с вх.№ Ц-03-11767/15.02.2010 г. Ви уведомявам, че експерти на КЗП извършиха проверка по изложения в жалбата проблем, за резултата от която Ви информирам както следва:
По условията на сключен между Вас и БТК АД договор Ви се предоставя пакетна услуга VIVACOM Duo Mobile, на номер 0879337173, със срок на договора до 11.11.2010 г. Тъй като към момента на изтичане на срока на договора услугата не е прекратена, от страна на оператора посредством СМС Ви е направено предложение за целите на директния маркетинг, с което БТК АД използва възможността да Ви уведоми за нови услуги и продукти, с цел Вие да направите своя информиран избор.
Вие не сте приела предложението на БТК АД, в следствие на което параметрите по Вашия договор не са променяни
.
 
Това ми отговориха. Аз от какво се жалвам.......В държавата на слепците е така!
« Последна редакция: Март 07, 2011, 10:20:06 am от ASSAMARIS »

sotirova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ГАВРАТА НА ВИВАКОМ
« Отговор #63 -: Март 18, 2011, 11:51:19 pm »
Открих стационарен телефонен пост през декември 2009 г.През януари 2010, при плащането на първата фактура ми предложиха интернет срещу 10 лв. за 3 мес, а следващите по 20 лв.Подписах договор за 1 год.-само за интернета, за тел.-няма фиксиран срок-безсрочен е.Към края на 2010 г. отидох в офиса да попитам за спиране на тел. пост,казаха ми, че това може да стане през 2011 г.,когато приключва договора за интернета.През 2011,м. 01,отидох в офиса им за да закрия телефонния пост, тъй като не съм доволна от услугите им-телефона не работеше по 15 дни в месеца, а интернета -толкова бавен, че не може да се ползва изобщо.Казха ми че трябва да платя последната сметка,иначе не може да се закрие абоната.Платих,прекратиха договора.Този месец получавам сметка----242 лева-неустойка.ЗАЩО..............Защото трябвало да закрия телефона м. декември 2010г.Но нали договора за интернет е до 01.2011г, а той не работи без телефон............Та казаха, че трябва да се прекрати на 17.01.2011 г.,както и направих.И СЕГА КАКВО,СПИРАЛА ОТ КОЯТО НЯМА ИЗМЪКВАНЕ.НЕКОМПЕТЕНТНИ СЛУЖИТЕЛИ,НЕВЪЗПИТАНИ В ОФИСА В ГР.ПЕРНИК, УЛ.ТЪРГОВСКА,ВИЕ ТРЯБВА ДА СТЕ КОНСУЛТАНТИ, А НЕ ОБИРДЖИИ.НЕ МОЖЕ ДА СЕ УДЪЛЖАВАТ СРОКОВЕ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ.

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
ГАВРАТА НА ВИВАКОМ
« Отговор #64 -: Март 19, 2011, 11:00:04 am »
Не са некомпетентни, така им отърва...

mary

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ГАВРАТА НА ВИВАКОМ
« Отговор #65 -: Март 19, 2011, 09:56:06 pm »
На 03.02.2011г. сключих договор за мобилен Интернет към VIVACOM. Първоначално исках мобилен интернет за 10,00лв, но служителката ми обясни, че по-изгодна е офертата от 20,00лв. защото интернета е неограничен.Послушах. Сключих договор за 1 година. На десетият ден Интернета ми беше спрян - заради надвишен лимит, а уж беше неограничен. При разговор с оператора ми казаха, съм надвишила лимита с 35лв. Да,ама не. След седмица получих известие за 127,00лв.- сметка към VIVACOM. Питам се като Интернета ми е спрян на сумата от 35,00 лв., как така парите станаха 127,00 лв. Даже с таксата от 20,00лв. стават 55,00 лв. А останалите. Искам да разваля договора, ама не става. Ако ще плащам такива суми  неограниченият Интернет въобще не ми трябва.

fluditec

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
ГАВРАТА НА ВИВАКОМ
« Отговор #66 -: Март 20, 2011, 09:45:14 pm »
Мобилните оператори НЕ СА истински интернет доставчици, а ментета. Иска им се да ви вземат пари за доставка на интернет, но не могат да го доставят, затова само вземат пари.

Emporioarmanibg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
teror ot strana na vivakom sas sms
« Отговор #67 -: Април 01, 2011, 09:30:18 pm »
И аз много мразя тия среднощни SMS-и...
Но системите им пращат наред,без да се съобразяват.

Emporioarmanibg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Вместо да набутвате разнид а си били чели законите си има и по-лесно.
Направо носете телефона в главният сервиз на LG в София,и там предполагам с/у заплащане ще ви решат проблема на телефона,но ще загубите гаранцията си към Виваком.
Аз така направих със Sony Ericsson,но трябваше да го изпращам чак в друга част на Европа,защото тук нямат техни офицялни сервизи,а МТел ми връщаха телефона всеки месец и все писаха че нямало проблем.
А телефона беше ненормално скъп...

fluditec

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
teror ot strana na vivakom sas sms
« Отговор #69 -: Април 03, 2011, 07:00:39 pm »
Dealer, няма да е лошо, ако звъниш пак на този номер, който не отговаря, след това да си проверяваш сметката. На моя телефон от един такъв 0894....... (не си го записах) на няколко пъти ми прозвъняваха и затваряха , но нито един път не успях да отговоря на повикването. След това като звънна ми събщават, че е изключен, но \" О-о-о-о ЧУДО !\" сметката ми се увеличава все едно,че съм говорил 1 мин.. Три пъти бях звънял преди да се усетя, съответно три пъти телефонът беше изключен, сътветно за три разговора ми взеха пари. Абсолютно съм сигурен, че не съм допуснал грешка, защото телефона го ползвах изключително рядко, а системата на ГРАБУЛ се актуализира сравнително бързо.

Dealer

  • Новак
  • *
  • Публикации: 15
    • Профил
teror ot strana na vivakom sas sms
« Отговор #70 -: Април 03, 2011, 07:58:06 pm »
Ами ако трябва да ти вземе пари системата им мноого бързо се активира,но ако трябва да ти помогнат ги няма никакви.Не искам повече да ме занимават с промоции и разни глупости.НЕ са коректни спрямо мен (и другите хора) и съответно ще ме загубят като клиент -това е просто.

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
teror ot strana na vivakom sas sms
« Отговор #71 -: Април 03, 2011, 09:29:38 pm »
fluditec пренасочил си е телефона на който ти се обаждаш към друг телефон който е изключен и затова на теб ти се таксува разговора все едно си се свързал с него,а пък на него му се таксува разговора към пренасочения номер.Само, че най-вероятно служителя има служебен номер с неограничени разговори към глобул и нищо не плаща като си пренасочи разговори към друг глобулски номер.Създал си е един филтър на телефона всички входящи разговори от непознати номера да се пренасочват към друг глобулски номер който е изключен и по този начин само звъни на клиенти от тоя телефон,а пък те не могат да му се обадят.Затова ти като му звъниш те пренасочва за да чуеш съобщението, че телефона е изключен и те таксува за тея няколко секунди като за цяла минута защото имаш минимално първоначално таксуване от една минута.

fluditec

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
teror ot strana na vivakom sas sms
« Отговор #72 -: Април 04, 2011, 10:06:34 pm »
Благодаря за разяснението .

Петя Антонова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Jeff + Vivacom = ?
« Отговор #73 -: Април 12, 2011, 08:15:54 am »
Това ми се случи вчера, и ако някой има съвет към мен ще съм му благодарна.
Та, бях решила да си купя MaxFree от Макс Телеком, отидох в Jeff и милата госпожа там започна да ми обяснява как след определени Мб-ти скоростта пада до някакви много мижави стойности. Препоръча ми същата услуга, но на Виваком. И така ме увлече, че накрая подписах договор за 1 година с тях. Вечерта отново погледнах в сайта на Макс Телеком, но там не намерих такова нещо в описанието на услугата. Пратих им допитване, още тази сутрин ми отговориха, че такова нещо няма. Има неограничен трафик и скоростта е една и съща през целия месец. Обадих се и на support-a им, за да попитам втори път, от там ме увериха същото.
В крайна сметка се оказва, че са ме излъгали в полза на Виваком. а договора за една година е факт.
Въпроса ми е има ли начин да се откажа от тоя договор сега, преди да съм платила и първата такса и без да плащам (големи) неустойки.
Много ви благодаря предварително за времето, което ще отделите тук.
И се надявам да не съм ви развалила сутринта, защото моята тотално се скапа.

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
Jeff + Vivacom = ?
« Отговор #74 -: Април 12, 2011, 11:12:11 am »
Еми трябвало е да прочетете сайта на МаксТелеком преди да отидете в магазина, а не след това.Като отидете неинформирана в магазина служителите веднага забелязват това и ви лъжат както си искат.WiMax интернета на МаксТелеком не само, че е неограничен, но и предлага много по-високи скорости и много по-стабилна връзка от този през мрежата на мобилен оператор.
Сега може да подадете жалба на този адрес: VIVACOM Обслужване на Клиенти
гр. София; Пощенски код 1784;
Пощенска кутия № 44
Но едва ли ще имате успех защото не можете да докажете какво ви е казала служителката, а договора е подписан от вас.
Служителката би могла по вътрешен ред да напише обяснение и да се признае за виновна и да поиска анулиране на договора по нейна вина, но това би означавало черна точка за нея и няма лесно да я накарате да го направи.