Автор Тема: Права на потребителя при заплащане на капарирана стока??  (Прочетена 2335 пъти)

sissa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Капарирах си дамско сако на цена-74.90лв. от верига магазини \"Елизабет\" гр.Пловдив. При окончателното му плащане след няколко дни се оказа, че същото сако е намалено на 49.90лв. , продавачът, ме накара да го заплатя на по високата стойност , като ми отговори,че това е политика на фирмата.
Аз го заплатих на по високата стойност, но въпросът ми е в този случай трябва ли да търся правата си като потребител да ми бъде върната разликата в цената, и ако е така към кого да се обърна.

avram

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
Личното ми мнение е че е правилно да заплатиш по-високата цена, и нямам идея дали и как този случай се третира от закона
Като си капарирала сакото, ти си заявила, че цената те устройва и че би го купила веднага, ако разполагаше с парите в момента на капариране. Освен това като капарираш сакото, търговеца го запазва за теб, докато при други условия той би могъл да го продаде на цената за която е капарирано. По този начин търговеча ти прави и услуга.
Предполагам че нямаш проблем с касовата бележка и тя е за сумата която си заплатила.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Принципно капарото е с ясна цена на сделката. Т.е. сумата е фиксирана. По същия начин какво правите ако сакото след 2 седмици е с 15 лв отгоре? Не би следвало да ти ги иска тия 15 лв отгоре.
 
Все пак при капариране на по-малко от 25 лв се досещаш сама кое е по-изгодното. :)

Вече друг е момента ако касовата е за 50 лв.